Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Έχετε αλλάξει πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος;

Ψήφισαν
1751. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Έχω αλλάξει

    544 31,07%
  • Δεν έχω αλλάξει, αλλά σκέφτομαι να αλλάξω

    662 37,81%
  • Δεν θα αλλάξω

    455 25,99%
  • ΔΓ/ΔΑ

    90 5,14%
Σελ. 1688 από 1729 ΠρώτηΠρώτη ... 16681678168316861687168816891690169316981708 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 25.306-25.320 από 25921
  1. #25306
    Εγγραφή
    10-09-2024
    Μηνύματα
    32
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Nova
    Διαγραφή
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος chilli : 14-05-25 στις 17:19.

  2. #25307
    Εγγραφή
    21-11-2024
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    208
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Cosmote
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από chilli Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παίδες από τουρισμό, εκτός από ήρων που πήγα πριν κανα 2μηνο και τώρα είμαι στο κλειδωμένο της elpedison, τι παίζει; Μόνο protergia κίτρινο;
    για τουρισμο μονο αυτο αυτην την εποχη. δυσκολη περιοδος για δωρα.

  3. #25308
    Εγγραφή
    28-01-2019
    Ηλικία
    27
    Μηνύματα
    5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Attiki
    Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα αρχικά να ρωτήσω σχετικά με την protergia εάν εκδίδει μηνιαίους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό μετρητή.

    Σκέφτομαι μετάβαση από πράσινο ΔΕΗ προς Protergia Οικιακό Value Swift OnTime εφόσον τόσους μήνες η τιμή παραμένει σταθερά χαμηλή παρόλο που είναι κίτρινο τιμολόγιο.

    Επίσης εάν μπορεί κάποιος, μπορεί να μου στείλει σύσταση σε περίπτωση που όντως προχωρήσω;

    Ευχαριστώ πολύ!

  4. #25309
    Εγγραφή
    08-02-2025
    Ηλικία
    26
    Μηνύματα
    38
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Vodafone
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από michalis mavrakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα αρχικά να ρωτήσω σχετικά με την protergia εάν εκδίδει μηνιαίους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό μετρητή.

    Σκέφτομαι μετάβαση από πράσινο ΔΕΗ προς Protergia Οικιακό Value Swift OnTime εφόσον τόσους μήνες η τιμή παραμένει σταθερά χαμηλή παρόλο που είναι κίτρινο τιμολόγιο.

    Επίσης εάν μπορεί κάποιος, μπορεί να μου στείλει σύσταση σε περίπτωση που όντως προχωρήσω;

    Ευχαριστώ πολύ!

    Μου ήρθε σήμερα μειλ που γράφει το εξής:



    02. ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΜΕΤΡΗΤΗ

    Καταχωρήστε την ένδειξή σας!

    Παρακολουθήστε το ιστορικό των μετρήσεων της κατανάλωσης σας και καταχωρήστε μόνοι σας την ένδειξη του μετρητή σας, για να λαμβάνετε κάθε μήνα εκκαθαριστικό λογαριασμό σύμφωνα με την πραγματική σας κατανάλωση. (Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη, μόνο για τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος).

    Το γράφει και στην ιστοσελίδα τους:
    https://www.protergia.gr/protergiaapp/

  5. #25310
    Εγγραφή
    23-03-2004
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    4.437
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300M/150M
    ISP
    Vodafone
    Router
    PS 6/Mikrotik ax2
    Καλή αυτή η Ζενίθ ρε παιδιά, έκανα το σταθερό με 0,099 euro/kWh, αλλά κάτι δεν πάει καλά με την οργάνωση τους, ενω ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει ανά μήνα, μιά στέλνουν λογαριασμό στο μήνα, μιά στο δίμηνο, τωρα έχουμε περάσει το δίμηνο εδώ και 10 ημέρες και ακόμα δεν έχουν βγάλει λογαριασμό. Όχι πως έχω κανένα θέμα μέχρι σήμερα αλλά δεν είναι καλή εικόνα αυτή.

  6. #25311
    Εγγραφή
    28-02-2007
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    4.432
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Slammer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή αυτή η Ζενίθ ρε παιδιά, έκανα το σταθερό με 0,099 euro/kWh, αλλά κάτι δεν πάει καλά με την οργάνωση τους, ενω ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει ανά μήνα, μιά στέλνουν λογαριασμό στο μήνα, μιά στο δίμηνο, τωρα έχουμε περάσει το δίμηνο εδώ και 10 ημέρες και ακόμα δεν έχουν βγάλει λογαριασμό. Όχι πως έχω κανένα θέμα μέχρι σήμερα αλλά δεν είναι καλή εικόνα αυτή.
    καλά , δε φημίζεται για τη μηχανογράφηση . Κάνε αίτημα στο myrae για έκδοση λογαριασμού , ζήτα για πίεση ποιο το ποσό αποζημίωσης λόγω ελλιπής ποιότητας υπηρεσιών μιας και το συμβόλαιο δεν αναφέρει το ποσό παρόλο που υποχρεούνται σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ ...
    επίσης δες ημερομηνία που παίρνει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ μήπως πρέπει να αλλάξει ο κύκλος τιμολόγησης

  7. #25312
    Εγγραφή
    08-12-2016
    Ηλικία
    28
    Μηνύματα
    2
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    - - - Updated - - -

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tarantules9 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι λίγο off-topic εν μέρη αλλά αξίζει να μπω στη λογική μήπως και πάρω ένα φτηνό entry level φωτοβολταϊκό (Off-grid με μπαταρίες) να μειώσω στο μισό την ετήσια μου κατανάλωση και αντίστοιχα τους λογαριασμούς του ρεύματος; Αξίζει για τόσο μικρές καταναλώσεις όπως αυτές που έχω (κυρίως του σπιτιού με ενδιαφέρει) ή μόνο σε μεγάλες καταναλώσεις έχει νόημα; Απλά υποθέτω οτι για πχ 700-800kwh ετήσια παραγωγή , ένα σύστημα off-grid με μπαταρίες θα έχει και ανάλογο μικρό κόστος.Αν πχ με 2.000-3000€ μπορώ να πάρω ένα τέτοιο σύστημα , θα μου κάνει απόσβεση σχετικά σύντομα απότι κάποιος άλλος που έχει δώσει 10Κ -15Κ για ποιο μεγάλες ανάγκες.Δεν ξέρω από τιμές , δεν το έχω ψάξει αν είναι ρεαλιστικά τα 2-3Κ για ένα τέτοιο μικρό σύστημα.
    Την ίδια απορία έχω και εγώ για τις δικές μου καταναλώσεις , αν με 2-3 δεν νομίζω οτι μπορείς να κάνεις και πολλά , αλλά προτιμώ τουλάχιστον να ρίξω τώρα 7-8-βαριά 10κ για φωτοβολταικά και να δουλεύουν τα κλιματιστικά 24/7 .

  8. #25313
    Εγγραφή
    05-12-2005
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    ISP
    Opt
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από michalis mavrakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα στην ομάδα. Θα ήθελα αρχικά να ρωτήσω σχετικά με την protergia εάν εκδίδει μηνιαίους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς δεδομένου ότι έχω ηλεκτρονικό μετρητή.

    Σκέφτομαι μετάβαση από πράσινο ΔΕΗ προς Protergia Οικιακό Value Swift OnTime εφόσον τόσους μήνες η τιμή παραμένει σταθερά χαμηλή παρόλο που είναι κίτρινο τιμολόγιο.

    Επίσης εάν μπορεί κάποιος, μπορεί να μου στείλει σύσταση σε περίπτωση που όντως προχωρήσω;

    Ευχαριστώ πολύ!
    Καλημερα.

    Ναι εκδιδει καθε μηνα εκκαθαριστικο. Σου εστειλα συσταση.

  9. #25314
    Εγγραφή
    08-12-2018
    Μηνύματα
    36
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Thessaloniki
    Ακυρο μνμ
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nikos1962 : 14-05-25 στις 10:17.

