Σελ. 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 46-60 από 79
  1. #46
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Επεισόδιο 3 (σωστά μετράω;)
    Άριστα! Απλώς εχτές δεν είχα το κουράγιο να απαντήσω!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    BlindG, τα παλμοτροφοδοτικά υπάρχουν σε καταναλωτικές συσκευές από το '70. Για παράδειγμα, κάθε τηλεόραση έχει από ένα τέτοιο στο τμήμα υπερυψηλής τάσης, που παράγει (τυπικά) 24KV σταθεροποιημένα.[...]
    Γνωρίζω για την ύπαρξη των «μετασχηματιστών υψηλής τάσης» που έχουν οι τηλεοράσεις για να δουλέψουν τα «κανόνια» τους. Επίσης πιστεύω πως σε όλους θα μας έχει τύχει η τηλεόραση να μην ανάψει μια ωραία πρωία και να χρειαστεί να έρθει τεχνικός για να αλλάξει συγκεκριμένα τον μετασχηματιστή υψηλής...(Είχα μια Philips(η μάρκα της «τεχνολογιας του λαού»)-σκυλί η οποία «χάλασε» 3 τέτοιους μετασχηματιστές). Σε αυτά τα τροφοδοτικά όμως, όπως είπες, οι τάσεις ανεβαίνουν αρκετά ψηλά!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    [..]Όλα τα ηλεκτρονικά κυκλώματα απαιτούν για τη λειτουργία τους συνεχές ρεύμα, και μάλιστα υψηλής ποιότητας. Δηλαδή σταθεροποιημένο (χωρίς διακυμάνσεις τάσης) και καθαρό (χωρίς ηλεκτρικό θόρυβο και εξάρσεις ή βυθίσεις τάσης). Τέτοια ακριβώς τάση έχουν οι μπαταρίες χωρίς φορτίο. Ή τα σοβαρά τροφοδοτικά.
    Δες παραπάνω το μεγέθος της ζημιάς που προκάλεσε μία κακή τροφοδοσία ρεύματος στη συσκευή του mrsaccess.
    Είπα κοτσάνα. Η συνεχής τάση δεν έχει συχνότητα. *πάει να κρυφτεί*. Ξέρω όμως οτι τα περισσότερα ηλεκτρονικά κυκλώματα χρειάζονται καθαρό από θορύβους και σταθεροποιημένο ρεύμα για την σωστή λειτουργεία τους και η πιο εύκολη απόδειξη είναι τα κυκλώματα τροφοδοσίας ενισχυτών τα οποία έχουν αυτούς τους τεράστιους ηλεκτρολυτικους για να παίρνουν τους θορύβους... (ναι, ξέρω, παίζουν ρόλο τόσο η σχεδίαση, όσο και τα υλικά που χρησιμοποιούνται... αλλά εδώ ας λάβουμε ως δεδομένο οτι είναι τα σωστά...).


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Για να κατανοήσεις καλύτερα την τεχνολογία switching, ψάξε για τους D-class amplifiers.
    Μαμά μου.... Είχα ακούσει οτι οι ενισχυτές είναι κυκλώματα με χαμηλή απόδοση αλλά αυτό πάει πολύ...

    http://www.presentationmaster.com/ar...e.jsp?id=25863

    «To generate a sine wave of 25 watts, the amplifier would consume 50 watts. Where does this extra power go? Literally as heat.»

    Για την switching τεχνολογία το μόνο που ξέρω είναι οτι φεύγει πλέον από το αναλογικό στάδιο της ενίσχυσης. Και οτι είναι εντελώς άλλη τεχνολογία. Όταν άρχισαν να βγαίνουν αυτοί οι ενισχυτές, πλέον δεν είχα χρόνο να το ψάξω το θέμα

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Άτιμη ζωή, ε; Ενώ του δίνεις περισσότερη τάση στην είσοδό του, αντί να κουραστεί περισσότερο δουλεύει πιο ξεκούραστα!
    Μα ακούγεται λογικό το να δουλεύει ξεκούραστα όταν οι απαιτήσεις στην έξοδο είναι μικρότερες... (Φυσικά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα μπορούσα να το δικαιολογήσω όπως το έκανες εσύ!!! ). Θα φανταζόμουνα όμως οτι αν η είσοδος ήταν ανεπαρκής, τότε θα ήταν και η έξοδος ανεπαρκής αλλά δεν θα μπορούσα να γνωρίζω αν το κύκλωμα καταπονείται σε αυτήν την περίπτωση...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Όσον αφορά τώρα στο σύστημα ψύξης των σταδίων ισχύος του τροφοδοτικού, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να τα καλύπτει επαρκώς, για συνεχόμενη λειτουργία στο σημείο εισόδου τους στο όριο υπεροδήγησής τους, σε όλο το φάσμα της θερμοκρασίας λειτουργίας του τροφοδοτικού.
    Με κυνηγήσεις, αλλά δεν το κατάλαβα αυτό...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Πάμε για λίγο στο παράδειγμα με το αυτοκίνητο. Έστω ένας κινητήρας που κατασκευάστηκε να παρέχει 100HP στις 7000RPM, με ανώτατο όριο περιστροφής τις 8000RPM. Αυτό σημαίνει πως το σύστημα ψύξης του (ποσότητα, ποιότητα και παροχή ψυκτικού ΚΑΙ λιπαντικού) είναι σχεδιασμένο να κρατά τη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα σε ασφαλή επίπεδα μέχρι τους 100HP και τις 7000RPM. Ο διαχειριστής ενέργειας του κινητήρα θα του επιτρέψει να γυρίσει μέχρι τις 8000RPM, με μειωμένη όμως ροπή.
    *ΝΟΜΙΖΩ* οτι οι μέγιστες ροπές έρχονται σε πολύ πιο χαμηλές στροφές από αυτές που είναι κοντά στα όρια του κινητήρα... Πχ. το φορτηγάκι που οδηγώ έχει κόφτη (και) λίγο κάτω από τις 6000 αλλά τη μέγιστη ροπή του την δίνει στις 2500 με 3000. Ένα sedan που ξέρω, με όριο τις 7κατι000, την δίνει στις 3500...

    Πάντως δεν ήξερα οτι οι κόφτες αυτοί σβήνουν τους μισούς κυλίνδρους Το φορτηγάκι *νομίζω* διακόπτει εντελώς την τροφοδοσία του κινητήρα (γιατί συμπεριφέρεται σαν να σβήνει εντελώς) στον χιλιομετρικό του κόφτη...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Ο αέρας τώρα που μπαίνει στο διαμέρισμα του κινητήρα ΔΕΝ μπορεί να τον ψύξει από μόνος του, παρά μόνο να τον γεμίσει με σκόνη και μυγάκια! Τα ψυγεία του κινητήρα είναι αυτά που τον δροσίζουν, όσο αυτά βρίσκονται σε δροσερό ρεύμα αέρα.
    Δεν είπα οτι είναι επαρκής από μόνος του. Βοηθάει όμως τη μηχανή γιατί δουλεύει σε πιο ψυχρό περιβάλλον... Οπωσδήποτε καλύτερα από το σταμάτα-ξεκίνα σε μποτιλιάρισμα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Ο δίσκος καταπονείται/καταστρέφεται τραβώντας την πρίζα, που σβήνει, και προσγειώνει ανώμαλα τις κεφαλές του πάνω στην περιοχή των data, πριν τις παρκάρει σε ασφαλές σημείο.
    Γιατί το έκανες αυτό τώρα?

    Λοιπόν, λοιπόν επειδή έχω ανοίξει αρκετούς δίσκους, έχω καταλείξειστο εξής συμπέρασμα: Τα ελάσματα πάνω στα οποία είναι «κολλημένη» η κεφαλή, την «πιέζουν» να ακουμπήσει πάνω στο δίσκο. Τώρα το ζήτημα είναι «πώς ακριβώς είναι μια κεφαλή?» .

    Από αυτά που είδα με ένα μεγάλο φακό, η κεφαλή από μπροστά είναι σαν ένα Π αλλά με ένα «ποδαράκι» στη μέση. Κάτι σαν Μ. Λοιπόν, τα δυο ακριανά «ποδαράκια»(στηρίγματα) φαίνονται να είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ λειασμένες επιφάνειες οι οποίες φαίνονται να ακουμπάνε πάνω στο δίσκο. Το μεσαίο «ποδαράκι» φαίνεται να είναι η κεφαλή καθώς είναι το σημείο στο οποίο είναι κολλημένο το πηνίο ανάγνωσης/εγγραφής και το οποίο ΔΕΝ ακουμπάει στο δίσκο αλλά είναι σε ελάχιστη απόσταση από την επιφάνειά του. Σκοπός των δυο ακραίων στηριγμάτων είναι να κρατάνε την (μεσαία) κεφαλή πάντα σε σταθερή απόσταση από την επιφάνεια του δίσκου.

    Αυτό στο οποίο δεν έχω καταλείξει ακόμα είναι εάν κατα την (γρήγορη) περιστροφή, δημιουργείται ένα στρώμα αέρος μεταξύ των στηριγμάτων και της επιφάνειας του δίσκου, αποτρέποντας έτσι την επαφή τους...

    (αυτό ΔΕΝ βγήκε απνευστί....)

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  2. #47
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Μηνύματα
    343
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλημέρα alatasst,

    Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο!
    Σχεδιαστής αυτοματισμών είμαι, και ποτέ δεν εργάστηκα στην επισκευή monitor/TV.
    Δεν έχω καμμία γνώση ή εμπειρία επισκευής monitor/TV. Έχω την εντύπωση πως η επισκευή τους είναι κάτι το τυποποιημένο, δηλαδή: "Όταν το μοντέλο Χ παρουσιάζει το σύμπτωμα Υ, αλλάζεις το εξάρτημα/μόντιουλο Ζ". Τόσο απλό είναι, μα απαιτεί κάποια εμπειρία επισκευών την οποία δεν έχω...

    Καταλαβαίνω πως το μοντέλο σου είναι κάποιο δεκαεπτά-ιντσο, οπότε μπορεί να αξίζει να επισκευαστεί. Ρώτα εάν επισκευάζεται, με τι κόστος, και τι εγγύηση επισκευής σου δίνουν.

    Για την τεχνολογία OLED τώρα, όσο ελκυστική κι αν ακούγεται, νομίζω πως δεν είναι ακόμη ώριμη. Περίμενε να εμφανιστεί στην αγορά, να δοκιμαστεί μερικούς μήνες, και μετά επενδύεις σε αυτή. Φρόντισε δηλαδή να ΜΗΝ είσαι εσύ, αυτός που θα την δοκιμάσει!
    Θυμάσαι τι ντόρος έγινε με την παρουσίαση των πρώτων LCD; Τρία ολόκληρα χρόνια χρειάστηκαν για να ωριμάσουν αρκετά, ώστε να απαικονίζουν αξιοπρεπώς... Κάπως έτσι περιμένω τα πράγματα και με την τεχνολογία OLED/PLED.

    Αναφορικά: http://en.wikipedia.org/wiki/PLED , http://en.wikipedia.org/wiki/OLED

  3. #48
    Το avatar του μέλους n!ckk
    n!ckk Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από alatasst
    Και άντε τώρα να βρώ 1500euros να αγοράσω την SONY FW900 που την λυγουρεύμαι εδω και μερικά χρόνια. Όλα τα άλλα είναι ημίμετρα αλλά μάλλον θα αρκεστώ σε ένα απλό μοντελάκι CRT των 500euros. Μήπως θα ήταν πεταμένα λεφτά εν όψη της πολυ-πολύ-πολύ (το ακούω απο το 99 ότι θα κυκλοφορούσαν το 2005) αναμενόμενης τεχνολογίας OLED? Νομίζω ότι οι TFT δεν αξίζει τον κόπο να ασχοληθεί κανείς.
    Οι OLED δε νομίζω ότι έχουν αντιμετωπίσει ακόμα τα προβλήματα με το χρόνο ζωής τους (ούτε 10000 ώρες). Την τελευταία φορά που κοίταξα τουλάχιστον αυτό ήταν το πρόβλημα.

    Τώρα το μέλλον και η ελπίδα μας φαίνεται να είναι οι SED.
    Και αυτές όμως θα χρειαστούν χρόνια να ωριμάσουν.

    Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις μια ποιοτική TFT (500€ φτάνουν) ή CRT και να μην περιμένεις νέες αδοκίμαστες τεχνολογίες.
    edit: Με πρόλαβε ο Γιώργος σε αυτό.

    Εγώ μόλις αγόρασα TFT και σκέφτομαι ότι κατά πάσα πιθανότητα και η επόμενη οθόνη μου (μετά από πολλά - πολλά χρόνια, ελπίζω) τέτοια θα είναι. Διότι μέχρι να ωριμάσουν και οι OLED/SED/... οι TFT θα είναι απόλυτα ώριμες και οικονομικά ανταγωνιστικές, όπως είναι σήμερα οι CRT αν τις συγκρίνουμε με τις TFT.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Είπα κοτσάνα. Η συνεχής τάση δεν έχει συχνότητα. *πάει να κρυφτεί*.
    Έχει συχνότητα... τη μηδενική!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Μα ακούγεται λογικό το να δουλεύει ξεκούραστα όταν οι απαιτήσεις στην έξοδο είναι μικρότερες... (Φυσικά ΣΕ ΚΑΜΙΑ περίπτωση δεν θα μπορούσα να το δικαιολογήσω όπως το έκανες εσύ!!! ). Θα φανταζόμουνα όμως οτι αν η είσοδος ήταν ανεπαρκής, τότε θα ήταν και η έξοδος ανεπαρκής αλλά δεν θα μπορούσα να γνωρίζω αν το κύκλωμα καταπονείται σε αυτήν την περίπτωση...
    Όπως βλέπεις, τελικά, χάρη στο εξαιρετικό post του Γιώργου (), ακόμα και με ανεπαρκή είσοδο η έξοδος παραμένει μια χαρά, μόνο που τα κυκλώματα "ζορίζονται" περισσότερο. Αυτό φυσικά εντός κάποιων ορίων --> πέρα από τα όρια αυτά, τα στάδια ισχύος και συνεχώς να δουλεύουν δε μπορούν να καλύψουν την έξοδο, αν και προβλήματα υπερθέρμανσης θα εμφανιστούν ακόμα νωρίτερα.
    (αν κατάλαβα καλά )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Αυτό στο οποίο δεν έχω καταλείξει ακόμα είναι εάν κατα την (γρήγορη) περιστροφή, δημιουργείται ένα στρώμα αέρος μεταξύ των στηριγμάτων και της επιφάνειας του δίσκου, αποτρέποντας έτσι την επαφή τους...
    *Νομίζω* ότι κανονικά δεν αγγίζουν, ακριβώς λόγω αυτού του στρώματος αέρα, και ότι όταν ο δίσκος σβήνει κανονικά οι κεφαλές "παρκάρουν" σε ορισμένο σημείο (χωρίς data). Το πρόβλημα είναι όταν κόβεται ξαφνικά η τροφοδοσία του δίσκου και δεν προλαβαίνει. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει στις νεώτερες γενιές δίσκων...

    Φαντάζεσαι πάντως πόσο απίστευτα μεγάλη φθορά θα υπήρχε αν οι κεφαλές σέρνονταν συνέχεια στην επιφάνεια του δίσκου.
    Ούτε μια ώρα δε θα δούλευε...


    Υ.Γ. Παρακολουθώ το thread με ιδιαίτερο ενδιαφέρον!

  4. #49
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Μηνύματα
    343
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλημέρα BlindG, (καλησπέρα μάλλον, βλέποντας τι ώρα είναι...)

    Τα παλμοτροφοδοτικά είναι διαφορετικά τροφοδοτικά από τα αναλογικά. Άλλη φιλοσοφία, άλλες δυνατότητες, άλλη απόδωση.

    Με κυνηγήσεις, αλλά δεν το κατάλαβα αυτό...
    Έχεις δίκιο, διαβάζοντάς το δεν το καταλαβαίνω όυτε εγώ! Ξανά, λοιπόν:
    Το σύστημα ψύξης των σταδίων ισχύος ενός παλμοτροφοδοτικού είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να τα στάδια ισχύος να λειτουργούν δροσερά σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους μέχρι την υπεροδήγησή τους (και όχι μέσα σε αυτήν - εκεί ΔΕΝ ψύχονται ικανοποιητικά), KAI σε όλο το φάσμα της θερμοκρασίας λειτουργίας του ίδιου του τροφοδοτικού (πχ 0°C ... 50°C).

    Σχετικά με το παράδειγμα του κινητήρα αυτοκινήτου, μίλησα για ένα υποθετικό κινητήρα με τις συγκεκριμένες σχεδιαστικές προδιαγραφές, προκειμένου να δείξω το ρόλο του συστήματος ψύξης του.
    Σε παλαιότερης σχεδίασης κινητήρες ο "κόφτης" ήτανε απότομος. Με τις σημερινές εγυήσεις που (είναι υποχρεωμένα να) έχουν τα οχήματα, ο ομαλός κόφτης ισχύος βοηθά σημαντικά στη μακροζωία τους.
    Οι περιοχές λειτουργίας μέγιστης ροπής και μέγιστής ισχύος σε ένα κινητήρα ΟΤΤΟ ορίζονται από τη "γεωμετρία καύσης" του συγκεκριμένου μοτέρ, δηλαδή από τις παραμέτρους και τους χρονισμούς τροφοδοσίας και ανάφλεξης, και από τις φυσικές του διαστάσεις (χώρος καύσης, διάμετρος επί διαδρομή εμβόλων, κλπ)

    Στα μαγνητικά μέσα αποθήκευσης, ΜΟΝΟΝ στις δισκέτες η κεφαλή ακουμπά στο μαγνητικό μέσο. Γι' αυτό η ζωή τους είναι ελάχιστη, συγκριτικά.
    Ένας σκληρός δίσκος παθαίνει ανεπίστρεπτη βλάβη τη στιγμή που οι κεφαλές του θα αγγίξουν για κάποιο λόγο τα περιστρεφόμενα platters.
    Μπορείς να βρεις ενδιαφέρουσες πληροφορίες, εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk



    EDIT: Συνάδερφε n!ckk (που σε προηγούμενό μου post έγραψα λάθος το nick σου), γιατί με αφήνεις μόνο μου να βγάζω το φίδι από την τρύπα, τόσο καιρό???
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος A Hellene : 26-01-06 στις 14:58.

  5. #50
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Οι OLED δε νομίζω ότι έχουν αντιμετωπίσει ακόμα τα προβλήματα με το χρόνο ζωής τους (ούτε 10000 ώρες). Την τελευταία φορά που κοίταξα τουλάχιστον αυτό ήταν το πρόβλημα.
    Πόσο σωστό μου ακούγεται αυτό! Λατρεύω τα LED (και ΜΙΣΩ αυτούς που τα ανακαλύψανε πριν 2-3 χρόνια και νομίζουν οτι είναι cool...) και ΕΝΑ από τα προτερήματά τους ήταν και η διάρκεια ζωής τους σε σχέση με τις κοινές λάμπες πυρακτώσεως... Όμως, εμφανώς, στην περίπτωση των οθονών, αυτό γίνεται μειονέκτημα!!!!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    *Νομίζω* ότι κανονικά δεν αγγίζουν, ακριβώς λόγω αυτού του στρώματος αέρα, και ότι όταν ο δίσκος σβήνει κανονικά οι κεφαλές "παρκάρουν" σε ορισμένο σημείο (χωρίς data). Το πρόβλημα είναι όταν κόβεται ξαφνικά η τροφοδοσία του δίσκου και δεν προλαβαίνει. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα αυτό το έχουν αντιμετωπίσει στις νεώτερες γενιές δίσκων...

    Φαντάζεσαι πάντως πόσο απίστευτα μεγάλη φθορά θα υπήρχε αν οι κεφαλές σέρνονταν συνέχεια στην επιφάνεια του δίσκου.
    Ούτε μια ώρα δε θα δούλευε...
    Θα σου αντιπαραθέσω κάτι πολύ απλό: Σκέψου να δούλευε η μηχανή του αυτοκινήτου σου στις 80-100.000 στροφές που δουλεύει ο τυπικός κινητήρας αεροσκάφους... Δεν θα έμενε κλυμπηθρόξυλο (λατρέυω αυτή τη λέξη)!
    Τι θέλω να πω? Υπάρχουν υλικά που δεν τα ξέρουμε γιατι δεν έχουμε ασχοληθεί. Εμφανώς, αν έβαζες 2 κομμάτια σίδερο να τρίβονται στις 7200, δεν θα κρατούσανε ούτε 10 λεπτά. Προφανώς τα υλικά αυτά είναι λίγο διαφορετικά

    Σου λέω με απόλυτη σιγουριά οτι όσοι δίσκοι ανοίχτηκαν από τα χεράκια μου, παρκάρουν τις κεφαλές τους (κοντά) στο κέντρο του δίσκου. Εκεί πράγματι δεν υπάρχουν δεδομένα. Όσο για το τι γίνεται αν τους κόψεις την τροφοδοσία, οι κεφαλές εκμεταλευόμενες την περιστροφή πάνε από μόνες τους και παρκάρουν. Επίσης, την ώρα που παρκάρουν μπαίνει και μια πλαστική ασφαλιούλα που τις κλειδώνει στη θέση τους. Αυτή η ασφαλιούλα ανοίγει αποκλειστικά και μόνο από το ρεύμα αέρος που δημιουργούν οι δίσκοι μόλις αρχίσουν να περιστρέφονται.

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  6. #51
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Καλημέρα BlindG, (καλησπέρα μάλλον, βλέποντας τι ώρα είναι...)

    Έχεις δίκιο, διαβάζοντάς το δεν το καταλαβαίνω όυτε εγώ! Ξανά, λοιπόν:
    Το σύστημα ψύξης των σταδίων ισχύος ενός παλμοτροφοδοτικού είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να τα στάδια ισχύος να λειτουργούν δροσερά σε όλο το φάσμα λειτουργίας τους μέχρι την υπεροδήγησή τους (και όχι μέσα σε αυτήν - εκεί ΔΕΝ ψύχονται ικανοποιητικά), KAI σε όλο το φάσμα της θερμοκρασίας λειτουργίας του ίδιου του τροφοδοτικού (πχ 0°C ... 50°C).
    Βασικά, ούτε εγώ μπόρεσα να γράψω σωστά την πρότασή μου που θα έπρεπε να είναι "ΜΗ με κυνηγήσεις...."

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Στα μαγνητικά μέσα αποθήκευσης, ΜΟΝΟΝ στις δισκέτες η κεφαλή ακουμπά στο μαγνητικό μέσο. Γι' αυτό η ζωή τους είναι ελάχιστη, συγκριτικά.
    Ένας σκληρός δίσκος παθαίνει ανεπίστρεπτη βλάβη τη στιγμή που οι κεφαλές του θα αγγίξουν για κάποιο λόγο τα περιστρεφόμενα platters.
    Μπορείς να βρεις ενδιαφέρουσες πληροφορίες, εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk
    Σε παραπέμπω στο ίδιο το link που έδωσες: Η τρίτη φωτογραφία από πάνω προς τα κάτω, είναι οι κεφαλές οι οποίες, απουσία του platter(δίσκου) κλείνουν και εφαπτονται μεταξύ τους!!!!! Επίσης δες και τι λέει από κάτω: Close-up of a hard disk head resting on the disk platter.

    Όπως είπα και πριν, Η ΚΑΘΕΑΥΤΗ κεφαλή, ΔΕΝ ακουμπάει. Ακουμπάει όμως το σώμα της από ότι φαίνεται και από τη φωτογραφία....


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    EDIT: Συνάδερφε n!ckk (που σε προηγούμενό μου post έγραψα λάθος το nick σου), γιατί με αφήνεις μόνο μου να βγάζω το φίδι από την τρύπα, τόσο καιρό???
    Ο μόνος λόγος που δεν απαντάω σε αυτό είναι γιατί η απάντηση είναι σε βάρος μου

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  7. #52
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Μηνύματα
    343
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Άρα διάβασες, στην προηγούμενη ακριβώς παράγραφο, το εξής:

    Due to the extremely close spacing of the heads and disk surface, any contamination of the read-write heads or disk platters can lead to a head crasha failure of the disk in which the head scrapes across the platter surface, often grinding away the thin magnetic film.
    Περισσότερα στο link http://en.wikipedia.org/wiki/Head_crash

    A head crash occurs when the read-write head of a hard disk drive touches its rotating platter. The head normally rides on a thin film of moving air entrapped at the surface of the platter ...

  8. #53
    Το avatar του μέλους n!ckk
    n!ckk Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Θα σου αντιπαραθέσω κάτι πολύ απλό: Σκέψου να δούλευε η μηχανή του αυτοκινήτου σου στις 80-100.000 στροφές που δουλεύει ο τυπικός κινητήρας αεροσκάφους...
    Στις πόσες δουλεύει λέει?


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Τι θέλω να πω? Υπάρχουν υλικά που δεν τα ξέρουμε γιατι δεν έχουμε ασχοληθεί. Εμφανώς, αν έβαζες 2 κομμάτια σίδερο να τρίβονται στις 7200, δεν θα κρατούσανε ούτε 10 λεπτά. Προφανώς τα υλικά αυτά είναι λίγο διαφορετικά
    Τα platters των σκληρών δίσκων κάπου είδα ότι είναι από αλουμίνιο ή γυαλί! (κεραμικό υλικό γενικά)
    Επομένως δεν είναι φτιαγμένα από κάποιο υλικό "εξωγήινης" αντοχής.

    (edit: Η μαγνητική επίστρωση μπαίνει από πάνω φυσικά. Και μάλλον είναι ακόμα πιο ευαίσθητη!)

    Βασικά έπεσα πάνω σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα διαφήμιση (!).

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Σου λέω με απόλυτη σιγουριά οτι όσοι δίσκοι ανοίχτηκαν από τα χεράκια μου, παρκάρουν τις κεφαλές τους (κοντά) στο κέντρο του δίσκου. Εκεί πράγματι δεν υπάρχουν δεδομένα. Όσο για το τι γίνεται αν τους κόψεις την τροφοδοσία, οι κεφαλές εκμεταλευόμενες την περιστροφή πάνε από μόνες τους και παρκάρουν. Επίσης, την ώρα που παρκάρουν μπαίνει και μια πλαστική ασφαλιούλα που τις κλειδώνει στη θέση τους. Αυτή η ασφαλιούλα ανοίγει αποκλειστικά και μόνο από το ρεύμα αέρος που δημιουργούν οι δίσκοι μόλις αρχίσουν να περιστρέφονται.
    Ενδιαφέροντα αυτά.
    Δεν έχω ποτέ ανοίξει κανένα δίσκο!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    EDIT: Συνάδερφε n!ckk (που σε προηγούμενό μου post έγραψα λάθος το nick σου), γιατί με αφήνεις μόνο μου να βγάζω το φίδι από την τρύπα, τόσο καιρό???
    Εγώ από εσάς μαθαίνω!

  9. #54
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Μηνύματα
    343
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Φίλε n!ckk, αστειεύομαι φυσικά! Όλοι μας μαθαίνουμε, αρκεί να το θελήσουμε και να το κάνουμε σωστά.

    Οι κινητήρες στους οποίους αναφέρεται ο BlindG είναι μάλλον τύπου jet. Σίγουρα, δεν μπορεί να είναι εμβολοφόροι.

    Οι πρώτοι δίσκοι με glass platters ήτανε της IBM, και νομίζω η σειρά GXP της οικογένειας DeskStar, που απέκτησαν το παρατσούκλι DeathStar επειδή έλειωναν(!) οι κεφαλές τους από υπερθέρμανση.
    Είχα κι εγώ μερικούς τέτοιους στα 40GB, που πραγματικά πετούσαν σε επιδόσεις. Βλάβες απρόβλεπτες, στα χέρια μου τουλάχιστον, δεν έβγαλαν. Ο τελευταίος τους παρέδωσε πνεύμα πριν από μερικούς μήνες, όταν από data τον χρησιμοποίησα ως system σε βοηθητικό μηχανάκι με λίγη RAM, όπου τρελλάθηκε στο swapping.

  10. #55
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Άρα διάβασες, στην προηγούμενη ακριβώς παράγραφο, το εξής:

    Due to the extremely close spacing of the heads and disk surface, any contamination of the read-write heads or disk platters can lead to a head crash — a failure of the disk in which the head scrapes across the platter surface, often grinding away the thin magnetic film.

    Περισσότερα στο link http://en.wikipedia.org/wiki/Head_crash

    Εδώ τίθεται το θέμα του τι ορίζουμε ως head. Αν ορίζουμε ΜΟΝΟ το μαγνητικό μέρος που έχει και το πηνίο τότε ναι, αυτό ΔΕΝ ακουμπάει όπως είπα και πριν οπότε head crash θα μπορούσε να είναι και η αποκόληση αυτού. Από πρακτιή εμπειρία, τα ελάσματα πάνω στα οποία είναι στηριγμένη η κεφαλή, την "πιέζουν" προς τα κάτω και ως απόδειξη αυτού παραθέτω (εκτός από την προσωπική μου εμπειρία από άνοιγμα δίσκου) την φωτογραφία της wikipedia όπου οι κεφαλές ακουμπάνε η μια στην άλλη μόλις αφαιρεθεί το platter από τη μέση (αλλιώς πως εξηγείται αυτό το γεγονός?). Αυτό για το οποίο δεν μπορώ να εγκυηθώ είναι για το αν κατα την περιστροφή του δίσκου από την ταχύτητα, δημιουργείται στρώμα αέρα το οποίο απωθεί ελάχιστα την κεφαλή για να μην ακουμπάει στον χώρο όπου υπάρχουν δεδομένα.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Στις πόσες δουλεύει λέει?
    Άσε, παθαίνω την πλάκα μου κάθε φορά που διαβάζω τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν θέλεις να δείς, www.rolls-royce.com (civil aerospace), www.cfm56.com και http://www.pratt-whitney.com/ (σκέψου ένα τύπο στο παραθυράκι του αεροπλάνου να ψάχνει να βρεί τη μάρκα και τον τύπο της μηχανής και κατα την αποβίβαση να προσπαθεί να πάει πιο κοντά για να τα δεί... Έτσι έμαθα τις μάρκες... Πέταξα με όλες )

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Τα platters των σκληρών δίσκων κάπου είδα ότι είναι από αλουμίνιο ή γυαλί! (κεραμικό υλικό γενικά)
    Επομένως δεν είναι φτιαγμένα από κάποιο υλικό "εξωγήινης" αντοχής.

    (edit: Η μαγνητική επίστρωση μπαίνει από πάνω φυσικά. Και μάλλον είναι ακόμα πιο ευαίσθητη!)
    Μα φυσικά αλλά ... μάλλον είναι κράματα και όχι... τζάμι και πύλινα Επίσης, θα ξέρεις πόσο δύσκολα χαράζοναι τα κρύσταλλα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Βασικά έπεσα πάνω σε αυτήν την πολύ ενδιαφέρουσα διαφήμιση (!).

    Ενδιαφέροντα αυτά.
    Δεν έχω ποτέ ανοίξει κανένα δίσκο!
    Πολύ καλό το link με το ψυγείο που ανοίξανε!!! Απλώς να θυμάσαι οτι οι δίσκοι που έχουμε εμείς έχουν ΜΟΝΟ 1-3 platters (και δεν ξέρω αν υπάρχουν ακόμα με 3...)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Εγώ από εσάς μαθαίνω!
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν μαθαίνεις από εμένα διότι μιλάω καθαρά εμπειρικά, και αν επιμένω στο συγκεκριμένο ζήτημα των κεφαλών με το Γιώργο είναι από (σχεδόν) καθαρή ξεροκεφαλιά απλώς και μόνο γιατί έχω ανοίξει δίσκους και έχω δεί με τα υποκειμενικά μάτια μου "πως δουλεύουν". Ο Γιώργος είναι αυτός που έχει τις επιστημονικές γνώσεις για να "διδάξει", από αυτόν μαθαίνω εγώ!!!

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  11. #56
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Γιώργος
    Οι κινητήρες στους οποίους αναφέρεται ο BlindG είναι μάλλον τύπου jet. Σίγουρα, δεν μπορεί να είναι εμβολοφόροι.
    Παράλειψή μου! Πράγματι, οι κινητήρες αυτοί ΔΕΝ είναι εμβολοφόροι. Τα αεροσκάφη της πολιτικής αεροπορείας χρησιμοποιούν κινητήρες τύπου turbofan (που είναι οι κλασσικοί κινητήρες που βλέπουμε στα μεγάλα αεροσκάφη) ή κινητήρες τύπου turbojet για τα μικρότερα αεροσκάφη, ή κινητήρες τύπου turboprop (που είναι για τα γνωστά μας "ελικοφόρα" αεροσκάφη. Άλλο ένα link που μιλάει για αυτού του τύπου τις μηχανές είναι εδώ.

    Επίσης ένα πολύ καλό site το οποίο έχει αρκετές εξηγήσεις σε βασικά θέματα και το έχω επισκευτεί πάρα πολλές φορές είναι το www.howstuffworks.com. Δες και το link για τους κινητήρες τύπου turbofan.

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  12. #57
    Το avatar του μέλους n!ckk
    n!ckk Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Από πρακτιή εμπειρία, τα ελάσματα πάνω στα οποία είναι στηριγμένη η κεφαλή, την "πιέζουν" προς τα κάτω και ως απόδειξη αυτού παραθέτω (εκτός από την προσωπική μου εμπειρία από άνοιγμα δίσκου) την φωτογραφία της wikipedia όπου οι κεφαλές ακουμπάνε η μια στην άλλη μόλις αφαιρεθεί το platter από τη μέση (αλλιώς πως εξηγείται αυτό το γεγονός?).
    Αν αναφέρεσαι σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία, τότε η εξήγηση είναι απλή:
    Μόνο η μία κεφαλή φαίνεται, που ακουμπά στο platter.
    Το platter είναι τόσο λείο που αντανακλά τα πάντα σαν καθρέφτης (βασικά, λογικά είναι πολύ πιο λείο από τους καθρέφτες που έχουμε στα σπίτια μας).
    Οπότε αυτό που φαίνεται σαν δεύτερη κεφαλή είναι το είδωλο της πρώτης!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    Αυτό για το οποίο δεν μπορώ να εγκυηθώ είναι για το αν κατα την περιστροφή του δίσκου από την ταχύτητα, δημιουργείται στρώμα αέρα το οποίο απωθεί ελάχιστα την κεφαλή για να μην ακουμπάει στον χώρο όπου υπάρχουν δεδομένα.
    Ναι, δημιουργείται και είναι αυτό που κρατά τις κεφαλές ώστε να μην ακουμπήσουν! Ακόμα και όταν όμως υπάρχει αυτό το στρώμα (δηλ. κατά την περιστροφή), η απόσταση από τα platters είναι της τάξης των 3 νανομέτρων (10^-9 m !) οπότε σίγουρα με γυμνό μάτι θα φαίνεται ότι ακουμπούν.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG
    ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν μαθαίνεις από εμένα διότι μιλάω καθαρά εμπειρικά [...]
    Βασικά όλοι μπορούμε να μάθουμε κάτι από όλους!

    Εγώ π.χ. μέχρι πριν από λίγο δεν είχα ιδέα ότι οι κινητήρες των αεροπλάνων (έστω οι jet) περιστρέφονται τόσο γρήγορα. Θα μου πεις, τώρα που το έμαθα έγινα μηχανικός? Όχι, αλλά κάτι είναι και αυτό.

    Επίσης μπορεί να με ρωτήσουν κάτι που το μισο-ξέρω και να αναγκαστώ να το ψάξω περισσότερο πριν απαντήσω.

    Για να μάθουμε κάτι σε βάθος (και σε πλάτος!) μάλλον χρειάζονται περισσότερα από μερικά posts σε ένα forum. Αλλά τα λίγα αυτά posts μπορεί να αποτελούν ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα ερεθίσματα και ίσως το έναυσμα για λίγο περισσότερο ψάξιμο.

  13. #58
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από n!ckk
    Αν αναφέρεσαι σε αυτήν εδώ τη φωτογραφία, τότε η εξήγηση είναι απλή:
    Μόνο η μία κεφαλή φαίνεται, που ακουμπά στο platter.
    Το platter είναι τόσο λείο που αντανακλά τα πάντα σαν καθρέφτης (βασικά, λογικά είναι πολύ πιο λείο από τους καθρέφτες που έχουμε στα σπίτια μας).
    Οπότε αυτό που φαίνεται σαν δεύτερη κεφαλή είναι το είδωλο της πρώτης!


    Ναι, δημιουργείται και είναι αυτό που κρατά τις κεφαλές ώστε να μην ακουμπήσουν! Ακόμα και όταν όμως υπάρχει αυτό το στρώμα (δηλ. κατά την περιστροφή), η απόσταση από τα platters είναι της τάξης των 3 νανομέτρων (10^-9 m !) οπότε σίγουρα με γυμνό μάτι θα φαίνεται ότι ακουμπούν.
    Δίκιο έχεις. Είναι αντανάκλαση. Δεν είδα τη μεγέθυνση. Δυστυχώς δεν έχω μηχανή για τα τραβήξω φωτογραφία με τέτοια ευκρίνεια αλλά σε διαβεβαιώ οτι εάν εφαιρέσεις το platter, θα δεις αυτήν ακριβώς την εικόνα

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  14. #59
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Μηνύματα
    343
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Ο Γιώργος είναι αυτός που έχει τις επιστημονικές γνώσεις για να "διδάξει", από αυτόν μαθαίνω εγώ
    Μέγα λάθος!

    Ως άνθρωπος που είμαι -και αυτό δεν αλλάζει-, οι γνώσεις μου είναι, και θα παραμείνουν περιορισμένες.
    Προσπαθώ να γνωρίζω ό,τι χρειάζεται -και στο βάθος που απαιτείται- ώστε να μην αφήνω τίποτε στην τύχη.
    Και όπως σε κάποια θέματα υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν λιγότερα από εμένα, δεχθείτε την παράλληλη ύπαρξη άλλων, ειδικότερων, που δίπλα τους θυμίζω μαθητούδι Δημοτικού.

    Με ακούσατε να αναλύω τα SPMS σε κάποιο βάθος επειδή ήμουν ήδη ενημερωμένος (ζαβολιά!), πολύ απλά γιατί κλήθηκα να σχεδιάσω κάποια τέτοια. Γι' αυτό ήμουν στη θέση να τα εξηγήσω από τη σκοπιά του σχεδιαστή, και όχι του τεχνικού ή του εμπόρου παλμοτροφοδοτικών!


    BlindG, μας ενδιαφέρει αλήθεια το πού κάθονται οι κεφαλές ενός δίσκου, όταν αυτός είναι ανοιγμένος για φωτογράφηση; Θεώρησέ τον άχρηστο επειδή είναι αδύνατον πλέον για αυτόν να ξανακλείσει, και να δουλέψει σωστά.
    Όταν ο δίσκος λειτουργεί, οι κεφαλές επιπλέουν πάνω από τα platters και δεν τα ακουμπούν. Τελεία. Έτσι σχεδιάστηκε. Οτιδήποτε άλλο δεις είναι εκτός προδιαγραφών λειτουργίας.
    Επίσης, αφού οι κεφαλές δεν τολμούν να αγγίξουν τα εν λειτουργία platters, γιατί να θέλουν να κάνουν αυτό το επικίνδυνο πράγμα οι χοντροκομένοι βραχίονές τους;
    Δεν είμαι σίγουρος εάν έχω άλλα επιχειρήματα για το θέμα...


    Τέλος, χαίρομαι πραγματικά όποτε διαβάζω δημοσίως μια τέτοια αλήθεια:
    Για να μάθουμε κάτι σε βάθος (και σε πλάτος!) μάλλον χρειάζονται περισσότερα από μερικά posts σε ένα forum. Αλλά τα λίγα αυτά posts μπορεί να αποτελούν ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα ερεθίσματα και ίσως το έναυσμα για λίγο περισσότερο ψάξιμο.

  15. #60
    Εγγραφή
    12-01-2006
    Περιοχή
    not in your heart
    Μηνύματα
    14.355
    Downloads
    24
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL HOL Full
    Ταχύτητα
    6144/1024
    ISP
    HOL
    Router
    Netfaster IAD
    Αυτο ειναι αληθεια. Παντα υπαρχει ο πιο ειδικος και παντα χρειαζονται ολοι στην επεκταση ενος θεματος και οι γνωστες και οι μη, καθως και οι λανθασμεμες αποψεις. Χωρις ερωτηση δεν υπαρχει απαντηση και χωρις λαθος δεν υπαρχει σωστο.

    Κοιτα που ξεχασαμε το πιο απλο περιπλεκοντας τα πραγματα

    Ενα καλο φυσηγμα στις οπες της οθονης απο μακρια, μιας και οτι υλικο εχει θερμοτητα εχει την ιδιοτητα να τραβαει σαν μαγνητης σκονη, καπνο...ειμαι σιγουρος οτι πολυ λιγοι το κανουν (μαζι με μενα που βαριεμαι)

Σελ. 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μια καλή CRT άρχισε να θολώνει. Μπορώ να κάνω κάτι?
    Από BlindG στο φόρουμ Κάρτες ήχου, γραφικών, ηχεία και οθόνες
    Μηνύματα: 44
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-07-07, 12:31
  2. καλή κατάσταση cd/dvd
    Από johnyb98 στο φόρουμ Software γενικά
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-02-07, 15:21

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας