Πριν λίγες μέρες είχα ένα πρόβλημα ταχύτητας με την γραμμή από Tellas.
Η ώρα ήταν 00:30 καλώ το 13800 και αμέσως μου απαντά ο τεχνικός της Tellas.
Τού ανέφερα το πρόβλημα μου εκτός όμως από το πρόβλημα μου είχα και νεύρα και τα άκουσε ο κακομοίρης ο τεχνικός. Η υπομονή του μου έκανε εντύπωση.
Αφού μιλήσαμε 15 λεπτά, κατέγραψε το πρόβλημα και μου είπε οτι θα το αναθέσει στο αρμόδιο τμήμα.
Σήμερα το πρωί ο ΠΟΤΕ έτρεχε σαν φαντάρος, για να δει την γραμμή μου.
Ενημέρωσα την Tellas για τον ΠΟΤΕ και ότι η γραμμές μου είναι ok και ο τεχνικός μου είπε ότι εκτός από τον πOTE η γραμμή αυτή την στιγμή ελέγχεται και από την Tellas.
Ίσως να μην είναι πάντα τέλειοι, αλλά ποιος είναι τέλειος;
Δεν έχω παρά να πώ ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στην εξυπηρέτηση πελατών της Tellas.
Εμφάνιση 1-15 από 31
-
07-03-06, 11:51 Εξυπηρέτηση πελατών απο την Tellas #1
-
07-03-06, 15:07 #2
Μια που ο φίλος άνοιξε αυτό το νήμα, ας προσθέσω και εγώ την εμπειρία μου μια που τα καλά πρέπει να τονίζονται και να μη γκρινιάζουμε πάντα...
Παρασκευή 3/3 7:00 το πρωί. Στην προσπάθεια μου να συνδεθώ στο Internet βλέπω ότι όλα είναι νεκρά. Στις 7:15 παίρνω τηλ. την ΤΕΛΛΑΣ και τους αναφέρω τη βλάβη.
Παρασκευή 8:00. Με καλούν απο ΤΕΛΛΑΣ στο κινητό μου (ήμουν στο μηχανάκι και δεν το σήκωσα).
Παρασκευή 12:15 Με καλούν απο τον ΟΤΕ !!!!!! και μου ζητάν λεπτομέρειες για τη βλάβη. Τους απαντώ ότι είμαι στο γραφείο και δεν έχω πρόσβαση στον υπολογιστή που έχει το πρόβλημα.
Παρασκευή 12:30 Νέο τηλεφώνημα απο τον ΟΤΕ !!!!! Μου δίνουν ένα userid και password για να ελέγξω τη γραμμή μου για να δούμε αν το πρόβλημα είναι απο την ΤΕΛΛΑΣ ή τη γραμμή.
Παρασκευή 15:30 Είμαι σπίτι πιά και βλέπω ότι το πρόβλημα έχει λυθεί, χωρίς καμμιά παρέμβαση εκ μέρους μου.
Παρασκευή 16:00 Δέχομαι τηλεφώνημα απο την τεχνική υποστήριξη της ΤΕΛΛΑΣ για να δούν τι έγινε.
Το τελειωτικό χτύπημα το δέχθηκα, σήμερα Τρίτη πρωί: Με πήραν τηλέφωνο απο τον ΟΤΕ για να τους ενημερώσω αν το πρόβλημά μου λύθηκε!!!!
Οφείλω ένα ευχαριστώ και στην ΤΕΛΛΑΣ και στον ΟΤΕ(!!!!) για την άμεση εξυπηρέτηση.
-
17-03-06, 19:40 #3
δηλ. αν τους πω οτι εχω προβλημα με τα χαμηλα πακετα πληροφoριων θα μοy το φτιαξουν?384/ 90-1500 ping or unable to connect..
-
17-03-06, 19:43 #4
κοίτα να δείς που υπάρχει και σωστή εξυπηρέτηση...
πάντα σε περίμενα και σ΄ονειρευόμουνα...και για σένα αγάπη μου...προετοιμαζόμουνα...
-
17-03-06, 19:44 #5
Εντάξει τα καλά πράγματα πρέπει να ακούγονται.
Το θέμα είναι ότι τα άσχημα υπερισχύουν των καλών....
-
17-03-06, 21:10 #6
Εγω εχω forthnet και για να πιασεις γραμμη αν θες να ρωτησεις κατι πρεπει να εχεις τον θεο μπαρμπα!!!! Αυτο ειναι καλο παντως που διαβασα στο θεμα, μακαρι και η forthnet να "στρωσει" στο τομεα αυτο.
Μπραβο τους.@@ FREE YOUR MIND - USE LINUX @@
http://distrowatch.com/
http://www.gnome.org/
http://www.kde.org/
http://www.desktoplinux.com/
-
18-03-06, 22:03 #7
Συμφωνώ απόλυτα είναι πολύ ευγενικοί και εξυπηρετικοί.
-
20-03-06, 14:25 #8
Αρχικό μήνυμα από Phaethon
-
22-03-06, 05:22 #9
Αρχικό μήνυμα από cpolitop
Είναι υποχρέωσή τους να εξυπηρετούν τους πελάτες τους.
Εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση της tellas γιατί:
1. Μία φορά με χρέωσαν ένα ποσό στο λογαριασμό μου το οποίο για να το ξεχρεώσουν έκαναν περίπου 3 μήνες, μετά από πολλά email και τηλέφωνα.
2. Όποτε στέλνω ερώτηση με email μου απαντάνε πάντα τηλεφωνικά, κάτι το οποίο δεν το θέλω. Αν ήταν θα τους έπαιρνα τηλέφωνο εγώ. Προτιμώ email για να θυμάμαι ποιος είπε τι και πότε.
3. Τους έχω στείλει ένα email από Παρασκευή 17/3 και μέχρι σήμερα 22/3 δεν έχω λάβει απάντηση.
-
22-03-06, 12:53 tellas #10Εντάξει τα καλά πράγματα πρέπει να ακούγονται.
Το θέμα είναι ότι τα άσχημα υπερισχύουν των καλών....
Καιρός γαρ εγγύς
-
04-04-06, 14:34 #11
Αρχικό μήνυμα από _Yiannis_
-
06-04-06, 11:56 #12
Ουτε εγω εχω προβλημα...
Ισα ισα για την αναθμιση της γραμμης μου , μου ειπαν να μη στειλω φαξ αλλα εμαιλ (που φαξ ειναι το στανταρ για την τελλας)
-
07-04-06, 01:21 #13
Αρχικό μήνυμα από arial
-
08-04-06, 23:35 #14
Αρχικό μήνυμα από cpolitop
-
09-04-06, 00:18 #15
Ετσι, να μην λέμε μονο τα κακά των εταιριών αλλα και τα καλά.
Μπραβο και στις δυο εταιρίες λοιπον!<? while (!$success) { $try++; } ?>
Παρόμοια Θέματα
-
Έχουν δικαίωμα να μην παρέχουν κλήση στην εξυπηρέτηση πελατών από όλη την Ελλάδα;
Από lewton στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 26-07-08, 12:09 -
Εξυπηρετηση πελατων
Από freak27 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 15-04-08, 23:32 -
Ποιός πάροχος έχει την καλύτερη εξυπηρέτηση / υποστήριξη πελατών?
Από Sovjohn στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 45Τελευταίο Μήνυμα: 05-01-08, 12:31 -
εξυπηρετηση πελατων
Από psps στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 09-10-07, 21:52 -
εξυπηρέτηση πελατών
Από raspoutiv στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-07, 18:28
Bookmarks