Ποιος μιλησε για βρισιες και φωνες και τσακωμους και ευγενειες και αγενειες? Βγαζεις πραγματα απο το μυαλο σου?
Δεν ειπα τιποτε τετοιο. Μιλησα για τις διαδικασιες και την λειτουργια καθε εταιριας, οχι για το αν τσακωνομαι με τους υπαλληλους.
Εγω εκανα αιτηση να αποκτησω elpedison μεσω τηλεφωνου και εστειλα την απλουστατη χαρτουρα (αιτηση, ταυτοτητα, τωρινο λογαριασμο) με email. Εσυ εκανες αιτηση να αποκτησεις ΔΕΗ και εξυπηρετηθηκες τοσο απλα μεσω τηλεφωνου και email? Προσφατα σε αλλο ακινητο που αλλαξα ονοματεπωνυμο κατοχου ρολογιου ΔΕΗ, επρεπε να τρεξω σε 2 καταστηματα ΔΕΗ και στον ΔΕΔΔΗΕ επισης. Επρεπε να παρω αδεια απο την δουλεια μου και να χασω ενα πρωινο τρεχοντας σαν τον Βεγγο ανα την Αθηνα, για να κανω με την ΔΕΗ αυτο που με την elpedison εκανα απο την ανεση του γραφειου μου σε 5 λεπτα.
Εσυ τι καταλαβαινεις απο ολα αυτα? Εγω καταλαβαινω: θανατος στους σοβιετ της ΔΕΗ!
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1751. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
544 31,07% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
662 37,81% -
Δεν θα αλλάξω
455 25,99% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,14%
Εμφάνιση 721-735 από 25907
-
11-02-16, 04:59 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #721
-
11-02-16, 05:25 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #722
δεν ειπα οτι φωναξες η εβρισες απλα ειναι μια αιτια (μπαινει ο πελατης και αρχιζει τις φωνες/βρισιες) μετα απαιτει απο τον υπαλληλο που εχει σκυλοβρισει να τον εξυπηρετησει (ε να με συγχωρεις αλλα να θεωρει τυχερο τον εαυτο του που ο υπαλληλος δεν τον εχει πλακωσει στις φαπες γιατι αν ημουν στην θεση του και καποιος πελατης μου φωναζε και εβριζε βαζοντας στο στομα του οικογενειες κτλ (ω ναι το εχω ακουσει και αυτο) θα τον εκανα τουμπανο στο ξυλο δεν θα μου εφτανε να καλουσε την αστυνομια η προισταμενος.
τωρα στο θεμα που αναφερεις καλως η κακως οι διαδικασιες για μερικα πραγματα στην ΔΕΗ απαιτουν να περασεις απο ΔΕΔΔΗΕ (π.χ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΥ/ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ) για αλλαγη επωνυμιας κτλ...
αυτο δεν μπορει (ακομα) να γινει μεσω τηλεφωνου η ηλεκτρονικα (οπως κανεις π.χ στην ΕΥΔΑΠ) ελπιζω καποτε να το φτιαξουν
ναι στην elpedison ειναι πολυ απλα τα πραγματα (κακως δεν ζηταει βεβαια υπευθυνη δηλωση ηλεκτρολογου/εγκαταστατη γιατι εσυ π.χ μπορει να εχεις κανει πατεντες στο ηλεκτρικο πινακα του σπιτιου σου) μην παρεξηγηθεις με το "εσυ" το αναφερω ως παραδειγμα.
εγω θα ελεγα "θανατος" σε κατι συνδικαλιστες τυπου "φωτοπουλου" η αλλιως ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ
για μενα η καταστροφη της χωρας και η μη απλες λυσεις των απλων καθημερινων προβληματων των πολιτων οφειλονται στους ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ (που εμεις οι πολιτες ψηφιζουμε) και στους ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ (που οι πολιτικοι διοριζουν)
-
11-02-16, 11:43 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #723
Καλησπέρα σας
Η υπεύθυνη δήλωση ηλεκτρολόγου έχει ισχύ 14 χρόνια και είναι ευθύνη του δικτύου, δηλαδή του ΔΕΔΗΕ να την ζητάει όταν αυτή έχει λήξει, Όταν ένας πάροχος, οποιεσδήποτε πάροχος, κάνει εινα αίτημα στον ΔΕΔΗΕ για αλλαγή στοιχείων του μετρητή, όπως πχ αλλαγή ονόματος, προσθήκη νυχτερινού μετρητή κτλπ. τότε ΄χτυπαει΄ η ΥΔΕ εάν έχει λήξει. Ο παροχος ενημερώνει τότε τον πελάτη ότι μέσα σε ένα ορισμένο χρονικό διάστημα πρέπει να την καταθέση στον ΔΕΔΗΕ. Ακόμη ο πελάτης λαμβάνει και σχετική επιστολή από τον ΔΕΔΗΕ.
-
11-02-16, 14:45 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #724
Δηλαδή όποιος έχει παλαιότερο από 14 χρόνια πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου και αλλάξει πάροχο θα επιβαρυνθεί και με το σχετικό κόστος έκδοσης νέου.
-
11-02-16, 14:51 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #725
Οχι, η αλλαγη παροχου δεν επιφερει νεο πιστοποιητικο ακομα και μετα τα 14 χρονια.
Δοκιμασμενο προσφατα
-
11-02-16, 15:25 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #726
-
11-02-16, 15:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #727
Απο ΔΕΗ σε εναλλακτικό.
-
11-02-16, 15:42 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #728
Δεν μιλησα ποτέ για τσακωμο και βρισιες με τον υπαλληλο. Μεινε στο θεμα και μην πλαθεις μυθιστορηματα απο το πουθενα.
Πατεντες στον πινακα σου μπορεις να κανεις παντα. Δεν σε προστατευει απο αυτο το 14χρονης διαρκειας πιστοποιητικο εγκατασταση. Μπορεις να κανεις κουλες πατεντες ακομα και μια μερα αφου πηρες το πιστοποιητικο. Προφανως ειναι καλο να γινεται ο ελεγχος καθε 14 χρονια, αλλα να ειναι πιο ευκολη η διαδικασια καταθεσης, οχι να στηνεσαι σε ουρες.
Επισης εδω μεσα εχει ειπωθει οτι οι ιδιωτικες εταιριες κανουν τα στραβα ματια αν εχει ληξει το πιστοποιητικο σου (για αλλαγη παροχου, οχι αλλαγη ονοματος κατοχου), ενω η δεη δεν κανει τα στραβα ματια (για να πας πισω στην δεη, χωρις αλλαγη ονοματος κατοχου). Αρα υπαρχει κι εδω διαφορετικη αντιμετωπιση.
Γενικα, συγχρονη ειναι μια εταιρια που σε εξυπηρετει απο το σπιτι σου, απο το τηλεφωνο, απο το ιντερνετ, απο το εμαιλ, εστω απο το ταχυδρομειο. Ειτε προκειται για δεη, ειτε για τηλεφωνο, φυσικο αεριο, τραπεζα, ασφαλιση (υγειας, αυτοκινητου, σπιτιου κλπ). Οποιαδηποτε εταιρια ή φορεας σε αναγκαζει να σταθεις σε ουρες και να χασεις μεροκαματο απο την δουλεια σου ειναι ξεπερασμενης σοβιετικης (παρα)λογικης.
-
11-02-16, 16:53 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #729
Την υπεύθυνη δήλωση εγκατάσταση δεν την ζητά ποτέ ο πάροχος αλλά ο ΔΕΔΗΕ. Για αλλαγή παρόχου χωρίς αλλαγή ονόματος δεν Ζητείται ΥΔΕ από τον ΔΕΔΗΕ
Εάν κάποιος προμηθευτής ακολουθεί διαφορετική πρακτική στο συγκεκριμένο ζήτημα μπορείτε να κάνετε την καταγγελία σας στην ρυθμιστική αρχή ενέργειας
http://www.rae.gr/site/categories_ne...ricity/rae.csp
-
11-02-16, 21:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #730
Οντως, τα εμαιλ κατεληγαν σε λογαριασμο της befon οποτε γιαυτο κ δεν μου απαντησαν ποτε.
Αν και θα επρεπε σε αυτο το κομματι να ειναι λιγο πιο προσεχτικοι η να ενημερωνουν εστω πως τα συγκεκριμενα εμαιλ δεν μπορουν να χρησιμοποιηθουν ως customer support.
Στα νεοτερα μας τωρα: Βγηκε νεος λογαριασμος ΔΕΗ με ενδειξη τελικος (wow!). Πηρα στην elpedison τηλ κ με ενημερωσαν πως εδω κ 3 ημερες ειμαι πελατης τους. Εκανα κ μια εγραφη στο myelpedison. Τιποτα ιδιαιτερο αφου για την ωρα ειναι κενο.
Σε αυτο που στραβωσα ειναι οταν τους ζητησα να πληρωνω μεσω καρτας ωστε να μην χρεωθω τυχον εγγυηση στη νεα συνδεση: ζητησαν (άκουσον άκουσον) να τους στειλω με εμαιλφωτο της πιστωτικης, ccv, ημερομηνια ληξης, αριθμο πιστωτικης. Α και φυσικα αριθμο ταυτοτητας. Φρικαρα. Εν ετη 2016 να ζηταει εταιρια με εμαιλ τετοια στοιχεια. Εναλλακτικα μου ειπαν οτι μπορω να τα στειλω μεσω φαξ.
Θα τους στειλω ενα εμαιλ ρωτοντας τους για εναλλακτικο τροπο. Διαφορετικα θα προτιμησω το φαξ*** mikrotik chateau lte12 + MikroTik MTAO-LTE-5D-SQ mANT external antenna ***
- Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας
-
11-02-16, 21:53 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #731
-
11-02-16, 21:57 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #732
Δεν εγραψα πως θελουν κατι τετοιο. Εγραψα πως προκειμενου να μην χρεωθεις την εγγυηση, εχεις την επιλογη να πληρωνεις με καρτα. Κ ανελυσα το τροπο με τον οποιο ζητανε τα στοιχεια της καρτας
*** mikrotik chateau lte12 + MikroTik MTAO-LTE-5D-SQ mANT external antenna ***
- Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας
-
11-02-16, 22:00 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #733
Sorry...λάθος κατάλαβα
-
11-02-16, 22:33 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #734
το ξερω οτι η ΥΔΕ ειναι ευθυνη της ΔΕΔΔΗΕ
για αυτο που δεν ειμαι σιγουρος ομως ειναι κατα ποσο την ζηταει σε οτι αφορα τους εναλλακτικους η αλλιως ιδιωτες παροχους ενεργειας (το λεω με καθε επιφυλαξη απλα εχει ακουστει)
- - - Updated - - -
δεν ειπα οτι το κανεις εσυ ουτε πλαθω μυθιστορηματα (αν το εκανα αυτο θα ειχα γινει πλουσιος) και δεν θα χρειαζοταν να δουλευω για το μεροκαματο
αλλα αν πας στο κεντρικο καταστημα της ΔΕΗ στην αριστειδου θα δεις παρα πολλους πελατες που φωναζουν (δεν ξερω αν εχουν δικιο/αδικο) η βριζουν τους υπαλληλους (καμια φορα με τα χειροτερα λογια) και απαιτουν να εξυπηρετηθουν.
συμφωνω για το θεμα πατεντων
συμφωνω οτι ελεγχος πρεπει να γινεται σε ολους (για δικη σου αλλα και των αλλων ασφαλεια)
και συμφωνω στο τελευταιο κομματι που λες οτι επιτελους το 2016 θα πρεπει να μπορεις να εξυπηρετηθεις για θεματα που αφορουν ρευμα,τηλεφωνο,νερο,φυσικο αεριο,τραπεζα,ασφαλιση,εφορια κτλ μεσω διαδικτυου/υπολογιστη και οχι να στηνεσαι στις ουρες ετσι χανεις ωρες απο την δουλεια σου και φυσικα χρηματα.
μακαρι αν ζουμε να το δουμε αυτο που λες....
- - - Updated - - -
εγω θα σου ελεγα να εισαι προσεκτικος σε οτι αφορα την πιστωτικη σου καρτα (τα στοιχεια που ζητανε δηλαδη αριθμο καρτας/ημερομηνια ληξης/αριθμος ασφαλειας) ειναι προσωπικα στοιχεια και οταν τα δινεις καπου πρεπει να τηρουνται μερικοι κανονες ασφαλειας (γιατι αν αυτα τα στοιχεια καταληξουν σε καποιον κακοπροαιρετο ανετα κανει αγορες χωρις να παρεις χαμπαρι...θα παρεις οταν ερθει ο λογαριασμος για να πληρωσεις)
-
11-02-16, 22:35 Re: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #735
Ο πρωτος λογαριασμος elpedison ηταν λιγο ακαταλαβιστικος ως προς τις ημερομηνιες εναρξης, χρεωσε και αποχρεωσε την εγγυηση, αλλα στο τελος φαινεται οτι εχω δωσει εγγυηση (αλλα δεν την εχω πληρωσει). Βγηκε και ο δευτερος εναντι, πληρωθηκε και αυτος με πιστωτικη, περιμενω να βγει ο εκαθαρριστκος στο τετραμηνο για να σχηματισω πληρη αποψη, αλλα δεν περιμενω εκπληξεις γενικα.
Εχω την αισθηση οτι τα φωτα βγαζουν μια γλυκαδα με την elpedison, ενω αναβουν και γρηγοροτερα
Bookmarks