Λοιπόν επειδή ο καθένας λέει οτι θέλει, ο πελάτης που έκανε την διαδικασία μέχρι τις 2/12 θα παραμείνει στις κλειδωμένες φθηνές τιμές, τώρα εαν η ΔΕΗ μετά την παρέλευση εξαμήνου δεν μπορεί να το υποστηρίξει γιατί ακρίβυνε η αγορά θα σπάσει το συμβόλαιο και θα σε αφήσει να φύγεις αζημίως, επίσης η ΟΤΣ δίνει σημάδια μείωσης οπότε αυτή η ανησυχία προς το παρών δεν οφελεί, κάτι άλλο, ο Μυτιληναίος έκανε μήνυση στην ΔΕΗ γιατί πουλάει φθηνά και ξαναγίνεται μονοπώλειο, ένας λόγος που ακρίβυνε είναι και αυτός, δηλαδή να μην φάμε πρόστιμο απο την Ένωση. Αυτά
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1743. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
540 30,98% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
659 37,81% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,05% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,16%
Εμφάνιση 9.286-9.300 από 25487
-
28-11-21, 17:34 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9286
-
28-11-21, 17:34 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9287
-
28-11-21, 17:39 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9288
Μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτό που λες..
Να θυμίσω όμως ξανά εδώ αυτό που είχε αναφερθεί πίσω με το να δίνεις ένδειξη σε κοτ.. Γίνεται μπέρδεμα και σε πετάει το σύστημα.. Το είχαν πει και σε γνωστό μου από ΔΕΗ αυτό παλιά.. Οπότε ίσως οι κοτ να μην το κάνουν καλύτερα και να το αφήνουν με τους έναντι..Τελευταία επεξεργασία από το μέλος GregoirX23 : 28-11-21 στις 17:49.
-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
28-11-21, 17:40 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9289
-
28-11-21, 17:45 Re: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9290
Ερωτηση
στην αιτηση για το online μπηκε Χρεωστικη καρτα....
χρειαζεται επιπλεον να ενεργοποιησουμε παγια εντολη απο το ebanking / τράπεζα? για να γινεται η πληρωμη !
ή θα γινει αυτοματα?
-
28-11-21, 17:46 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9291
-
28-11-21, 17:47 Απάντηση: Re: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9292
-
28-11-21, 17:49 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9293
-
28-11-21, 17:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9294
Δεν γνώριζα για αναδρομικά, καλά έκανε ο/η @ekrepali.
Κρίμα που δεν έκαναν και άλλοι (αν γνώριζαν φυσικά).
@ekrepali
Σωστά τα λες ότι παίζουν με τις λέξεις.
Οι ρυθμιστικές αρχές (εδώ) τελικά είναι για "διακόσμηση" και να εξυπηρετούν τα συμφέροντα των εταιρειών.
Ο ΣτΚ και η Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή δεν μπορούν να κάνουν κάτι (παρέμβαση - σύσταση) σχετικά με τον κώδικα προμήθειας (με καταγγελίες από τους καταναλωτές φυσικά) ;
Τους καταναλωτές δεν τους προστατεύει κανένας σε αυτή την περίπτωση.
-
28-11-21, 17:54 Re: Απάντηση: Re: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9295
-
28-11-21, 18:06 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9296
-
28-11-21, 18:30 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9297
Αυτό έκανα και εγώ και είχα ανά δύο μήνες εκκαθαριστικό, αλλά είδα στους όρους του online ότι μπορώ να έχω εκκαθαριστικό κάθε μήνα. Την μια φορά που έδωσα ήταν να δώσω και στον δεδδηε οπότε μια η άλλη είμαστε...Η κοπέλα στο τηλέφωνο μου είπε για κάθε μήνα... Θα δοκιμάσω με τηλέφωνο από βδομάδα...
-
28-11-21, 18:43 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9298
-
28-11-21, 18:44 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9299
-
28-11-21, 21:16 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9300
Ένα σωρό γνωστούς είχα πάει στην Ελίν (έγραψα πόσους). Αρκετοί από αυτούς (έγραψα πόσοι) την έφαγαν αναδρομικά. Αυτά δεν τα διάβασες, ψάξε καλύτερα το ιστορικό μηνυμάτων μου.
Εν τω μεταξύ οι εκπρόσωποι της Ελίν έπαθαν πλάκα την επόμενη μέρα το πρωί που τους ταράξαμε στα τηλέφωνα. "Πού το μάθατε;". Ποιος ξέρει, μπορεί να είχαν άλλες προθέσεις και για μας και να άλλαξαν γνώμη. Όσο για τις αναδρομικές αυξήσεις, έχουμε και το παράδειγμα της ΔΕΗ απ'το 2019. Πρέπει να αλλάξει το συγκεκριμένο σημείο στον κώδικα προμήθειας, τέλος. Tόσο δύσκολο είναι δηλαδή να στείλουν οι πάροχοι ομαδικά mail άμεσα; Αφού είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τη ΡΑΕ εντός 5 ημερών για αναπροσαρμογές στα τιμολόγια, εμάς γιατί να μας ενημερώσουν όποτε γουστάρουν;
- - - Updated - - -
Δεν ισχύει αυτό. Μη παραπληροφορείς το κόσμό.
Bookmarks