Πριν 1 μήνα, μου χάλασε (Σταμάτησε να "γυρίζει") ένας HDD 640GB Western Digital, αγορασμένος τον Ιούνιο του 2008 στην τιμή των 70ε
1 βδομάδα πριν το Πάσχα τον πήγα στο eShop point Γαλατσίου.
Προχθές μου ήρθε sms ότι μου πιστώθηκε το ποσό των 67e.
![]()
Εμφάνιση 541-555 από 603
-
10-05-11, 23:40 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #541Case:Nemesis NZXT PSU: HEC WinPower 550UB Mobo: ASUS P5K PREMIUM WiFi/AP CPU: C2D E6750 2.66Ghz RAM: 4x1GB DDR2 @ 1066Mhz GPU: ALBATRON ATi RADEON HD4870 1GB [PCI-E] HDD: 1x320GB WD3200YS 2x640GB WD6400AAKS 1x750GB Seagate ST3750330AS 2x1TB SAMSUNG HD103UJ 1x2TB Seagate ST32000542AS Other: Logitech X-530 Sound
-
18-07-11, 15:38 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #542
Μία ερώτηση ρε παληκάρια.
Έδωσα ένα keyboard για rma το οποίο διαπιστώθηκε με πρόβλημα όντως.
Μου στείλανε sms ότι πιστώθηκε το ποσό αγοράς του αλλά εφόσον είναι διαθέσιμο το πληκτρολόγιο δεν θα έπρεπε να μου το αντικαταστήσουν με το ίδιο;
-
18-07-11, 15:43 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #543
Φυσικά, αυτό είναι το σωστό.
-
18-07-11, 15:46 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #544
-
18-07-11, 15:48 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #545
-
18-07-11, 15:49 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #546
Ρώτησα γιατί αν ηταν το αντίθετο θα επέλεγες φυσικά την κουρτίνα 2
-
18-07-11, 15:51 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #547
Δηλαδή ισχύει ότι....;
-
18-07-11, 15:55 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #548
Πλκτρολόγιο χάλασε, πληκτρολόγιο πρέπει να σου δώσουν, πές τους χαιρετίσματα.
Δηλαδή, αν η τιμή είχε πέσει πιό κάτω απο των crazy sundays, θα σου δίνανε πληκτρολόγιο + την διαφορά ;
-
18-07-11, 15:57 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #549
Υπάρχει αυτό που λέτε κάπου έγγραφο στους νόμους/δικαιώματα καταναλωτή;
Απλά για να ενημερωθώ και να πάω να τους πιάσω αδιάβαστους.
Ευχαριστώ Θράσο.
-
18-07-11, 16:07 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #550
Οτι τον βολεύει τον καθένα.
Φυσικά το πληκτρολόγιο και δεν επισκευάζεται, αρα υπάρχουν δυο λύσεις, τα λεφτά που έδωσες να πάρεις πίσω ή το ιδιο προιόν ή παρόμοιο και καλύτερων δυνατοτήτων.
Το eshop θεώρησε το καλύτερο για αυτό να πάρεις τα λεφτά, εσύ το προιόν αφού τώρα είναι ακριβότερο (αν ήταν φτηνότερο θα επέλεγες τα λεφτά).
Το "κλασσικό", ο πελάτης έχει δίκιο άρα θα επιμείνεις να πάρεις το προιόν.
-
18-07-11, 16:13 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #551
Δεν θέλω να κάνω ότι με βολεύει,απλά θέλω να κάνω αυτό που πρέπει να κάνω σαν καταναλωτής.
Εάν δικαιούμαι πιστωτικό,θα πάρω το πιστωτικό.Εάν δικαιούμαι αντικατάσταση εφόσον υπάρχει το ίδιο,αντικατάσταση.
Απλά δεν θέλω να μου πουλήσει τρέλα το e-shop και να με πιάσει κορόιδο και να δεχτώ το πιστωτικό ενώ μπορεί να δικαιούμαι αντικατάσταση.
Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο.
-
18-07-11, 16:18 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #552
Αφού υπάρχει το ίδιο θα επιμείνεις να πάρεις προιον και οχι λεφτά είναι δικαίωμά σου να επιλέξεις εσύ και οχι το eshop.
-
18-07-11, 16:19 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #553
Έχουν αφαιρέσει την σελίδα περι εγγυήσεων, απο το site τους.
Κουτοπονηριά, έέ ;
Να απαιτήσεις πληκτρολόγιο.
Στη σελίδα των crazy sundays, δεν αναφέρει κάτι διαφορετικό περί εγγυήσεων/επιστροφών.
-
18-07-11, 16:22 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #554
Αυτό ήθελα να μάθω.Εάν είναι δικαίωμα μου να επιλέξω ή όχι.
Αν και υποψίαζομαι την απάντηση,"το προιόν αυτό δεν είναι πλέον διαθέσιμο".
Το keyboard είναι αυτό και ξαναρωτάω,υπάρχει κάποιο site ώστε να ενημερωθώ ακριβώς για τα δικαιώματα μου;
-
18-07-11, 16:37 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #555
Πάρε τηλέφωνο την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (1520), και ρώτα.
Τράβα και ένα screenshot με την διαθεσιμότητα του πληκτρολογίου (να φαίνεται και η ημερομηνία) απο τη σελίδα τους.
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks