Εμφάνιση 1-11 από 11
  1. #1
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Α. Εισαγωγή

    Όσοι παρακολουθούν έστω σχετικά συχνά το «συγγενικό» thread με τίτλο «Αναδιάρθρωση Παιδείας...», θα έχουν μάλλον καταλάβει τι είναι αυτός ο μηχανισμός που η κυβέρνηση προκλητικά συνεχίζει να ονομάζει «αξιολόγηση», προφανώς για να εκμεταλλευτεί το ότι ο όρος ακούγεται ως κάτι το θετικό σε όσους τον πρωτακούν. Επίσης, θα γνωρίζουν ότι παρόμοια αναδιαρθρωτικά μέτρα ήθελε να λάβει και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (δείτε πχ εδώ για τις προτάσεις του ΕΣΥΠ, που περιελάμβαναν μεταξύ άλλων «αξιολόγηση», ατομικό φάκελο για κάθε μαθητή, κατάργηση δωρεάν βιβλίων, κτλ.). Ευτυχώς πάντως το φοιτητικό κίνημα τρόμαξε τόσο την κυβέρνηση, που αναγκάστηκε να απορρίψει (προς το παρόν τουλάχιστον) τα μέτρα αυτά, διότι ήξερε πως τυχόν προσπάθεια εφαρμογής τους θα «φούντωνε» το κίνημα, καθώς θα έμπαιναν σε αυτό και οι μαθητές των σχολείων.

    Αυτό που δεν έχουμε αναφέρει ως τώρα είναι πως όλα αυτά τα μέτρα που προσπαθεί η κυβέρνηση να εφαρμόσει στα παν/μία, και που θα ήθελε να εφαρμόσει και στα σχολεία, [/b]δεν είναι παρά μια «light» έκδοση της «Αξιολόγησης», όπως ήδη εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια στις «προηγμένες» χώρες όπως οι ΗΠΑ,Αγγλία,κτλ.
    Ο λόγος για τον οποίο η κυβέρνηση καταφεύγει σε πρώτη τουλάχιστον φάση σε αυτή τη light έκδοση, είναι προφανώς διότι φοβάται ότι αν πάει κατευθείαν να εφαρμόσει την «πλήρη» έκδοση της «αξιολόγησης», οι αντιδράσεις στα παν/μία θα είναι τεράστιες.
    Σε αντίθεση όμως με τα παν/μία, όπου οι φοιτητές έχουν μια στοιχειώδη έστω ωριμότητα ώστε να καταλάβουν τι γίνεται, υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που ασχολούνται, υπάρχουν συνελεύσεις, κτλ (αν και όλα αυτά συχνά υπολειτουργούν-τέλος πάντων), στα νηπιαγωγεία αυτά ΔΕΝ υπάρχουν. Θα ήταν άλλωστε αστείο να ζητήσουμε από πεντάχρονα παιδιά να κατανοήσουν τι σημαίνει η «αξιολόγηση», πόσο μάλλον να κάνουν συνελεύσεις, κτλ...

    Έτσι, όσο απίστευτο και αν φαίνεται, η κυβέρνηση προσπαθεί να εφαρμόσει την «κανονική» (ούτε καν τη “light”) έκδοση της αξιολόγησης...στα νηπιαγωγεία, όπου ξέρει ότι δε θα συναντήσει ουσιαστική αντίσταση. Έτσι, οι νέες γενιές θα είναι απόλυτα εξοικειωμένες με τον απαράδεκτο αυτό μηχανισμό.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Β. «Αξιολόγηση»...της επίδοσης των νηπίων, αλλά και της συμπεριφοράς τους

    Τι ακριβώς όμως περιλαμβάνει η «αξιολόγηση», όπως θα εφαρμοστεί(?) στα νηπιαγωγεία, και γιατί είναι τόσο άσχημη και πολύ χειρότερη από τη «light αξιολόγηση» που προσπαθούν να φέρουν σε εμάς και την απορρίπτουμε?

    Δείτε καταρχήν το παρακάτω άρθρο του in.gr, για μια πρώτη παρουσίαση του θέματος:
    http://www.in.gr/news/article.asp?ln...0&lngDtrID=244

    Στο παραπάνω άρθρο, αφού πρώτα γίνεται μια αναφορά στην «αξιολόγηση» και στο ατομικό φακέλωμα στο δημοτικό, που θα συνοδεύεται από έξαρση των τεστ και της εντατικοποίησης (περισσότερα εδώ), αναφέρεται στην περίπτωση των νηπιαγωγείων:

    Αυτό λοιπόν που ούτε λίγο-ούτε πολύ μας λέει το άρθρο, είναι ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι:

    -Η «αξιολόγηση» και το φακέλωμα της επίδοσης των νηπίων («καταγραφή της εξέλιξης των παιδιών», όπως αναφέρεται στο άρθρο - τώρα τι σόι εξέλιξη μπορεί να καταγραφεί σε παιδιά 5 χρονών αυτό είναι ένα καλό ερώτημα).

    -Το νέο στοιχείο της υπόθεσης «αξιολόγηση» όμως, που μας οδηγεί στο να τη διαχωρίσουμε από την «αξιολόγηση» που πάνε να εφαρμόσουν στα παν/μία είναι ότι η «αξιολόγηση» στα νήπια θα γίνεται όχι μόνο στην επίδοση, αλλά και στη συμπεριφορά.
    Για να το πετύχει αυτό η κυβέρνηση, θα εισάγει (προαιρετικά προς το παρόν) κάμερες και μικρόφωνα στα νηπιαγωγεία, προκειμένου να βιντεοσκοπεί/μαγνητοφωνεί τις συνομιλίες των νηπίων, τις συμπεριφορές που αναπτύσσουν όταν παίζουν, κτλ.

    Το άρθρο του in.gr δε μας λέει βέβαια τι ακριβώς θα γίνεται μετά, αλλά η εμπειρία από άλλες χώρες, στις οποίες αυτά εφαρμόζονται εδώ και λίγα χρόνια (ΗΠΑ, Αγγλία, κτλ) μας διδάσκει ότι οι συμπεριφορές αυτές που καταγράφονται, θα «αξιολογούνται», και αν κάποιος έχει τη «σωστή» συμπεριφορά (σύμφωνα με τα κριτήρια με τα οποία γίνεται η «αξιολόγηση»), θα παίρνει καλό βαθμό, και «όλα καλά», αν όμως κάποιος άλλος ΔΕΝ έχει τη «σωστή συμπεριφορά, τότε θα παίρνει κακό βαθμό και θα παίρνονται τιμωρητικά μέτρα εναντίον του προκειμένου να...«συμμορφωθεί».
    Όσο για τα κριτήρια της «αξιολόγησης», αυτά όλοι λίγο-πολύ μπορούν να τα καταλάβουν (δεν είναι τυχαίο πχ το ότι όλο και περισσότεροι καταλήγουν να διατυπώνουν απόψεις του στυλ «θέλουν να μας κάνουν ρομποτάκια» ή κάτι τέτοιο, κάτι που αποδεικνύει ότι έστω και με έναν ασαφή τρόπο, ο κόσμος καταλαβαίνει το σκοπό μηχανισμών όπως εδώ η «αξιολόγηση» της συμπεριφοράς). Εκτός βέβαια και αν κάποιος θεωρεί ότι η καταγραφή με κάμερες και μικρόφωνα της συμπεριφοράς των πεντάχρονων, και η συμμόρφωση όσων επιδεικνύουν τη «λάθος» συμπεριφορά είναι...για το καλό των παιδιών (εδώ γελάνε πάντως).

    Είναι λοιπόν προφανές ότι αυτά που μέχρι πρόσφατα διαβάζαμε σε νουβέλες ή βλέπαμε σε ταινίες επ. φαντασίας, σχετικά με εφιαλτικές μελλοντολογικές κοινωνίες τύπου «big brother», όπου επικρατεί ένα απολυταρχικό-φασιστικό καθεστώς, η ανθρώπινη συμπεριφορά ελέγχεται και οι άνθρωποι «παθητικοποιούνται» είναι -δυστυχώς- πολύ πιο κοντά απ’ ότι νομίζουμε...

  3. #3
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Γ. Πλύση εγκεφάλου...

    Όπως αναφέραμε και πιο πάνω, τα μέτρα καταγραφής (μέσω μικροφώνων/καμερών) της συμπεριφοράς των νηπίων είναι, σε πρώτη τουλάχιστον φάση, προαιρετικά.
    Το γιατί συμβαίνει αυτό δεν έχει να κάνει με τις αντιστάσεις των μαθητών (που 5 χρονών είναι, τι αντίσταση να προβάλλουν?), αλλά με τις αντιστάσεις των καθηγητών τους (νηπιαγωγοί).

    Όπως εύκολα μπορεί να καταλάβει κανείς, η κυβέρνηση δύσκολα θα μπορέσει να πείσει τους νηπιαγωγούς να υπακούσουν στα μέτρα αυτά. Γι’ αυτό και είναι, προς το παρόν, προαιρετικά.
    Μπορεί όμως η κυβέρνηση να μην περιμένει να πείσει τους υπάρχοντες νηπιαγωγούς (ή τουλάχιστον τους περισσότερους), αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε μπορεί να πείσει τις επόμενες γενιές νηπιαγωγών/δασκάλων, κτλ, που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στα παν/μία και σπουδάζουν...

    Έτσι, εφαρμόζοντας τακτικές που παραπέμπουν σε αυτό που λέμε «πλύση εγκεφάλου», η κυβέρνηση «μαθαίνει» στους σημερινούς φοιτητές (και αυριανούς δασκάλους/νηπιαγωγούς), την «αξιολόγηση».
    Όσο απίστευτα και αν ακούγονται αυτά, δυστυχώς ισχύουν. Δείτε πχ 2 βιβλία τα οποία διδάσκονται στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Πάτρας οι αυριανοί δάσκαλοι:




    Και επειδή δεν πρέπει να κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, δείτε τις περιλήψεις των περιεχομένων των βιβλίων, στη διεύθυνση:
    http://www.dardanosnet.gr/home/book-details.php?id=743
    http://www.dardanosnet.gr/home/book-details.php?id=1364

    Είναι φανερό ότι η προπαγάνδα υπέρ της «αξιολόγησης», εξυπηρετεί 2 σκοπούς:
    Πρώτον, μαθαίνει στους αυριανούς εκπαιδευτικούς να εντατικοποιούν τους μαθητές τους μέσω εξαντλητικών προγραμμάτων σπουδών (εγγενές κομμάτι της «αξιολόγησης»), και
    Δεύτερων, εξοικειώνει τους φοιτητές αυτούς με την έννοια της «αξιολόγησης», ώστε αργότερα να είναι πιο δεκτικοί απέναντί της και άρα να μην έχουν πολλές αντιρρήσεις ακόμα και για φασιστικά μέτρα, όπως η παρακολούθηση/έλεγχος της συμπεριφοράς των μαθητών (τότε προφανώς όλα αυτά θα γίνουν και υποχρεωτικά, από προαιρετικά που θέλουν να τα κάνουν τώρα).

    Είναι λοιπόν φανερή η ανάγκη για εμάς, ως φοιτητικό κίνημα, να χτυπήσουμε την «αξιολόγηση» στα παν/μία, ώστε, εκτός των δικών μας συμφερόντων, να προστατέψουμε και τα συμφέροντα όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης, καθώς αν η «αξιολόγηση» σταματήσει εδώ, θα δυσκολευτεί να εφαρμοστεί οπουδήποτε αλλού...

  4. #4
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Δ. Υπάρχουν και χειρότερα...

    Όλα αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω σίγουρα σε κάποιους θα φαίνονται υπερβολικά, όμως ήδη αποτελούν πραγματικότητα σε πολλές «προηγμένες» χώρες, όπως πχ η Αγγλία.

    Μάλιστα, εκεί τα πράγματα έχουν «εξελιχθεί» τόσο πολύ (προς το χειρότερο), ώστε έχουν φτάσει στο σημείο να ζητούν από τους μαθητές στα σχολεία να φακελώνονται με απίστευτες «bigbrother-ικές» μεθόδους:
    Για παράδειγμα, οι μαθητές αναγκάζονται να περνούν από τεστ αναγνώρισης του δακτυλικού τους αποτυπώματος ή της ίριδας του ματιού (όπως στις ταινίες), προκειμένου να πάνε στην καφετέρια του σχολείου τους ή να δανειστούν ένα βιβλίο από τη βιβλιοθήκη.
    Το αν και το πότε θα έρθουν όλα αυτά σε εμάς, θα εξαρτηθεί προφανώς από το κατά πόσο θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε την «κερκόπορτα» που προσπαθεί αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση να ανοίξει με την επιχειρούμενη αναδιάρθρωση της Παιδείας.

    Περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση στα σχολεία της Αγγλίας, στο ακόλουθο άρθρο, στο τέλος του οποίου μάλιστα υπάρχουν και περαιτέρω links, για όποιον θέλει να μάθει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες:

    http://www.indymedia.org.uk/en/regio...08/348865.html


    ΥΓ: Το θέμα βέβαια κανονικά θα έπρεπε να μπει στο thread «Αναδιάρθρωση Παιδείας», λόγω όμως της σοβαρότητας του, θεωρήσαμε σκόπιμο να δημιουργήσουμε ξεχωριστό thread (δεν είναι εξάλλου μικρό πράγμα να μαθαίνεις ότι η συμπεριφορά των πεντάχρονων θα παρακολουθείται από κάμερες/μικρόφωνα και θα ελέγχεται)...

  5. #5
    Το avatar του μέλους hemlock
    Το μέλος hemlock δεν είναι συνδεδεμένο Τι εννοείς δεν ξέρεις πως το deadline ειναι ΑΥΡΙΟ?
    Εγγραφή
    13-05-2006
    Περιοχή
    ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΤΤΙΚΗΣ(ΜΕΝΙΔΙ)
    Μηνύματα
    10.044
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/512
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΑΧΑΡΝΩΝ
    Ειχες την προνοητικοτητα να ξεκινησεις νεο thread...
    Ευγε....
    Α και μην εντασεις τους αναρχικους ,οπως εσυ ,στο φοιτητικο κινημα τα ξαναειπαμε αυτα!!!!
    ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.

  6. #6
    Εγγραφή
    03-09-2003
    Περιοχή
    Όπου υπάρχει PC με δίκτυο :)
    Μηνύματα
    1.650
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    Leased
    Ταχύτητα
    10 Gbps
    ISP
    ΕΔΕΤ
    Router
    Cisco μαραφέτια
    @ciaoant1: 4 post στη σειρά! Πολύ δουλειά έπεσε στα διάφορα fora σήμερα Γιάννη

  7. #7
    Εγγραφή
    26-09-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    188
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Nova
    Άραγε αξίζει να απαντάς σε διαφημιστικά threads?

  8. #8
    Εγγραφή
    07-11-2005
    Περιοχή
    /dev/null
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    1.610
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    20480/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΑΤΗΣΙΑ
    Router
    OpenBSD -stable
    SNR / Attn
    6(dB) / 12(dB)
    Πολύ ενδιαφέρον θέμα... Τουλάχιστον μέχρι να δούμε τι παίζει. Έχω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις όμως (κλασικά ).

    Το παρών σχέδιο μιλάει στην ουσία για εντατικοποίηση της μελέτης και δυσκολία της ύλης των μαθημάτων. Απόλυτα φυσιολογικό μιας και όποιος δείξει στους γονείς του τα μαθήματα που κάνει (ή έκανε) θα πάρουν την απάντηση "τι είν' τούτο;" μιας και η εκπαίδευση που είχαν λάβει ήταν χαμηλότερη σε σχέση με την δική μας. Λογικότατο βάση αναπτυξης επιστημών και τεχνολογίας.

    Από όσα είδα, πέτυχα και την εξήγηση "δεν κάνουν όλοι για πανεπιστήμια". Αυτό για καλό το βλέπω. Από τη μία όλοι φωνάζουν για ανεργία και από την άλλη όταν το κράτος πάει να κάνει κάποιο "ξεκαθάρισμα" ώστε να μοιραστούν οι θέσεις εργασίας, πάλι οι ίδιοι αντιδρούν. Δε γίνεται ο καθένας να σπουδάζει ό,τι γουστάρει και μετά να έχει την απαίτηση να βρει και δουλειά. Αν έχεις να προτείνεις μία άλλη λύση η οποία είναι εφικτή, πες την.

    Ας πάω στις "κάμερες και τα μικρόφωνα" στα νηπιαγωγία. Αν κάποιο παιδί είναι αντικοινωνικό ή συμπεριφέρεται "περίεργα", αυτό θα πρέπει να γνωστοποιηθεί από ψυχολόγο. Δηλαδή για κάθε νηπιαγωγίο, θα πρέπει να υπάρχουν άτομα που θα αναλύουν την κάθε ώρα που το παιδί είναι μέσα στην τάξη, που θα "κόβουν" τα σημεία που βλέπουν κάτι "περίεργο", θα τα "δένουν" σε ένα video και μετά κάποιος ψυχολόγος θα πρέπει να τα δει σε συνδιασμό με την ομιλία στους γονείς του παιδιού ώστε να δει σε τι περιβάλλον ζει το παιδί, ποιά είναι τα βιώματά του κλπ.

    Βάλε πως η "παρακολούθηση" θα πρέπει να γίνει ως εξής. Θα πρέπει κάποιος να κάτσει να δει το ίδιο video τόσες φορές όσα έιναι και τα παιδιά (για 20 παιδιά, 20 playback του video). Βάλε πως τα παιδιά μέσα στην τάξη είναι 6 ώρες άρα μιλάμε για 20*6=120 ώρες απλώς για να δει κάποιος το video από μία ημέρα σχολείου σε μία τάξη 20 παιδιών... Πόσοι πρέπει να κάνουν αυτή τη δουλειά; Είναι κάτι που δε γίνεται όσο διαρκεί το μάθημα. Θέλει ανάλυση, άρα και αυτός που το βλέπει πρέπει να είναι εξειδικευμένος.
    Richard Stallman: "I see you are being your usual friendly self ;-}."
    Theo de Raadt: "Yes, and you are being the usual slimy hypocritical asshole."

  9. #9
    Εγγραφή
    24-06-2003
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    52
    Μηνύματα
    1.067
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL Tellas Full
    Ταχύτητα
    12288/512
    ISP
    Tellas
    Router
    SpeedStream
    Εγώ αντί για μέτρα έχω να προτείνω να δίνουμε σε όλους πτυχία αμέσως με το που βγουν από το δημοτικό και να τους βρίσκουμε δουλειά (καρέκλα) στο δημόσιο...

    Και το καταπληκτικότερο όλων... αντί για προτάσεις για την παιδεία (και μάλιστα για την αξιολόγηση που και οι ίδιοι σωστά είχαν στο πρόγραμμά τους), το ΠΑΣΟΚ προτείνει ο πρώτος μισθών δασκάλων και καθηγητών να γίνει 1400 Ευρώ... (!!!! 1500 λέω εγώ... να τα στρογγυλέψουμε)

  10. #10
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    για δείτε και αυτό:

    Γιατί απαγορεύτηκε το... κουτσό στη Βρετανία

    «Τα σχολεία ανοίγουν και οι αστυνομικές αρχές βρίσκονται σε κατάσταση συναγερμού στη Βρετανία. Σπάνε το κεφάλι τους για να βρουν πώς θα αντιμετωπίσουν την ετήσια απειλή κατά της εθνικής ασφάλειας. Οχι τους τρομοκράτες, αλλά τα παιδιά που χασομερούν στους δρόμους και τις γειτονιές. Τα πειθαρχικά μέτρα μπορεί να είναι πολύ αυστηρά, όπως η απαγόρευση της κυκλοφορίας. Αλλα είναι απλώς αστεία. (...) Μερικές πόλεις έχουν επιβάλει απαγόρευση της κυκλοφορίας (όλα τα παιδιά στο σπίτι από τις εννέα το βράδυ), ενώ παιδονόμοι έχουν το δικαίωμα να πάρουν ένα παιδί από το δρόμο και να το οδηγήσουν στο σπίτι του, αν το θεωρήσουν απαραίτητο.

    Πέρυσι, πολλές βρετανικές πόλεις είχαν κινητοποιήσει το στρατό για νυχτερινές περιπολίες στους δρόμους (το υπουργείο Αμυνας είχε πει πως η στρατιωτική παρουσία θα λειτουργούσε "αποτρεπτικά στην κακή διαγωγή των νέων"). Σε άλλες πόλεις, όπως στο Γουέστον Μαρ, οι αστυνομικές αρχές διώχνουν τους νέους από πάρκα και άλλους δημόσιους χώρους "βομβαρδίζοντάς" τους με ισχυρές λάμπες αλογόνου από ελικόπτερα.

    Φυσικά, η απαγόρευση της κυκλοφορίας και τα άλλα κατασταλτικά μέτρα είναι πράγματα που θα περίμενε κανείς από μια χώρα που βρίσκεται σε κατάσταση πολιορκίας. Ομως, όχι, η Βρετανία δεν διολισθαίνει προς τη δικτατορία. Απλώς, όλα αυτά τα παράδοξα μέτρα πιστοποιούν πως οι μεγάλοι έχουν χάσει πια την επαφή με τα παιδιά τους. Δεν ξέρουν πώς να τα πάρουν με το καλό, δεν μπορούν να τα πλησιάσουν. Αν τα παιδιά τους είναι κοινωνικά απροσάρμοστα μια φορά, αυτοί είναι δέκα. Μικροαταξίες για τις οποίες άλλοτε θα έφτανε ένα μάλωμα ή ένα τράβηγμα από το αυτί, σήμερα κινητοποιούν ολόκληρα τάγματα στον αγώνα για "τάξη και ηθική".

    Το κουτσό απαγορεύτηκε κι αυτό από την αστυνομία του Γουέστ Μίντλαντ, μετέδωσε το BBC, επειδή τα παιδιά λερώνουν τους δρόμους με κιμωλία».
    http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=26926236

  11. #11
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Υπάρχει σχετικό νημά http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=37466

    Συνεχιστέ εκεί ευχαριστώ

Παρόμοια Θέματα

  1. Αναδιάρθρωση Παιδείας
    Από ciaoant1 στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 10049
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-03-25, 16:17
  2. Αναδιαρθρωση παιδείας > Άρθρο 16
    Από WandereR στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-03-07, 17:54

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας