Καλημέρα
Έκανα αίτηση στην HOL, για να μεταφέρω τη γραμμή μου από την Tellas(φυσικά με φορητότητα).
Με πήραν τηλέφωνο από την Tellas, φυσικά για να μου δώσουν καλύτερη προσφορά και τη δέχτηκα.
Για το αίτημα υπαναχώρησης, απαιτείται η διαδικασία όπως περιγράφεται εδώ;
Ή δεν χρειάζεται να παρεμβάλλω τον ΟΤΕ;
1. Τηλεφωνικό άιτημα στον OTE (134) για άιτηση αντίστροφης φορητότητας
Εμφάνιση 1-11 από 11
Θέμα: Αίτημα Υπαναχώρησης
-
06-12-10, 12:45 Αίτημα Υπαναχώρησης #1You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
06-12-10, 13:16 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #2
Δε νομίζω ότι χρειάζεσαι αίτηση υπαναχώρησης από τη στιγμή που δέχτηκες την προσφορά της Tellas. Δεν θα αποδεσμευτεί η γραμμή σου από την Tellas και η HOL θα ακυρήσρι την αίτηση φορητότητας που έχεις κάνει.
-
06-12-10, 13:28 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #3
Εδώ είναι το παράδοξο:
1) Η HOL μου λέει ότι δεν μπορεί να με μεταφέρει αν δεν τους δώσω αριθμό βρόγχου - τον οποίο ζήτησα από την tellas, γιαυτό και με πήραν τηλέρωνο για να μου κάνουν προσφορά.
2) Η Tellas μου λέει ότι παρόλο που δεν έχει αριθμό βρόγχου η HOL, έχει ήδη στείλει το αίτημα για φορητότητα και ότι πρέπει να κάνω εγώ το αίτημα υπαναχώρησης.
Update: Τώρα η Tellas λέει πως εφόσον δεν έχω δώσει αριθμό βρόγχου στην HOL, ΔΕΝ μπορει να γίνει η φορητότητα και ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι και πως είμαι καλυμένος.
Είναι 100% σίγουρο αυτό;;;You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
06-12-10, 13:41 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #4
Από τη στιγμή που έστειλε η HOL αίτημα φορητότητας και εσύ συμφώνησες να μείνεις Tellas (αφού μάλιστα σε πήραν αυτοί για καλύτερη προσφορά), είναι σα να μη δίνεις την έγκρισή σου να προχωρήσει η φορητότητα και είναι υποχρεωμένος ο πάροχος να μην παραχωρήσει στην παραχώρηση της γραμμής αλλού.
Για καλό και για κακό ζήτα τους αυτά που είπαν και γραπτώς, σε περίπτωση που γίνει στραβή για να τους κόψεις τον (_|_) μετά
-
06-12-10, 13:48 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #5
Για να είσαι 100% καλυμένος να στείλεις με φαξ ή e-mail κατάργηση αιτήματος στη hol μαζί με την ταυτότητα του κατόχου της γραμμής. Ουσιαστικά πρέπει να ενημερωθεί ο πάροχς δέκτης της αίτησής σου για την υπαναχώρησή σου....αν η hol έχει ενεργό αίτημα απο εσένα, δεν μπορεί να σε κρατάει δεσμευμένο η Τελλάς.
-
06-12-10, 14:54 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #6
....και αν παρόλα αυτά στείλουν "κατά λάθος" ρούτερ,απλά μην το παραλάβεις....στείλε το πίσω...!!!
-
06-12-10, 22:42 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #7
Ναι!!!Αυτό είναι το μόνο σίγουρο!
Ετοίμασα και μια αίτηση με το παρακάτω κείμενο:
Σας ενημερώνω ότι ασκώ το δικαίωµα υπαναχώρησής µου από την Σύµβαση που υπέγραψα με την εταιρία σας στις 30/11/2010 µε αποστολή του παρόντος εντύπου εµπρόθεσµα (εντός 10 εργάσιµων ηµερών) και όπως ορίζει ο Ν. 2251/1994 και σας καλώ όπως από την παραλαβή της παρούσας προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες, µε σκοπό τη µη ενεργοποίηση/ απενεργοποίηση της υπηρεσίας σας στην τηλεφωνική µου σύνδεση με αριθμό 2310xxxxxxΤελευταία επεξεργασία από το μέλος Φιλόσοφος_Στ@ρχίδας : 06-12-10 στις 23:19.
You thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
06-12-10, 23:58 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #8
Πάντως χωρίς να θέλω να σε επηρεάσω ανάμεσα σε hol και Tellas, χίλιες φορές hol.....και η hol θα σου έδινε 3 μήνες δώρο
-
07-12-10, 00:18 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #9
Εϊμαι ήδη 1.5 χρόνο χωρίς ΚΑΝΕΝΑ απολύτως παράπονο.
Η hol μου έδινε 3 μήνες από την online αίτηση + modem αλλά με 35 ευρώ τέλος για την ενεργοποίησηYou thought there would be a funny slogan here.
You just fell for one of my classical pranks.
Bazinga
-
17-04-13, 01:50 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #10
Κι εγώ την πάτησα...
Ενώ ήμουν στην On και έκανα αίτηση με πλασιέ, που μου πουλούσε φύκια (adsl) για μεταξωτές κορδέλες (vdsl).
Κι ενώ έστειλα 2 φαξ για να μην γίνει port out, έγινε!
Σήμερα έστειλα φαξ υπαναχώρησης, 8 μέρες μετά από την σύνδεσή μου, λέγοντας ότι δεν δέχομαι καμία χρέωση.
Για να δούμε...Όταν είχατε PSTN, είχα ISDN. Όταν περιμένατε να πάει 22:00 για να πληρώσετε μισή χρονοχρέωση, εγώ είχα flat rate GPRS. Όταν βάλατε ADSL Shared LLU, εγώ είχα SDSL full LLU. Όταν αναβαθμίσατε σε 2play ADSL2, εγώ είχα 3play ADSL2+ Annex M. Kαι τώρα που ψάχνετε για VDSL, εγώ έχω ήδη FTTH.
-
17-04-13, 07:24 Απάντηση: Αίτημα Υπαναχώρησης #11
Παρόμοια Θέματα
-
Δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση WIND
Από aperif στο φόρουμ WindΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 02-12-10, 19:17 -
Αιτημα υπαναχωρησης
Από MANTHES στο φόρουμ WindΜηνύματα: 24Τελευταίο Μήνυμα: 21-06-10, 15:52 -
On Telecoms - Διαδικασία υπαναχώρησης
Από Tem στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 349Τελευταίο Μήνυμα: 01-04-08, 13:00 -
Ασφαλής Διαδικασία Υπαναχώρησης απο Αίτημα dp στη HOL
Από billgout στο φόρουμ VodafoneΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-08, 00:38 -
Έντυπο υπαναχώρησης;
Από gryzor στο φόρουμ WindΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 07-09-07, 14:35
Bookmarks