Το Δεκέμβρη του 2007 ενώ ήμουν Tellas κάνω αίτηση και ζητάω απο την HOL να πάω στο πρόγραμμα
τους με τα 24mbps. Μετά από 25 μέρες περίπου ζητάω απο την Tellas διακοπή διότι εκείνη την περίοδο συνέβαινε το εξής:
Αν ήσουν σε κάποιο πάροχο και μεταφερόσουν σε άλλο και δεν ειδοποιούσες τον προηγούμενο ο νέος σε συνέδεε και υπήρχαν πολλές περιπτώσεις που και ο παλιός
σου έστελνε ακόμη λογαριασμούς διότι τάχα δεν το είχε ειδοποιήσει ο επόμενος
Ετσι για αυτό έκανα την ακύρωση στην Tellas περιμένοντας σε λίγες μέρες να συνδεθώ στην HOL
Πέρασαν όμως 3 μήνες και ποτέ δεν συνδέθηκα και ήμουν και χωρίς internet
Ετσι παίρνω την απόφαση να πάω στον ΟΤΕ. Κάνω αίτηση και σε 5 μέρες με συνδέουν. Φυσικά δεν στέλνω ακύρωση στην HOL διότι υποτίθεται την ενημέρωσε ο ΟΤΕ
Πριν κανά μήνα αποφασίζω να πάω Forthnet κυρίως για οικονομικούς λόγους
Κάνω αίτηση και ενώ γίνεται Ολοκλήρωση δέσμευσης καλωδίωσης (βρόχου) στον ΟΤΕ αρχίζει η ταλαιπωρία απο εκεί και μετά
Εχουν στείλει 4 φορές το αίτημα και ο Οτε το ακυρώνει ότι εκκρεμει αίτηση από άλλο πάροχο
Σπάω το κεφάλι μου να δω που έχω εκρεμμότητα, και λέω δεν παίρνω την HOL μήπως και συμβένει κάτι με αυτούς
Και μου λένε το εξωπραγματικό , ότι εκρεμμει άιτηση εδώ και 15 ΜΗΝΕΣ και ότι περιμένουν να με συνδέσουν, τέλος πάντων αφού ακυρώνω στις 21 Ιανουαρίου συνεχίζει στην Forthnet στις επαναπροωθήσεις να τους βγάζει το σύστημα του ΟΤΕ ότι εκκρεμεί Αίτηση, ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΟΗΜΑ
Η HOL λέει πλεον δεν εκρεμμεί αίτηση ο ΟΤΕ λέει δεν Υπάρχει εκρεμμότητα (αυτό μου το έλεγε ενώ υπήρχε απο την HOL) και η Forthnet λέει εκκρεμει αίτηση σε άλλο πάροχο και δεν μπορούν να συνεχίσουν
Είμαστε ένα απέραντο μπο.....λο
Δεν βγαίνει άκρη και κανείς δεν μπορεί να δώσει λυση
Πείτε μου πως λύνεται το πρόβλημα παρακαλώ πριν τρελλαθώ
Ευχραριστώ εκ των προτέρων
Εμφάνιση 1-7 από 7
-
04-02-09, 17:01 ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #1
-
04-02-09, 17:03 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #2
Πήγες εσύ ο ίδιος στο αρμόδιο γραφείο του ΟΤΕ,να δείς τί τελικά ισχύει?
-
04-02-09, 20:43 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #3
Δεν ίσχυε κάτι τέτοιο την περίοδο που αναφέρεις. Έκανες κι εσύ το ίδιο λάθος που είχα κάνει τότε ακριβώς κι εγώ (εν γνώσει μου εγώ) και έμπλεξες. Από την ψήφιση του RUO και έπειτα (αρχές 2007), όποιος έκανε τέτοιες αλχημίες την πάτησε... Δεν έπρεπε σε καμιά περίπτωση να ανατευόμαστε με τους παλιούς παρόχους πριν συνδεθούμε στο νέο. Κάνε καταγγελία σε Συνήγορο του Καταναλωτή και οπλίσου με υπομονή.
-
04-02-09, 22:39 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #4
-
05-02-09, 11:20 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!! #5
Με τόσες αιτήσεις, σε όλους σχεδόν τους παρόχους, ήταν επόμενο να γίνει μπάχαλο (στην Ελλάδα είμαστε). Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ζητήσεις νέα γραμμή με conn-x από τον ΟΤΕ και να κόψεις την παλιά εντελώς. Στη συνέχεια (μετά από 6 μήνες) κάνε ΜΙΑ (1) αίτηση για τον πάροχο που θέλεις τελικά να πας.
-
05-02-09, 14:14 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #6
Δεν κοιτάς και στην TELLAS? Μπορεί να έχει μείνει ακόμα η αίτησή σου εκεί.
-
06-02-09, 11:04 Απάντηση: ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ!!!!!!!!!!!!! #7
Απλά δεν θα συνδεθείς ποτέ!
Το έχω ζήσει πρόσφατα στον κοντινό μου κύκλο.
Σε λίγο θα σου απαντήσει και ο κατάλληλος, ο οποίος με το που το δεί, θα του ανέβει η πίεση.
Πάρε γραμμή σε ανενεργό βρόγχο, με καινούργιο νούμερο. Κατα προτίμηση NETONE.
Και μετά ξεκίνα τις διαδικασίες για να καθαρίσεις το νούμερο σου. Οταν και αν καθαρίσει ποτέ, τότε θα μεταφέρεις το νούμερο σου , επάνω στη Net One με φορητότητα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος andreasp : 06-02-09 στις 11:22.
Παρόμοια Θέματα
-
HOL και απίστευτη ταλαιπωρία
Από TAlysandratos στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 11-04-08, 12:39 -
Απίστευτη Ταλαιπωρία !!!
Από Resentful στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-08, 13:12 -
Απίστευτη ταλαιπωρία με Conn-X!
Από Cloudman στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 7Τελευταίο Μήνυμα: 07-01-08, 00:57 -
Απίστευτη ταλαιπωρία!!!
Από mastro στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 15-09-06, 13:33
Bookmarks