Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της δημοσκόπησης: Ποιάς τράπεζας το e-banking χρησιμοποιείτε ;
- Ψήφισαν
- 467. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
Δημοσκόπηση πολλαπλών επιλογών.
Εμφάνιση 12.301-12.315 από 12847
Θέμα: e-banking
-
08-10-24, 15:09 Απάντηση: e-banking #12301There's no substitute for experience
CorollaClub
-
08-10-24, 15:14 Απάντηση: e-banking #12302
Ενδεχομένως αυτό να είνια το πρόβλημα. Σε Samsung OneUI πάντως δεν το έχω συναντήσει. Υπάρχιε όμως η δυνατότητα για keep open.
- - - Updated - - -
Θεωρώ (ή θυμάμαι αμυδρώς) ότι θα κάνε fall-back σε sms εάν δε βρει viber ή έχεις κάνει block την ετε.Mono No Aware
-
08-10-24, 16:03 Απάντηση: e-banking #12303
-
08-10-24, 18:22 Απάντηση: e-banking #12304
Δεν μπόρεσα να βρω από που μπορώ να απενεργοποιήσω τα push notifications στο NBG app. Το μόνο που βρήκα ήταν να απενεργεποιήσω την αποστολή ειδοποιήσεων στο Προφίλ/Ρυθμίσεις/Ειδοποιήσεις.
Προσπάθησα πάλι να προσθέσω την κάρτα της NBG που με ενδιαφέρει αλλά και πάλι αποτυχία όπως φαίνεται στο συνημμένο screenshot και ίσως οφείλεται στις πολλές προσπάθειες. Δεν ξέρω τι να πω.
Περίεργα, κατλαφερα να προσθέσω άλλη κάρτα (Credit) της NBG παίζοντας με τα 2 buttons της μπάρας, το στρογγυλό στη μέση και το τετράγωνο αριστερά. Ήρθε ο 6ψήφιος στην οθόνη και ολοκληρώθηκε η διαδικασία.
Το αποτέλεσμα είναι ότι η πιστωτική 1) της NBG αρνείται πεισματικά να προστεθεί και 2) της Eurobank εμφανίζει μόνο την επιλογή για κλήση στην τράπεζα και όχι αποστολή γραπτού μηνύματος.
-
08-10-24, 23:04 Απάντηση: e-banking #12305
Λοιπόν, ασχολήθηκα λίγο με το θέμα σου στον πατέρα μου και συμφωνώ πως κάτι δεν πάει καλά.
Πέταξα την κάρτα του πατέρα μου απο το wallet και καθάρισα και την εφαρμογή της NBG. Υπόψη πως το κινητό του πατέρα μου είναι Nokia με κουμπάκια αρχαίο.
Έβαλα την εφαρμογή πάλι, όλα καλά. Ότι έκανα, άρχισαν SMS στο κινητό του. Μέσα σε όλα η εφαρμογή με υποχρέωσε για εγκρίσεις από την εφαρμογή. Πήγα στις ρυθμίσεις, ειδοποιήσεις και το έκανα αυτό off.
Πάω τώρα να βάλω την κάρτα στο wallet. Έφτανε στο σημείο να στείλει μήνυμα και το sms που έφτανε στο κινητό του μπαμπά, έλεγε να ανοίξω την εφαρμογή να δώσω έγκριση αλλά επειδή τις είχα off, δεν γινόταν τίποτα. Τελικά άνοιξα την εφαρμογή και μου έσκασε στην οθόνη το otp οπότε το είδα, αλλαγή στο wallet και την πέρασε την κάρτα.
Με λίγα λόγια, βλακεία η φάση, αν θες να βάλεις μόνο την κάρτα στο wallet χωρίς την εφαρμογή, στην Εθνική δεν γίνεται?There's no substitute for experience
CorollaClub
-
09-10-24, 07:06 Απάντηση: e-banking #12306
Νεώτερα στοιχεία από την περιπέτειά μου που ξεκίνησε την 2/10 και με ταλαιπωρεί ακόμη.
Στο Eurobank app και στις ρυθμίσεις κάθε κάρτας βρήκα ότι έχει δυνατότητα προσθήκης της στο Gpay.
Ακολουθώντας τη διαδικασία αυτή πρόσθεσα πολύ εύκολα (με δακτυλικό αποτύπωμα για κάθε επαλήθευση/ ταυτοποίηση) όχι μόνο μια κάρτα της αλλά και την πιστωτική που ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα ότι μέσω της κλασικής διαδικασίας εμφανίζει μόνο την επιλογή για κλήση στην τράπεζα και όχι αποστολή γραπτού μηνύματος. Η προσθήκη και των 2 καρτών πραγματοποιήθηκε χωρίς να τις έχω προσθέσει στο wallet.google.com, όπως υποστήριζε ως προυπόθεση το Google support.
Δυστυχώς, αυτή η δυνατότητα δεν υπάρχει στην NBG και εξακολουθεί να με ταλαιπωρεί η αδυναμία προσθήκης της πιστωτικής της που χρησιμοποιώ συχνά λόγω των πόντων go4more και βγάζει το μήνυμα που ανέβασα παραπάνω.
- - - Updated - - -
Όπως έγραψα χθες, κατάφερα να προσθέσω μια κάρτα της NBG παίζοντας με τα buttons στρογγυλό και τετράγωνο στη μπάρα. Αυτά μάλλον δεν υπάρχουν στο δικό σου Nokia. Πατώντας πρώτα το στρογγυλό (στο κέντρο) βγήκα από το μενού του Πορτοφολιού, πήγα στην εφαρμογή της NBG, πήρα τον 6ψήφιο και πατώντας το τετράγωνο (αριστερά) εμφανίστηκαν οι εφαρμογές που είχα ανοικτές, επέλεξα εκείνη του Πορτοφολιού, έγραψα τον 6ψήφιο και ολοκληρώθηκε η διαδικασία προσθήκης της.
Στην περίπτωσή μου αυτή η διαδικασία δεν γίνεται με την πιστωτική που παρέλαβα την προηγούμενη εβδομάδα και προσπαθώ από 2/10 να την προσθέσω στο Ποστοφόλι, γιατί πριν φτάσει στο στάδιο της επιλογής του τρόπου επαλήθευσής/ ταυτοποίησης εξακολουθεί να βγάζει το μήνυμα αδυναμίας που ανέβασα παραπάνω.
-
09-10-24, 13:51 Απάντηση: e-banking #12307
Δεν ξέρω αν έχεις βρει την λύση αλλά πρέπει να κάνεις πιο βασικά πράγματα: 1ον αν το κινητό σου είναι Xiaomi κάνε ενημέρωση στην τελευταία έκδοση του MIUI αλλιώς θα έχεις θέματα. 2ον ξηλωνεις ολες τις καρτες από το google pay 3ον και στο NBG και στο wallet κάνεις το εξής: Ρυθμίσεις > εφαρμογές > διαχείρηση εφαρμογών > και ψάχνεις τις 2 εφαρμογές> στα μενού που θα ανοίξουν πας άδειες ή δικαιώματα> ανοίγεις ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ τα δικαιώματα ακόμα και αν νομίζεις πως δεν τα χρειάζονται> μετά αν βρεις διακόπτη που να λέει : Κατάργηση αδειών εάν η εφαρμογή δεν χρησιμοποιείται ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΝΟΙΚΤΟΣ. Αφού το κάνεις αυτό και στα 2 κάνεις επανεκκίνηση και αφού κάνεις είσοδο στην ΕΤΕ μετά αρχίζεις και προσθέτεις τις κάρτες στο wallet. Αν δεις πως η κάρτα της ΕΤΕ δεν μπαίνει δεν δίνεις καμία σημασία έχουν πρόβλημα επικοινωνίας ξανά προσπαθείς το απόγευμα. Α και να είναι ενημερωμένες και οι εφαρμογές
Αυτά τα βασικά
-
09-10-24, 14:40 Απάντηση: e-banking #12308
Σε επαγγελματικό λογαριασμό της Viva που δεν χρησιμοποιούσα μου ξεφύτρωσε υπόλοιπο -4,99 €. Απ' ό,τι καταλαβαίνω, είναι για το «πλάνο» Zero. Δεν έκανα κινήσεις (π.χ. τερματικά) και η ελάχιστη χρέωση είναι 4,99. Και είναι ανεξάρτητη από τον IBAN, ο οποίος κοστίζει άλλα 10 € μηνιαίως
. Αν έχετε κι εσείς κανέναν αχρείαστο, κοιτάξτε να τον κλείσετε πριν χρεωθείτε. Εγώ τουλάχιστον δεν έλαβα καμία ενημέρωση. Τόσο ακριβό θα τους έπεφτε ένα email;
Παράλληλα, προσπαθώ να ακυρώσω από τις αρχές Σεπτεμβρίου τη χρέωση των 10 € για τον IBAN στον προσωπικό λογαριασμό που επίσης δεν χρησιμοποιώ. Μέχρι σήμερα δεν το έχουν καταφέρει.
«O πρώτος acquirer στην Ευρώπη», τόσο μαγαζάκι;- Κάνετε τη δουλειά σας γρήγορα, αξιόπιστα, με ασφάλεια, χωρίς τεχνητούς περιορισμούς και δωρεάν με το Linux.
- Οι δίσκοι χαλάνε! Σκεφτείτε τα αρχεία σας πριν την πατήσετε. Κάνετε τακτικά backup.
-
09-10-24, 15:02 Απάντηση: e-banking #12309
-
09-10-24, 17:40 Απάντηση: e-banking #12310
1. Έχω Xiaomi (Poco M6 Pro) με HyperOS 1.0.5.0.UNFEUXM και όχι miui.
2. Στις προσπάθειες που έκανα από 2/10 και με την οδηγία που έδωσε το Google support διέγραψα τις κάρτες μέσω του Gpay και στη συνέχεια διέγραψα τις εφαρμογές της Eurobank και της NBG (όχι της Alpha αφού δεν είχα προβλημα).
3. Ξαναπέρασα με δυσκολία στην αρχή τις κάρτες της Eurobank αλλά εύκολα στη συνέχεια όταν ανακάλυψα ότι η εφαρμογή της παρέχει τη δυνατότητα να περάσεις τις κάρτες της στο Gpay άμεσα χωρίς την αποστολή μηνυμάτων αλλά με δακτυλικό αποτύπωμα.
4. Για τις κάρτες της NBG έλεγξα στη διαδρομή που γράφεις τις άδειες (ειδικά στις Ειδοποιήσεις) και ήταν ανοικτές (και οι αναδυόμενες), Τώρα όμως βλέπω ότι στις Miscellaneous ήταν κλειστές οι αναδυόμενες και άνοιξα το διακόπτη. Επίσης, είναι ανοικτός ο διακόπτης "Παύση δεαστηριότητος αδρανούς εφαρμογής" (Κατάργηση αδειών, διαγραφή προσωρινών αρχείων και διακοπή ειδοποιήσεων). Δεν ξέρω αν εννοείς αυτόν, αλλά δεν είχα πρόβλημα στην αποστολή των ειδοποιήσεων, δεδομένου ότι οι ειδοποιήσεις ερχόντουσαν αλλά πήγαιναν στην εφαρμογή της NBG και όχι στην οθόνη. Τον άφησα ανοικτό μέχρι να απαντήσεις αν εννοείς αυτόν.
5. Πέρασα με δυσκολία τις κάρτες της NBG και έμεινε μόνο μια και συγκεκριμένα η πιστωτική που άλλαξα την προηγούμενη εβδομάδα και ήταν η αφορμή για όλη αυτή την περιπέτεια. Όποιο τρόπο και αν ακολούθησα (και είναι πάρα πολλοί) βγάζει το μήνυμα με το screenshot που έχω αναρτήσει σε προηγούμενο post.
6. Πάντα έκανα επανεκκίνηση μετά από κάθε προσπάθεια ελπίζοντας ότι θα λυθεί το πρόβλημα.
7. Παρά το γεγονός ότι χρησιμοποιώ αυτή την πιστωτική για τους πόντους go4more, δεν είμαι διατεθειμένος να αρχίσω πάλι όλη αυτή τη διαδικασία από την αρχή.
-
10-10-24, 01:44 Απάντηση: e-banking #12311
-
15-10-24, 09:05 Απάντηση: e-banking #12312
-
17-10-24, 13:39 Απάντηση: e-banking #12313
Στη δική μου περίπτωση: Επαγγελματικός λογαριασμός Viva ΧΩΡΙΣ αίτηση για IBAN + επιβεβαίωση από τον εκπρόσωπο ότι ΔΕΝ θα χρεωθεί ο IBAN αν δεν υπάρχει αίτηση. Αποτέλεσμα χρεώσεις 10€ (για το IBAN που δεν αιτήθηκα) και φυσικά 4,99€ για το Zero. Άνοιξα ticket και το επεσήμανα, μου επιβεβαίωσαν ότι ΔΕΝ θα έπρεπε να είχε χρεωθεί τα 10€ και είπαν πως θα τα αντιλογίσουν. Αποτέλεσμα: Τον επόμενο μήνα τα χρέωσε ξανά 10€ + φυσικά 4,99€. Έκανα καταγγελία στον HOBIS, αλλά με ενημέρωσαν πως η Viva δεν εμπίπτει στη διαδικασία του Τραπεζικού Διαμεσολαβητή. Η Τράπεζα της Ελλάδος στην ιστοσελίδα της για τις καταγγελίες λέει ότι δεν ασχολείται με αυτά.
Κατά τα άλλα, το χρηματοπιστοτικό σύστημα είναι «ρυθμισμένο» και «προστατεύει» τον πολίτη και για αυτό πρέπει να το «εμπιστευόμαστε». Αν δε μπορούμε να βγάλουμε άκρη για 20€, θεωρώ απίθανο να μπορούμε να βγάλουμε άκρη για 100.000€ που αφορά την «προστασία» των καταθέσεων.
Fun fact: Οι χρεώσεις των 10+4 ΔΕΝ εμφανίζονται στην επισκόπηση των κινήσεων, ούτε στο κινητό ούτε μέσω Web. Για να τις βρει κανείς πρέπει να κατεβάσει Statement. Δηλαδή ο ΔΟΛΟΣ είναι ξεκάθαρος! Δεν τα δείχνουμε σε πρώτο πλάνο κι αν το προσέξει κανείς, του κάνουμε τη ζωή δύσκολη για να τα αντιλογίσουμε (ίσως κάποτε, αλλά δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμη γιατί μας λείπουν χρήματα).
-
17-10-24, 16:14 Απάντηση: e-banking #12314
Το ίδιο και σε εμένα.
Τι είναι το Zero;
-
17-10-24, 16:34 Απάντηση: e-banking #12315
Το ΟΤΡ για μια αγορά online στην Eurobank σου έρχεται κατά σειρά πρώτα στο Eurobank Mobile App μετά στο Viber και μετά σε SMS ;
Bookmarks