Ψήφησα <<Είμαι ευχαριστημένος>>...
Μου έτυχε περίπτωση που πήρα εξαρτήματα πρόσφατα (από το μαγαζί στο Μενίδι), για μια σύνθεση. Η μητρική μου έβγαζε συνεχόμενα BSODs, και σε memtest που έτρεξα μου έβγαζε πολλά λάθη μνήμης (με ένα ή κ δυο στικάκια μνήμης). Παίρνω τη μητρική και πάω πίσω (Σάββατο) κ μου λένε ότι αν θέλω να περιμένω καμιά ωρίτσα (ΟΚ Σάββατο ήταν) θα την κοιτάξουν αυθημερόν... Την κοίταξαν, βρήκαν το πρόβλημα (η μητρική δεν διάβαζε σωστά τις μνήμες κ τους έδινε λιγότερα βολτ), τεστάραμε, όλα ΟΚ, και ένας ευχαριστημένος πελάτης (που κάνανε τον κόπο Σαββατιάτικα)...
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Πόσο ευχαριστημένοι είστε με το after-sales του E-Shop;
- Ψήφισαν
- 285. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Είμαι ευχαριστημένος
73 25,61% -
Δεν είμαι ευχαριστημένος
135 47,37% -
Δεν ξέρω/Δεν απαντώ
77 27,02%
Εμφάνιση 46-60 από 211
-
17-07-08, 20:38 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #46
-
17-07-08, 20:42 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #47ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
17-07-08, 22:13 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #48
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.752
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
Έχω κατά καιρούς ψωνίσει πολλά πράγματα από το e-shop, πριν 1 μήνα μάλιστα και pc δικής μου σύνθεσης 1600 ευρώ.
Δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής να τους επιστρέψω κάτι για να έχω προσωπική εμπειρία επί του θέματος, ωστόσο καλό θα ήταν να διαβάσουν λίγο οι υπεύθυνοι του ορισμένα από τα νήματα που υπάρχουν στο forum και που αναφέρονται σε αυτούς.
Μην ξεχνάμε ότι εμείς οι καταναλωτές επιβραβεύουμε αλλά και τιμωρούμε αντίστοιχα με τις όποιες επιλογές μας τους πάντες που πωλούν προιόντα ή υπηρεσίες.Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
-
20-07-08, 20:39 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #49
Μια φορά αλλαγή , σε λογικό χρόνο , αλλά με αγένεια.
-
21-07-08, 13:31 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #50
kαι γω ποτε δεν ειχα προβλημα με εχω αγορασει σχεδον ολο το PC μου απο εκει και ποτε δεν υπηρξε προβλημα και τωρα τον οκτωμβρη θα το κανω μια αναβαθμιση παλι απο το e-shop
-
21-07-08, 13:40 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #51
Μια φορά χρειάστηκε να αλλάξω ένα σκληρό δίσκο και η διαδικασία δεν κράτησε πάνω απο μια εβδομάδα!
Οπότε δηλώνω ευχαριστημένος!
-
21-07-08, 15:10 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #52
-
21-07-08, 15:15 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #53
δεν ειμαι ευχαριστημενος διοτι δεν με καλυψε καθολου σε οσες φορες χρειαστηκε αλλα για να βρω το δικιο μου επρεπε η να κανω καταγγελια στις αρμοδιες αρχες η να μιλησω με την μαμα εταιρεια.
αρα το after sales support του E-SHOP κατα την προσωπικη μου αποψη ειναι απαραδεκτο ειδικα αν ενα προιον θελει τεχνικο ελεγχο και αντικατασταση (κλαφτα χαραλαμπε) το στελνουν στην αντιπροσωπια και περιμενει ο πελατης.
-
21-07-08, 16:29 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #54
Δεν ξερω δεν απαντω. Δεν εχω αγωρασει τιποτα ποτε απο e-shop αν κ απο αποψης ποικιλιας ειναι πολυ μπροστα ειμαι τρομερα ευχαρηστημενος απο το πλαισιο κ δεν εχω σκοπο να μπω σε περιπετειες αλλαζωντας μαγαζι (για αλλαγη ελλατωματικης ψηκτρας στο πλαισιο στη μεταμορφωση εκαναν 1 ωρα και 30 λεπτα )
-
25-07-08, 15:09 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #55
Ακόμη ένας απογοητευμένος..
χρειάστηκαν καμιά 40ρια μέρες για την αντικατάσταση ενός mp3 player...
Πριν από αυτό όμως αγόρασα για φίλο pc ολόκληρο από κει και ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι αντικατάσταση!!
κρίμα για την εταιρεία πάντως....σε όλα της καλή αλλά στο aftermarket sales ..βράσε ρύζι!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos_frs : 25-07-08 στις 15:16.
-
27-07-08, 04:30 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #56
-
27-07-08, 10:49 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #57
πως αλλαζουν οι καταστασεις ε;
αυτα εδω τα εγραφα πριν 10 μερες,για να απογοητευτω αμεσως μετα σχεδον με τη γνωστη ιστορια με το printer της canon
προσεχτε και οι αλλοι που εισαστε μεχρι τωρα ευχαριστημενοι μη σας ερθει συντομα καμμια κεραμιδα κατακεφαλα(μεταφορικα εννοω)
ψηφισα δυσαρεστημενος και αν υπηρχε επιλογη θα ελεγα και αγανακτισμενος.
-
27-07-08, 11:13 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #58
Ουτε και εγω ειμαι ευχαριστημενος μαζί τους, ειχα πάρει ένα δίσκο ο οποιος ήταν ελλάτωματος και τον πήγα πίσω και έκαναν 1 εβδομάδα
να το αντικαταστήσουν, ενώ σε άλλο γνωστό κατάστημα η αντικατάσταση θα γινόταν μέσα σε 10-15 λεπτά ίσα δηλάδη να κάνεις μια βόλτα στο μαγάζι τους.
Τελικά τα 4-5€ που κέρδισα στην τιμή τα έφαγα στις βενζίνες για το πάνε-έλα και να μην βάλουμε την ταλαιπωρία και το σπάσιμο νευρων που δεν μετριούνται.
Επίσης στο υποκατάστημα τους στην Θεσ/νίκη πολύ σπάνια σηκώνουν το τηλέφωνο, ειχα προσπάθησει τότε ανεπιτυχώς τουλάχιστον 10φορές να μιλήσω μαζί τους και επίσης με εκνευρίζει πολύ το "περι πολλού" υφος τους, ποτε ξανά αγορά απο αυτούς το πολύ κανένα ανεμηστηράκι και κανα καλώδιο που δεν βρίσκω αλλού.
Intel Core 2 Quad Q9450@2.66 GHz (O/C 3.40 GHz), Asus P5Q Pro, Thermalright Ultra 120 Extreme, Enerman Pro82+ 425W,
Mushkin XP2-8500 2x2024MB DDR2 1066 [5-5-5-15], Gainward Nvidia 8500GT 512MB, Intel SSD X25-M 80GB + WD Caviar Black 1TB
-
27-07-08, 12:17 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #59
Να σου πω την αλήθεια πάει καιρός που δεν μένω μόνιμα Ελλάδα, οπότε δεν γνωρίζω τι ακριβώς γίνεται. Πάντως από τις κάποιες φορές που έτυχε να εξυπηρετηθώ από το after sales του Πλαισίου, μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος.
Όπως και να έχει μία εβδομάδα για αλλαγή δίσκου εντός εγγύησης είναι γελοίο. Γενικά αν αυτά που διαβάζω για το eshop ισχύουν, τότε μιλάμε για "απατεώνες" και απορώ πως δεν τους έχετε ταράξει στις αγωγές.SSB
-
27-07-08, 13:42 Απάντηση: Δημοσκόπηση: Πόσο ευχαριστημένοι είστε από το after-sales E-shop #60
Παλιότερα κι εγώ δεν είχα κανένα πρόβλημα με το e-shop. Από τότε που άρχισε η επέκταση του με φυσική παρουσία τα προβλήματα αυξήθηκαν εκθετικά. Τέσσερεις φορές μόνο μέσα στο 2008, δόθηκαν σε εμένα ή σε πελάτες μου ανοιγμένα, μεταχειρισμένα προιόντα. Δύο φορές μου έγινε το κόλπο με το στραβωμένο πινάκι σε μητρική, τη δεύτερη δεν τους πέρασε.
Μία μητρική που είχε εμφανώς πρόβλημα και τους το είχα περιγράψει λεπτομερώς (γραπτά και τηλεφωνικά), πέρασε 2 φορές από έλεγχο κατόπιν επιμονής μου στα κεντρικά και δεν της έβρισκαν τίποτα. Ευτυχώς έχω καλές σχέσεις με κάποια ευγενέστατα άτομα στο κατάστημα αγοράς και πείστηκε ο ικανός τεχνικός του καταστήματος να την ελέγξει κι'αυτός παρουσία μου. Το πρόβλημα φυσικά βρέθηκε αμέσως και η μητρική αντικαταστάθηκε, αλλά είχαν περάσει τρείς εβδομάδες από την επιστροφή της για έλεγχο.
Φυσικά ψηφίζω δυσαρεστημένος και αναγκάζομαι πλέον να στέλνω φίλους και πελάτες για αγορές στο Πλαίσιο, μόνο και μόνο για να έχω το κεφάλι μου (σχεδόν) ήσυχο... Και μιλάμε για σύνολο δεκάδων χιλιάδων ευρώ κάθε χρόνο.
Παρόμοια Θέματα
-
Πόσο ευχαριστημένοι είστε από την NETONE ?
Από makis16 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 39Τελευταίο Μήνυμα: 13-02-08, 03:07 -
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΕΙΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗ VODAFONE
Από mbartsas στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 16Τελευταίο Μήνυμα: 16-10-07, 11:04 -
Πόσο ευχαριστημένοι είστε από τον Provider σας
Από koubaros στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 35Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-07, 23:03 -
Πόσο ευχαριστημένοι είστε από τον Provider σας
Από koubaros στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 40Τελευταίο Μήνυμα: 10-02-07, 00:38 -
Πόσο είστε ευχαριστημενοι απο το ADSL σας?(fixed)
Από georgtheitalian στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 28-09-05, 00:55
Bookmarks