Η Alpha είχε αλλάξει το web της σχετικά πρόσφατα (~5ετία?) για να είναι πιο φιλικό σε οθόνες αφής.
Το προηγούμενο έδινε περισσότερες δυνατότητες.
Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Ποιάς τράπεζας το e-banking χρησιμοποιείτε ;
- Ψήφισαν
- 467. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
Δημοσκόπηση πολλαπλών επιλογών.
Εμφάνιση 12.256-12.270 από 12847
Θέμα: e-banking
-
06-10-24, 18:34 Απάντηση: e-banking #12256
-
06-10-24, 23:21 Απάντηση: e-banking #12257Shotokan Karate Greece, μη κερδοσκοπική οργάνωση για τη διδασκαλία του Καράτε ως πολεμική τέχνη
Moksu στο γρασίδι
παίρνω προαγωγή, παίρνω δώρα, παίρνω τηλέφωνο αλλά περνώ το δρόμο, περνώ τα μαθήματα, περνάμε τις εξετάσεις
Προσοχή προσοχή έρχεται καταστολή
Anonymous vs Υπουργείο Δικαιοσύνης
-
07-10-24, 08:24 Απάντηση: e-banking #12258
-
07-10-24, 10:15 Απάντηση: e-banking #12259
Παιδιά είναι και θέμα συνήθειας/προτίμησης.
Προσωπικά προτιμώ πολύ περισσότερο το web της alpha από π.χ. αυτό της εθνικής. Αλλά είπαμε είναι και θέμα συνήθειας.Από το 2014 VDSL περίμενα..
Τελικά φτάσαμε 2024 για να μπορέσω να βάλω FTTH.
Τι είναι 10 χρονάκια μπροστά στην αιωνιότητα;
-
07-10-24, 10:17 Απάντηση: e-banking #12260There's no substitute for experience
CorollaClub
-
07-10-24, 10:29 Απάντηση: e-banking #12261
Της Εθνικής προσωπικά θεωρώ πως είναι ότι χειρότερο. Έχω απ'όλες τις τράπεζες, και αυτά που έχω τραβήξει με της Εθνικής είναι απλά παιδικές ασθένειες.
-
07-10-24, 10:37 Απάντηση: e-banking #12262
Τις τελευταίες μέρες αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα με το Google Pay.
Ακύρωσα μια πιστωτική της NBG για υποψία phising, ήρθε η νέα την ενεργοποίησα, άλλαξα το pin, προσπάθησα να την περάσω στο Πορτοφόλι μαζί με τις υπόλοιπες, αλλά η διαδικασία δεν ολοκληρωνόταν και με παρέπεμπε στην τράπεζα.
Επικοινώνησα πολλές φορές και η τελευταία υπάλληλος είπε ότι είχε το ίδιο πρόβλημα και αποφάσισε να διαγράψει όλες τις κάρτες, στη συνέχεια την εφαρμογή και να ξεκινήσει από την αρχή.
Ακολούθησα αυτή τη μέθοδο, πέρασα πρώτα μια πιστωτική της Alpha, ήρθε το μήνυμα με τον 6ψήφιο επιβεβαίσης στην οθόνη του κινητού, τον πέρασα στο πεδίο που παρέμενε ανοικτό και ολοκληρώθηκε η διαδικασία.
Συνέχισα με τη χρεωστική της NBG, πέρασα τα στοιχεία, έστειλα για μήνυμα επιβεβαίωσης, ήρθε απάντηση της τράπεζας που έλεγε ότι ο 6ψήφιος είναι στην εφαρμογή NBG, αναγκαστικά βγήκα από το Πορτοφόλι, βρήκα τον αριθμό και όταν άνοιξα πάλι το Πορτοφόλι ήταν σε φάση αποστολής νέου κωδικού! και η διαδικασία ΔΕΝ ολοκληρώθηκε (στο Πορτοφόλι παραμένει μη ολοκληρωμένη, γκρι).
Ακολούθησε μια πιστωτική της Eurobank που πάλι ΔΕΝ ολοκληρώθηκε για τον ίδιο λόγο.
Συνέχισα με άλλες κάρτες της Alpha και ολοκληρώθηκε η διαδικασία αφού οι αριθμοί ήρθαν στην οθόνη.
Άρχισα από το ΣΑ αλληλογραφία με το Google Wallet, αλλά, παρά τις 2 απαντήσεις, καμία δεν είναι ουσιαστική.
Πως μπορώ να ξεπεράσω το πρόβλημα της αποστολής των αριθμών επιβεβαίωσης από την NBG και την Eurobank για να ολοκληρωθεί η διαδικασία?
-
07-10-24, 10:41 Απάντηση: e-banking #12263There's no substitute for experience
CorollaClub
-
07-10-24, 10:43 Απάντηση: e-banking #12264
Τι εννοείς ακριβώς, δηλαδή, ότι όταν σου έρχεται ο κωδικός επιβεβαίωσης και πας στα μηνύματα να τον δεις, μετά επιστρέφοντας στην εφαρμογή του wallet ζητάει καινούριο γιατι θεωρεί πως έληξε το session επειδή βγήκες από την εφαρμογή;
- - - Updated - - -
Ναι εκεί ήθελα να καταλήξω κι εγώ.. Σκεφτόμουν το κανονικό το notification για τα SMS που το βλέπεις πάνω και δεν χρειάζεται να μπεις στα μηνύματα (και κατ' επέκταση να βάλεις στο background το wallet)Από το 2014 VDSL περίμενα..
Τελικά φτάσαμε 2024 για να μπορέσω να βάλω FTTH.
Τι είναι 10 χρονάκια μπροστά στην αιωνιότητα;
-
07-10-24, 10:44 Απάντηση: e-banking #12265There's no substitute for experience
CorollaClub
-
07-10-24, 10:46 Απάντηση: e-banking #12266
η πέρασε την εφαρμογή της Εθνικής σε μία άλλη συσκευή και άνοιξε εκεί να δεις το push που θα στέλνουν.
-
07-10-24, 11:15 Απάντηση: e-banking #12267
Για τον αριθμό επιβεβαίωσης, το Πορτοφόλι σε ρωτάει είτε να στείλει η τράπεζα γραπτό μήνυμα (δεν αναφέρει push notification) είτε να επικοινωνήσω με την τράπεζα.
Αποκλείοντας την επικοινωνία με την τράπεζα μένει μόνο η "αποστολή γραπτού μηνύματος".
Στην Alpha έρχονται push notifications για άνοιγμα της εφαρμογής κλπ, αλλά στην περίπτωση της προσθήκης καρτών δεν έχω πρόβλημα γιατί τα μηνύματα έρχονται στην οθόνη του κινητού.
Το πρόβλημα είναι με την ΕΤΕ (NBG) και την Eurobank.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος makfil : 07-10-24 στις 17:10.
-
07-10-24, 11:30 Απάντηση: e-banking #12268
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.115
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Κάποια κινητά κλείνουν αμέσως τις εφαρμογές με το που φεύγεις έστω και για ένα δευτερόλεπτο, εκτός αν είναι whitelisted.
-
07-10-24, 15:55 Απάντηση: e-banking #12269
-
07-10-24, 15:57 Απάντηση: e-banking #12270
Τα ΕΛΤΑ καθυστερούν. Αν δεν έχει έρθει 1 βδομαδα πριν το τελος Οκτωβρη, τότε καλείς την Τράπεζα.
- - - Updated - - -
Valeur λέγεται. Λογικα έρχονται από άλλη τράπεζα και αύριο θα ειναι διαθέσιμα
Bookmarks