Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;
- Ψήφισαν
- 1743. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
-
Έχω αλλάξει
540 30,98% -
Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω
659 37,81% -
Δεν θα αλλάξω
454 26,05% -
ΔΓ/ΔΑ
90 5,16%
Εμφάνιση 9.511-9.525 από 25487
-
07-12-21, 18:54 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9511
-
07-12-21, 19:43 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9512
Να ρωτήσω κι εγώ σχετικά με τη ΔΕΗ γιατί και σε μένα έγινε μάλλον μπέρδεμα. Οι αιτήσεις για τον παλιό τιμοκατάλογο του Enter και Online μέχρι και τις 2/12 δεν ήταν;;
Έκανα αίτηση στις 2/12 κατα τις 9 το βράδυ μέσω ebill (είμαι ηδη στη ΔΕΗ πολλά χρόνια) για το Enter και μου εμφάνιζε τον παλιό τιμοκατάλογο στο ebill.
Από χθες όμως που λέει οτι ενεργοποιήθηκα μου βγάζει τον καινούργιο και σε ερώτημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας μου απάντησαν οτι επειδή είμαι δικαιούχος κοινωνικού τιμολογίου ενεργοποιήθηκα στο καινούργιο.
Είναι λογικό αυτό;;
-
07-12-21, 19:50 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9513
-
07-12-21, 20:40 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9514There's no substitute for experience
CorollaClub
-
07-12-21, 20:42 Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9515
ότι έγραψε είναι υποχρεωμένη να το τηρήσει
δε φτάνει που δεν αφήνει τον πελάτη να καθίσει το 6μηνο που είναι υποχρεωμένη, δεν θα τον αφήσει ούτε το 2μηνο που η ίδια γράφει;
μην τρελαθούμε
- - - Updated - - -
Όλοι όσοι επηρεαζόμαστε θα πρέπει να το κυνηγήσουμε μέσω ΡΑΕ
-
07-12-21, 20:46 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9516
Να ενημερωσω οτι επιβεβαιωσα οτι μου καταργησαν το παλιο προγραμμα αυθαιρετα και με ενταξανε σε καινουργιο. Ειχα κανει μια ερωτηση στην εξυπηρετηση πελατων αρχες Νοέμβρη αν μπορω να αλλαξω προγραμμα (myhome enter -> myhome online) και καποιο πονηρο παιδακι οχι μονο το ερμηνευσε σαν θεληση αλλαγης, κωλυσιεργησε και για 25 μερες να το κανει, για να με πεταξουν εξω απο το παλιο και να με βαλουν στο καινουργιο. Χωρις φυσικα να με ενημερώσουν. Και ενω ειχε προηγηθει ρητη γραπτη δηλωση μου πως με δεν επιθυμω κατι τετοιο, προφανώς πριν τις 2/12. Η διασταση που προκυπτει στην εταιρικη αλητεια, ειναι πρωτοφανης. Ειμαι σε επικοινωνια με δικηγορο για να δω που θα το φτασω, δεν με ενδιαφερει καταγγελια πια.
-
07-12-21, 21:01 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9517
-
07-12-21, 21:04 Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9518
-
07-12-21, 21:30 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9519
-
07-12-21, 23:24 Απάντηση: Re: Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9520
Όντως στη φόρμα επικοινωνίας απαντάνε πιο γρήγορα..
- - - Updated - - -
Εμένα πάντως δεν έχει αλλάξει κάτι στις χρεώσεις των λογαριασμών η τις ημερομηνίες ενεργοποίησης στο ebill..
- - - Updated - - -
Πριν ανοίξεις συζήτηση για αλλαγή πακέτου, είχε απόθεμα το παλιό πακέτο η έληγε;
Αν είχε κακώς τόσο αργά άνοιξες κουβέντα για αλλαγή πακέτου..
Πίσω είχε συζητηθεί η περίπτωση αυτή και το πιο σοφό ήταν το να κάτσεις στα αυγά σου.. Εκτός μετά αν έληγε το πακέτο, δλδ δεν είχε απόθεμα ημερών και έπρεπε να διαλέξεις κάτι.. Έπρεπε πιο νωρίς και να το κυνηγήσεις.. Αν και νομίζω ότι και να μην έκανες κίνηση θα ανανεωνόταν το παλιό μόνο του.. Η αλλαγή πακέτου τις τελευταίες ημέρες ήταν ρίσκο..
Αλλά ας πουν και οι ειδικοί του φόρουμ την άποψη τους..
Σε κάθε περίπτωση σε σύγκριση με τα κυμαινόμενα πάλι καλά είναι και τα τωρινά που λέει ο λόγος.. Αφού αργά η γρήγορα όλοι θα τη φάμε την αλλαγή...
- - - Updated - - -
Τα pdf δεν μας απασχολούν πολύ..
Επόμενο νομίζω είναι να έχουν τα νέα; Η έπρεπε στους παλιούς να έχουν τα παλιά;-GOVERNMENT ECONOMIST VIRUS: Nothing works, but all your diagnostic software says everything is fine. :x
Gre-goir-X23.
-
07-12-21, 23:26 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9521
-
07-12-21, 23:54 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9522
Λεβεντες απορια , 2-12-21 ελαβα email απο την ΔΕΗ οτι ο ελεγχος των εγγραφων που ειχα στειλει για αλλαγη παροχου εχει ολοκληρωθει επιτυχως και προωθηθηκε εντολη στον ΔΕΔΔΗΕ ,εκτιματε σε 2 εργασιμες οτι θα υλοποιηθει , 2 εργασιμες εχουν περασει ,πως θα ξερω εγω οτι η αλλαγη παροχου εχει γινει; ερχετε καποια αλλη ειδοποιηση;
-
08-12-21, 00:07 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9523
https://apps.deddie.gr/LicensedElect...ertification/#
δες αν άλλαξε το τελευταίο ψηφίο
καμία σχέση δεν έχει με το αν είσαι σε παλιές ή νέες τιμές, άγνωστο
-
08-12-21, 00:09 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9524
- Εγγραφή
- 05-11-2004
- Ηλικία
- 34
- Μηνύματα
- 3.851
- Downloads
- 44
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 30
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 300/300 Mbps
- ISP
- Inalan
- Router
- EdgeRouter™ X
OK boomer
-
08-12-21, 00:15 Απάντηση: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος; #9525
Δεν μπορω να καταχωρησω φιλε τα στοιχεια μου, δεν μου δινει το δικαιωμα
edit Ακυρο ,μονο τον αριθμο παροχης χρειαζεται ,ηταν το τελευταιο ψηφιο απο τον προηγουμε παροχο το 03 ,τωρα ειναι το 04 ,τι σημαινει αυτο; ειμαι τωρα στην ΔΕΗ; τι ενεργειες πρεπει να κανω τωρα; ευχαριστω πολυΤελευταία επεξεργασία από το μέλος dimtz : 08-12-21 στις 00:22.
Bookmarks