Μπορεί ως Έλληνες να λατρεύουμε να γκρινιάζουμε, ωστόσο καλό είναι που και που να αναφέρουμε και μερικά θετικά, για να επικροτούμε τη στάση των υπεύθυνων και να παραδειγματίζουμε τους υπόλοιπους!
Αφορμή για το παρόν θέμα μου έδωσε μία πρόσφατη εμπειρία με το aftersales policy της Logitech. Συγκεκριμένα, το Φεβρουάριο φέτος (2010) αγόρασα μέσω pixmania ένα ποντίκι, το MX Anywhere, για το laptop μου. Η τιμή του είναι η αλήθεια ότι ήταν λίγο αλμυρούτσικη (€67) αλλά από αυτά που είχα διαβάσει για τα χαρακτηριστικά του θεώρησα ότι τα άξιζε. Όλα καλώς μέχρι προ 15/ημέρου περίπου όταν το scroll wheel άρχισε να συμπεριφέρεται "παλαβά", με τις σελίδες να χοροπηδάνε πάνω κάτω όταν το άγγιζα, ενώ την επόμενη μέρα δε δούλευε καθόλου. Περιττό να αναφέρω ότι το ποντίκι δεν είχε υποστεί κάποια φυσική βλάβη (π.χ πτώση) που να δικαιολογούσε κάτι τέτοιο. Αφού δοκίμασα διάφορα "κόλπα" μπας και το επαναφέρω σε λειτουργική κατάσταση (απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση με τους τελευταίους driver, δοκιμή σε άλλο υπολογιστή κτλ) πείστηκα ότι το πρόβλημα ήταν με το ποντίκι και όχι λόγω software. Προσπάθησα να δω τι προβλέπει η pixmania σε αυτές τις περιπτώσεις (δεν είχα αγοράσει μία ειδική ασφάλεια άμεσης αντικατάστασης που προσφέρουν με έξτρα κόστος) και ανακάλυψα ότι θα έπρεπε να απευθυνθώ άμεσα στο support της Logitech. Μέσω της ελληνικής ιστοσελίδας συμπλήρωσα μία φόρμα περιγράφοντας το πρόβλημα (φυσικά στα Αγγλικά) και .... περίμενα.
Την επόμενη μέρα έλαβα απάντηση ότι το mail μου είχε σταλεί στο Αμερικάνικο support και ότι θα προωθούσαν το αίτημά μου στο Ευρωπαϊκό τμήμα της Logitech. Σημείωναν μάλιστα ότι αν δεν πάρω απάντηση σε 10 μέρες να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους. Δύο μέρες αργότερα, έλαβα ένα mail από το Ευρωπαϊκό τμήμα της εταιρείας όπου μου ανέφεραν ότι λυπούνται για την ταλαιπωρία που υπέστην και ότι μου έχουν ήδη αποστείλει καινούριο mouse στη διεύθυνση που είχα δηλώσει όταν συμπλήρωνα τη φόρμα! Το ποντίκι το πήρα 3 μέρες αργότερα με courier!!!!
Χωρίς να πληρώσω τίποτα, χωρίς καθυστερήσεις, χωρίς υπεκφυγές του στυλ "στείλτε το να δούμε μήπως η βλάβη οφείλεται σε δική σας υπαιτιότητα" κτλ.
Ειλικρινά, έχω μείνει ενθουσιασμένος από το σεβασμό στον πελάτη της συγκεκριμένης εταιρείας που φαίνεται να επιβεβαιώνει το ότι "παίρνεις ότι πληρώνεις..." Επιπλέον, θα σκεφτώ πολύ σοβαρά να μην τους προτιμήσω στο μέλλον σε ενδεχόμενη αγορά προϊόντος που περιλαμβάνεται στη γκάμα τους.
Εμφάνιση 1-15 από 209
-
07-06-10, 19:14 Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #1"Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβάμαι τίποτα. Είμαι λέφτερος."
Ν. Καζαντζάκης
-
07-06-10, 21:52 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #2
Logitech
Προγραμματισμός Εγκεφάλων http://www.chiptronic.gr
-
07-06-10, 21:57 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #3
Πραγματικά αξίζουν συγχαρητήρια στην Logitech, αν και αμφιβάλω πως αν είχε περάσει μεγαλύτερο χρονικό διάστημα θα έκαναν άμεσα την αντικατάσταση, ενι γουει πολύ θετικό το αποτέλεσμα
Ryzen 5 2600x | NZXT Kraken x62 | Asus Prime x470 Pro
16GB HyperX Predator 3000mhz | Asus ROG Strix RTX2070 Super
Samsung EVO 960 250GB | Samsung EVO 860 1TB |
Antec Earthwatts Pro 650W
-
07-06-10, 22:14 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #4
Όντως πολύ καλή εξυπηρέτηση πιο γρήγορα ξεμπλέκεις από να το πας στο κατάστημα που το αγόρασες. Αν και δεν έχει χρειαστεί να στείλω κάτι για service από γνωστό έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.
-
07-06-10, 22:20 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #5
Για να είμαι ειλικρινής, η πρώτη μου σκέψη όταν χάλασε ήταν να το πετάξω, ειδικά όταν είδα ότι η pixmania με παρέπεμπε στην εταιρεία... Αλλά το μετάνιωσα γιατί ήταν και πολλά τα χρήματα που είχα δώσει και θεώρησα το όλο θέμα κοροϊδία. Ο λόγος που πόσταρα την ιστορία ήταν αφενός για να αποτίσω τα εύσημα στη Logitech και αφετέρου για να πω ότι καλό είναι να μη "βαριόμαστε" το μπελά που μπορεί να εμπεριέχει η σύνταξη ενός λεπτομερούς (και κόσμιου φυσικά) μηνύματος στην εταιρεία καθώς μπορεί να έχει πολύ θετικά αποτελέσματα!
"Δεν ελπίζω τίποτα. Δε φοβάμαι τίποτα. Είμαι λέφτερος."
Ν. Καζαντζάκης
-
07-06-10, 22:33 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #6
Το χαλασμένο το επέστρεψες;
Aργησα να ασχοληθώ με την τεχνολογία.
-
08-06-10, 01:43 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #7
-
08-06-10, 02:50 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #8
Έλεος.... ούτε το παλιό δεν σου ζήτησαν? απίστευτο... τα δύο πιο κουλά που έχω ακούσει τον τελευταίο καιρό αυτό και το άλλο με το dvd της Plextor...
-
08-06-10, 10:38 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #9
Μπράβο στην Logitech!
κάτι παρόμοιο μου είχε συμβεί και με την D-link παλαιότερα, όταν κάηκε για 2η φορά το τροφοδοτικό του ρουτερ. Την 1η φορά το είχα στείλει πίσω όλο, την 2η φορά μου στείλανε μόνοι τους κατευθείαν τροφοδοτικό. επρόκειτο βέβαια για γνωστό στην εταιρεία πρόβλημα των τροφοδοτικών όπως με ενημερωσε ο τεχνικός, οποτε για αυτο και η συγκεκριμενη αντιμετωπιση. Ισως και στην περιπτωση σου να γνωριζαν οτι κάποιες παρτίδες έχουν πρόβλημα, και μόλις είδαν ότι το δικο σου ποντικι ειναι μεσα σε αυτην να σου εστειλαν κατευθειαν αλλο.
Αντί να κάνουν ανάκληση σε προβληματικά εξαρτήματα, απλά κάνουν απ'ευθείας αντικατάσταση όταν καποιος επικοινωνησει μαζι τους
-
08-06-10, 12:33 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #10
-
08-06-10, 22:27 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #11
Εμενα οταν μου αντικατέστησαν (με τον ίδιο γρήγορο τρόπο) το mx revolution επειδή ξεφλούδιζε στο δεξί μερος το μαλακό υλικό, μου ζήτησαν να τους στείλω πίσω το receiver του παλιού για να κλείσει το incident στην καρτέλα μου πράγμα που εκανα. Βέβαια ήταν στο χέρι μου αν θα το έστελνα ή οχι, αλλά δεν ξέρω αν ξανχρειαζόμουν το support τι θα γινόταν αν είχα ακομα ανοιχτό θέμα...
Coolermaster MC500/Asus Rog Strix X570-F/Ryzen 7 3700X/Bequiet Dark Rock 4/G.Skill Ripjaws V 32GB-3200/Sapphire 6900XT Nitro+SE/Corsair RM850X/Samsung 970 Evo 500GB M2/Samsung 860 Evo 250gb/Corsair K70 mk.2/Logitech G13/Logitech mx master/Dell UP2716+SE2419/
Dell Latitude 6320/i5 2520m/8gb ram/Intel 160gb ssd/Logitech MX keys mini/Logitech MX anywhere 2
My Flickr
-
13-06-10, 04:03 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #12
logitech για πάντα
-
13-06-10, 04:48 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #13
Απ'ότι έχω καταλάβει από παλιότερο ζήτημα με σετ ποντίκι-πληκτρολόγιο, η Logitech σε καλύπτει κατευθείαν μόνο αν δεν σε καλύπτει το σημείο αγοράς του προιόντος. Στην περίπτωσή μου είχε κλείσει το κατάστημα αγοράς και μόνο όταν τους το διευκρίνησα, μου έστειλαν κατευθείαν ένα σετ αντικατάστασης. Και πάλι όμως δε ζήτησαν να πάρουν πίσω το παλιό!
-
13-06-10, 10:28 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #14
Μονο το δικό μου ζήτησαν πίσω;; Εγω το χα αγοράσει απο e-shop το ποντίκι αλλά δεν μπήκαν καν στον κόπο να πάω στο e-shop, εστειλα mail κατευθείαν σ'αυτούς και ούτε με ρώτησαν τίποτα. Ήθελαν πάντως scan της απόδειξης...
Coolermaster MC500/Asus Rog Strix X570-F/Ryzen 7 3700X/Bequiet Dark Rock 4/G.Skill Ripjaws V 32GB-3200/Sapphire 6900XT Nitro+SE/Corsair RM850X/Samsung 970 Evo 500GB M2/Samsung 860 Evo 250gb/Corsair K70 mk.2/Logitech G13/Logitech mx master/Dell UP2716+SE2419/
Dell Latitude 6320/i5 2520m/8gb ram/Intel 160gb ssd/Logitech MX keys mini/Logitech MX anywhere 2
My Flickr
-
13-06-10, 14:24 Απάντηση: Άψογη εξυπηρέτηση Logitech #15
i logitech!
Παρόμοια Θέματα
-
Ati 3850 AGP 512MB - Άψογη!
Από limassol στο φόρουμ Προσφορά - Ανενεργές ΑγγελίεςΜηνύματα: 10Τελευταίο Μήνυμα: 07-09-10, 15:00 -
Άψογη τεχνική υποστήριξη
Από ZAGNA στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-10, 16:01 -
Shop21!Αψογη εξυπηρέτηση
Από nmavro73 στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 13Τελευταίο Μήνυμα: 30-11-07, 11:24 -
ΑΨΟΓΗ Η FORTHNET (...μεγάλη μπουκιά φάε)
Από Χατζηλεμονιάς Γιάννης στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 10-01-06, 15:48 -
Γεια σου ΟΤΕ με την άψογη εξυπηρέτησή σου!!!
Από EgwEimai στο φόρουμ COSMΟΤΕΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 28-12-04, 01:38
Bookmarks