Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1747. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
542 31,02% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
661 37,84% -
Δεν θα αλλάξω
454 25,99% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,15%
Εμφάνιση 8.536-8.550 από 25608
-
25-10-21, 23:39 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8536
-
25-10-21, 23:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8537
-
25-10-21, 23:48 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8538
-
26-10-21, 09:49 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8539
Επιτέλους ...
Μετά από ταλαιπωρία 12 ημερολογιακών ημέρων (από 14/10 μέχρι 26/10) και τα σχεδόν καθημερινά τηλεφωνήματα στον ΔΕΔΔΗΕ, ήρθε σήμερα το πρωί (09.00) ο υπάλληλος για την καταμέτρηση των ενδείξεων !!!
Είχε προηγηθεί χθες ένα μήνυμα με το ιστορικό στο αρμόδιο γραφείο καταμετρήσεων του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής μου (το πως το βρήκα είναι άλλη υπόθεση), η αρμόδια προϊσταμένη απάντησε αμέσως ότι το τμήμα της έχει μόνο τις προγραμματισμένες καταμετρήσεις και το έστειλε στο αρμόδιο τμήμα για τις αλλαγές παρόχων.
-
26-10-21, 10:02 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8540
-
26-10-21, 11:01 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8541
Σε συνομιλία σήμερα με τη ΡΑΕ στείλανε μειλ και ζητάνε τον αριθμό της αίτησης που καταχωρήθηκε για την αλλαγή προμηθευτή. Θα με πάρουν τηλέφωνο μόλις έχουν απάντηση στο μειλ.....
@korakios Ο ΣτΚ μπαίνει στη μέση αλλά για περιπτώσεις σαν τη δική σου σε προτρέπουν να κάνεις αίτημα στη ΡΑΕ,μου είπαν να κάνεις μειλ στην εταιρία πρώτα αλλά και αίτημα στη νέα πλατφόρμα της ΡΑΕ(αυτή που μου υπέδειξες).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος walker : 26-10-21 στις 11:07.
-
26-10-21, 13:48 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8542
ok, εννοείται αίτημα μέσψ της πλατφόρμας , απλά δεν ήξερα αν μπαίνει ο ΣτΚ. Είχα ρωτήσει στο info αλλά δε μου απάντησαν για διευκρίνηση
ευχαριστώ πολύ
__________________________________________________________________-
Μεταφέρω μια ραδιοαρβύλα με επιφύλαξη
όσοι είστε σε σκέψη , ή περιμένετε τη διαδικασία αμφισβήτησης απο άλλο πάροχο , κάντε σήμερα αλλαγή στα της ΔΕΗ ,μιας και απο εβδομάδα ενδέχεται να αλλάξουν τιμές
Ξαναλέω μπορεί να μην ισχύει , απλά το μεταφέρω
-
26-10-21, 20:27 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8543-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
27-10-21, 00:36 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8544
-
27-10-21, 00:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8545
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 33
- Μηνύματα
- 31.009
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1G/0.5G
- ISP
- Nova
H ζήτηση αυξάνει τις τιμές, αυτό είναι νόμος. Οπότε βγάζει νόημα αυτό.
For those who come after.
-
27-10-21, 10:17 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8546
Ούτε η ζήτηση αυξάνει πάντα τις τιμές, ούτε είναι ο μόνος παράγοντας. Εδώ έχουμε ένα κυκεώνα περιστάσεων που έχουν συμβάλει στην κατακόρυφη αύξηση κόστους της ενέργειας.
-
27-10-21, 10:32 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8547
Η διαδικασία αλλαγής παρόχου (από ΕΛΙΝ σε ΔΕΗ/Online) συνεχίζεται.
Μετά την καταμέτρηση, για αλλαγή παρόχου, που έγινε χθες το πρωί, και ενώ ο προηγούμενος πάροχος (03) δεν είχε αλλάξει μέχρι αργά το βράδυ, στην εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για τις ΥΔΕ, σήμερα το πρωί άλλαξε σε 04.
Άντε να δούμε τη σφαλιάρα με τον τελικό της ΕΛΙΝ και το νέο τιμολόγιο που ισχύει από 10/10.
-
27-10-21, 11:43 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8548
Η απάντηση ήρθε σήμερα από τη ΡΑΕ(και λόγω του τηλεφωνήματος που είχα κάνει) σε χρόνο ρεκόρ των τριών εργασίμων ημερών. Το αίτημα δεν έφτασε ποτέ στο ΔΕΔΔΗΕ(παρ' όλο που το τμήμα εξυπηρέτησης έβλεπε ότι έχει σταλθεί) γιατί είχε απορριφθεί από το σύστημα της ΔΕΗ λόγω ένδειξης εκτός ορίων. Προωθήθηκε στο τμήμα καταχώρησης ενδείξεων προκειμένου να διευθετηθεί άμεσα το αίτημα.
Στην αναμονή για περαιτέρω εξελίξεις....... Στην ΕΛΙΝ βέβαια από 10/10 πληρώνουμε αυξημένο τιμολόγιο και όπως είπε και ο makfil πιο πριν άντε να δούμε τη σφαλιάρα που θα μας έρθει(ώσπου να ολοκληρωθεί η μετάβαση στη ΔΕΗσυμπληρώνω εγώ).
-
27-10-21, 12:34 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8549
Είμαι ο μόνος που δεν καταλαβαίνει τι εννοούν εδώ?. Δηλαδή η ένδειξή που έδωσες στην αίτηση σου εσυ βγάζει ότι είναι εκτός ορίων με την υποθετική/ακριβή ένδειξη που βγάζει η βάση δεδομένων της ΔΕΗ που λογικά θα είναι διασυνδεμένοι με τον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να αντλούν την τελευταία ένδειξη από εκκαθαριστικό λογαριασμό για να μην γίνονται λάθη και τα έχει παίξει το σύστημα λόγω του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ φόρτου που έχει τελευταία η ΔΕΗ?
Η ο εκπρόσωπος που ανέλαβε την αίτηση σου πληκτρολόγησε κανένα έξτρα ψηφίο όταν την καταχωρούσε (δεν ήπιε καφεδάκι πρωί πρωί, συμβαίνουν αυτά) και το σύστημα ενώ την πέρασε εκείνη την ώρα την απέρριψε έπειτα?. Πάντος στην δικιά μου περίπτωση πιστέυω ότι έστειλαν το αίτημα σε άλλο αριθμό παροχής (λάθος πληκτρολόγηση ενός η παραπάνω ψηφίου) αλλά δεν είμαι και σίγουρος, ευτύχως τώρα πια έχω συνδεθεί στο MyHomeOnline και ας πέρασε 1 μήνας και ~20 μέρες.
-
27-10-21, 12:56 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #8550
Να σου πω οτι κατάλαβα τι σημαίνει το εκτός ορίου θα σε γελάσω, πάντως και πιο παλιά που πήγα να καταχωρήσω ένδειξη στο ΔΕΔΔΗΕ μου έβγαλε το ίδιο μήνυμα και πήρα τηλ. στη ΔΕΗ και το καταχωρήσανε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Πήρα και το ΔΕΔΔΗΕ και πράγματι το αίτημα πήγε χθες(26/10) έγινε η αλλαγή του παρόχου, βλέπουν ΔΕΗ και οχι ΕΛΙΝ απλά δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα στο ΔΕΔΔΗΕ είναι θέμα χρόνου. Στην τελική απο βδομάδα βλέπω να τελειώνει το θέμα.......
Bookmarks