  10. #25315
    Εγγραφή
    30-04-2025
    Μηνύματα
    18
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Slammer Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλή αυτή η Ζενίθ ρε παιδιά, έκανα το σταθερό με 0,099 euro/kWh, αλλά κάτι δεν πάει καλά με την οργάνωση τους, ενω ο ΔΕΔΔΗΕ μετράει ανά μήνα, μιά στέλνουν λογαριασμό στο μήνα, μιά στο δίμηνο, τωρα έχουμε περάσει το δίμηνο εδώ και 10 ημέρες και ακόμα δεν έχουν βγάλει λογαριασμό. Όχι πως έχω κανένα θέμα μέχρι σήμερα αλλά δεν είναι καλή εικόνα αυτή.
    ειναι 9λεπτα/κβτ και οχι 9,9/κβτ οπως η προτεργια.
    πριν αλλαξω εταιρεια επειδη διαβασα πολλα και δεν εχω ορεξη να ασχολουμαι, διαβασα τη συμβαση και τους εστειλα μειλ σε φαση η συμβαση γραφει .. "ο Λογαριασμός Κατανάλωσης εκδίδεται κατά κανόνα σε μηνιαία βάση, πλην των δικαιούχων ΚΟΤ για τους οποίους δύναται να εκδίδεται με διαφορετική συχνότητα, κατόπιν σχετικής ενημέρωσης».

    Με βάση τα παραπάνω, θα ήθελα να σας ρωτήσω τα εξής:

    Ποια είναι η εμπορική σας πρακτική σχετικά με τη συχνότητα έκδοσης λογαριασμών;

    Υπάρχει η δυνατότητα μηνιαίας έκδοσης λογαριασμών, δεδομένου ότι ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει μηνιαίες καταμετρήσεις;

    Αν ναι, ποια είναι η διαδικασία για να το αιτηθώ επίσημα;

    Ο λόγος που ζητώ αυτό το αίτημα είναι ότι, σύμφωνα με τη σύμβασή μου, δεν εφαρμόζεται η Έκπτωση Συνέπειας στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό. Συνεπώς, σε περίπτωση που ο τελευταίος εκκαθαριστικός λογαριασμός καλύπτει διάστημα μεγαλύτερο του ενός μήνα, ενδέχεται να προκύψει σημαντική οικονομική επιβάρυνση χωρίς να υπάρχει υπαιτιότητα δική μου.

    Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε για τις δυνατότητες που παρέχετε σχετικά με τη συχνότητα τιμολόγησης.

    μου ειπαν να καλεσω την εξυπηρετηση πελατων οπου η τηλεφωνητρια μιλησε με καποιον και μου ειπε οτι απαξ και εχουν μηνιαιες ενδειξεις απο δεδδηε ο λογαριασμος βγαινει καθε μηνα. Το διαστημα ειναι διαφορετικο στον 1ο λογαριασμο που αργει γενικα και κανει κανα 40ημερο και επισης αν για καποιο λογο γινει εκκαθαριση απο πλευρας δεδδηε παλι θα αλλαξει το διαστημα. Παντως με καθησυχασε σχετικα με την ανησυχια μου για εκδοση τελευταιου εκκαθαριστικου με διαστημα πολυ μεγαλυτερο του μηνα. Μου ειπε οτι θα αφορα διαστημα απο την τελευταια καταμετρηση απο δεδδηε μεχρι τη μερα που θα φυγω οποτε και θα γινει νεα καταμετρηση. Επισης μπορεις να βαζεις μονος σου τις καταμετρησεις στο σαιτ τους αν και προσωπικα δε βρισκω το νοημα απαξ και κανεις καταχωρηση στο δεδδηε στην εφαρμογη του σε περιπτωση που δεν περασουν οι ιδιοι για καταμετρηση. Εξαλλου ο δεδδηε εχει αρχειο με το ποτε τους ενημερωσε για τις ενδειξεις του μετρητη σου που δε μπορει να αμφισβητηθει απο την εταιρεια. Τι θα ισχυσει στην πραξη στον τελικο εκκαθαριστικο και στησυχνοτητα εκδοσης λογαριασμων θα το δουμε στην πραξη σε καθε περιπτωση εγω ρωτησα και πηρα απαντηση ηχογραφημενη κιολας για το τι θα ισχυσει οποτε αν μλκιστουν θα εχω επιχειρηματα

    Τσεκαρε αν ειναι εναντι αυτος που σου ηρθε στο διμηνο

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Korakios Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλά , δε φημίζεται για τη μηχανογράφηση . Κάνε αίτημα στο myrae για έκδοση λογαριασμού , ζήτα για πίεση ποιο το ποσό αποζημίωσης λόγω ελλιπής ποιότητας υπηρεσιών μιας και το συμβόλαιο δεν αναφέρει το ποσό παρόλο που υποχρεούνται σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ ...
    επίσης δες ημερομηνία που παίρνει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ μήπως πρέπει να αλλάξει ο κύκλος τιμολόγησης

    θα ηθελα διευκρινησεις και περαιτερω λεπτομερειες για αυτα τα ομορφα ( ζήτα για πίεση ποιο το ποσό αποζημίωσης λόγω ελλιπής ποιότητας υπηρεσιών μιας και το συμβόλαιο δεν αναφέρει το ποσό παρόλο που υποχρεούνται σύμφωνα με τον ΚΠΗΕ ...) που γραφεις...just in case. Tvra βρηκα το μυραε απο το γοβ, γενικα ασχολουνται, βγαζεις ακρη; ευχαριστω

    επισης ασχετο, απο το αππ του δεδδηε βλεπεις ιστορικο στις ενδειξεις του μετρητη σου οπως εχουν καταγραφει οποτε μπορεις να εχεις μια εικονα για την εποχικοτητα της καταναλωσης σου. Αρα στην πραξη θα ξερεις τι σε συμφερει σε ενδεχομενη αλλαγη παροχου
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Petaloyditsa : 14-05-25 στις 10:53.

  11. #25316
    Εγγραφή
    30-10-2011
    Μηνύματα
    22
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    Πόσες μέρες κάνει η Protergia να καλέσει μετά από σύσταση;
    Και μετά από αυτό πόσες μέρες για να γίνει η μετάβαση σε αυτήν;


    Ας μου στείλει σύσταση κάποιος μήπως και κάνω την κίνηση για Value Swift OnTime εκεί γιατί δε βλέπω τίποτα άλλο ενδιαφέρον.

  12. #25317
    Εγγραφή
    07-07-2016
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    132
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpokwsths Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πόσες μέρες κάνει η Protergia να καλέσει μετά από σύσταση;
    Και μετά από αυτό πόσες μέρες για να γίνει η μετάβαση σε αυτήν;


    Ας μου στείλει σύσταση κάποιος μήπως και κάνω την κίνηση για Value Swift OnTime εκεί γιατί δε βλέπω τίποτα άλλο ενδιαφέρον.
    Άμεσα σε καλούν. Εμένα σε 2 εργάσιμες, και μου είπαν ότι με το που υπογράψω τα συμβόλαια σε 1 εβδομάδα το πολύ θα έχει η αλλαγή.

  13. #25318
    Εγγραφή
    28-02-2007
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    4.432
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpokwsths Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πόσες μέρες κάνει η Protergia να καλέσει μετά από σύσταση;
    ανάλογα το φόρτο , απο 2-3 εργάσιμες έως 3βδόμαδο

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpokwsths Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και μετά από αυτό πόσες μέρες για να γίνει η μετάβαση σε αυτήν;
    μετά απο 3-4 εργάσιμες παίρνεις ΔΕΔΔΗΕ να δεις αν λάβανε αίτημα και με ποιες ενδείξεις . Αν τύχει και πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ στο ενδιάμεσο , θα βγει άκυρο το αίτημα της Προτέργιας και δε θα σε ενημερώσει , γιαυτο έχε το νου σου .

  14. #25319
    Εγγραφή
    05-11-2005
    Μηνύματα
    163
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300M/150M
    ISP
    Cosmote
    Router
    Σπίντπορτ 2+
    Απάντηση Ζενίθ για την αύξηση
    Aξιότιμε κύριε teo_3,

    Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και για την ευκαιρία να σας παρέχουμε διευκρινίσεις, σε απάντηση του αιτήματος σας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας my RAE με α/α τάδε, αναφορικά με τον κωδικό πελάτη x.

    Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ), με την υπ’ αριθμ. Ε-282/2024 απόφαση, ενέκρινε τις νέες αριθμητικές τιμές των συντελεστών απωλειών ενέργειας στο Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΔΔΗΕ), όπως αυτοί υπολογίζονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου. Η σχετική απόφαση δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1179/Β’ στις 12.03.2025, ως εκ τούτου οι νέες τιμές ισχύουν από την 1η Μαϊου 2025.

    Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω ρυθμιστικών δεδομένων και των διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης του Δικτύου, ο συντελεστής "χ" που εφαρμόζεται στο τιμολόγιό σας για τον υπολογισμό της χρέωσης προμήθειας, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 3.1 των Ειδικών Όρων του προϊόντος σας, διαμορφώνεται, κατόπιν σχετικού υπολογισμού, σε 1,2119 για την περίοδο από 01.05.2025 και εφεξής.

    Ο εν λόγω συντελεστής αφορά το σύνολο των απωλειών δικτύου, όπως αυτές καθορίζονται στο πλαίσιο της Οριστικής Εκκαθάρισης από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου (ΕΔΔΗΕ), και λαμβάνει υπόψη την εφαρμογή ενός ειδικού διορθωτικού παράγοντα, του Συντελεστή Κανονικοποίησης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Διαχείρισης του Δικτύου.

    Κατά συνέπεια, ο εφαρμοστέος συντελεστής στο τιμολόγιό σας περιλαμβάνει το σύνολο του σχετικού εκτιμώμενου κόστους απωλειών του Δικτύου, το οποίο ανακτάται στο πλαίσιο της αρχής της κοστοστρέφειας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες. Η εν λόγω αναπροσαρμογή εφαρμόζεται ενιαία, τόσο για Πελάτες στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα (ΕΔΔΗΕ ΔΣ), όσο και για Πελάτες στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά (ΜΔΝ).

    Δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων, η εν λόγω προσαρμογή του συντελεστή "Χ", ως αποτέλεσμα των ανωτέρω δεν εμπίπτει στην πρόβλεψη περί τροποποίησης τιμολογιακών όρων μετά την παρέλευση εξαμήνου, όπως αυτή αναφέρεται στους συμβατικούς όρους και ευθυγραμμίζεται με τις τρέχουσες διαδικασίες που εφαρμόζονται στο πλαίσιο διαχείρισης των σχετικών παραμέτρων τιμολόγησης.

    Σε κάθε περίπτωση κι εφόσον επιθυμείτε, παραμένει στη διάθεσή σας η δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης ή μετάβασης σε άλλο τιμολογιακό πρόγραμμα της επιλογής σας, χωρίς καμία επιβάρυνση.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία και σας ευχαριστούμε που επιλέγετε τη ZeniΘ.

    ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε.
    Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών
    Διεύθυνση Διαχείρισης Λειτουργιών Πελάτη

  15. #25320
    Εγγραφή
    28-02-2007
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    4.432
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teo_3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απάντηση Ζενίθ για την αύξηση
    Aξιότιμε κύριε teo_3,

    Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας και για την ευκαιρία να σας παρέχουμε διευκρινίσεις, σε απάντηση του αιτήματος σας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας my RAE με α/α τάδε, αναφορικά με τον κωδικό πελάτη x.

    Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων (ΡΑΑΕΥ), με την υπ’ αριθμ. Ε-282/2024 απόφαση, ενέκρινε τις νέες αριθμητικές τιμές των συντελεστών απωλειών ενέργειας στο Ελληνικό Δίκτυο Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΔΔΗΕ), όπως αυτοί υπολογίζονται από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου. Η σχετική απόφαση δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1179/Β’ στις 12.03.2025, ως εκ τούτου οι νέες τιμές ισχύουν από την 1η Μαϊου 2025.

    Λαμβανομένων υπόψη των ανωτέρω ρυθμιστικών δεδομένων και των διατάξεων του Κώδικα Διαχείρισης του Δικτύου, ο συντελεστής "χ" που εφαρμόζεται στο τιμολόγιό σας για τον υπολογισμό της χρέωσης προμήθειας, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 3.1 των Ειδικών Όρων του προϊόντος σας, διαμορφώνεται, κατόπιν σχετικού υπολογισμού, σε 1,2119 για την περίοδο από 01.05.2025 και εφεξής.

    Ο εν λόγω συντελεστής αφορά το σύνολο των απωλειών δικτύου, όπως αυτές καθορίζονται στο πλαίσιο της Οριστικής Εκκαθάρισης από τον αρμόδιο Διαχειριστή του Δικτύου (ΕΔΔΗΕ), και λαμβάνει υπόψη την εφαρμογή ενός ειδικού διορθωτικού παράγοντα, του Συντελεστή Κανονικοποίησης, σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κώδικα Διαχείρισης του Δικτύου.

    Κατά συνέπεια, ο εφαρμοστέος συντελεστής στο τιμολόγιό σας περιλαμβάνει το σύνολο του σχετικού εκτιμώμενου κόστους απωλειών του Δικτύου, το οποίο ανακτάται στο πλαίσιο της αρχής της κοστοστρέφειας, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες. Η εν λόγω αναπροσαρμογή εφαρμόζεται ενιαία, τόσο για Πελάτες στο Διασυνδεδεμένο Σύστημα (ΕΔΔΗΕ ΔΣ), όσο και για Πελάτες στα Μη Διασυνδεδεμένα Νησιά (ΜΔΝ).

    Δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων, η εν λόγω προσαρμογή του συντελεστή "Χ", ως αποτέλεσμα των ανωτέρω δεν εμπίπτει στην πρόβλεψη περί τροποποίησης τιμολογιακών όρων μετά την παρέλευση εξαμήνου, όπως αυτή αναφέρεται στους συμβατικούς όρους και ευθυγραμμίζεται με τις τρέχουσες διαδικασίες που εφαρμόζονται στο πλαίσιο διαχείρισης των σχετικών παραμέτρων τιμολόγησης.

    Σε κάθε περίπτωση κι εφόσον επιθυμείτε, παραμένει στη διάθεσή σας η δυνατότητα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασης ή μετάβασης σε άλλο τιμολογιακό πρόγραμμα της επιλογής σας, χωρίς καμία επιβάρυνση.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία και σας ευχαριστούμε που επιλέγετε τη ZeniΘ.

    ΖeniΘ - Εταιρεία Προμήθειας Αερίου Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας Α.Ε.
    Τομέας Υποστήριξης Εξυπηρέτησης Πελατών
    Διεύθυνση Διαχείρισης Λειτουργιών Πελάτη
    Κάψιμο , δε βγάζω άκρη για τον Συντελεστή Κανονικοποίησης.
    Ρώτα γιατί ορίστηκε ο συντελεστής Χ σε 1,2119 αντί 1,1619 και που είναι αναρτημένος ο Συντελεστής Κανονικοποίησης , γιατί ήταν μηδέν το προηγούμενο διάστημα (εφόσον το άθροισμα του Συντελεστή Απωλειών και Κανονικοποίησης ήταν ίσο με το Συντελεστή Απωλειών 1,1357 ) ,ουσιαστικά που προκύπτει το 1,2119-1,1619=0,05 διαφοράς και πως υπολογίζεται .

    - - - Updated - - -

    Επίσης

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από teo_3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεδομένων των πρόσφατων εξελίξεων, η εν λόγω προσαρμογή του συντελεστή "Χ", ως αποτέλεσμα των ανωτέρω δεν εμπίπτει στην πρόβλεψη περί τροποποίησης τιμολογιακών όρων μετά την παρέλευση εξαμήνου
    απο τη στιγμή που επηρεάζει τη χρέωση προμήθειας , εμπίπτει .

    - - - Updated - - -

    Θα πάει σίγουρα στον ενεργειακό επιθεωρητή η φάση , δλδ κανα 3μηνο μέχρι πόρισμα / σύσταση ...

Σελ. 1688 από 1729 ΠρώτηΠρώτη ... 16681678168316861687168816891690169316981708 ... ΤελευταίαΤελευταία

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας