Που ακουστηκε αμαξι του 2004 να <<είναι>> παλιό !!!
απο το φορουμ των 4Τ
Πρέπει να είμαστε (ξανά) η μοναδική χώρα στον κόσμο που κρίνει πόσο καθαρό είναι ένα αυτοκίνητο από το έτος που κυκλοφόρησε:
Δεν τα βαζω με τους κλεφτες
Τα βάζω με το 48%
Εμφάνιση 31-45 από 92
-
23-07-09, 13:21 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #31
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος linman : 23-07-09 στις 13:42.
-
23-07-09, 13:42 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #32
Καθενας με τον πονο του...
Διαβασα πως εαν αποσυρθει το ΙΧ του αντρα μου 1493 cc χωρις αγορα νεου δινουν 1500€
Καταπληκτικα, γιατι ετσι κι αλλιως ειναι αρχαιο του 1991 και θα το διναμε για ανακυκλωση στο Νεονακη.
Οικο-νομικιστικη απορια δικη μου: Τωρα που πηγε στον Αγιο Πετρο κι
εμεις σαν οικογενεια του θεωρουμαστε κληρονομοι εξ αδιαιρετου
χρειαζεται να γινει πρωτα η αποδοχη κληρονομιας ή δεν ειναι απαραιτητη;Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
23-07-09, 14:14 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #33
Η απίστευτη προχειρότητα και ξεφτίλα τους. (απο το 4τ φορουμ)
Οι ημερομηνίες που βάλανε (1.1.2000 = Euro III και 1.1.2005 Euro IV) ήταν οι καταληκτικές για την εφαρμογή των στάνταρ αυτών για τους ρύπους. Ομως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν περίμεναν την τελευταία στιγμή και είχαν εφαρμόσει την αντίστοιχη νέα (τότε) προδιαγραφή κανά χρόνο νωρίτερα.
Δηλ. είναι πιθανόν το όχημά σας πχ. του 2004 να είναι μια χαρά Euro ΙV και παρά ταύτα να επιβαρύνεται με τέλη +50 ευρώ ενώ ανήκει στην "απαλλασσόμενη κατηγορία".
Βλέπω να πέφτουν βροχή οι προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια λόγω παραβίασης της αρχής της ίσης μεταχείρισης και να δικαιώνεται πολύς κόσμος. Ε ρε χάλια του Σουφλιά, τόσους γραμμματείς και φαρισαίους παρατρεχάμενους έχει το ... γείο του, δεν υπήρχε κανένας μηχανολόγος να εισηγηθεί; ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΕ.,,
-
23-07-09, 14:18 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #34
παρτυ θα κανουν αυτοι που θα φερνουν απο ιαπωνια αμαξια
-
23-07-09, 14:54 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #35
Με αμάξια των 7-8 και 9 χιλιάδων ευρώ (να μη μιλήσουμε για μεταχειρισμένα), κινέζικα είτε ευρωπαϊκά, την "καθημερινή" κατηγορία δηλαδη και για τα πλαίσια των δρόμων των πόλεών μας, δεν ξέρω πως θυσαυρίζει ένας έμπορος. Ισως με τα σερβις των αντιπροσωπειών που ειπώθηκαν, αλλα κανείς δεν προτείνει κάτι.
Αλλα εν παση περιπτώσει, αν θέλει κανεις να επικεντρωθούμε στα diesel, αν βέβαια υπάρχει και κάποιος ιδιαίτερος λόγος γι αυτό (όσον αφορά την αυτοκίνηση) , να το κάνουμε. Κι εγώ ψάχνε για μιαν ανάλυση στο θέμα.
ΖΔεν ξέρω τι έχει η κυβέρνηση με τα diesel, ή με την SHell (αυτή δεν ήταν που απείλησε να φύγει, με την εισαγωγή του Ηφαιστος και μετά "άλλαξε γνώμη") ή με οποιαδήποτε άλλη εταιρία ή λαμόγια που καλύπτονται πίσω απο αυτή την εικόνα που παρουσίασαν.
Αλλα το λαθρεμπόριο είναι εδώ.
........Auto merged post: wireless_surfer πρόσθεσε 1 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα αργότερα ........
σωστά, πχ.χ η Φιατ ήταν η πρώτη που εφάρμοσε τα πρότυπα, με την πρώτη εισήγηση και χρονικά όρια της ΕΕ, ενώ οι "Γερμανοί" αν θυμαμαι καλά, δεν ήταν ούτε καν κοντά σε αυτά.
κι εμένα εκει πηγε το μυαλό μου κατευθείαν,
αλλα απλά δν συζητήθηκε
αλλα το νομοθετικό αυτ΄΄ο πλαίσιο, είναι πάγια νομοθεσία ευρωπαϊκής χώρας, απλά παίρνει βασικότερη μορφή πλέον, με την εγκαθίδρυση των νέων προτύπων στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Ασχετα αν προβάλλεται ως "ανανέωση στόλου 20ετίας" στη χώρα μας ή έστω απο κάποιους συγκεκριμένα, αλλα και χωρίς να αποκλείουμε την δίοδο αυτή. Οπότε πιστεύω πως είναι το γενικότερο πλαίσιο για να καλυφθεί όλος ο αυτοκινητιστικός χώρος.
Πρ΄γματι μένουν απο έξω όσοι εξ αρχής ακολούθησαν τα Ευρωπαϊκά προτυπα (βασικά για το 2004 εκτός απο τη ΦΙΑΤ δεν θυμαμαι κάποια άλλη, αλλά ήταν η νούμερο 1 βιομηχανία σε χαμηλούς ρύπους και εντός των πλαισίων ταυτόχρονα και ίσως απλά μου διέφυγαν οι... δεύτεροι), ίσως σε άλλες χώρες υπάρχουν ελαφρύνσεις γι αυτούς ειδικά, αλλα θέλει ψάξιμο....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 23-07-09 στις 15:58. Αιτία: auto merged post
-
23-07-09, 16:26 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #36
Ford Fusion του πατέρα μου, μοντέλο 2003 έχει προδιαγραφές Euro IV. Φαντάζομαι και όλα τα Ford που βασίζονται στον ίδιο κινητήρα (Fiesta και Focus νομίζω) και ήταν μπεστ σέλλερ για 3 χρόνια τουλάχιστον. Δεν ξέρω για άλλους κατασκευαστές, αλλά υποψιάζομαι ότι αρκετά αυτοκίνητα Euro IV θα τιμωρηθούν με παραπάνω χρήματα, αφού ούτε οι ιδιοκτήτες τους ασχολήθηκαν ποτέ να μάθουν. Τώρα μπορεί να τους τσούξει λίγο και να το δουν πιό σοβαρά (το μόνο καλό της υπόθεσης).
Το έτος κυκλοφορίας μάλλον μπήκε επειδή το Υπ. Συγκοινωνιών δεν κράτησε στοιχεία για τα μοντέλα και τις προδιαγραφές τους όταν ταξινομήθηκαν (χeστηκ@ν για τις προδιαγραφές, τα φράγκα να πέφτουν) οπότε άντε να βγάλουν άκρη τώρα. Θα έπρεπε να δουλέψουν τα στελέχια και να σκιστούν να βρουν τα στοιχεία αλλά που να τρέχουν μέσα στη ζέστη...Τελευταία επεξεργασία από το μέλος BigBlack : 23-07-09 στις 16:33.
-
23-07-09, 16:28 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #37
απλα θα ριξουμε γελιο στα δικαστηρια..
-
23-07-09, 17:53 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #38
ετσι είναι, έριξα μια γρήγορη επίσης ματιά και είδα πως απλά η ΦΙΑΤ ήταν ο "best performer" (ίσως πάιζουν ρόλο τα λίγα κυβικά των αυτοκινήτων της) για το πρότυπο euro 4 και σε μέσο όρο εκπομπών σε όλο της τον στόλο ήταν εντός ορίων το 2004. Δεν έχω κάτι ίδιαίτερο υπέρ της Φιατ, ίσως υπέρ των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων όμως.
το νομοσχέδιο μιλάει για έλεγχο της άδειας (τοσο γενικά) για την κατηγορία των προδιαγραφών εκπομπών και απ όσο μας αναλύει, μόνο τα κατασκευής 2005 και μετά (που εκκινεί επίσημα το πρότυπο) έχουν "σίγουρη" την "μείωση"...
η άδειά μου πάντως αναφέρει τις εκπομπές (κατά κατασκευαστή το πιθανότερο) στο πλαίσιο v7, αλλα όχι την "ενδειξη περιβαλλοντικής κατηγορίας" στο v.9 .
Πάντως εκκινεί και θέμα παλαιότητας, αν παγιοποιηθεί πχ με κάποιο τρόπο η όλη κατάσταση (πχ ανανέωση των προδιαγραφών απο την ΕΕ κάθε 5 χρόνια), αν δεν έχει παγιοποιηθεί ήδη δηλαδή.
Δεν μπορεί ένα αμάξι να έχει άπαξ αυτές τις εκπομπές, γι αυτό και οι κάρτες καυσαερίων άλλωστε (ή για την κάρτα που θα ππάρουμε για τον δαχτύλιο; ) , που όμως δεν την βλέπει κανείς -επι του παρόντος- περαν απο κανά τυχαίο έλεγχο απο "ερευνητές" (με την ευγενή συμβολή της Τροχαίας) κλπ.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος wireless_surfer : 23-07-09 στις 18:23.
-
23-07-09, 19:06 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #39
δηλαδη εαν παρω εναν v8 6.0 και κανω undersize για να βγαλω ας πουμε 200 αλογα μονο με co2 της ταξης του 110 και το μοτερ ειναι 10 χρονια πισω σε τεχνολογια θα εχω μειωση?
(ο αλογοσκουφης ανοιξε την πορτα στο tuning χωρις να το καταλαβει )
-
23-07-09, 19:12 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #40
-
23-07-09, 19:25 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #41
καλα το εγραψα
-
23-07-09, 21:51 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #42
-
24-07-09, 10:57 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #43
- Εγγραφή
- 19-04-2004
- Μηνύματα
- 6.372
- Downloads
- 2
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 5
Παιδί μου, θα σου πω το εξής, αυτοκίνητο 25 ετώ με ... 38.000 χιλιόμετρα. Ρύπους ανύπαρκτους διότι απλά κάνω ότι καλύτερο μπορώ σε συντήρηση και οδήγηση και το οποίο μόνο τον τελευταίο χρόνο έχει πάρει επάνω ανταλλακτικά που κάνουν πάνω από τα 1000 ευρώ της απόσυρσης. (και ναι, έχει και φρένα, και αμορτισέρ, και λάστιχα και ηλεκτρικά μέχρι και το χρώμα της μαμάς του διότι είναι με κουκούλα και έχει γίνει detailed, καθότι το προορίζω για αντίκα.)
Το έχω μόνο για να πάω μπάνιο το καλοκαίρι και διακοπές. Όλο τον υπόλοιπο χρόνο πάω με λεωφορείο, τρόλλεϋ και μετρό.
Τι θα μου πεις; ότι μολύνω; Ο μ....ς που κατεβαίνει τη κιφησίας με τρία διαφορικά και 3.8l δηλαδή τι κάνει; Να τον μαστιγώσουμε;
Εξού και θέλω diesel, διότι θα σου πω το εξής πολύ απλό:
Από Λονδίνο -> Εδιμβούργο με ντίζελ 1.9 TDi, 30 λίρες, με 1000αράκι punto 50, με τραίνο 3 άτομα 100.
Επίσης, τα EURO 5 τα diesel έχουν τους ΜΙΣΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ από τα αντίστοιχα βενζίνης. Οπότε, τι μας λέει ο κύριος υπουργός; Κάνα μηχανολόγο στο υπουργείο να τους τα λέει για να μην ξεφτυλίζονται δεν έχουν;... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
-
24-07-09, 11:02 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #44
δυσκολο το diesel να παει 50ppm
-
24-07-09, 11:06 Απάντηση: Μέτρα αντιμετώπισης ατμοσφαιρικής ρύπανσης. #45
- Εγγραφή
- 19-04-2004
- Μηνύματα
- 6.372
- Downloads
- 2
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 5
Λογικό δεν είναι; Αν είναι περιουσιακό του στοιχείο, πώς θα το κληρονομήσεις, χωρίς αποδοχή;!
........Auto merged post: pelasgian πρόσθεσε 2 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα αργότερα ........
@sonyklp:
http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...sion_standards
http://www.volvoclub.org.uk/press/re...5_diesel.shtml
Και να προσθέσω το εξής, ΥΠΗΡΧΕ ένα φόβος, ότι το diesel ως αυτοκίνητο πόλης, δηλαδή λειτουργία 20 λεπτά για 8Km, θα έχει περισσότερους ρύπους λόγω κακής προθέρμανσης. Δες αυτό της volvo με τους κεραμικούς προθερμαντήρες που πάνε 1000C σε ... 2sec και κάνουν τη προθέρμανση αντίστοιχη της βενζίνης.
Μετά, καλά αυτά, πείτε μας τη μόλυνση του να αποστάξεις το αργό σε βενζίνη αντί για ντίζελ. Αυτή τη μολυνση που τη πάτε;Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pelasgian : 24-07-09 στις 11:11. Αιτία: auto merged post
... when you damp oscillations, you lose the high points as well as the low.
改善 - kai zen - continuous change for the better - the Tao of Linux.
Linux χωρίς εγκατάσταση, δωρεάν ΝΟΜΙΜΟ office, browser χωρίς ιούς ,
δωρεάν εγκατάσταση Linux, δωρεάν raytracer, γιατί το δωρεάν είναι όλα τα λεφτά...
ΟΔΗΓΙΕΣ εγκατάστασης Linux
Παρόμοια Θέματα
-
Tips: C: Δυνατότητα αντιμετώπισης τύπων ως σειρές από Bytes
Από WagItchyef στο φόρουμ Προγραμματισμός και γλώσσες προγραμματισμούΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 03-03-09, 21:36 -
Tips: C++: Δυνατότητα αντιμετώπισης τύπων ως σειρές από Bytes
Από WagItchyef στο φόρουμ Προγραμματισμός και γλώσσες προγραμματισμούΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 03-03-09, 16:22 -
Ethernet 16 μέτρα και 20 μέτρα: χάνω σε απόδοση;
Από lewton στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 42Τελευταίο Μήνυμα: 04-11-08, 03:13 -
Διαδικασία αντιμετώπισης αναφορών για προβληματικά μηνύματα
Από nmakry στο φόρουμ Η Γνώμη σαςΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 03-06-07, 11:28 -
Ασκηση αντιμετώπισης κυβερνοεπιθέσεων ολοκληρώθηκε στις ΗΠΑ
Από tromos στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 13-02-06, 05:20
Bookmarks