Έτσι πρέπει![]()
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Ποιάς τράπεζας το e-banking χρησιμοποιείτε ;
- Ψήφισαν
- 466. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
Δημοσκόπηση πολλαπλών επιλογών.
Εμφάνιση 1.831-1.845 από 12808
Θέμα: e-banking
-
30-09-10, 16:40 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1831I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.
-
30-09-10, 17:30 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1832Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
30-09-10, 18:22 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1833
(Ιδιαιτέρως) Ατυχές το παράδειγμα.
Χωρίς να έχω κάτι με τα social networks, τα πιστωτικά ιδρύματα αλλά και κάθε άλλη επιχείρηση ΔΕΝ μπορούν και ΔΕΝ θα έπρεπε να βασίζονται σε τέτοιου είδους δίκτυα τα οποία υπενθυμίζω όταν ξεκίνησαν τουλάχιστον είχαν προσωπικό χαρακτήρα.
Εμένα μια τέτοια κίνηση, δηλ. ανάρτηση στο Facebook ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ειδήσεων που αφορούν θεμελιώδεις λειτουργίες [είναι διαφορετικό να δημοσιεύσεις τα αποτελέσματα δημοσκόπησης με θέμα "Ποια θεωρείτε καλύτερη τράπεζα" και ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο να ενημερώσεις ότι έχει προκληθεί τεχνικό πρόβλημα με συνέπεια οι πελάτες να αδυνατούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες που παρέχεις] δεν μου δημιουργεί καλές εντυπώσεις.
Πολύ περισσότερο τον τελευταίο καιρό που το φαινόμενο εμφανίζεται (σχετικά) συχνά.
Είμαι/είμαστε παθών/παθόντες.
Κατά την γνώμη μου και αν η Τράπεζα Πειραιώς ήθελε να να δείξει ένα καλύτερο πρόσωπο (σε γενικές γραμμές ΔΕΝ έχω παράπονα με εξαίρεση το παραπάνω όπως καταλαβαίνετε) θα έπρεπε να τηρεί ένα uptime log.
Ω, ναι! Να έχει ο συναλλασσόμενος (ή οποιοσδήποτε άλλος επισκέπτης της σελίδας) μια ΠΛΗΡΗ εικόνα.
Όπως ακριβώς φροντίζει να αναρτά στην 1η σελίδα ειδήσεις που αφορούν ζητήματα ασφαλείας (π.χ. phising, νέα κρούσματα κακόβουλων λογισμικών κλπ, θέματα δηλ. ΟΥΣΙΩΔΗ)
Η αναφορά λεπτομερειών θα απέτρεπε και την όποια σύγχυση δημιουργείται.
π.χ. ΜΗΠΩΣ μολύνθηκε ο υπολογιστής μου/χρησιμοποίησα λάθος password/είχε disconnection η γραμμή και ένα σωρό άλλα που μπορεί να περάσουν απ' το μυαλό του ανυποψίαστου πελάτη.
Αλλά για να κάνεις κάτι τέτοιο πρέπει να έχεις @@Isn't it great when things just WORK?
minus21grams [dot] net
-
30-09-10, 18:27 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1834
Το ερώτημα είναι γιατι να έχει τοσα προβλήματα το ebanking τους τον τελευταίο καιρό ?
-
01-10-10, 10:14 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1835
Μάλλον δεν κολλάει εδώ, αλλά τουλάχιστον εγώ το έμαθα χτες και είναι ενδιαφέρον.
http://ec.europa.eu/internal_market/...ers/psd_el.pdf
Ενιαίοι κανόνες σε όλη την Ευρώπη
Σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές
Ταχύτερες πληρωμές
Μεγαλύτερη προστασία των καταναλωτών
Περισσότερες επιλογές υπηρεσιών πληρωμών
Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών διατίθενται εδώ – στον δικτυακό τόπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
http://ec.europa.eu/internal_market/...k/index_en.htm.
Η οδηγία για τις υπηρεσίες πληρωμών
Τι σημαίνει για τους καταναλωτές
Κανόνες πανευρωπαϊκής ισχύος που αυξάνουν τα δικαιώματά σας
Η οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις υπηρεσίες πληρωμών (ΟΥΠ), που έχει ισχύ νόμου από την 1η Νοεμβρίουr 2009, διασφαλίζει ενιαίους κανόνες για τις ηλεκτρονικές πληρωμές –
π.χ. πληρωμές με χρεωστική κάρτα ή μεταφορές χρημάτων – σε 30 ευρωπαϊκές χώρες (στην
Ευρωπαϊκή Ένωση, στην Ισλανδία, τη Νορβηγία και το Λιχτενστάιν). Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε να κάνετε πληρωμές σε όλη την Ευρώπη με την ίδια ευκολία και ασφάλεια όπως στη χώρα σας.
Η ΟΥΠ ορίζει λεπτομερώς τις πληροφορίες που πρέπει να σας παρέχονται και καθιστά τις
πληρωμές ταχύτερες και ασφαλέστερες. Επιτρέπει επίσης σε νέους φορείς, τα λεγόμενα «ιδρύματα πληρωμών» (π.χ. εταιρείες μεταφοράς χρημάτων, λιανέμποροι, εταιρείες τηλεφωνίας), να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών παράλληλα με τις τράπεζες. Οι τράπεζες, τα ιδρύματα πληρωμών και οι υπόλοιποι φορείς πληρωμών καλούνται γενικά «πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών».
Η ΟΥΠ καλύπτει κάθε είδους πληρωμές με ηλεκτρονικά μέσα και χωρίς μετρητά, από μεταφορές πίστωσης και εντολές άμεσης χρέωσης μέχρι πληρωμές με κάρτα (συμπεριλαμβανομένων των πιστωτικών καρτών), εμβάσματα και πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου και του Διαδικτύου. Εξαιρούνται οι πληρωμές με μετρητά και επιταγές. Καλύπτονται οι πληρωμές σε οποιοδήποτε ευρωπαϊκό νόμισμα και όχι μόνο σε ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών τόσο του πληρωτή όσο και του δικαιούχου βρίσκονται σε μια από τις 30 χώρες.
Σαφέστερες πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές
Η ΟΥΠ επιβάλλει την παροχή σαφέστερων πληροφοριών για τις πληρωμές σε πολλά επίπεδα:
• Πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών: Πρέπει να σας παρέχονται οι βασικές πληροφορίες που
χρειάζεστε πριν και μετά την εκτέλεση της πληρωμής.
Πριν αρχίσετε να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία, ο οικείος πάροχος υπηρεσιών πληρωμών
οφείλει να σας ενημερώνει σχετικά με τους λεπτομερείς όρους και προϋποθέσεις, παρέχοντάς
σας, μεταξύ άλλων, πληροφορίες για τον ίδιο, για τα χαρακτηριστικά της υπηρεσίας πληρωμών
(π.χ. διαδικασία συγκατάθεσης), τον χρόνο διεκπεραίωσης, τα ενδεχόμενα όρια δαπάνης, τις
επιβαρύνσεις, καθώς και για τα δικαιώματα επιστροφής χρημάτων που έχετε. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε ευκολότερα να συγκρίνετε τους προσφερόμενους όρους και προϋποθέσεις και να επιλέγετε τους καλύτερους για τις ανάγκες σας.
Είναι υποχρεωτικό να ενημερώνεστε σχετικά με κάθε αλλαγή στις προϋποθέσεις αυτές,
συμπεριλαμβανομένων των μεταβολών των επιβαρύνσεων, τουλάχιστον δύο μήνες νωρίτερα.
Ύστερα από κάθε πληρωμή, θα ενημερώνεστε για το ποσό, την ημερομηνία και τις
επιβαρύνσεις, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε αν η πληρωμή έγινε σωστά.
• Σε καταστήματα: Επίσης, θα φαίνεται σαφέστερα το ποσό των επιβαρύνσεων στις πληρωμές σας σε καταστήματα, συμπεριλαμβανομένων των καταστημάτων του Διαδικτύου. Οι λιανέμποροι θα έχουν την ευχέρεια να σας παρέχουν έκπτωση, εάν πληρώνετε τις αγορές σας με κάποιο μέσο που τους κοστίζει λιγότερο (π.χ. με χρεωστική κάρτα ή κάρτα καταστήματος). Αντιστρόφως, θα μπορούν να σας χρεώνουν επιβάρυνση για μέσα πληρωμής που τους κοστίζουν περισσότερο (π.χ. πιστωτικές κάρτες), εφόσον η δυνατότητα αυτή δεν απαγορεύεται ούτε υπόκειται σε περιορισμούς βάσει της εθνικής νομοθεσίας.
Ταχύτερες πληρωμές
Η ΟΥΠ υποχρεώνει τους παρόχους υπηρεσιών πληρωμών να διεκπεραιώνουν τις πληρωμές εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος, το οποίο πρέπει να γνωστοποιείται επακριβώς εκ των προτέρων. Από την 1η Ιανουαρίου 2012, η πληρωμή θα πρέπει να εκτελείται μέχρι το τέλος της επόμενης ημέρας από τη λήψη της εντολής πληρωμής. Μέχρι τότε, οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών θα διαθέτουν χρονικό περιθώριο έως τριών ημερών.
Ο αποδέκτης θα έχει άμεση πρόσβαση στα χρηματικά ποσά.
Δικαιώματα επιστροφής ποσών
Η ΟΥΠ προστατεύει επίσης τα δικαιώματά σας στις περιπτώσεις μη εγκεκριμένης ή εσφαλμένης χρέωσης των λογαριασμών σας. Τα σχετικά δικαιώματά σας χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες.
• Μη εγκεκριμένες χρεώσεις: Εάν διαπιστώσετε μη εγκεκριμένη χρέωση του λογαριασμού σας,
έχετε δικαίωμα σε άμεση επιστροφή του ποσού, εφόσον ειδοποιήσετε τον οικείο πάροχο
υπηρεσιών πληρωμών το ταχύτερο δυνατόν και, πάντως, εντός 13 μηνών από την ημερομηνία
χρέωσης.
• Υπερβολική χρέωση: Εάν έχετε εγκρίνει πληρωμή χωρίς προσδιορισμό του ακριβούς ποσού – π.χ. με εντολή άμεσης χρέωσης ή πληρωμή με κάρτα για κράτηση σε ξενοδοχείο ή εταιρεία
ενοικίασης αυτοκινήτων – και το ποσό που θα χρεωθεί δεν είναι το εύλογα αναμενόμενο, έχετε το δικαίωμα να το αμφισβητήσετε επικοινωνώντας με τον οικείο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών εντός οκτώ εβδομάδων. Στη συνέχεια, ο πάροχος υπηρεσιών έχει προθεσμία δέκα ημερών για να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή για να αιτιολογήσει την άρνησή του να το πράξει.
• Εσφαλμένη διεκπεραίωση: Εάν έχετε εγκρίνει την πράξη πληρωμής, αλλά ο πάροχος
υπηρεσιών πληρωμών διαπράξει σφάλμα κατά την εκτέλεσή της, π.χ. παράλειψη πληρωμής,
χρέωση διαφορετικού ποσού, καθυστερημένη ή διπλή πληρωμή, μπορείτε να απαιτήσετε, εντός 13 μηνών, τη διόρθωση του σφάλματος και να επιτύχετε επανόρθωση.
Εντονότερος ανταγωνισμός
Η ΟΥΠ ανοίγει την αγορά των πληρωμών, επιτρέποντας και σε άλλες επιχειρήσεις εκτός από τις τράπεζες (π.χ. εταιρείες μεταφοράς χρημάτων, λιανέμποροι, εταιρείες τηλεφωνίας) να παρέχουν υπηρεσίες πληρωμών. Οι νέοι αυτού φορείς θα υπόκεινται σε ρυθμίσεις ώστε να προστατεύονται τα χρήματά σας.
-
01-10-10, 12:27 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1836
Ενδιαφέρον karavago. Θα έχει ενσωματωθεί στην ελληνική νομοθεσία μέχρι το Νοέμβριο ή θα είμαστε πάλι εκπρόθεσμοι;
Περισσότερο με κέντρισαν τα εξής:
- Πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου.
Να δούμε πώς θα υλοποιηθεί στην Ελλάδα.
- "Οι λιανέμποροι θα έχουν την ευχέρεια ... να σας χρεώνουν επιβάρυνση για μέσα πληρωμής που τους κοστίζουν περισσότερο (π.χ. πιστωτικές κάρτες), εφόσον η δυνατότητα αυτή δεν απαγορεύεται ούτε υπόκειται σε περιορισμούς βάσει της εθνικής νομοθεσίας"
Αυτό μέχρι τώρα δεν επιτρεπόταν από τις συμβάσεις με τις εταιρείες των καρτών.
- Εάν διαπιστώσετε μη εγκεκριμένη χρέωση του λογαριασμού σας,
έχετε δικαίωμα σε άμεση επιστροφή του ποσού, εφόσον ειδοποιήσετε τον οικείο πάροχο
υπηρεσιών πληρωμών το ταχύτερο δυνατόν και, πάντως, εντός 13 μηνών από την ημερομηνία
χρέωσης.
Να δούμε πώς θα υλοποιηθεί η αμφισβήτηση και πόσο άμεση θα είναι η επιστροφή του ποσού.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
01-10-10, 21:30 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1837
Η Πειραιώς το υλοποίησε πρόσφατα.
-
01-10-10, 21:47 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1838
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.571
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Και η Εθνική και Alpha.
We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
02-10-10, 00:36 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1839
Καλησπερα,εκανα την Παρασκευη το πρωι 2 καταθετικους λογαριασμους στην Πειραιως και ενεργοποιησα το winbank.Μου εδωσε κωδικο και username η υπαλληλος και μου ειπε οτι θα εχει ενεργοποιηθει μεχρι τις 3 το μεσημερι.Εχει παει 12:30 το βραδυ και οταν παω να συνδεθω μου λεει οτι η προσβαση μου δεν ειναι ενεργη.Ξερει κανεις τι παιζει?Ευχαριστω.
-
02-10-10, 00:40 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1840
Εμένα είχε ενεργοποιηθεί το μεσημεράκι. Περίμενε μέχρι αύριο και αν δεν γίνει τίποτα ενημέρωσέ τους (νομίζω η εξυπηρέτηση είναι 24/24).
I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.
-
02-10-10, 00:41 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1841
Καλεσε την τηλεφωνικη υποστηριξη και ζητησε ενεργοποιηση. Λογικα, δε θα περασε αυτοματα το αιτημα.
-
13-10-10, 22:46 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1842
Αυτή η Εθνική Τράπεζα κάνει τα εύκολα πράγματα δύσκολα. Πριν από δύο μήνες πήγα σε υποκατάστημα της τράπεζας για να αιτηθώ πάγια εντολή εξόφλησης ΔΕΗ, πράγμα που έκανα (ήμουν ήδη στο δρόμο και μπήκα σε ένα υποκατάστημα). Μου ήρθε τώρα λογαριασμός ΔΕΗ που δείχνει ότι είναι απλήρωτος ο προηγούμενος και δεν αναφέρει πάνω ότι εξοφλείται αυτόματα από ΕΤΕ. Μπαίνω λοιπόν στο e-banking για να κάνω online το αίτημα (όπως γίνεται από winbank πολύ εύκολα). Ψάχνω δεξιά ...τίποτα. Ψάχνω αριστερά ...ούτε εκεί. Τους παίρνω τηλέφωνο:
"Πώς μπορώ να κάνω μέσω e-banking αίτηση πάγιας εντολής εξόφλησης λογαριασμού ΔΕΗ;" και πέφτω από τα σύννεφα με την απάντηση του ευγενικού υπαλλήλου:
"Δε γίνεται. Μπορείτε να το κάνετε μόνο μέσω υποκαταστήματος."
Απίστευτο μου φαίνεται ότι θα στηθώ σε ουρά αύριο με τις αναχρονιστικές τους υπηρεσίες.
(Μη με ρωτήσετε γιατί δεν έκανα την αίτηση μέσω winbank.)
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
13-10-10, 22:55 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1843
-
13-10-10, 22:57 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1844
-
13-10-10, 22:58 Απάντηση: e Banking, ΤΩΡΑ!!! #1845
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ipo : 13-10-10 στις 22:58. Αιτία: auto merged post
Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
Bookmarks