Σελ. 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση 31-32 από 32
  1. #31
    Εγγραφή
    08-05-2004
    Περιοχή
    Νομός Αττικής
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    21.277
    Downloads
    43
    Uploads
    2
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/150 Mbps
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Arcadyan Speedport Smart
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nm96027 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Spoiler:
    Δεν μου φαίνεται καθόλου ίδια.

    Στην περίπτωση του dialer, από λάθος χειρισμό ή άγνοια του χρήση, απατεώνες έκαναν "εκτροπή" της κλήσης προς αριθμούς με υψηλότατη χρέωση.

    Στην περίπτωση αυτή όμως δεν υπάρχει καμία απάτη: ο χρήστης από αδικαιολόγητη άγνοια και απροσεξία προκαλεί μόνος του νόμιμες υψηλές χρεώσεις.Σαφέστατα θα μπορούσε η εταιρεία να έχει ένα σύστημα προειδοποίησης υψηλών χρεώσεων αλλά νομίζω πως είναι υπερβολικό. Ας υποθέσουμε πως πας σουπερμάρκετ και θες να πάρεις αγγούρια. Το σούπερμαρκετ στην είσοδο σου λέει πως τα αγγούρια στο ισόγειο κάνουν x/κομμάτι ενώ αυτά στον ημιόροφο κάνουν 10x/κομμάτι. Εσύ πας συνειδητά και βάζεις 1000 αγγούρια στο καλάθι σου, αγνοώντας επιδεικτικά την πληροφορία που σου δόθηκε, και φτάνοντας στο ταμείο διαμαρτύρεσε για το υψηλό τελικό κόστος. Ανάμεσα στις διαμαρτυρίες ζητάς από τον υπεύθυνο του καταστήματος να τοποθετήσει δίπλα στα αγγούρια αρμόδιο υπάλληλο που να σου υπενθυμίζει κάθε φορά το κόστος των αγγουριών που έχεις ήδη βάλει στο καλάθι σου και να σε παροτρύνει να μην βάλεις άλλα. Ο υπεύθυνος ενδίδει στις πιέσεις σου και τελικά όλοι οι πελάτες του καταστήματος κυκλοφορούν μαζί με κάποιον υπάλληλο ο οποίος τους υπενθυμίζει το κόστος των αγαθών που έχουν βάλει στο καλάθι, παρότι η τιμή/ανα προιόν είναι γνωστή.

    Όλο αυτό δεν μου μοιάζει και πολύ λογικό. Καλό είναι να το κάνουν οι εταιρείες, αλλά δεν μπορούμε να τις κατηγορήσουμε κιόλας.

    Και επανέρχομαι: στους dialers υπήρχε απάτη. Στο roaming, όσο ληστρική και να είναι η χρέωση από την στιγμή που την γνωρίζεις το μόνο που μένει να κάνεις είναι τον πολλαπλασιασμό: τόσο κάνει το MB, τόσα MB κατεβάζω, τόσα θα πληρώσω.

    ΥΓ Αντιλαμβάνομαι και συμμερίζομαι τον πρόβλημα που δημιουργείται όταν διαβάζεις στα ξαφνικά πως χρωστάς 5000 ευρώ. Δυστυχώς υπάρχουν -γενικότερα- στην ζωή οι hard way για να μαθεις και να μην επαναλάβεις απλές και φαινομενικά αθώες αμελειες.
    Ξεκινώ από το γεγονός ότι η ογκοχρέωση σε καθεστώς περιαγωγής είναι ληστρική (7€ το Mbyte... Τι είναι το Mbyte; Πιο ακριβό από ένα πακέτο που αποστέλλεται με ταχυδρομείο; ). Προφανώς έχουμε φαινόμενο ανεξέλεγκτης αισχροκέρδειας. Εδώ και μόνο να σταθούμε, αμέσως καθίστανται περιττές οι συζητήσεις για το πώς θα ενημερώνεται ο κόσμος γι' αυτήν.

    Δεχόμαστε λοιπόν ότι ένα Mbyte που ταξιδεύει στα ευρωπαϊκά δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, έχει μεγαλύτερο κόστος από ένα πακέτο που πηγαίνει από την Αγγλία στην Ελλάδα. Αυτό δεν αποτελεί κάτι που μπορεί να συλλογιστεί εύκολα ένας απλός χρήστης υπολογιστή. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν τη διαφορά ανάμεσα σε KByte και Mbyte. Δε θα έπρεπε λοιπόν κάποιος να τους πει, ότι ένα e-mail με attachment που λαμβάνουν στο εξωτερικό, μπορεί να τους κοστίσει μέχρι και 70€, ενώ στην Ελλάδα θα ήταν δωρεάν; Ότι αν δουν μερικά video στο youtube, την ώρα που περιμένουν στο αεροδρόμιο, μπορεί να τους κοστίσει 700€; Κι αν η χρήση είναι πιο εντατική, μπορεί να μην τους φτάνουν μισθοί μίας ζωής για να ξεχρεώσουν (μία κυρία στη Γαλλία νομίζω, είχε χρεωθεί 45.000€).

    Είναι σαν να σου πουλάνε ένα πιστόλι με καψούλια, που στο εξωτερικό να γίνεται αυτόματο πολυβόλο, συγκρίνοντας το κόστος του 3G με την επικινδυνότητα ενός όπλου (μη μου πείτε ότι είναι άστοχο, διότι το ξέρω ότι συγκρίνω μήλα με καμήλες). Αντίστοιχο παράδειγμα χρεώσεων, δεν υπάρχει, διότι η περίπτωση του 3G roaming, είναι ό,τι χειρότερο έχει εμφανιστεί μέχρι στιγμής. Και στην τελική, γνωρίζουμε πόσο σε προτρέπουν να διαβάσεις το συμβόλαιο (εγώ τσακώνομαι στα καταστήματα και τις τράπεζες που μου λένε "τυπικό είναι" και με πιέζουν να το υπογράψω χωρίς να διαβάσω).

    Λύση:
    Σε κάθε συμβόλαιο κινητής, πρέπει να υπάρχει όρος μέγιστης συνολικής οφειλής, στην οποία μπορεί να φτάσει ο λογαριασμός του πελάτη. Και λέω συνολικής, ώστε να μην δηλώσεις εσύ 200€ και σου πει η Cosmote, "ναι, θα χρωστάς 200€ το μήνα για τα επόμενα 2 χρόνια".


    Το παράδειγμα με τον υπάλληλο στο supermarket είναι κάπως τραβηγμένο. Καθότι στην περίπτωση κινητής τηλεφωνίας, αρκεί ένα trigger που θα σου κόβει τη σύνδεση ή θα σε ενημερώνει, όταν η οφειλή σου έχει φτάσει τα 100 ή 500€. Δε χρειάζεται να υπάρχει δίπλα σου υπάλληλος που θα σε ενημερώνει συνέχεια. Δε νομίζω ότι περισσότερο από το 1% των κατόχων GPRS/3G κινητών/modem, επιθυμεί χρεώσεις μεγαλύτερες από 500€. Σίγουρα προτιμά να του κόψουν τη σύνδεση και να ψάχνει για τηλεκάρτες και internet cafe.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 15-11-09 στις 23:45.
    Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety

    Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
    "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."

  2. #32
    Εγγραφή
    14-11-2007
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    10.135
    Downloads
    39
    Uploads
    0
    Παιδιά το ίδιο περίπου μου συνέβη και εμένα.

    Έχω σύνδεση Cosmote περίπου 11 μήνες και από την αρχή είχα ενεργοποιημένο το πακέτο web 'n surf καθώς όταν έγινε η σύνδεση ήμουν φαντάρος και με εξυπηρετούσε.
    Να διευκρινίσω ότι το πακέτο αυτό αφορούσε 40ΜΒ όγκο δεδομένων με πάγια χρέωση 4 ευρώ στο λογαριασμό μου. Όλα καλά μέχρι εδώ, τα 40ΜΒ μπορεί να φαίνονται λίγα αλλά για πολύ βασική χρήση σε κινητό, για κανένα e-mail, facebook mobile και κανένα blog είναι υπεραρκετά (σπάνια έφτασα τα 30MB/μήνα).
    Τέλος πάντων τον προηγούμενο μήνα μου έρχεται ένας λογαριασμός 360 ευρώ! Μετά το πρώτο σοκ κοιτάω και βλέπω ότι δεν έχει χρεωθεί το πάγιο του πακέτου αλλά όλες οι χρεώσεις γίνονται με ογκοχρέωση κανονικά (7€/ΜΒ). 30ΜΒx7€=210€+60(!)€ τέλη κινητής+Συνολικό ΦΠΑ. Κοιτάζω στο μενού myview και βλέπω ότι το πακέτο είναι ενεργοποιημένο κανονικά. Πέρνω τηλ στην εξυπηρέτηση πελατών, στο τμήμα λογαριασμών και τους εξηγώ την κατάσταση. Να σημειώσω ότι αυτοί δεν μπορούν να δουν από το σύστημα αν το πακέτο είναι ενεργό ή όχι και ρωτάνε εμένα (αν είναι δυνατόν). Με προτρέπουν να κάνω αμφισβήτηση λογαριασμού μέσω φαξ και θα δούμε. Τώρα εδώ και ένα μήνα περιμένω έγγραφη απάντηση. Και το καλό που τους θέλω να βρουν το λάθος τους.

    Να συμπληρώσω ότι ο λόγος που πήγα στην Cosmote από τη Vodafone ήταν ο ίδιος. Υπέρογκη χρέωση σε δεδομένα ενώ είχα πακέτο με αγορασμένο συγκεκριμένο χρόνο. Βέβαια, στην Vodafone πλήρωσα τον 1 μόνο από τους 2 τελευταίους (υπέρογκους) λογαριασμούς και την κοπάνησα με διακοπή συμβολαίου. 4 μήνες μετά μου στείλαν πιστωτικό λογαριασμό με τη διαφορά την οποία είχα πληρώσει από το λάθος τους!

Σελ. 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Παρόμοια Θέματα

  1. Υπέρογκη χρέωση (3.300€) Vodafone Mobile Connect
    Από yiovanna στο φόρουμ Κινητή Ευρυζωνικότητα
    Μηνύματα: 51
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-08-09, 22:46
  2. Απορία για χρέωση Cosmote 3G
    Από elfacki20 στο φόρουμ Κινητή Ευρυζωνικότητα
    Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-08, 18:51
  3. Cosmote internet on the go
    Από JohnChrist στο φόρουμ Κινητή Ευρυζωνικότητα
    Μηνύματα: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-11-08, 22:41
  4. 2play: υπάρχει χρέωση σε cosmote at home;
    Από paul555 στο φόρουμ Nova ADSL
    Μηνύματα: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-08, 21:36
  5. internet roaming
    Από lefteriss στο φόρουμ Γεγονότα και Απόψεις
    Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-09-03, 00:34

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας