Καλησπέρα,
για να μπω κατευθείαν στο θέμα, έχω ένα δίκτυο υπολογιστών στην Αθήνα, στο σπίτι μου αλλά εγώ θα είμαι στα Χανιά ως φοιτητής και θέλω να συνδέσω το οικιακό μου δίκτυο με το δίκτυο του σπιτιού μου στα Χανιά μέσω VPN.
Επέλεξα λοιπόν τον ευκολότερο τρόπο, να χρησιμοποιήσω το ενσωματωμένο VPN των Windows.
Ο VPN server είναι ένας υπολογιστής με Win XP Pro στην Αθήνα και ο Client θα είναι είτε το laptop μου είτε ο υπολογιστής στα Χανιά με Win Vista.
Έχω κάνει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο server όσο και στον client αλλά και στο router, στο οποίο συνδέεται ο server, για port forwording.
Η σύνεση γίνεται κανονικά χωρίς πρόβλημα αλλά από τον client (Χανιά) παρόλο που μπορώ να δω όλα τα pc του δικτύου στην Αθήνα, από το "Δίκτυο", μπορώ να έχω πρόσβαση μόνο σε αυτό που είναι ο server και όχι στα υπόλοιπα.
Τι μπορεί να φταίει;
Ευχαριστώ προκαταβολικά
Εμφάνιση 1-5 από 5
-
18-09-10, 20:48 Win XP PPTP-VPN Server πρόβλημα #1
-
21-09-10, 13:16 Απάντηση: Win XP PPTP-VPN Server πρόβλημα #2
πιθανον οι "αλλοι" δεν έχουν τιποτακοινοχρηστο
επισης μπορει απλα να μην βγαιεν ιστη λίστα βαλε κατευθειαν την ΙΡ του VPN στο windows explorer px \\10.0.0.10\
-
22-09-10, 20:58 Απάντηση: Win XP PPTP-VPN Server πρόβλημα #3
Έχεις δίκαιο, όταν βάζω \\ και το IP συνδέομαι κανονικά.
Ευχαριστώ
-
22-09-10, 21:02 Απάντηση: Win XP PPTP-VPN Server πρόβλημα #4
Ενημερωτικά υπάρχει και ευκολότερος τρόπος μέσο του προγράμματος hamachi
-
22-09-10, 21:08 Απάντηση: Win XP PPTP-VPN Server πρόβλημα #5
Παρόμοια Θέματα
-
VPN PPTP Forthnet ddwrt
Από A-Ge0 στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 31-05-10, 08:21 -
PPTP VPN Client από terminal ubuntu
Από Kapnos στο φόρουμ Unix - LinuxΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-10, 15:54 -
Ένα μεγάλο πρόβλημα σε στήσιμο Vpn με PPTP (server και client)
Από sgch στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 23-09-09, 11:22 -
iPhone 3G & VPN-PPTP μέσω 3G στην Vodafone δεν λειτουργεί