Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1751. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
544 31,07% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
662 37,81% -
Δεν θα αλλάξω
455 25,99% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,14%
Εμφάνιση 14.386-14.400 από 25901
-
05-10-23, 12:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14386
-
05-10-23, 16:04 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14387
Γενικά επικρατεί ανευθυνότητα με αποτέλεσμα να <<τρέχουν>> οι καταναλωτές , και εξηγούμαι: 29-09-2023 στελνω μέσω εφαρμογής τις ενδείξεις μερας και νύκτας στη ΔΕΗ και ταυτόχρονα κάνω αίτηση για αλλαγη παρόχου στη Ζενίθ .Μετά απο δύο τρείς ημέρες ερχεται στ e-mail μου το συμβόλαιο της Ζενίθ στο οποίο αναγράφονται και οι ενδείξεις που τους ειχα στείλει με φωτογραφία (ίδιες με αυτές που εδωσα στη ΔΕΗ). Χθές μπαίνω στο ΔΕΔΔΗΕ για να δω αν άλλαξα πάροχο ,οντως βλέπω οτι εγινε η αλλαγή ΑΛΛΑ οι τελευταίες ενδείξεις που εχει ο ΔΕΔΔΗΕ ειναι τελείως λάθος (περίπου 250Kwh λιγότερες ημέρας και 80 KWh νύκτας περισσότερες).Σήμερα βλέπω και στο mydei σνηρτημένη την οφειλή του τελικού λογαριασμού (αρκετά μικρό ποσό σε σχεση με τις μηνιαίες μου καταναλώσεις) και κατόπιν τηλεφωνήματος μου επιβεβαιώνουν απο τη ΔΕΗ οτι τους εστειλε ο ΔΕΔΔΗΕ σαν τελικές καταναλώσεις τις λάθος. Τηλεφωνώ στο ΔΕΔΔΗΕ τους ανφέρω το πρόβλημα και μου λένε οτι όντως εγινε αίτηση για αλλαγή παρόχου (δεν εστειλε ενδείξεις ο νέος πάροχος μου είπαν) και προχώρησαν σε καταμέτρηση. Τούς λέγω οτι εαν ειχε ερθει υπάλληλος δεν μπορεί να μπέρδεψε το 65536 (πραγματικό) με το 65300 (λάθος) ουτε το 27336 (πραγματικό) με το 27400 (λάθος) αρα συμπεραίνω οτι δεν ήρθε κανείς και απλώς δηλώσαν κατ' εκτίμηση κάποιους αριθμούς (μπορεί να εγινε και αυτό ήταν η απάντηση). Οπότε τωρα θα ειμαι 1) σε αναμονή για να δω εαν θα διορθώσει ο δεδδηε τις ενδείξεις οπότε και η Δεη θα εκδώσει νεο λογαριασμό και 2) απο ποιες ενδείξεις θα αρχίσει να τιμολογεί η ΖΕΝΙΘ
-
05-10-23, 20:14 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14388
| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
05-10-23, 21:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14389
Και εγώ μετά από δυο ξένοιαστα χρόνια στην ΔΕΗ έκανα αίτηση στην ζενίθ
-
06-10-23, 09:59 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14390
Μια ερώτηση: η θεία μου είχε στη ΔΕΗ το κλασικό σταθερό στιμολόγιο με 0,1€/KWh. Μου είπε ότι επειδή λήγει, της τηλεφώνησαν από τη ΔΕΗ και παρέτειναν το ίδιο πρόγραμμα, με την ίδια τιμή, για έναν ακόμα χρόνο!!! Πρώτη φορά το άκουσα αυτό! Περιμένω να βγει ο πρώτος λογαριασμός, να δω τι θα γράφει. Έχει ακούσει κανείς κάτι τέτοιο;
-
06-10-23, 10:00 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14391There's no substitute for experience
CorollaClub
-
06-10-23, 10:07 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14392
Kαι σε εμενα που με καλεσαν δεν ειπαν τιποτα για αλλον ενα χρονο μονο αυτα που εχουν στο site .
-
06-10-23, 10:10 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14393
Τι να σου πω... Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους να ρωτήσεις εσύ τι έχουν να προτείνουν τώρα που λήγει... Μου φάνηκε πολύ παράξενο, γι' αυτό και το έγραψα εδώ, μήπως κάποιος γνωρίζει κάτι. Εκτός και κάτι δεν κατάλαβε καλά!!! Γι' αυτό λέω ότι θα περιμένω τον πρώτο λογαριασμό, που θα γράφει και το πρόγραμμα, και τη χρέωση ανά KWh.
- - - Updated - - -
Μπορεί κάτι να μην κατάλαβε καλά η θεία μου, ή να το είπαν με τέτοιον τρόπο, που να νόμισε ότι θα είναι το ίδιο πρόγραμμα. Όταν γίνονται αυτές οι συνομιλίες με μεγάλους ανθρώπους, που δεν ξέρουν τίποτα για τα διάφορα προγράμματα, τις τιμές, τις διαφοροποιήσιες κλπ, πολλές παρανοήσεις μπορούν να γίνουν.
-
06-10-23, 10:18 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14394
Μεταξύ Ηρων generous simple (που έχει και τα 50€ δωρο) και Ζενίθ Home for all, τι λέτε;
Μου φαίνεται πως αυτά τα δυο είναι σχετικά πιο συμφέροντα προς το παρόν αν δεν κάνω λάθος μετα το on line της Δεη που μας αφήνει χρόνιους
-
06-10-23, 10:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14395
Δεν γνωρίζω να υπάρχει πλέον το συγκεκριμένο πρόγραμμα στη ΔΕΗ για να συνεχίσει κάποιος καταναλωτής.
Της έστειλαν νέο συμβόλαιο και Ειδικούς Όρους?
Τηλεφώνησε στο 8009001000.
- - - Updated - - -
Και εγώ καταλήγω σε κάποιο από τα πρώτα του excel του Korakios, αλλά πρέπει να έχουμε υπόψη ότι από 1/1/2024 απελευθερώνεται η ρήτρα αναπροσαρμογής.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makfil : 06-10-23 στις 13:02.
-
06-10-23, 10:39 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14396
-
06-10-23, 10:42 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14397
-
06-10-23, 10:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14398
Το ίδιο εννοεί. Να προσέχεις τους λογαριασμούς σου διότι μέχρι 1 Νοεμβρίου, όποιο πρόγραμμα και αν επιλέξεις, θα πρέπει να σε ενημερώσουν για τυχόν αλλαγές στους όρους. Μέσα σε αυτούς μπορεί ας πούμε να σου βάλουν ρήτρα αποχώρησης με τη μορφή επιστροφής κάποιων bonus, ή κάτι τέτοιο.
Ακόμα δε γνωρίζουμε 100% πως θα κινηθούν οι εταιρίες. Πάνε τώρα όπου είναι να πας, και στη χειρότερη να μπαίνεις εδώ μέσα να βλέπεις τι συζητάμε για τα προγράμματα.
-
06-10-23, 10:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14399
-
06-10-23, 11:07 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #14400
Άρα μήπως να μείνουμε στη ΔΕΗ και να παμε στο 4all μέχρι τον Ιανουαριο μήπως είναι πιο ξεκάθαρα σχετικά τα πράγματα κ συνεπώς τα προγράμματα και αποφασίζουμε τότε; ????
Bookmarks