Δεν είναι πλαστοπροσωπία, είναι αντιποίηση επαγγέλματος και διώκεται αυτεπάγγελτα (175ο άρθρο του ΚΠΔ).
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1735. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
539 31,07% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
652 37,58% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,17% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,19%
Εμφάνιση 2.671-2.685 από 25130
-
17-05-19, 23:20 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2671
-
17-05-19, 23:28 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2672
το πλαστοπροσωπία το αναφέρω γιατί ζήτησε λογαριασμούς ρεύματος από τους ιδιοκτήτες/ενοίκους
χωρίς να αναφέρει ότι είναι από την ΚΕΝ Α.Ε και με τον τρόπο που μίλαγε αν ο άλλος δεν είχε ιδέα από αυτά έκρινε ότι είναι από την ΔΕΗ
κάρτα που έλεγε ΚΕΝ Α.Ε. σου έδινε αφού είχε πάρει την υπογραφή σου στην σύμβαση προμήθειας (η οποία έλεγε και αυτή ΚΕΝ Α.Ε.)
με τσάντισε που προσπαθεί να μαζέψει πελάτες με "ύπουλο τρόπο"
αν έλεγε γεια σας είμαι από την ΚΕΝ Α.Ε (εναλλακτικό πάροχο ενέργειας) να σας κάνουμε μια πρόταση που μπορεί να βγει καλύτερη δεν θα είχα πρόβλημα
όπως μου έχουν πει από το ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΠΡΩΤΕΡΓΙΑ - ELPEDISON - ZENITH.
- - - Updated - - -
ο φίλος sdikr κάνει πλάκα...
μπορεί να δουλεύω στο ΔΕΔΔΗΕ ή στο ΡΑΕ δεν το ξέρεις ούτε εσύ ούτε κανείς...
εγώ πάντως του έδειξα ταυτότητα σχετικά με το που δουλεύω (στον πωλητή αναφέρομαι) και εκείνος την έκανε με ελαφριά πηδηματάκια (βέβαια την δουλειά του την έκανε καθώς τσίμπησε συμβόλαια)
από τότε καμία επικοινωνία η ΚΕΝ και η SARRI ERGON και ούτε πρόκειται... πιστεύω για αυτό η λύση ήταν καταγγελία στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ - ΡΑΕ
ήδη σήμερα που ήμουν στο ΔΕΔΔΗΕ (Αθήνας) ανάφερα το περιστατικό για να έχουν το νου τους μήπως και μπορέσουν να ακυρώσουν αλλαγές...
κρίμα στους ιδιοκτήτες/ενοίκους που την πάτησαν (20 διαμερίσματα είμαστε...μέχρι τώρα 4 λέει υπόγραψαν τα χαρτιά του)
άρα έχει 4 συμβάσεις με διάρκεια 24 μήνες στα πακέτα KEN for HOME - Γ1 - Έκπτωση 30% και KEN for HOME - Γ1N - Έκπτωση 30%
αν προχωρήσουν ελπίζω να αξίζουν τα χρήματα τους...μην κλαίνε οι άνθρωποι ότι έφυγαν για καλύτερα και είναι χειρότερα.
-
17-05-19, 23:35 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2673
-
17-05-19, 23:36 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2674
-
18-05-19, 04:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2675
ναι έδειξα ταυτότητα (του οργανισμού στον οποίο εργάζομαι) και αυτός έφυγε βέβαια μου έδωσε την κάρτα του / διαφημιστικό φυλλάδιο / έχω και σε φωτοτυπία μέχρι τώρα (4) τέσσερις συμβάσεις προμήθειας ρεύματος που έκανε με ιδιοκτήτες/ενοίκους της πολυκατοικίας τις οποίες έχω στείλει και στην ΡΑΕ και στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ως στοιχεία γιατί οι άνθρωποι αυτοί δεν θέλουν να αλλάξουν πάροχο και μέχρι τώρα δεν έχουν πάρει απαντήσεις από την εξυπηρέτηση πελατών της ΚΕΝ.
-
18-05-19, 12:32 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2676
-
18-05-19, 13:16 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2677
ότι να ναι...
δεν έχω εξουσιοδοτήσεις φίλε μου με γνήσιο υπογραφής και θεωρημένες από την αστυνομία
έχω τέσσερις απλές φωτοτυπίες των συμβάσεων/συμβολαίων παροχής ενέργειας της ΚΕΝ και υπεύθυνες δηλώσεις του σχετικού νόμου των ιδιοκτητών/ενοίκων που λένε ότι δεν επιθυμούν να αλλάξουν πάροχο ενέργειας (ρεύματος) και ότι τους ξεγέλασε ο πωλητής.
όλα αυτά τα έγγραφα προσκομίστηκαν στον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ και στην ΡΑΕ
παραβίαση προσωπικών δεδομένων είναι όταν κάποιος σου ζητάει να δει τον λογαριασμό ρεύματος/νερού/τηλεφώνου/αερίου (χωρίς να ανήκει στην εταιρεία παροχής του είδους) με απλά λόγια λόγω του GDPR δεν έχει δικαίωμα να δει κανέναν λογαριασμό ούτε στοιχεία του
πόσο μάλλον όταν δεν είναι υπάλληλος στην ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ/ΟΤΕ/ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
αν δεν πιστεύεις εμένα ρώτα τις εταιρείες να σου πουν τι ισχύει και ότι δεν έχει κανείς άλλος το δικαίωμα να δει τον λογαριασμό ρεύματος/νερού/τηλεφώνου/αερίου εκτός από τον ιδιοκτήτη της εκάστοτε παροχής
απλά σκέψου το εξής στο σπίτι που μένω ο αριθμός παροχής ρεύματος ανήκει στον ιδιοκτήτη δηλαδή στην μητέρα μου αν εγώ που είμαι ο γιος της θέλω διευκρινήσεις σχετικά με τον λογαριασμό η ΔΕΗ δεν μπορεί να μου δώσει καμία πληροφορία αν δεν έχω την σχετική θεωρημένη εξουσιοδότηση.
για αυτό το λόγο έφαγαν την καταγγελία
και φυσικά γιατί ξεγέλασαν αυτούς τους (4) τέσσερις ιδιοκτήτες/ενοίκους εκμεταλλευόμενοι την άγνοια τους και απόσπασαν την υπογραφή τους στην σύμβαση προμήθειας ρεύματος (24 μήνες) την οποία αν σπάσουν έχουν ρήτρα αποδέσμευσις αν ισχύσει γιατί κανείς δεν ξέρει...τουλάχιστον ακόμα τι θα γίνει...Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Zer0c00L : 18-05-19 στις 13:26.
-
18-05-19, 13:25 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2678
Καλημέρα.
Είμαι σε φάση έρευνας για εναλλακτικό πάροχο ρεύματος.
Προσωπικά είμαι αποφασισμένος να αλλάξω πάροχο, εάν και εφόσον σχηματίσω μια ολοκληρωμένη εικόνα, για αυτό το λόγο ποστάρω εδώ:
Μετά από την έρευνά μου, κατέληξα, για τους λόγους:
Α) Μη δέσμευση συμβολαίου
Β) Μη χρέωση παγίου
Γ) Υψηλή, Οριακή τιμή συστήματος (ΟΤΣ)
στην volterra.
Να σημειώσω σε αυτό το σημείο, τα δεδομένα καταναλώσεώς μου:
Α) Έχω μονοφασική σύνδεση
Β) Δε διαθέτω νυκτερινό ρολόι και δεν επιθυμώ να χρησιμοποιήσω νυκτερινό τιμολόγιο.
Γ) Οικογενειακώς, είμαστε ΗΔΗ στη ΔΕΗ δικαιούχοι ΚΟΤ, λόγω αναπηρίας μέλους.
*Γνωρίζω, ότι για να έχω ΚΟΤ στη volterra πρέπει να κάνω εκ νέου αίτηση.
Δ) Κατανάλωση: Κατά μέσο όρο: Στον 4-μηνο εκκαθαριστικό το maximum 1850 kWh, και το ελάχιστο 1400 kWh (έχουμε ανώτερο όριο 2100 kWh στο ΚΟΤ).
Οι ανωτέρω αριθμοί σε ευρώ, αντιστοιχούν (με παράδειγμα το μέγιστο των 1850 που ανάφερα) σε 200 ευρώ (στο σύνολο του εκκαθαριστικού).
Και με το ελάχιστο των 1400 σε 140 ευρώ.
Συνολικά σε όλο το έτος (360 ημέρες σύμφωνα με το πόσο υπολογίζει το 1 έτος η ΔΕΗ) έχω κατανάλωση -κάτι λιγότερο- από 5000 kWh.
Στη Volterra (εάν τελικά αλλάξω πάροχο), στο σάιτ τους, για τις ανωτέρω καταναλώσεις, δίνουν μείωση από 20 έως 25%.
Σε ποσό, αντιστοιχεί -περίπου- 20€ το τετράμηνο. Δηλαδή 60 το χρόνο.
Ενώ από το allazorevma δίνουν μείωση 70+ το χρόνο, που είναι το ίδιο με τα 60€ που γράφω από πάνω (συνυπολογίζοντας τα 10€ που δίνει "δώρο" το allazorevma).
Και έρχομαι στο ερώτημα:
Α) Οι μειώσεις αυτές στη κιλοβατώρα, ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα;
Όχι τόσο σαν υπολογισμούς που εύκολα μπορεί ο καθένας να τους κάνει, ρωτάω εάν όντως είναι συνεπής ο συγκεκριμένος πάροχος σε αυτά που υπόσχονται.
Η μείωση είναι υπαρκτή/πραγματική και σταθερή;
Β) Οι λογαριασμοί οι έναντι έρχονται κάθε μήνα, και οι εκκαθαριστικοί κάθε 2-μηνο ή τετράμηνο;
Γ) ΟΤΣ: Τις αυξήσεις της ΟΤΣ, τις μετακυλούν στους καταναλωτές;
δηλαδή όποιος έχει volterra ή γνωρίζει, του έχει μπεί στη τιμή κιλοβατώρας τέτοια αύξηση λόγω ΟΤΣ;
Εν κατακλείδι:
Προσωπικά, εάν όντως ισχύει το 70€/έτος μείωση, είναι το κατώτερο όριο που για τα δικά μου κριτήρια θα άξιζε να αλλάξω πάροχο, διότι να κάνω αλλαγή για κέρδος 20 και 30 ευρώ το χρόνο, δε κρίνω πως αξίζει το κόπο.
Αν δω 100€ το χρόνο μείωση, σαφώς και αξίζει.
Με βάση τα ανωτέρω δεδομένα, θα την έχω την κατ ' ελάχιστον 70€;
Αξίζει τον κόπο η μετάβαση;
Ευχαριστώ για τις όποιες -τυχόν- απόψεις.Η ζωή μας πρέπει να έχει και λάθος αποφάσεις, για να μπορούμε να εκτιμήσουμε τις σωστές.
-
18-05-19, 13:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2679
-
18-05-19, 13:33 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2680
εγώ λέω να μην αλλάξεις πάροχο (αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη/άποψη)
το κοίταγα και εγώ μετά από ένα περιστατικό που είχα με καταμέτρηση αλλά δεν αξίζει...
- - - Updated - - -
εγώ έκανα την καταγγελία
στα δικά μου στοιχεία είναι η καταγγελία εναντίων της ΚΕΝ Α.Ε και της SARRI ERGON
ως ιδιοκτήτη διαμερίσματος και ως διαχειριστή της πολυκατοικίας (ξεχνάς ότι ήρθε και σε εμένα να πουλήσει σύμβαση και ζήτησε λογαριασμό)
επιπρόσθετα έβαλα τα έγγραφα (φωτοτυπία) της σύμβασης/συμβολαίου προμήθειας ρεύματος στην ΚΕΝ των (4) τεσσάρων ιδιοκτητών και για το τυπικό τους έβαλα να γράψουν τις υπεύθυνες δηλώσεις του σχετικού νόμου
-
18-05-19, 13:42 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2681
Αρα δεν έχεις (04) εξουσιοδοτήσεις με θεωρημένο το.γνησιο της υπογραφής από δημόσια Αρχή ότι πχ. η κα.Μαρια εξουσιοδοτεί τον Κο.Χαραλαμπο να προβεί στο όνομα και για λογ/σμο μου σε καταγγελία έναντι των ταδε αρμόδιων φορέων για το τάδε +τάδε θέμα που αφορά τον με αριθμό τάδε αριθμό παροχής. Σωστά ή χάνω κάτι;
-
18-05-19, 13:53 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2682
-
18-05-19, 13:57 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2683
-
18-05-19, 18:57 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2684
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Για ποιό λόγο το αναφέρεις όμως;
Θεωρείς ας πούμε αναξιόπιστη τη Volterra; (και αν ναι, γιατί);
ή θεωρεις ότι με βάση τις δικές μου καταναλώσεις δε θα βοηθήσει ένας νέος πάροχος;
Όποιος άλλος τυχόν, με βάση το ποστ μου στην από πίσω σελίδα (όσο αφορά τις καταναλώσεις μου και τη σκέψη μου για μετάβαση στη volterra) θέλει να βοηθήσει λέγοντάς μου τη γνώμη του, ευχαρίστως, ώστε να έχω ένα δείγμα απόψεων.Η ζωή μας πρέπει να έχει και λάθος αποφάσεις, για να μπορούμε να εκτιμήσουμε τις σωστές.
-
18-05-19, 19:45 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #2685
το αναφέρω ότι αν είναι να γλυτώσεις ένα 20-30% έκπτωση που μπορεί να μην ισχύει αν προσθέσεις τυχόν χρεώσεις που είναι στα "μικρά γράμματα" γιατί αν κάτσεις να διαβάσεις προσεκτικά στο allazorevma.gr θα δεις ότι στο δικό μου παράδειγμα
με κατανάλωση 5000+ kwh από 26/03/2018 - 27/03/2019 (367 ημέρες) συνολική αξία 555 ευρώ (αν δεις τις σελίδες πιο πίσω θα το βρεις)
η ΔΕΗ μου έρχεται πιο φτηνά από όλους
Bookmarks