Acinonyx, πολύ χρήσιμα όλα αυτά (που αν και έχουν αναφερθεί ξανά δεκάδες φορές τα κατέγραψες με μεγαλύτερη ακρίβεια) αλλά το θέμα είναι τι κινήσεις πρέπει να γίνουν διότι ο ΟΤΕ δεν βλέπω να ασχολείται και ιδιαιίτερα. Στο τηλέφωνο σε δουλεύουν και στα fax στέλνει απαντήσεις ότι προσφέρει υπηρεσίες με επικέντρωση σε http/ftp και όχι p2p/voip κλπ.
Θα πρότεινα λοιπόν να κοιτούσαμε τι μπορεί να γίνει για μαζική καταγγελία![]()
Εμφάνιση 1.231-1.245 από 2770
-
31-12-05, 15:55 #1231
-
31-12-05, 16:35 #1232
Αρχικό μήνυμα από psyxakias
-
31-12-05, 19:27 #1233
Παρόλα αυτά δεν πρέπει να απέχει από τη πραγματικότητα.Εχουμε και τη αναφορά σου οτι με Telepassport δεν ειχες ποτέ voip πρόβλημα.Αντίθετα με εμάς που με τον πΟΤΕ έχουμε συνέχεια.
-
01-01-06, 19:45 #1234
Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους! και έχω και καλά νέα!!! σήμερα η adsl μου πετάει! όχι απλά κατεβάζω συνέχεια και με 40-45 kb/sec, αλλά για ΠΡΩΤΗ φορά έπαιξε το nintendo DS online το Mario Kart!!!! Μακάρι να κρατήσει έτσι και να μην έιναι ΜΟΝΟ για σήμερα! πάντως να πω ότι το linksys WAG354G είναι προβληματικό router και ακόμα και με το νεότερο FW και πάλι κολλάει και πολλές φορές κάνει disconnect από τον ISP και σβήνει και το ledaki internet (μου επιβαιβέωσε και η forthnet ότι κάνει πολλά disconnects!). Γιαυτό έβαλα το speedtouch 530i για adsl και το σύνδεσα στο linksys ώστε να χρησιμοποιώ το 4porto switch kai to wireless που έχει! και τώρα ΤΕΡΜΑ τα disconnects και τα κολλήματα! εδώ και 2 μέρες ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα!
-
01-01-06, 21:01 #1235
Nikiforos, και εμένα το linksys κάνει disconnects αλλά δε φταίει το linksys (τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση). Όταν η γραμμή φουλάρει με πακέτα και ξεπερνάει τα 3000-5000 ms pings, το linksys (όπως και αρκετά router) νομίζει ότι είμαι offline κάνοντας έναν ping έλεγχο κάθε X seconds. Οπότε δοκιμάζει να κάνει disconnect/reconnect . Αντίθετα όταν η γραμμή είναι ΟΚ, μπορεί να είμαι συνδεδεμένος για βδομάδες χωρίς disc.
-
01-01-06, 21:10 #1236
- Εγγραφή
- 17-07-2004
- Περιοχή
- UK/GR
- Ηλικία
- 35
- Μηνύματα
- 1.713
- Downloads
- 15
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 2
- ISP
- N/A
Στη δική μου περίπτωση η κατάσταση είναι εκτός ορίων πια...
Δηλαδή τα pings είναι 200+ από το πρώτο hop, ο μέγιστος αριθμός πακέτων ανα δευτερόλεπτο είναι συνεχώς κάτω από 15 και τον τελευταίο μήνα οι ταχύτητες τα 2/3 της ημέρας είναι σαν ISDN 128K!
Γι'αυτό λοιπόν άν κλίσει πάλι η βλάβη χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα την Τρίτη θα γίνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και θα μιλήσω πολύ σκληρά! Δεν πρόκειτε να τη γλιτώσουν!
Είμαι έξω φρενών!
-
01-01-06, 21:13 #1237
kostas.pav, καλή επιτυχία (θα την χρειαστείς). Και εγώ στην 384 τόσο είχα 15-20 pps για 1-1.5 χρόνο (από Οκτ 2003 έχω το εν λόγω πρόβλημα). Το τραγικό είναι ότι έχω τώρα πρόβλημα πλέον και στην 1024 :mad
-
01-01-06, 21:19 #1238
- Εγγραφή
- 17-07-2004
- Περιοχή
- UK/GR
- Ηλικία
- 35
- Μηνύματα
- 1.713
- Downloads
- 15
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 2
- ISP
- N/A
Αρχικό μήνυμα από psyxakias
Εγώ είμαι έτσι από τον Αύγουστο και τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσια τον τελευταίο μήνα με τις ταχύτητες!!
Επειδή η γραμμή είναι στο όνομα του πατέρα μου μπορώ να λειτουργήσω εγώ κάπως σαν αντιπρόσωπος του? Αυτός δεν έχει ιδέα επί του θέματος....
-
01-01-06, 22:03 #1239
Λοιπον, ποιος μας εκλεψε τα UDP ΠΑΚΕΤΑ;;;; o Καλικατζαρος..... εεεε....καλα να παθουμε, αφου τον βαλαμε στο σπιτι μας.....
-
02-01-06, 02:03 #1240
Αρχικό μήνυμα από kostas.pav
Είμαι της άποψης ότι είτε μαζική καταγγελία πρέπει να γίνει, είτε να περιμένουμε να βγάλουν γραμμές οι ISPs (με δικά τους DSLAMs, όχι την μεταπώληση που κάνουν τώρα) για να σοβαρευτεί ο ΟΤΕ.
-
02-01-06, 02:10 #1241
Αρχικό μήνυμα από psyxakias
Και τα διαφημίζουν
-
02-01-06, 02:32 #1242
Αρχικό μήνυμα από [PWN] ROXAMIS
-
02-01-06, 10:19 Καυτή εξέλιξη! #1243
Όπως ίσως ξέρετε, το πρόβλημα για μένα εμφανίστηκε από Σεπτέμβρη, ενώ έως και Αύγουστο η γραμμή πετούσε. Έστειλα ένα τετρασέλιδο γράμμα με fax προς το τοπικό κατάστημα ΟΤΕ, υπόψη Τεχνικής Υποστήριξης, περιγράφοντας:
- υποκειμενικά, πως ήταν η γραμμή πριν
- αντικειμενικά, πως φαίνεται η γραμμή τώρα, όταν χρησιμοποιώ τις βασικές εφαρμογές
- τους λόγους για τους οποίους θεωρώ ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο κύκλωμα του ΟΤΕ και όχι στο δικό μου και/ή στον παροχέα (μέσω δοκιμής με πολλαπλούς ISP)
- αίτημα επίλυσης του προβλήματος και μη χρέωσης του λογαριασμού μου για την υπηρεσία, για το διάστημα του προβλήματος
Μία εβδομάδα μετά, μία εξαιρετική κυρία (και pls μη με ρωτήσετε ποια, δε θα απαντήσω για να μην την ζαλίζουμε) μου τηλεφώνησε, τις περιέγραψα το πρόβλημα και με ενημέρωσε ότι θα κάνει κάποια αλλαγή. Μου ζήτησε να δοκιμάσω ξανά και να τις μεταφέρω εντυπώσεις, καθώς και γραφήματα αν έχω κτλ.
Όπερ και εγένετο: η αλλαγή μεταμόρφωσε τη γραμμή μου στα παλιά καλά της!!!!!!!!!
Ηθικόν δίδαγμαν: μη τεμπελιάζεστε στο γράψιμο, περιγράψτε αναλυτικά το πρόβλημά σας και στείλτε το γραπτά προς το τοπικό κατάστημα του ΟΤΕ, υπόψη τμήματων Τεχνικής Υποστήριξης/Βλαβών (ακόμα καλύτερα, περάστε από εκεί και ζητήστε να σας το πρωτοκολλήσουν στο γενικό πρωτόκολλο του καταστήματος).
Οι ικανοί άνθρωποι στον ΟΤΕ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ!!!!!!!
-
02-01-06, 13:40 #1244
- Εγγραφή
- 17-07-2004
- Περιοχή
- UK/GR
- Ηλικία
- 35
- Μηνύματα
- 1.713
- Downloads
- 15
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 2
- ISP
- N/A
Αρχικό μήνυμα από cosmos
Πριν προχορορήσω στη καταγγελία δηλαδή...
-
02-01-06, 13:57 #1245
cosmos, πριν πόσο καιρό έφτιαξαν τη γραμμή σου; Διότι και εμένα προσωρινά την βελτίωναν και μετά από 2-3 εβδομάδες επανερχόταν το πρόβλημα (σε χειρότερη μορφή θα έλεγα).
Παρόμοια Θέματα
-
Κινητοποίηση - Πρόβλημα περιορισμού πακέτων απο OTE
Από j77 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 28-04-06, 14:36
Bookmarks