Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Ποιάς τράπεζας το e-banking χρησιμοποιείτε ;

Ψήφισαν
466. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • Alpha Bank

    190 40,77%
  • Εθνική Τράπεζα

    221 47,42%
  • Τράπεζα Πειραιώς

    238 51,07%
  • Attica Bank

    15 3,22%
  • Eurobank

    168 36,05%
  • Άλλη

    28 6,01%
  • Δεν χρησιμοποιώ e-banking

    12 2,58%
Δημοσκόπηση πολλαπλών επιλογών.
Σελ. 123 από 854 ΠρώτηΠρώτη ... 103113118121122123124125128133143 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1.831-1.845 από 12808

Θέμα: e-banking

  1. #1831
    Εγγραφή
    12-09-2007
    Περιοχή
    far away from where my mind is...
    Μηνύματα
    13.771
    Downloads
    31
    Uploads
    2
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14000/1021
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ST585-ZTE ZXV10 W300 v5.2
    SNR / Attn
    9.5(dB) / 16(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Έτσι πρέπει
    I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.

  2. #1832
    Εγγραφή
    08-05-2004
    Περιοχή
    Νομός Αττικής
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    21.276
    Downloads
    43
    Uploads
    2
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/150 Mbps
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Arcadyan Speedport Smart
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ariadgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρεπει να λυθηκε.
    Εμφανίστηκε η νέα ανακοίνωση.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από winbank
    Αποκατάσταση καλής λειτουργίας της winbank

    Σας ενημερώνουμε ότι έχει αποκατασταθεί πλήρως η πρόσβαση στη winbank. Σας ζητάμε ειλικρινά συγνώμη για όποια προβλήματα σας προκάλεσαν τα τεχνικά θέματα που αντιμετωπίσαμε κατά τη διάρκεια της ημέρας.
    Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety

    Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
    "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."

  3. #1833
    Εγγραφή
    08-09-2005
    Περιοχή
    Ζωγράφου, Αθήνα
    Ηλικία
    50
    Μηνύματα
    2.165
    Downloads
    18
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1 Gbit/s
    ISP
    INALAN
    Router
    ZTE ZXHN F670L FTTH
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ipo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν καταλαβαίνω γιατί δυσκολεύεσαι να πατήσεις το link που έδωσα παραπάνω. Δε χρειάζεται να έχεις λογαριασμό στο Facebook για να δεις δημόσιο προφίλ εταιρείας. Ακόμα και να μην ξέρεις τη σελίδα, τη βρίσκεις πολύ εύκολα με το Google.


    Κατά τα άλλα δυσκολεύεις τον εαυτό σου με το να απαρνείσαι τις τάσεις της εποχής και της κοινωνίας μας. Δε λέω να εθιστείς στο Facebook, αλλά αν έχουν μερικά εκατομμύρια Έλληνες και δεν έχεις εσύ, είναι σαν να έλεγε κάποιος το 1970 "Δε μου αρέσει το τηλέφωνο και δε βάζω γραμμή. Να μου στέλνουν γράμματα."
    (Ιδιαιτέρως) Ατυχές το παράδειγμα.
    Χωρίς να έχω κάτι με τα social networks, τα πιστωτικά ιδρύματα αλλά και κάθε άλλη επιχείρηση ΔΕΝ μπορούν και ΔΕΝ θα έπρεπε να βασίζονται σε τέτοιου είδους δίκτυα τα οποία υπενθυμίζω όταν ξεκίνησαν τουλάχιστον είχαν προσωπικό χαρακτήρα.
    Εμένα μια τέτοια κίνηση, δηλ. ανάρτηση στο Facebook ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ειδήσεων που αφορούν θεμελιώδεις λειτουργίες [είναι διαφορετικό να δημοσιεύσεις τα αποτελέσματα δημοσκόπησης με θέμα "Ποια θεωρείτε καλύτερη τράπεζα" και ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο να ενημερώσεις ότι έχει προκληθεί τεχνικό πρόβλημα με συνέπεια οι πελάτες να αδυνατούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που παρέχεις] δεν μου δημιουργεί καλές εντυπώσεις.
    Πολύ περισσότερο τον τελευταίο καιρό που το φαινόμενο εμφανίζεται (σχετικά) συχνά.
    Είμαι/είμαστε παθών/παθόντες.

    Κατά την γνώμη μου και αν η Τράπεζα Πειραιώς ήθελε να να δείξει ένα καλύτερο πρόσωπο (σε γενικές γραμμές ΔΕΝ έχω παράπονα με εξαίρεση το παραπάνω όπως καταλαβαίνετε) θα έπρεπε να τηρεί ένα uptime log.
    Ω, ναι! Να έχει ο συναλλασσόμενος (ή οποιοσδήποτε άλλος επισκέπτης της σελίδας) μια ΠΛΗΡΗ εικόνα.
    Όπως ακριβώς φροντίζει να αναρτά στην 1η σελίδα ειδήσεις που αφορούν ζητήματα ασφαλείας (π.χ. phising, νέα κρούσματα κακόβουλων λογισμικών κλπ, θέματα δηλ. ΟΥΣΙΩΔΗ)
    Η αναφορά λεπτομερειών θα απέτρεπε και την όποια σύγχυση δημιουργείται.
    π.χ. ΜΗΠΩΣ μολύνθηκε ο υπολογιστής μου/χρησιμοποίησα λάθος password/είχε disconnection η γραμμή και ένα σωρό άλλα που μπορεί να περάσουν απ' το μυαλό του ανυποψίαστου πελάτη.
    Αλλά για να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις @@
    Isn't it great when things just WORK?

    minus21grams [dot] net

  4. #1834
    Εγγραφή
    12-02-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    278
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12288/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
    SNR / Attn
    9db(dB) / 26db(dB)
    Το ερώτημα είναι γιατι να έχει τοσα προβλήματα το ebanking τους τον τελευταίο καιρό ?

  5. #1835
    Το avatar του μέλους karavagos
    karavagos Guest
    Μάλλον δεν κολλάει εδώ, αλλά τουλάχιστον εγώ το έμαθα χτες και είναι ενδιαφέρον.

    http://ec.europa.eu/internal_market/...ers/psd_el.pdf
    Ενιαίοι κανόνες σε όλη την Ευρώπη
    Σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές
    Ταχύτερες πληρωμές
    Μεγαλύτερη προστασία των καταναλωτών
    Περισσότερες επιλογές υπηρεσιών πληρωμών


    Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
    Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών διατίθενται εδώ – στον δικτυακό τόπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
    http://ec.europa.eu/internal_market/...k/index_en.htm.

    Η οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών
    Τι σημαίνει για τους καταναλωτές

    Κανόνες πανευρωπαϊκής ισχύος που αυξάνουν τα δικαιώματά σας

    Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις υπηρεσίες πληρωμών (ΟΥΠ), που έχει ισχύ νόμου από την 1η Νοεμβρίουr 2009, διασφαλίζει ενιαίους κανόνες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές –
    π.χ. πληρωμές με χρεωστική κάρτα ή μεταφορές χρημάτων – σε 30 ευρωπαϊκές χώρες (στην
    Ευρωπαϊκή Ένωση, στην Ισλανδία, τη Νορβηγία και το Λιχτενστάιν). Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε να κάνετε πληρωμές σε όλη την Ευρώπη με την ίδια ευκολία και ασφάλεια όπως στη χώρα σας.

    Η ΟΥΠ ορίζει λεπτομερώς τις πληροφορίες που πρέπει να σας παρέχονται και καθιστά τις
    πληρωμές ταχύτερες και ασφαλέστερες. Επιτρέπει επίσης σε νέους φορείς, τα λεγόμενα «ιδρύματα πληρωμών» (π.χ. εταιρείες μεταφοράς χρημάτων, λιανέμποροι, εταιρείες τηλεφωνίας), να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών παράλληλα με τις τράπεζες. Οι τράπεζες, τα ιδρύματα πληρωμών και οι υπόλοιποι φορείς πληρωμών καλούνται γενικά «πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών».

    Η ΟΥΠ καλύπτει κάθε είδους πληρωμές με ηλεκτρονικά μέσα και χωρίς μετρητά, από μεταφορές πίστωσης και εντολές άμεσης χρέωσης μέχρι πληρωμές με κάρτα (συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών καρτών), εμβάσματα και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και του Διαδικτύου. Εξαιρούνται οι πληρωμές με μετρητά και επιταγές. Καλύπτονται οι πληρωμές σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό νόμισμα και όχι μόνο σε ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών τόσο του πληρωτή όσο και του δικαιούχου βρίσκονται σε μια από τις 30 χώρες.

    Σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές

    Η ΟΥΠ επιβάλλει την παροχή σαφέστερων πληροφοριών για τις πληρωμές σε πολλά επίπεδα:

    • Πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών: Πρέπει να σας παρέχονται οι βασικές πληροφορίες που
    χρειάζεστε πριν και μετά την εκτέλεση της πληρωμής.

    Πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία, ο οικείος πάροχος υπηρεσιών πληρωμών
    οφείλει να σας ενημερώνει σχετικά με τους λεπτομερείς όρους και προϋποθέσεις, παρέχοντάς
    σας, μεταξύ άλλων, πληροφορίες για τον ίδιο, για τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας πληρωμών
    (π.χ. διαδικασία συγκατάθεσης), τον χρόνο διεκπεραίωσης, τα ενδεχόμενα όρια δαπάνης, τις
    επιβαρύνσεις, καθώς και για τα δικαιώματα επιστροφής χρημάτων που έχετε. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε ευκολότερα να συγκρίνετε τους προσφερόμενους όρους και προϋποθέσεις και να επιλέγετε τους καλύτερους για τις ανάγκες σας.

    Είναι υποχρεωτικό να ενημερώνεστε σχετικά με κάθε αλλαγή στις προϋποθέσεις αυτές,
    συμπεριλαμβανομένων των μεταβολών των επιβαρύνσεων, τουλάχιστον δύο μήνες νωρίτερα.
    Ύστερα από κάθε πληρωμή, θα ενημερώνεστε για το ποσό, την ημερομηνία και τις
    επιβαρύνσεις, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε αν η πληρωμή έγινε σωστά.

    • Σε καταστήματα: Επίσης, θα φαίνεται σαφέστερα το ποσό των επιβαρύνσεων στις πληρωμές σας σε καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων του Διαδικτύου. Οι λιανέμποροι θα έχουν την ευχέρεια να σας παρέχουν έκπτωση, εάν πληρώνετε τις αγορές σας με κάποιο μέσο που τους κοστίζει λιγότερο (π.χ. με χρεωστική κάρτα ή κάρτα καταστήματος). Αντιστρόφως, θα μπορούν να σας χρεώνουν επιβάρυνση για μέσα πληρωμής που τους κοστίζουν περισσότερο (π.χ. πιστωτικές κάρτες), εφόσον η δυνατότητα αυτή δεν απαγορεύεται ούτε υπόκειται σε περιορισμούς βάσει της εθνικής νομοθεσίας.

    Ταχύτερες πληρωμές

    Η ΟΥΠ υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών να διεκπεραιώνουν τις πληρωμές εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος, το οποίο πρέπει να γνωστοποιείται επακριβώς εκ των προτέρων. Από την 1η Ιανουαρίου 2012, η πληρωμή θα πρέπει να εκτελείται μέχρι το τέλος της επόμενης ημέρας από τη λήψη της εντολής πληρωμής. Μέχρι τότε, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών θα διαθέτουν χρονικό περιθώριο έως τριών ημερών.

    Ο αποδέκτης θα έχει άμεση πρόσβαση στα χρηματικά ποσά.

    Δικαιώματα επιστροφής ποσών

    Η ΟΥΠ προστατεύει επίσης τα δικαιώματά σας στις περιπτώσεις μη εγκεκριμένης ή εσφαλμένης χρέωσης των λογαριασμών σας. Τα σχετικά δικαιώματά σας χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.

    • Μη εγκεκριμένες χρεώσεις: Εάν διαπιστώσετε μη εγκεκριμένη χρέωση του λογαριασμού σας,
    έχετε δικαίωμα σε άμεση επιστροφή του ποσού, εφόσον ειδοποιήσετε τον οικείο πάροχο
    υπηρεσιών πληρωμών το ταχύτερο δυνατόν και, πάντως, εντός 13 μηνών από την ημερομηνία
    χρέωσης.

    • Υπερβολική χρέωση: Εάν έχετε εγκρίνει πληρωμή χωρίς προσδιορισμό του ακριβούς ποσού – π.χ. με εντολή άμεσης χρέωσης ή πληρωμή με κάρτα για κράτηση σε ξενοδοχείο ή εταιρεία
    ενοικίασης αυτοκινήτων – και το ποσό που θα χρεωθεί δεν είναι το εύλογα αναμενόμενο, έχετε το δικαίωμα να το αμφισβητήσετε επικοινωνώντας με τον οικείο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών εντός οκτώ εβδομάδων. Στη συνέχεια, ο πάροχος υπηρεσιών έχει προθεσμία δέκα ημερών για να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή για να αιτιολογήσει την άρνησή του να το πράξει.

    • Εσφαλμένη διεκπεραίωση: Εάν έχετε εγκρίνει την πράξη πληρωμής, αλλά ο πάροχος
    υπηρεσιών πληρωμών διαπράξει σφάλμα κατά την εκτέλεσή της, π.χ. παράλειψη πληρωμής,
    χρέωση διαφορετικού ποσού, καθυστερημένη ή διπλή πληρωμή, μπορείτε να απαιτήσετε, εντός 13 μηνών, τη διόρθωση του σφάλματος και να επιτύχετε επανόρθωση.

    Εντονότερος ανταγωνισμός

    Η ΟΥΠ ανοίγει την αγορά των πληρωμών, επιτρέποντας και σε άλλες επιχειρήσεις εκτός από τις τράπεζες (π.χ. εταιρείες μεταφοράς χρημάτων, λιανέμποροι, εταιρείες τηλεφωνίας) να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών. Οι νέοι αυτού φορείς θα υπόκεινται σε ρυθμίσεις ώστε να προστατεύονται τα χρήματά σας.

  6. #1836
    Εγγραφή
    08-05-2004
    Περιοχή
    Νομός Αττικής
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    21.276
    Downloads
    43
    Uploads
    2
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/150 Mbps
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Arcadyan Speedport Smart
    Ενδιαφέρον karavago. Θα έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία μέχρι το Νοέμβριο ή θα είμαστε πάλι εκπρόθεσμοι;

    Περισσότερο με κέντρισαν τα εξής:
    - Πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.
    Να δούμε πώς θα υλοποιηθεί στην Ελλάδα.

    - "Οι λιανέμποροι θα έχουν την ευχέρεια ... να σας χρεώνουν επιβάρυνση για μέσα πληρωμής που τους κοστίζουν περισσότερο (π.χ. πιστωτικές κάρτες), εφόσον η δυνατότητα αυτή δεν απαγορεύεται ούτε υπόκειται σε περιορισμούς βάσει της εθνικής νομοθεσίας"
    Αυτό μέχρι τώρα δεν επιτρεπόταν από τις συμβάσεις με τις εταιρείες των καρτών.

    - Εάν διαπιστώσετε μη εγκεκριμένη χρέωση του λογαριασμού σας,
    έχετε δικαίωμα σε άμεση επιστροφή του ποσού, εφόσον ειδοποιήσετε τον οικείο πάροχο
    υπηρεσιών πληρωμών το ταχύτερο δυνατόν και, πάντως, εντός 13 μηνών από την ημερομηνία
    χρέωσης.
    Να δούμε πώς θα υλοποιηθεί η αμφισβήτηση και πόσο άμεση θα είναι η επιστροφή του ποσού.
    Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety

    Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
    "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."

  7. #1837
    Το avatar του μέλους karavagos
    karavagos Guest
    Η Πειραιώς το υλοποίησε πρόσφατα.

  8. #1838
    Εγγραφή
    22-09-2003
    Μηνύματα
    82.571
    Downloads
    218
    Uploads
    48
    Άρθρα
    6
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Technicolor DGA4130
    SNR / Attn
    6(dB) / 2.8(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Και η Εθνική και Alpha.
    We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
    I forgot that I might see, so many Beautiful things
    everything that has a beginning has an end
    See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me

  9. #1839
    Εγγραφή
    04-03-2009
    Μηνύματα
    34
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Καλησπερα,εκανα την Παρασκευη το πρωι 2 καταθετικους λογαριασμους στην Πειραιως και ενεργοποιησα το winbank.Μου εδωσε κωδικο και username η υπαλληλος και μου ειπε οτι θα εχει ενεργοποιηθει μεχρι τις 3 το μεσημερι.Εχει παει 12:30 το βραδυ και οταν παω να συνδεθω μου λεει οτι η προσβαση μου δεν ειναι ενεργη.Ξερει κανεις τι παιζει?Ευχαριστω.

  10. #1840
    Εγγραφή
    12-09-2007
    Περιοχή
    far away from where my mind is...
    Μηνύματα
    13.771
    Downloads
    31
    Uploads
    2
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14000/1021
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ST585-ZTE ZXV10 W300 v5.2
    SNR / Attn
    9.5(dB) / 16(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Εμένα είχε ενεργοποιηθεί το μεσημεράκι. Περίμενε μέχρι αύριο και αν δεν γίνει τίποτα ενημέρωσέ τους (νομίζω η εξυπηρέτηση είναι 24/24).
    I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.

  11. #1841
    Εγγραφή
    08-05-2006
    Μηνύματα
    11.520
    Downloads
    70
    Uploads
    5
    ISP
    .
    Καλεσε την τηλεφωνικη υποστηριξη και ζητησε ενεργοποιηση. Λογικα, δε θα περασε αυτοματα το αιτημα.

  12. #1842
    Εγγραφή
    08-05-2004
    Περιοχή
    Νομός Αττικής
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    21.276
    Downloads
    43
    Uploads
    2
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/150 Mbps
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Arcadyan Speedport Smart
    Αυτή η Εθνική Τράπεζα κάνει τα εύκολα πράγματα δύσκολα. Πριν από δύο μήνες πήγα σε υποκατάστημα της τράπεζας για να αιτηθώ πάγια εντολή εξόφλησης ΔΕΗ, πράγμα που έκανα (ήμουν ήδη στο δρόμο και μπήκα σε ένα υποκατάστημα). Μου ήρθε τώρα λογαριασμός ΔΕΗ που δείχνει ότι είναι απλήρωτος ο προηγούμενος και δεν αναφέρει πάνω ότι εξοφλείται αυτόματα από ΕΤΕ. Μπαίνω λοιπόν στο e-banking για να κάνω online το αίτημα (όπως γίνεται από winbank πολύ εύκολα). Ψάχνω δεξιά ...τίποτα. Ψάχνω αριστερά ...ούτε εκεί. Τους παίρνω τηλέφωνο:
    "Πώς μπορώ να κάνω μέσω e-banking αίτηση πάγιας εντολής εξόφλησης λογαριασμού ΔΕΗ;" και πέφτω από τα σύννεφα με την απάντηση του ευγενικού υπαλλήλου:
    "Δε γίνεται. Μπορείτε να το κάνετε μόνο μέσω υποκαταστήματος."
    Απίστευτο μου φαίνεται ότι θα στηθώ σε ουρά αύριο με τις αναχρονιστικές τους υπηρεσίες.

    (Μη με ρωτήσετε γιατί δεν έκανα την αίτηση μέσω winbank. )
    Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety

    Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
    "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."

  13. #1843
    Το avatar του μέλους karavagos
    karavagos Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ipo Εμφάνιση μηνυμάτων
    (Μη με ρωτήσετε γιατί δεν έκανα την αίτηση μέσω winbank. )
    Στην Εθνική είναι δωρεάν;

  14. #1844
    Εγγραφή
    20-12-2005
    Περιοχή
    Στη δικτατορία των ηλιθίων...
    Μηνύματα
    2.669
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    @ipo
    Σου εξηγησαν γιατι δεν προχωρησε η αιτηση που εκανες στο καταστημα?
    - Oι ανθρωποι που προτιθενται, να ανταλλαξουν την ελευθερια τους με την προσωρινη ασφαλεια, δεν αξιζουν κανενα απο τα δύο και θα χασουν και τα δύο...

  15. #1845
    Εγγραφή
    08-05-2004
    Περιοχή
    Νομός Αττικής
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    21.276
    Downloads
    43
    Uploads
    2
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/150 Mbps
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Arcadyan Speedport Smart
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από karavagos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στην Εθνική είναι δωρεάν;


    (Στη φύλαγα χρόνια τώρα να σου απαντήσω έτσι. )

    ........Auto merged post: ipo πρόσθεσε 0 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από contime Εμφάνιση μηνυμάτων
    @ipo
    Σου εξηγησαν γιατι δεν προχωρησε η αιτηση που εκανες στο καταστημα?
    Θα το μάθω αύριο που θα επισκεφθώ το υποκατάστημα.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 13-10-10 στις 22:58. Αιτία: auto merged post
    Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety

    Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
    "Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."

Σελ. 123 από 854 ΠρώτηΠρώτη ... 103113118121122123124125128133143 ... ΤελευταίαΤελευταία

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας