Για ποιόν επαγγελματισμό να σας πω... από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω..
Να ξεκινήσουμε από τους επαγγελματίες της Forthnet που ενώ έχω δηλώση βλάβη στην τηλεφωνική μου σύνδεση γιατί είχα συνακρόαση.. προσπαθούν να το διορθώσουν και το διορθώνουν αλλά με αντίτιμο να ρίξουν την ταχύτητα σύνδεσης στο internet από 6500 σε 4000 !
Τους ξαναδηλώνω βλάβη αυτή τη φορά για τη σύνδεση με το internet και εδώ μπλέκονται και οι "επαγγελματίες" του OTE.
Μετά από 3 μέρες με παίρνουν τηλ. και μου λένε ότι από τον OTE δεν υπάρχει πρόβλημα και να κοιτάξουν από τη Forthnet...
Αυτη τη φορά στέλνω e-mail στη Forthnet και μετά από 2 μέρες με παίρνουν τηλ. λέγοντάς μου ότι έχει πάει τεχνικός τους και έχει κάνει μετρήσεις και έχει δεί ότι όλα είναι εντάξει και αυτό που θα κάνουν ειναι να δηλώσουν βλάβη για ποιότητα γραμμής.
Τουλάχιστον λέω με ενημερώνουν και κάτι γίνεται.. αλλά πού να φανταστώ ότι σήμερα θα έμπαινε στο παιχνίδι και άλλος ένας "επαγγελματίας" με το όνομα Telas !
Ξαφνικά τo πρωί νεκρώνουν τα πάντα...και τηλέφωνο και internet!
Με παίρνουν τηλέφωνο στο κινητό φίλοι και μου λένε ότι αν με πάρουν στο σταθερό το σηκώνει κάποιος άλλος!!!
Παίρνω και εγώ το νούμερό μου και πράγματι το σηκώνει ένας κύριος και μου λέει ότι πριν από λίγο του σύνδεσαν το τηλέφωνο... (από Telas).
O "επαγγελματισμός" σε όλο του το μεγαλείο! Από την τεχνική υποστήριξη της Forthnet μου είπαν ότι οι "επαγγελματίες" του OTE έχουν κάνει λάθος πατσάρισμα (μ@λ@κία το λέω εγώ.. και όχι) και μέχρι τη Δευτέρα θα το έχουν φτιάξει οι "επαγγελματίες" του OTE γιατί οι δικοί τους "επαγγελματίες" δεν έχουν πρόσβαση στο κέντρο του OTE.
Εγώ προσωπικά έχω χάσει τη "μπάλα" και δεν ξέρω τι να κάνω εκτός από υπομονή.
(ελπίζω να κάνει υπομονή και αυτός ο κύριος που θα απαντάει τις κλήσεις που είναι για εμένα)
Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω;
Εμφάνιση 1-15 από 48
-
19-07-08, 18:06 Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #1Once you go Mac you never go Back!
-
19-07-08, 19:01 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #2
- Εγγραφή
- 18-09-2003
- Περιοχή
- Αθήνα - Κ. Πατήσια
- Ηλικία
- 67
- Μηνύματα
- 12.913
- Downloads
- 33
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 4
- Ταχύτητα
- 20480/1023
- ISP
- Conn-x OTE
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΔΑΓΚΛΗΣ
- Router
- thomson speedtouch 585 v6
Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορούσα να κάνω;
Από τα πολλά περίεργα της υπόθεσης ADSL στη χώρα μας.
-
19-07-08, 19:19 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #3
χμμμ
Έχεις Σύμβαση με τη Τρελας? Όχι...
Έχεις Σύμβαση με τον πΟΤΕ? Όχι...
Έχεις Σύμβαση με τη Forthnet? Ναί...
άλλαξε τους τα λάδια με καταγγελίες (προς ΕΕΤΤ κλπ) ενάντια στη Forthnet και όποιον πάρει ο Χάρος (όποιος πραγματικά έχει μερίδιο ευθύνης θα αναγκαστεί να απαντήσει και η Forthnet θα κουνηθεί)
Η Forthnet είναι υπεύθυνη απέναντί σου και μόνο η Forthnet. Ας μην προσπαθούν να μοιράσουν τις ευθύνες αριστερά και δεξιά και να διορθώσουν άμεσα τις υπηρεσίες που τους πληρώνεις
Ps: Μπάχαλο είναι όλοι τους, συμφωνώ
-
19-07-08, 19:38 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #4
Ε καλά δε φταίει η forthnet γιατί οι οτετζήδες τράβηξαν το καλώδιο του φίλου και το σύνδεσαν στον καινούργιο πελάτη της Tellas. Τέτοιος ισχυρισμός θα ήταν εξίσου παράλογος με το να κάνεις μήνυση στην Toyota, γιατί έσπασε το ψάλιδι του Yaris σου όταν έπεσες σε "τάφο" μισού μέτρου στην εθνική οδό τον οποίο άφησε ανοιχτό ο εργολάβος. Την πρώτη και την κύρια ευθύνη για το μπάχαλο, την έχουν οι "επόπτες" των όποιων "Αρχών" οι οποίοι συνεχίζουν να φαίνονται εντελώς ανίκανοι να βάλουν επιτέλους μια τάξη 1,5 χρόνο μετά.
-
19-07-08, 20:03 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #5
Σωστό. Έτσι είναι.
Τι; Αν ξεκολλήσει μια ρόδα στο αυτοκίνητό μου, δεν φταίει ο κατασκευαστής, αλλά να ψάξω να βρω ποιος ήταν ο υπεργολάβος που προμήθευε τον κατασκευαστή με μπουλόνια; Αν έχουμε τέτοια μυαλά, καλά μας κάνουν οι εταιρείες. Βαρέστε μας κι άλλο, τα θέλουμε...
-
19-07-08, 20:12 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #6
1) Επειδή δεν είναι σίγουρο ποιος ευθύνεται για τη κατάσταση (αν και βρωμάει ΟΤΕ εδώ)
2) Επειδή η μοναδική Συμβατική σχέση που μπορεί να διαχειριστεί και να έχει απαιτήσεις ο φίλος συνδρομητής σε αυτή τη περίπτωση είναι αυτή με τη Forthnet
3) Επειδή δεν έχει καμία, μα καμία σχέση με τη Toyota + λακκούβα περίπτωση
Εκτός απο υπομονή και τα κλασικά τηλέφωνα που θα κάνει, καλό είναι να στείλει και μια καταγγελία με FAX μήπως βοηθήσει
Άλλωστε, πως θα διορθωθεί το μπάχαλο εάν δεν το κοινοποιούμε στους "επόπτες" ?
Δυστυχώς είναι άχρηστοι όλοι τους (μπακάλικα, πΟΤΕ, ΕΕΤΤ, κλπ κλπ)
-
19-07-08, 22:38 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #7
Φίλοι μου σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...
Το θέμα είναι ότι είμαι 3 φορές άτυχος...
...1ον γιατί μου έτυχε Σαββατοκύριακο οπότε καλή Δευτέρα (αν σταματήσει η γκαντεμιά)
...2ον γιατί μπλέκονται 3 εταιρίες στην υπόθεση
και 3ον γιατί ότι και να κάνω εκτός από υπομονή το μόνο που θα καταφέρω είναι να χαλάσω τα νεύρα μου και αυτό θα είναι το χειρότερο.
Ας ελπισουμε ότι θα διορθωθεί σύντομα και θα είμαι ο τελευταίος που του τυχαίνει αυτό.
Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να δω από κοντά πως γίνεται αυτή η δουλειά με το λεγόμενο "πατσάρισμα".
Έτσι θα καταλάβαινα κατά πόσο είναι εύκολο να γίνει το λάθος.Once you go Mac you never go Back!
-
19-07-08, 22:56 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #8
Μου έχει συμβεί δύο φορές κάτι αντίστοιχο! Την πρώτη είχαν δώσει τον αριθμό μου σε κάποιον άλλο και τον αριθμό του σ' εμένα (εγώ forthnet, αυτός ΟΤΕ), κάτι το οποίο κράτησε περίπου πέντε μέρες. Την δεύτερη φορά τα είχαν ενώσει όλα μαζί και είτε έπαιρναν εμένα είτε αυτόν χτύπαγε και το τηλέφωνό μου και το δικό του (μπορούσαμε να μιλήσουμε όλοι μαζί ταυτόχρονα). Αυτό κράτησε περίπου μια εβδομάδα.
Κάθε μέρα έπαιρνα τηλέφωνο στη Forthnet και φώναζα (ένας ανεκδιήγητος μάλιστα μου είπε να βγάλω τα φίλτρα μήπως είναι ελαττωματικά) αλλά παρ' ολ' αυτά για μια εβδομάδα έμεινα χωρίς net.
Πιστεύω πάντως πως δεν ευθύνεται άμεσα η forthnet γι αυτό (αφού λογικά το μπέρδεμα έγινε στο κέντρο του ΟΤΕ)... Αν όμως οι οτετζήδες είναι άχρηστοι ή δολιοφθορείς δεν θα έπρεπε να το κυνηγήσει νομικά η forthnet ή έστω να απαιτήσει το "πατσάρισμα" να γίνεται παρουσία ΚΑΙ δικού τους τεχνικού?Video meliora proboque; deteriora sequor...
-
19-07-08, 23:04 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #9
Εγώ εύχομαι να μη χρειαστεί να περάσει μια εβδομάδα για να το φτιάξουν...
Τώρα για το "πατσάρισμα" φαντάσου τι "γλέντι" θα γινόταν αν ήταν όλοι οι "τεχνικοί" μαζεμένοι.
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μας εξηγήσει πως γίνεται το πατσάρισμα; Και καμιά φωτογραφία αν υπήρχε καλά θα ήταν.Once you go Mac you never go Back!
-
20-07-08, 10:28 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #10
Να τους ενοχλείς συνέχεια μέχρι να φτιάξουν τη βλάβη.
-
20-07-08, 19:52 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #11
Αν δεν γίνει τίποτα τη Δευτέρα τότε θα τους ενοχλήσω για τα καλά..
Once you go Mac you never go Back!
-
20-07-08, 19:58 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #12
Το συνηθισμενο μπαχαλο των ευθυνων...
Ακομη κι αν το λαθος εξ αρχης ειναι του ΟΤΕ, οταν εισαι αποκλειστικος πελατης της οποιας Fοrthnet
αυτη εχει ολη την ευθυνη ωστε να αποκαταστασθει πληρως η λειτουργικοτητα της παροχης της!
Γιατι πολυ απλα η συμβαση ειναι με τον εναλλακτικο ISP και οχι με τον ΟΤΕ...
Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
20-07-08, 20:22 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #13
Το "φταίει ο ΟΤΕ" είναι παγερα αδιαφορο για το συνδρομητή. Ο εκαστοτε πάροχος εχει την ευθύνη.
Ευθύνη να παρέχονται απροσκοπτα οι υπηρεσίες
Ευθύνη να αποκαθισταται τάχιστα καθε πρόβλημα
Ευθύνη να ενημερώσουν υπευθυνα για το χρόνο αποκαταστασης και να μην σε εχουν στο περίμενε ...
Αν "φταίει ο ΟΤΕ¨ας του κανουν αγωγή και να ζητησουν αποσζημίωση για τη ζημια που τους κάνει , αλλά τόσα χρόνια που ακούμε τη καραμέλα δεν είδα κανενα εναλλακτικό να κάνει αγωγή.
-
20-07-08, 20:50 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #14
-
20-07-08, 22:06 Απάντηση: Οι "επαγγελματίες".... μηδενός εξαιρουμένου! #15
Είσαι άτυχος. Εγώ όταν είχα οτε το είχα δηλώσει 3 φορές και δεν είχε φτιαχτεί ποτε.. άκουγα για μήνες μια κυρά κατίνα ... μόλις πήγα σε 2πλει πήρα τηλ τη 4νετ και το έφτιαξαν σε 2 μέρες..Μάλιστα με πήραν και τηλ να δουν αν έχει φτιάξει.. από τότε όλα οκ..
Παρόμοια Θέματα
-
"Απογοητευτική Vivodi" ή "Χωρίς τηλέφωνο και Internet τον τελευταίο ενάμισι μήνα"
Από Gigas στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 25Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-09, 18:30 -
Πρόβλημα εκ του "μηδενός "
Από steve2101 στο φόρουμ Linksys ADSL modems και routersΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-07, 19:42 -
Tιτλοι Θεμάτων "Βοήθεια!", "Heeelp!" "SOOOS" κτλ.κτλ.
Από tutuyo στο φόρουμ Η Γνώμη σαςΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 29-08-06, 19:39
Bookmarks