Σελ. 254 από 277 ΠρώτηΠρώτη ... 234244249252253254255256259264274 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 3.796-3.810 από 4152
  1. #3796
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    GR/Crete
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.580
    Downloads
    25
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    Siemens κάτι
    SNR / Attn
    9,1(dB) / 28(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Εδώ βλέπουμε ότι δύο γενιές μετά (~10 χρόνια) το νέο γκολφ φρενάρει σχεδόν δύο μέτρα νωρίτερα απο το παλιό με τα ίδια φρέσκα λάστιχα.

    Θεωρώ τεράστια τη διαφορά.
    (Δεν έκατασα να δώ αν αναφέρει την κατάσταση των αμορτισέρ κλπ.)

    ΕΔΙΤ:
    Ξαναβλέπω το βίντεο και το νέο γκολφ είναι και 5% βαρύτερο!


    https://www.youtube.com/watch?v=cXNolTd5i20&t=317s
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teodor_ch : 21-11-24 στις 18:17.

  2. #3797
    Εγγραφή
    03-06-2007
    Περιοχή
    Φτωχή
    Μηνύματα
    1.794
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    πΟΤΕ
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ
    Router
    Τhomson TG585 v7
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Chingachgook Εμφάνιση μηνυμάτων

    Μην πω ότι δυνητικά ένα νέο αυτοκινητο μπορεί να είναι πιο επικίνδυνο, γιατί θα "σπρώξει" τον ασυνείδητο οδηγό να πάρει ανόητες αποφάσεις πιο εύκολα.
    Nα πουλάμε όπλα στα σούπερ μάρκετ τότε, όπως Αμέρικα, αφού δεν είναι σκοτώστρες μόνα τους, αλλά τα κάνει ο χειριστής τους.

    Τι ακούμε μερικές φορές...

    Λες και, αν τα κάνεις όλα τύπως και υπογραμμώς, δε θα σου πεταχτεί από στοπ/φανάρι/διασταύρωση κάποιος Βαλκάνιος (συνήθως με όχημα 15-20 ετών και άνω) , να σε κάνει χαλκομανία, αν σε εμβολίσει (ή να τον κάνεις εσύ, αν τον εμβολίσεις). Το ατύχημα και το δυστύχημα, ως γνωστόν συμβαίνουν μόνο σε απρόσεκτους και κάγκουρες.
    Ρώτησα τη 'μυγδαλιά: "Αδερφή , τι είναι θεός;"
    Και η 'μυγδαλιά , άνθισε.

    -Νίκος Καζαντζάκης

  3. #3798
    Εγγραφή
    16-02-2005
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    5.561
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    ISP
    Net One
    Router
    Speedtouch 780WL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Chingachgook Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρώτη, δεύτερη, τρίτη προτεραιότητα είναι ο οδηγός και η οδηγική συμπεριφορά, και μετά όλα τα υπόλοιπα.

    Το σύνολο σχεδόν των ατυχημάτων και δυστυχημάτων, δεν συμβαίνει γιατί κάποιον οδηγό τον πρόδωσαν οι αναρτήσεις, ή τα φρένα. Τον πρόδωσαν οι αναρτήσεις γιατί μπήκε πατημένος σε στροφή. Τον πρόδωσαν τα φρένα γιατί πήγαινε με χίλια ή/και πισωκολλητός. Συμβαίνουν γιατί είμαστε πιωμένοι, γιατί υπερεκτιμούμε τις δυνατότητές μας, αλλά και του αυτοκινήτου. Γιατί έχουμε το γαμοκινητό στο χέρι. Γιατί τα όρια ταχύτητας είναι για τους άλλους, όχι για εμάς. Γιατί η ΛΕΑ είναι για φιγούρα. Γιατί το πορτοκαλί δεν είναι πορτοκαλί, είναι πράσινο. Το κόκκινο φέρνει προς το πορτοκαλί.

    Αν οδηγώ και κάνω όλα τα παραπάνω, ή κάποια από αυτά, και νέο αυτοκίνητο να έχω, με φρένα δαγκάνες/σαγόνια καρχαρία, με ελαστικά από το πάνω ράφι, θα φάω τα μούτρα μου (και μάλλον θα πάρω και κανένα άλλο φουκαρά μαζί μου...)

    Υπερβολική ταχύτητα-αλκοόλ-κινητό-μη τήρηση απόστασης ασφάλειας-παραβίαση προτεραιότητας.

    Δεν φταίει η παλαιότητα του στόλου (που προφανώς είναι έτσι, δεν αρνούμαι τα επίσημα νούμερα). Ο μλκας που έχει τον ΚΟΚ έλα μωρέ τώρα φταίει.

    Μην πω ότι δυνητικά ένα νέο αυτοκινητο μπορεί να είναι πιο επικίνδυνο, γιατί θα "σπρώξει" τον ασυνείδητο οδηγό να πάρει ανόητες αποφάσεις πιο εύκολα.
    Δεν ισχυουν απαραιτητα απο μονα τους αυτα που λες και δεν ειναι αρκετα.
    Παναγια και κοτα να πηγαινεις στο δρομο κοινως με τα ορια, μη πιωμενος, ενα καλο ζευγαρι ελαστικα εναντι ενος σαπιου μπορει να σου δωσει μερικα μετρα μικροτερη αποσταση στο φρεναρισμα που θα σημαινει τη διαφορα μεταξυ ζωης και θανατου, σοβαρων υλικων ζημιων ή μικροεκδορων κτλ.
    Ομοιως δεν εχει σημασια αν πηγαινεις απαραιτητα με πολλα χλμ. Και με κανονικα να πηγαινεις στο σαπιο εθνικο οδικο δικτυο με αναποδες στροφες με αναποδη κλιση απο την προβλεπομενη, αν το αμαξι εχει χαιρετησει προ πολλου τα αμορτισερ, εχει σκαρτα λαστιχα, δεν θελει πολυ με λαθος κλισεις, χαλια οδοστρωμα και ενα ψιλοβροχο να φυγεις στις μπαριερες ή το γκρεμο.

    Μην τα αποδιδουμε ολα απαραιτητα στο ποτο ή τη μεγαλη ταχυτητα. Γιατι τοτε να πουμε να καταργησουμε τα ΚΤΕΟ. Τα ΚΤΕΟ δεν μπορουν να ελεγξουν μηχανικες και ηλεκτρικες βλαβες. Μπορουν ομως να ελεγξουν και ελεγχουν λαστιχα, αναρτησεις, φρενα, ψαλιδια, φωτα, στοιχεια απαραιτητα για την ασφαλεια στο δρομο.

    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teodor_ch Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εδώ βλέπουμε ότι δύο γενιές μετά (~10 χρόνια) το νέο γκολφ φρενάρει σχεδόν δύο μέτρα νωρίτερα απο το παλιό με τα ίδια φρέσκα λάστιχα.

    Θεωρώ τεράστια τη διαφορά.
    (Δεν έκατασα να δώ αν αναφέρει την κατάσταση των αμορτισέρ κλπ.)

    ΕΔΙΤ:
    Ξαναβλέπω το βίντεο και το νέο γκολφ είναι και 5% βαρύτερο!


    https://www.youtube.com/watch?v=cXNolTd5i20&t=317s
    10 χρονια μετα τα λαστιχα να ειναι τα ιδια για να εγινε το τεστ ειναι κομματακι δυσκολο. Οχι για κανενα αλλο λογο αλλα καμια εταιρεια δεν κραταει στοκ ελαστικων 10 χρονια πισω.
    Δλδ και να ηθελα σημερα να κανω τεστ με τα λαστιχα που φοραγε το αμαξι μαμα πριν 13 χρονια δεν υπαρχουν στην αγορα διαθεσιμα.
    Να ειναι του ιδιου τυπου, ιδιας μαρκας, ιδιας διαστασης, το επομενο στη σειρα, ειναι λογικοτερο λχ Continental 3 τοτε 7 τωρα. Αλλα να μπορεις να βρεις σημερα 2024 το Cinturato P7 Seal Inside που φορουσε το αμαξι το 2011 απο το εργοστασιο κομματακι δυσκολο να εχει στοκ η Πιρελι ή λαστιχας.

    Επισης δεν ξερουμε τι αλλο εχει αλλαξει αποκλειεται το αμαξι να ειναι ιδιο. Και δεν ενννοω μηχανικα. Λιγο μεγαλυτερους δισκους να φοραει στα πισω λαστιχα ή οι μπροστα να ειναι αεριζομενοι ενω πριν να μην ηταν, ή να εχει σωληνακια αεροπορικου τυπου, καλυτερης ποιοτητας τακακια, αλλες δαγκανες κτλ, οτιδηποτε στο συστημα πεδησης μπορει να επηρεασει την αποσταση φρεναρισματος.
    Και μεγαλυτερη δισκοι και καλυτερα σωληνακια και αναλωσιμα υπηρχαν και τοτε και τωρα δεν εχει αλλαξει τραγικα σε βελτιωση η τεχνολογια αυτη απο το 2010 μεχρι σημερα.

  4. #3799
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    GR/Crete
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.580
    Downloads
    25
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    Siemens κάτι
    SNR / Attn
    9,1(dB) / 28(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Sebu Εμφάνιση μηνυμάτων
    10 χρονια μετα τα λαστιχα να ειναι τα ιδια για να εγινε το τεστ ειναι κομματακι δυσκολο. Οχι για κανενα αλλο λογο αλλα καμια εταιρεια δεν κραταει στοκ ελαστικων 10 χρονια πισω.
    Δλδ και να ηθελα σημερα να κανω τεστ με τα λαστιχα που φοραγε το αμαξι μαμα πριν 13 χρονια δεν υπαρχουν στην αγορα διαθεσιμα.
    Να ειναι του ιδιου τυπου, ιδιας μαρκας, ιδιας διαστασης, το επομενο στη σειρα, ειναι λογικοτερο λχ Continental 3 τοτε 7 τωρα. Αλλα να μπορεις να βρεις σημερα 2024 το Cinturato P7 Seal Inside που φορουσε το αμαξι το 2011 απο το εργοστασιο κομματακι δυσκολο να εχει στοκ η Πιρελι ή λαστιχας.

    Επισης δεν ξερουμε τι αλλο εχει αλλαξει αποκλειεται το αμαξι να ειναι ιδιο. Και δεν ενννοω μηχανικα. Λιγο μεγαλυτερους δισκους να φοραει στα πισω λαστιχα ή οι μπροστα να ειναι αεριζομενοι ενω πριν να μην ηταν, ή να εχει σωληνακια αεροπορικου τυπου, καλυτερης ποιοτητας τακακια, αλλες δαγκανες κτλ, οτιδηποτε στο συστημα πεδησης μπορει να επηρεασει την αποσταση φρεναρισματος.
    Και μεγαλυτερη δισκοι και καλυτερα σωληνακια και αναλωσιμα υπηρχαν και τοτε και τωρα δεν εχει αλλαξει τραγικα σε βελτιωση η τεχνολογια αυτη απο το 2010 μεχρι σημερα.
    Έβαλα τη σύγκριση για τα ΙΔΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ λάστιχα σε γκολφ ΜΚ6 και ΜΚ8.
    Οι όποιες διαφορές στο αμάξι δε μας ενδιαφέρουν αφού αυτό ακριβώς συγκρίνουμε! Πόσο καλύτερο είναι το κατα ~10 χρόνια νεότερο!

    Πάντως απο το 2009 μέχρι και πριν 3 χρόνια έβαζα τα ΙΔΙΑ λάστιχα. Michelin energy saver+
    Φέτος που ήθελα να τα βάλω στο γκολφ μου είπαν ότι τα σταμάτησαν.

  5. #3800
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.188
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Αλλάζω κάθε αυτοκίνητο ανά 6 μήνες με χρόνο, από το 2017 περίπου. Οι διαφορές μεταξύ αυτών των ετών, σε θέματα άνεσης, πληροφορίας, και ασφάλειας είναι από υπολογίσιμες εως τεράστιες.

    Εκτός αν μιλάμε για αυτοκίνητα με τον βασικό εξοπλισμό, που και πάλι κάποιες εταιρίες (και μου έρχεται πρώτα η Honda στο μυαλό), δεν κάνουν σχεδόν καμία έκπτωση σε τέτοια θέματα ως προς τον οδηγό.

  6. #3801
    Εγγραφή
    21-08-2007
    Περιοχή
    Φάληρο
    Μηνύματα
    1.257
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/30
    ISP
    OTE FTTH
    Router
    Speedport Plus 2
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Veldrin Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλάζω κάθε αυτοκίνητο ανά 6 μήνες με χρόνο, από το 2017 περίπου. Οι διαφορές μεταξύ αυτών των ετών, σε θέματα άνεσης, πληροφορίας, και ασφάλειας είναι από υπολογίσιμες εως τεράστιες.
    Μήπως αλλάζεις και κατηγορία οχήματος?

  7. #3802
    Εγγραφή
    05-09-2005
    Περιοχή
    Belfast, Northern Ireland
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    3.188
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/72
    ISP
    Sky
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από elina_77 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μήπως αλλάζεις και κατηγορία οχήματος?
    Συνήθως από cross πάω σε cross, SUV σε SUV, hatch σε hatch σε αυτή την περίοδο, αλλά έχω περάσει και on-off από 2 seater, και minihatch και αρκετά άλλα.

  8. #3803
    Εγγραφή
    16-02-2005
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    5.561
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    ISP
    Net One
    Router
    Speedtouch 780WL
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teodor_ch Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έβαλα τη σύγκριση για τα ΙΔΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ λάστιχα σε γκολφ ΜΚ6 και ΜΚ8.
    Οι όποιες διαφορές στο αμάξι δε μας ενδιαφέρουν αφού αυτό ακριβώς συγκρίνουμε! Πόσο καλύτερο είναι το κατα ~10 χρόνια νεότερο!

    Πάντως απο το 2009 μέχρι και πριν 3 χρόνια έβαζα τα ΙΔΙΑ λάστιχα. Michelin energy saver+
    Φέτος που ήθελα να τα βάλω στο γκολφ μου είπαν ότι τα σταμάτησαν.
    Θελουμε να συγκρινουμε πραγματικες διαφορες ητοι αλλαγες στην τεχνολογια/εξοπλισμο που δεν υπηρχαν πριν 10 χρονια. Π.χ. παραπανω αεροσακοι ή εξυπνα συστηματα φρεναρισματος.
    Οχι να συγκρινουμε αν τοτε δεν ειχε αεριζομενους δισκους αλλα υπηρχαν ως τεχνολογια απλα εμπαιναν σε ακριβοτερα μοντελα, ενω τωρα μπαινουν παντου γιατι ειναι φθηνοι και προσιτοι.
    Και τωρα λχ πολλοι κατασκευαστες για οικονομικα βαζουν πισω ταμπουρα (τραγικο) πχ Ford. Τι να πουμε πως ειναι δυνατο το Puma 2023 να εχει ασχημο φρεναρισμα εναντι ενος Golf του 2012 που εχει μπρος πισω δισκους? Δεν αλλαξε η τεχνολογια με κατι ουαου απλα ειναι γκασμαδες και σκρουτζακοι στην Ford.

  9. #3804
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    GR/Crete
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.580
    Downloads
    25
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    Siemens κάτι
    SNR / Attn
    9,1(dB) / 28(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Sebu Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θελουμε να συγκρινουμε πραγματικες διαφορες ητοι αλλαγες στην τεχνολογια/εξοπλισμο που δεν υπηρχαν πριν 10 χρονια. Π.χ. παραπανω αεροσακοι ή εξυπνα συστηματα φρεναρισματος.
    Οχι να συγκρινουμε αν τοτε δεν ειχε αεριζομενους δισκους αλλα υπηρχαν ως τεχνολογια απλα εμπαιναν σε ακριβοτερα μοντελα, ενω τωρα μπαινουν παντου γιατι ειναι φθηνοι και προσιτοι.
    Και τωρα λχ πολλοι κατασκευαστες για οικονομικα βαζουν πισω ταμπουρα (τραγικο) πχ Ford. Τι να πουμε πως ειναι δυνατο το Puma 2023 να εχει ασχημο φρεναρισμα εναντι ενος Golf του 2012 που εχει μπρος πισω δισκους? Δεν αλλαξε η τεχνολογια με κατι ουαου απλα ειναι γκασμαδες και σκρουτζακοι στην Ford.

    Θέλουμε να συγκρίνουμε ένα στοκ όχημα 10ετίας με ένα καινούργιο.
    Όσο γίνεται παρόμοια μοντέλα.

    Τώρα αν υπάρχουν εξαιρέσεις και κάποιες εταιρίες τα έχουν υποβαθμίσει είναι άλλο θέμα.
    Πρέπει να συγκρίνουμε όμοια πράγματα για να βγάλουμε συμπεράσματα.

    Στο βίντεο έχουμε δύο GTI. Πιστεύω ότι οι διαφορές οφείλονται στα νεότερα ηλεκτρονικά και όχι τόσο στα φρένα/αναρτήσεις.
    Και είναι και 5% βαρύτερο το νέο.




    Και έχουμε και αυτό (40% ασφαλέστερο στην 10ετία!)
    https://www.toi.no/safety-security-a...car,per%20year

  10. #3805
    Εγγραφή
    07-11-2006
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    130
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    10/1 Mbit ADSL+4G bond
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Router
    SpeedBooster 2.0
    SNR / Attn
    9(dB) / 33(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlueChris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου αρέσει το Vitara και είναι τζετ για μένα χωρίς πλάκα, όσο για το πετρέλαιο, εγώ ταξί δεν παίρνω

    Για την κίνηση έχω το varadero αν και κρυώνω πλέον με τη μηχανή που φαίνεται εκεί η ηλικία μου...
    Πετρέλαιο στο πρότεινα γιατί έχεις καλομάθει με το lpg και την οικονομία του. Υπάρχει και το βενζίνης με τούρμπο που είναι εξαιρετικό και θα το ευχαριστηθείς. Επίσης πουλήθηκε και σαν ατμοσφαιρικό με 120 ίππους που τα προτιμάς και με λίγη έρευνα αγοράς μπορείς να βρείς. Ψάχτο λίγο

  11. #3806
    Εγγραφή
    15-08-2006
    Περιοχή
    Ίλιον
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.975
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    ADSL 8/1 & FTTH 500/250
    ISP
    Wind ADSL & Nova FTTH
    DSLAM
    Wind - ΙΛΙΟΝ
    Router
    Zyxel-Nokia > SFOS bridge
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlueChris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου αρέσει το Vitara και είναι τζετ για μένα χωρίς πλάκα, όσο για το πετρέλαιο, εγώ ταξί δεν παίρνω

    Για την κίνηση έχω το varadero αν και κρυώνω πλέον με τη μηχανή που φαίνεται εκεί η ηλικία μου...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Mastoras Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πετρέλαιο στο πρότεινα γιατί έχεις καλομάθει με το lpg και την οικονομία του. Υπάρχει και το βενζίνης με τούρμπο που είναι εξαιρετικό και θα το ευχαριστηθείς. Επίσης πουλήθηκε και σαν ατμοσφαιρικό με 120 ίππους που τα προτιμάς και με λίγη έρευνα αγοράς μπορείς να βρείς. Ψάχτο λίγο

    Έχω αυτοκίνητα turbo diesel την τελευταία 10ετία περίπου...(θυμάμαι στις αρχές είχε 70κάτι λεπτά το λίτρο, αχ περασμένα μεγαλεία... έλεγες παω βόλτα στην Καλαμάτα για καφέ που λεει ο λόγος)
    Στο Corsa F που έχω τώρα, πολλά δεν είναι τα άλογα (102) , αλλά φουλ ροπή (αυτό που χρειάζεται δηλαδή), 25 κιλά.
    Το αμάξι μια χαρά πάει, πας ταξίδι και στη χειρότερη να κατεβάσεις 5η, μην πω ότι πας με 6η συνεχώς. Επιπλέον από Αθήνα φτάνει Αλεξανδρούπολη με ένα τεπόζιτο..
    Κι εγώ κάποτε ταξί τα έλεγα, μέχρι που ανακάλυψα πόσο λάθος είχα...
    Από το 2014 VDSL περίμενα..
    Τελικά φτάσαμε 2024 για να μπορέσω να βάλω FTTH.
    Τι είναι 10 χρονάκια μπροστά στην αιωνιότητα;

  12. #3807
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    GR/Crete
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.580
    Downloads
    25
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    Siemens κάτι
    SNR / Attn
    9,1(dB) / 28(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Ταξί δεν είναι αλλά δε συγκρίνονται με τη βενζίνη.
    Και πλέον που όλα έχουν turbo υπάρχει μπόλικη ροπή απο χαμηλά.

    Αφήστε που θέλουν περισσότερες αλλαγές ταχύτητας.
    Εδώ το golf που είχα. Απο τις 1500 μέχρι τις 6000 στροφές είχα 20Nm ροπής απο τον 1.400cc!


    Ο BlueChris με 160 ατμοσφαιρικά άλογα τί κινητήρα πετρελαίου πρέπει να κοιτάξει για να έχει παρόμοιες επιδόσεις?
    Και τί αίσθηση θα έχει μετά?

  13. #3808
    Εγγραφή
    07-11-2006
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    130
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    10/1 Mbit ADSL+4G bond
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Router
    SpeedBooster 2.0
    SNR / Attn
    9(dB) / 33(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Πάντα στο ατμοσφαιρικό για να δείς τα άτια που αποδίδονται και σε μικρό εύρος, πρέπει να το δουλεύεις σε ψηλές στροφές με ότι αυτό συνεπάγεται σε φασαρία, κατανάλωση κτλ. Με το τούρμπο είσαι 1-2 σχέσεις κάτω με μεγαλύτερο εύρος απόδοσης και τη μέγιστη ισχύη να αποδίδεται σε λιγότερες στροφές. Κοινώς στο 99% των περιπτώσεων και την καθημερινή χρήση κινείσαι μακρά πιο άνετα,σβέλτα και ξεκούραστα.

    Και εγώ κάποτε φανατικός του στροφαρίσματος και του λεβιές ήμουν μέχρι που ηρέμησα. Δε ξεχνάω προ διετίας ένα Ignis νοικιάρικο ατμόσφαιρα που συμβίωσα για 3 μέρες με εξαιρετικές επιδόσεις στα χαρτιά περί 0-100 και τελικής αλλά στην πράξη σε ρεπρίζ και νορμάλ χρήση με έκανε να ανυπομονώ να το ξεφορτωθώ... μιλάμε για ψοφίμι

  14. #3809
    Εγγραφή
    15-08-2006
    Περιοχή
    Ίλιον
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.975
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    ADSL 8/1 & FTTH 500/250
    ISP
    Wind ADSL & Nova FTTH
    DSLAM
    Wind - ΙΛΙΟΝ
    Router
    Zyxel-Nokia > SFOS bridge
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teodor_ch Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ταξί δεν είναι αλλά δε συγκρίνονται με τη βενζίνη.
    Και πλέον που όλα έχουν turbo υπάρχει μπόλικη ροπή απο χαμηλά.

    Ο BlueChris με 160 ατμοσφαιρικά άλογα τί κινητήρα πετρελαίου πρέπει να κοιτάξει για να έχει παρόμοιες επιδόσεις?
    Και τί αίσθηση θα έχει μετά?
    To θετικό του turbo diesel είναι η χαμηλότερη κατανάλωση. Όντως τα σύγχρονα turbo βενζινης έχουν καλή ροπή από χαμηλά πλέον. Όχι τόσο χαμηλά όσο το πετρέλαιο, αλλά από αρκετά χαμηλά.

    Δεν ξέρω τι μοτέρ φοράει ο BlueChris. Αν είναι κανας 1800άρης που φόραγε η celica η γρήγορη που είχαν βγάλει από τις τελευταίες, εκείνο το μοτέρ ξύπναγε μετά τις 4500.
    Και η ροπή του παίζει να είναι αρκετά λιγότερη από 20+ κιλά.
    Είπαμε, στην ηλικία μας πλέον δεν παίζουν τόσο ρόλο τα άλογα όσο η ροπή (ΟΚ, δε μιλάω να συγκρίνουμε 150 άλογα με 50, καταλαβαίνετε πως το εννοώ)
    Και η αίσθηση μια χαρά είναι, ειδικά όταν με 5η ή 6η και φορτωμένο τέρμα, πατάς γκάζι και ανεβάζει σαν να μην τρέχει τίποτα. Και αν έχεις και χειροκίνητο είναι και πιο ξεκούραστο από τα ατμοσφαιρικά, γιατί λόγω ροπής δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ να κατεβάσεις ταχύτητα.
    (Σε ταξίδι κόβω μόνο στα διόδια που περνάω ξέρω γω με 30 και 3η και μετά 4η,5η,6η και ξανακατεβάζω μόνο στα επόμενα διόδια)

    Στα παλιά τα ατμοσφαιρικά τα πολύστροφα ανέβαζε και χαιρόσουν το μουγκρητό, δε λέω.
    Και μιλάω εκ πείρας γιατί στα νιάτα μου είχα fiat uno turbo κοντα στα 165 άλογα, αλλά αργότερα και peugeot 106gti φουλ πρώτο στάδιο (καμιά 145αριά, δεν το είχα μετρήσει ποτέ)
    Στο μεν πάταγες γκάζι (αρκεί να είχες 3000+ ) και απογειωνόταν, σε ότι ταχύτητα και να ήσουν
    Στο δεύτερο ήθελε κατέβασμα αναγκαστικά, γιατί το μοτερ έκανε πάρτι 4μισι με 7μισι. Για τότε βέβαια μια χαρά ήταν και το έκανα και επίτηδες γιατί με πόρωνε το μουγκρητό από τη σκούπα
    Από το 2014 VDSL περίμενα..
    Τελικά φτάσαμε 2024 για να μπορέσω να βάλω FTTH.
    Τι είναι 10 χρονάκια μπροστά στην αιωνιότητα;

  15. #3810
    Εγγραφή
    27-05-2006
    Περιοχή
    Άγιοι Ανάργυροι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    20.162
    Downloads
    21
    Uploads
    1
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    300/30,1g/1g,600/120,450/
    ISP
    CosFTTH-5G, Inalan,Vod5G
    DSLAM
    ΟΤΕ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
    Router
    UntangleVM on esxi
    Έχω άρνηση με το πετρέλαιο αλλά τα εκτιμώ πολύ για τη δύναμη που έχουν χαμηλά.
    Όντως της Celica το μοτέρ έχω, λίγο πειραγμενο.
    Τα άλογα πάντως δεν είναι το προβλημα μου, από 100 και πάνω είμαι μια χαρά απλά κάτι καινούργια τούρμπο που λέτε, θέλουν αγάπη, πολύ αγάπη για να ζήσουν.
    There's no substitute for experience
    CorollaClub

Σελ. 254 από 277 ΠρώτηΠρώτη ... 234244249252253254255256259264274 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Ερώτηση για αγορά νέου αυτοκινήτου.
    Από zardoz στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-11, 16:58
  2. Γνώμη για αγορά οθόνης....eizo?
    Από sem27gr στο φόρουμ Κάρτες ήχου, γραφικών, ηχεία και οθόνες
    Μηνύματα: 35
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-10-06, 22:53
  3. Γνωμη για αγορά οθόνης
    Από wishbone στο φόρουμ Κάρτες ήχου, γραφικών, ηχεία και οθόνες
    Μηνύματα: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-07-06, 21:59
  4. Η γνώμη σας για αγορά hardware!
    Από LemonJelly στο φόρουμ Hardware Γενικά
    Μηνύματα: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-06, 02:37
  5. Γνωμη για αγορα ακουστικων 5+1
    Από lionheart-20 στο φόρουμ Σκληροί δίσκοι, αποθηκευτικά μέσα και λοιπά περιφερειακά
    Μηνύματα: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-05, 17:09

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας