Login Form
IPv6 Ready
Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 89
  1. #1
    Εγγραφή
    19-11-2003
    Περιοχή
    Αργυρούπολη
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    236
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Θα επικαλεστώ την υπομονή των αναγνωστών του forum, καθώς αυτά που θα διαβάσετε είναι πολλά.. αλλά ενδιαφέροντα για μία παλιά σκηνή, την Demoscene η οποία όμως εξακολουθεί να παραμένει άγνωστη στον πολύ κόσμο καθώς και τις παραγωγές τις.. τα demos.

    Τι είναι τα Demos

    Τα Demos στα οποία αναφέρομαι, δεν έχουν καμία σχέση με demos συγκροτημάτων που προωθούν τη μουσική τους, ή με προωθητικές εκδόσεις προγραμμάτων και παιχνιδιών. Προέρχεται από τη λέξη "Demonstration" και είναι ουσιαστικά μία επίδειξη.

    Πρόκειται λοιπόν για ένα πρόγραμμα/software, το οποίο αποτελείται από προγραμματισμένα γραφικά που σχεδιάζονται σε πραγματικό χρόνο στην οθόνη, ζωγραφισμένα γραφικά και μουσική, συνδυασμένα και συγχρονισμένα αρμονικά μεταξύ τους με σκοπό να επιδείξουν τόσο τις δυνατότητες του υπολογιστή στον οποίο τρέχουν, όσο και τις ικανότητες των ανθρώπων που το έφτιαξαν τόσο ως μονάδες, όσο και σαν ομάδα.

    Θα μπορούσε κανείς να πει ότι ένα demo θυμίζει σε πολλούς τομείς ένα video clip, μία παραγωγή προς τέρψη του θεατή.

    Από που προήλθαν

    Την εποχή των πρώτων home computers στα οποία άνθισε η βιομηχανία των παιχνιδιών (Commodore 64, Amstrad 464, Spectrum), άνθισε παράλληλα και η πειρατεία των παιχνιδιών. Ταλαντούχοι προγραμματιστές (προερχόμενοι κατά κύριο λόγο από Σκανδιναβικές χώρες) σχημάτιζαν groups όπου "έσπαγαν" την προστασία των παιχνιδιών, και διένειμαν τα παιχνίδια στην αγορά σαν πειρατικά. Καθώς αυτό άρχισε να γίνεται μία επικερδής "επιχείρηση", ο ανταγωνισμός μεταξύ αυτών των groups μεγάλωσε και τους έδωσε έναυσμα πέραν από το να σπάνε και να διανείμουν τα παιχνίδια γρηγορότερα, να διαφημίσουν και το ίδιο τους το group.

    Στο λιγοστό χώρο που έμενε ελεύθερος στη δισκέτα του παιχνιδιού λοιπόν, έβαζαν μία μικρή εισαγωγή που συνήθως αποτελείτο από ένα εφέ (προγραμματισμένο πάντα), κάποιο όμορφο γραφικό, ένα μικρό μουσικό κομμάτι και αρκετό κείμενο που διαφήμιζε το group και πολλές φορές υποβίβαζε τα ανταγωνιστικά groups.

    Επόμενο ήταν ότι ο ανταγωνισμός των groups μεταφέρθηκε και σε αυτό τον τομέα, στο ποιο group θα έχει την καλύτερη εισαγωγή στις διανομές του. Επόμενο ήταν λοιπόν, τα groups αυτά να επιστρατεύσουν ταλαντούχα άτομα σε προγραμματισμό, γραφικά και μουσική ώστε να φτιάχνουν ακόμα καλύτερες εισαγωγές στον μικρότερο δυνατό χώρο (που δεν ξεπέρναγε τα 4kb). Ετσι λοιπόν πέραν της σκηνής του "cracking" των παιχνιδιών, γεννήθηκε και η σκηνή των εισαγωγών.. τα λεγόμενα "Intros" (από το "Introductions"), η πρώιμη μορφή των σημερινών Demos.

    Με τον καιρό, τα άτομα που έφτιαχναν Intros, έβλεπαν ότι ήταν πολύ πιο γοητευτική η ενασχόληση με τη δημιουργία όμορφων και εντυπωσιακών Intros. Ετσι, σιγά σιγά τα άτομα αυτά αποσχίστηκαν από την πειρατεία και ασχολήθηκαν αποκλειστικά με αυτό.

    Ελλείψει του παιχνιδιού από την δισκέτα, είχαν πλέον στη διάθεση τους πολύ περισσότερο χώρο για να φτιάξουν πολύ πιο εντυπωσιακά και σύνθετα πράγματα. Αρχισαν νά δημιουργούνται groups στην Ευρώπη όπου κάνανε μόνο αυτό και δείχνανε τη δουλειά τους σε άλλα groups χωρίς να αποσκοπούν σε κάποιο οικονομικό ώφελος, λαμβάνοντας μόνο την επιβεβαίωση από άλλα άτομα της σκηνής όταν κάνανε κάτι που ήταν φαινομενικά αδύνατο να μπορεί να γίνει στους περιορισμένης δύναμης - τότε - υπολογιστές. Τα groups αυτά στην πλειοψηφία τους αποτελούνταν από έναν η περισσότερους προγραμματιστές, μουσικούς και γραφίστες.

    Οι παραγωγές πλέον δεν αποτελούσαν εισαγωγές για κάτι άλλο (παιχνίδι), έτσι χάσανε τον χαρακτηρισμό Intros και πλέον μετονομαστήκανε σε Demos.

    Τα κανάλια επικοινωνίας εκείνη την εποχή ήταν δύσκολα και λιγοστά. Internet δεν υπήρχε οπότε οι παραγωγές κυκλοφορούσαν είτε από χέρι σε χέρι, είτε σε BBS (Bulletin Board System) οι οποίες πολύ συχνά βρίσκονταν σε διαφορετικές χώρες και οδηγούσαν σε φουσκωμένους από υπεραστικά τηλεφωνήματα λογαριασμούς. Οι συνθήκες αυτές, οδήγησαν τα άτομα της σκηνής να διοργανώνουν ετήσια Parties, όπου συγκεντρωνόντουσαν τα groups, και δείχνανε τις παραγωγές τους, και ενίοτε διαγωνιζόντουσαν μεταξύ τους για το ποιο group είχε φτιάξει το καλύτερο Demo.

    Η σκηνή μεγάλωνε, τα Parties πληθαίνανε, και τα Demos διαθώθηκαν σε όλη την Ευρώπη, και στους "πολύ ψαγμένους" της Αμερικής. Την μεγάλη τους άνθιση την γνώρισαν με την έλευση της Amiga, ενός επαναστατικού τότε υπολογιστή με εξωπραγματικές δυνατότητες ισχύος, γραφικών και ήχου για την εποχή.

    Εντυπωσιακές τεχνικές, εφέ, γραφικά, design και εμπνευσμένη μουσική, μετέτρεψαν τα Demos σε μικρές μορφές ψηφιακής τέχνης.

    Τα Parties

    Οι διαγωνισμοί μεταξύ των groups στα Parties είχαν γίνει πλέον δεδομένοι. Ολο και περισσότερα groups πηγαίνανε στα Parties (τα οποία κατά γενικό κανόνα διαρκούσαν 3 μέρες). Αρχικά σε υπόγεια, σπίτια και μικρούς νοικιασμένους χώρους. Οσο μεγάλωνε η συμμετοχή τόσο μεγαλώνανε και τα Parties, και από την τότε εποχή των υπογείων και των Parties των 10-20 ατόμων, έχουν φτάσει σήμερα να διεξάγονται σε στάδια Hockey, με πολλούς και μεγάλους σπόνσορες, και να φιλοξενούν πάνω από 5000 άτομα.

    Σχεδόν κάθε Ευρωπαϊκή χώρα υιοθέτησε το θεσμό του Demo Party και δημιούργησε το δικό της σε ετήσια βάση. Κάποια από αυτά τα Parties όπως το "Assembly" της Φινλανδίας, απέκτησε τόσο μεγάλο κύρος που κάθε χρόνο θεωρείται η Μέκκα των απανταχού Demosceners, όπου η προβολή ενός Demo σε αυτό και μία καλή θέση στο διαγωνισμό αποτελεί διεθνή αναγνώριση για το group που το έφτιαξε, καθώς επίσης και επιβράβευση με δώρα ή χρηματικά έπαθλα προερχόμενα κατά κανόνα από τους σπόνσορες του Party.

    Η Eλλάδα και τα Demos

    Η ελληνική demoscene δημιουργήθηκε (όπως και τα περισσότερα πράγματα στην Ελλάδα) αργά. Ηταν βέβαια κρυφός θεατής από την περίοδο της Amiga με λιγοστούς οπαδούς, αλλά αποφάσισε να κάνει το πρώτο βήμα στα μέσα των 90's.

    Το 1995, έγινε το πρώτο Ελληνικό Demoparty στην Πάτρα και ονομάστηκε "The Gardening" (ως παραφθορά του πολύ γνωστού "The Gathering" που διεξαγόταν ετησίως στην Νορβηγία.). Οι συμμετοχές σε Demos ήταν ελάχιστες, όπως ελάχιστες ήταν και οι συμμετοχές στους παράπλευρους διαγωνισμούς που κατά παράδοση διεξαγόντουσαν πλέον σε όλα τα parties (όπως διαγωνισμοί Intro σε 4kb, σε 64kb, διαγωνισμοί μουσικής, γραφικών, animation, παιχνιδιών και πολλοί άλλοι "κουφοί" διαγωνισμοί πετάγματος δισκέττας, φαγώματος μερέντας κλπ).

    Τα επόμενα χρόνια (96/97) το Gardening απέδειξε ότι εν τέλει είχε δημιουργηθεί ελληνική demoscene, και υπήρχαν λιγοστά αλλά αξιόλογα groups που ήταν σε θέση να φτιάξουν εντυπωσιακά demos. Οι συμμετοχές περισσότερες σε όλους τους διαγωνισμούς, ο ανταγωνισμός μεγαλύτερος, η παρουσία χορηγών αλλά και η ύπαρξη μεγαλύτερου χώρου για τη διεξαγωγή του Party (Θέατρο Φοιτητικής εστίας πανεπιστημίου Πατρών) ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει περί τα 100 άτομα με τους υπολογιστές τους, αριθμός εντυπωσιακός για τα Ελληνικά δεδομένα.

    Μετά το Gardening 97, η Ελληνική σκηνή εξαφανίστηκε. Η μεταβατική περίοδος των PC όπου πολλές νέες τεχνολογίες άλλαξαν τα δεδομένα (με σημαντικότερη την εμφάνιση των επιταχυντών τρισδιάστατων γραφικών). Η αλλαγή δεν άφησε όμως ανεπηρέαστη ούτε την παγκόσμια demoscene. Για ένα διάστημα 3 χρόνων, υπήρχε η γενικότερη εντύπωση ότι η demoscene είχε πεθάνει. Τα demos ελάχιστα.. τα καλά demos ακόμα λιγότερα, και παλιοί "θρύλοι" της demoscene εξαφανισμένοι.

    Ο καιρός έδειξε όμως ότι η demoscene έκανε απλά διάλλειμα. Το 2000, ξεκίνησαν πάλι τα parties στην Ελλάδα και συνεχίζονται μέχρι και σήμερα. Το "React" αποτελεί τη συνέχεια του Gardening και διεξάγεται σταθερά στο ίδιο μέρος στην Πάτρα, και το "Digital Nexus" που διεξάγεται στο Μετσόβειο Πολυτεχνείο των Αθηνών. Καινούρια groups σχηματίστηκαν, καινούρια Demos εμφανίστηκαν και με τη βοήθεια και του Internet η σκηνή γνωρίζει πλέον τη δεύτερη άνθισή της.

    Ολα καλά μέχρι εδώ, αλλά που και πως μπορώ να δω Demos;

    Τα σημερινά demos όχι μόνο εκμεταλλεύονται τις νέες τεχνολογίες των PC, αλλά πολλές φορές τις απαιτούν. Πλέον το 95% των Demos απαιτεί ύπαρξη επιταχυντή τρισδιάστατων γραφικών (τουλάχιστον Geforce 2 ή αντίστοιχη κάρτα της ATI) και επεξεργαστή άνω των 800Mhz.

    Η μεγαλύτερη πηγή για Demos στεγάζεται στο site www.pouet.net όπου μπορεί ο καθένας να κατεβάσει όλα τα τελευταία demos καθώς και παλιότερα, όπως επίσης να διαβάσει και σχόλια των υπολοίπων demosceners για αυτά.

    Τι είναι αυτό που κάνει τα demos τόσο διαφορετικά;

    Οι κυριότερες διαφορές ενός demo/intro από ένα video clip ή ένα animation σε 3dstudio είναι ότι η απεικόνιση στην οθόνη δεν προέρχεται από ένα έτοιμο αρχείο δεδομένων, αλλά αναλαμβάνει ο επεξεργαστής και η κάρτα γραφικών να απεικονίσουν το demo σε πραγματικό χρόνο, όπως ακριβώς κάνουν για ένα παιχνίδι. Σαν αποτέλεσμα αυτού, τα demos καταλαμβάνουν πολύ μικρότερο χώρο στο δίσκο από ότι ένα animation ή video clip.

    Υπάρχουν πολλά εντυπωσιακά intros τα οποία έχουν μέγεθος 64kb και απεικονίζουν γραφικά και ήχο τα οποία αν ήταν video της ίδιας ποιότητας θα χρειαζόταν πολλά megabytes.. ίσως και gigabytes για να απεικονιστούν.

    Τέλος, έχουν πολύ μεγαλύτερη καλλιτεχνική αξία, καθώς έχουν ωριμάσει και πλέον μπορούν να χαρακτηριστούν ως πραγματική ψηφιακή τέχνη.

    Και εσύ πως αποφάσισες να γράψεις για όλα αυτά;

    Στις 7 Αυγούστου, έγινε για ακόμα μία χρονιά το Assembly στη Φινλανδία (το μεγαλύτερο και σημαντικότερο -όπως ανέφερα παραπάνω- demoparty στον κόσμο). Για πρώτη φορά φέτος, υπήρξε και ελληνική συμμετοχή με demo, η οποία διαγωνίστηκε ανάμεσα σε πάνω από 30 συμμετοχές άλλων χωρών (μεταξύ των οποίων και πολλά "μεγαθήρια" του χώρου) και κατέλαβε την 4η θέση.

    Το "επίτευγμα" αυτό είναι σημαντικό καθώς απέδειξε στην διεθνή demoscene ότι η ελληνική σκηνή όχι μόνο υπάρχει, αλλά μπορεί να ανταγωνιστεί "στα ίσια".

    Η διάκριση αυτή με κάνει διπλά υπερήφανο, όχι μόνο για την προώθηση της Ελλάδας σε αυτό τον -έστω σχετικά άγνωστο- χώρο, αλλά επειδή είχα την τιμή να συμβάλλω σε αυτή, όντας ο μουσικούς του group που έφτιαξε το Demo.

    Και τώρα στα ονόματα και τις διευθύνσεις

    Το group λέγεται Andromeda Software Development ή κατά κόσμο ASD. Το demo λέγεται Dreamchild και μπορείτε να το κατεβάσετε από το site των ASD καθώς και παλιότερες παραγωγές μας ή από την σελίδα του pouet.net όπου μπορείτε να διαβάσετε και σχόλια για αυτό ή να αφήσετε τα δικά σας όπως και να κατεβάσετε και άλλα Demos από το ίδιο Party.

    To demo απαιτεί Geforce3 και επεξεργαστή κοντά στο 1Ghz για να "τρέξει" ομαλά, αλλά μπορεί να τρέξει με μειωμένες επιδόσεις και σε χαμηλότερων δυνατοτήτων PC.

    Η σελίδα του Assembly: www.assembly.org
    Η σελίδα της Ελληνικής Demoscene: www.demoscene.gr
    IRC κανάλι της Ελληνικής Demoscene: #demo-gr στο GR-Net.

    Θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που είχατε την υπομονή να διαβάσετε όλο αυτό το κατεβατό, και ελπίζω να σας κίνησε το ενδιαφέρον.

    Edit: Πριν 2 μέρες, το Dreamchild επιλέχθηκε να συμμετέχει στα "oscar" της demoscene στην κατηγορία best soundtrack. Η απονομή θα γίνει το Πάσχα. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο http://awards.scene.org.

  2. #2
    Εγγραφή
    14-01-2004
    Περιοχή
    Ηγουμενίτσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.123
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ
    Router
    ASUS DSL-N17U / RT-AC56U
    SNR / Attn
    12(dB) / 12.4(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Αυτό κι αν είναι ευχάριστη έκπληξη! Γνωρίζω την ύπαρξη της demoscene και της Assembly απο το 1995 περίπου και είχα ακούσει για το The Gardening αλλά τίποτα μετα απο αυτό. Έχω κατεβάσει όλα τα major releases της Assembly 2003, μεταξύ αυτών και τo Dreamchild, το οποίο ειναι και το αγαπημένο μου μαζί με το Legomania των Doomsday αλλά δεν είχα ιδέα οτι ειναι made in Greece! Ελπίζω να δούμε και αλλα demo απο τους ASD. Καλή συνέχεια παιδιά!

  3. #3
    Εγγραφή
    16-12-2003
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    726
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΧΑΡΙΛΑΟΥ
    Router
    TG 585 V8
    Για μένα παντως, τα demos δεν ήταν άγνωστος κόσμος απο την εποχή του ΑΜSTRAD ! 8) φίλε, μας έκανες ζημιά και οτι ειχα ξεχαστεί λίγο με εκείνη την κουβέντα που είχαμε για την παλια καλή εποχή ... Τι μου θύμισες πάλι τώρα, αυτά τα intros και αργότερα τα demos ειδικά στην AMIGA ηταν (και θα παραμεινουν) ανεπανάληπτα!! Η μουσική τους (ειδικά η λεγόμενη "chip music" ) ήταν ονειρο! μου σηκωνοταν η τρίχα όταν τα άκουγα! 8) Βεβαια απο το '97-'98 που είχα αρχισει ν'ασχολούμαι ξανά με το ευγενές αθλημα του "παιχνιδομαζωματος" αλλά πλέον στα pc , πολλές φορές έπεφτα πάνω σε πολύ όμορφα και εντυπωσιακά intros στα παιχνίδια απο τα group που τα "σπάζανε" , και μάλιστα παρατήρησα οτι οι ονομασίες ήταν ιδιες με εκεινες απο την εποχή του AMSTRAD και της ΑΜΙGA! (RAZOR, 1911, ORIGIN,FAIRLIGHT και πολλές ακομα που τώρα μου διαφευγουν) . Αυτό που δεν ήξερα είναι οτι ειχαμε και εδώ στην Ελλάδα ομάδα που φτιάχνει demos , μολις είδα και ακουσα και το dreamchild , πραγματικά νομίζω ότι το demo σας είναι άξιος συνεχιστής της βαριάς κληρονομιάς των αξέχαστων intros και demos της ΑMIGA! εκπληκτική δουλειά, και νομίζω ότι αποτελει απάντηση σε όλους αυτούς που λενε ότι εδω στην Ελλάδα δεν γίνεται τίποτα καλό και ότι οι "καλοι" φευγούν έξω, εσείς αποδειξατε οτι τελικά υπαρχουν ανθρωποι με μεράκι , φαντασία και ορεξη για δημιουργική δουλειά που μένουν εδώ!! Θα σας παρακολουθώ απο κοντά ...

  4. #4
    Εγγραφή
    26-01-2004
    Περιοχή
    Βούλα
    Μηνύματα
    68
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Να σαι καλα που μας θύμισες τα παλιά

    Αριστη δουλειά, συγχαρητήρια στα παιδια, το demo είναι πάρα πολυ καλό! Αξιζει να το δει κανεις και η μουσική πραγματικά πολυ ωραια!

  5. #5
    Εγγραφή
    16-12-2003
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    726
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΧΑΡΙΛΑΟΥ
    Router
    TG 585 V8
    Για όσους ενδιαφέρονται για downloads ας πάνε στο ftp:\\ftp.assembly.org έχει ΤΟΝΟΥΣ απο demos/intros σε δεκάδες κατηγορίες, ήδη έχω ξεκινήσει το κατέβασμα, πήρε φωτιά η adsl! 8)

  6. #6
    Το avatar του μέλους ZoltriX
    ZoltriX Guest
    WAZZZZAAAAAAAA

    Συγχαρητηρια aMu

    Βλεπουμε ολοι οτι η Σκανδιναβια πρωτοστατει και στη demoscene, εκτος απο το χωρο του καταιγιστικου μισανθρωπικου αιμοβορικου κλπ μεταλ , για να μη πω για τις διμετρες ξανθες ξενες ξεπλυμενες ξεβρακωτες (και αλλα ξε- αλλα ας μην επεκταθω) υπαρξεις. Τι αλλο να ζητησει κανεις Τρια ΖΗΤΩ!

    Μου θυμισες εκεινο το φοβερο και ελεεινο ταυτοχρονα (με την καλη εννοια παντα) demaki απο το Monkey Island. Ανεβασε το καπου

    Σημειωση προς τον εαυτο μου : Να κατσω να δω τα υπολοιπα 500mb demos που εχω ξεχασμενα στο desktop .

    Καλη συνεχεια, παντα τετοια

  7. #7
    Εγγραφή
    19-11-2003
    Περιοχή
    Αργυρούπολη
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    236
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Το tunnel είναι πιο βαρύ από τα άλλα εφέ, αλλά δεν ξέρω γιατί έχει τέτοια συμπεριφορά σε τόσο δυνατό μηχάνημα.. ιδίως αφού το έτρεχα σε Athlon 900 με 512mb ram και Geforce 3 και πήγαινε μια χαρά.

    Πάντως δεν είναι optimized για ATI κάρτες, καθώς δεν είχαμε ATI κάρτες να το δοκιμάσουμε.

    Εργαλεία τώρα... Visual Studio για προγραμματισμό (ή οποιοδήποτε άλλο C++ compiler), για γραφικά Photoshop, για 3d, 3d studio (αν και μέχρι το dreamchild δεν είχαμε 3d artist) και για μουσική υπάρχουν πολλές επιλογές.. Fruity Loops, Cubase, Reason, Buzz, MadTracker, Cool Edit, Soundforge.. Προσωπικά χρησιμοποιώ Reason και Cool Edit και για controler ένα Ensoniq SQ1+ (18 χρονών πλέον το SQ1 =)..

    Επόμενη μουσική παραγωγή το Πάσχα στο Breakpoint στη γερμανία.. και επόμενο Demo το Μάιο στο React στην Πάτρα (http://www.react.gr)

  8. #8
    Εγγραφή
    19-11-2003
    Περιοχή
    Αργυρούπολη
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    236
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Zoltrix, το demάκι λέγεται I wanna be a demoscener και θα το βρεις στο http://www.pouet.net

  9. #9
    Εγγραφή
    06-10-2003
    Περιοχή
    Γέρακας
    Μηνύματα
    1.124
    Downloads
    17
    Uploads
    1
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    50000/5000
    ISP
    Cosmote
    Router
    HG610+Asus RT-AC56U(TMT)
    SNR / Attn
    27.4(dB) / 6.5(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Ah, και εμένα τι μου θύμισες!!!!

  10. #10
    Εγγραφή
    16-12-2003
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    726
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΧΑΡΙΛΑΟΥ
    Router
    TG 585 V8
    Bαρύ,ξεβαρύ, optimized, ξεoptimized για ATI καρτες, στον ATHLON XP 2000+ overclocked στα 2.5Ghz που έχω , μαζί με μία ATI RADEON 9700PRO, έτρεξε άψογα και μάλιστα στα 800Χ600 , φίλε aMusic! 8)
    Να ρωτήσω και κάτι μιας και αναφέρθηκες στα προγράμματα που χρησιμοποιείτε. Ο c++ κώδικας χρησιμευει στο να κινεί τα γραφικά που κάνετε στο 3d studio? Είπες οτι χρησιμοποιησατε βιβλιοθήκες opengl, γιατί όχι το d3d του directx? Eίναι πιο δυσχρηστο μήπως? Εδώ και πολύ καιρό λέω ν'ασχοληθώ μ'αυτά στην delphi αλλά..

  11. #11
    Εγγραφή
    10-09-2003
    Περιοχή
    CFU
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    163
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΚΕΡΚΥΡΑ
    SNR / Attn
    9(dB) / 17(dB)
    thnx φιλε!! οντως αγνωστο σκηνικο για μενα....

    αν κρινω απο το δικο σας demo μαλλον χανω που δεν ασχολουμαι.... καιρος λοιπον !!

    keep up the good work!

  12. #12
    Εγγραφή
    09-01-2003
    Περιοχή
    L.A. (Σουζα τ'αλογακι)
    Μηνύματα
    160
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    HOL - ΤΡΙΚΑΛΑ
    Router
    linksys wag354g
    SNR / Attn
    6(dB) / 8(dB)
    Καταπληκτικο το demo!

    Το τελευταιο demo που ειχα δει ηταν πριν καμια 10ετια στον 386 μου.
    Δεν το πιστευα οτι ακομα υπαρχει demoscene.

    Μολις ειδα ομως το dreamchild με εκανε να καταλαβω οτι τωρα με τις καινουριες καρτες γραφικων μπορεις να κανεις ακομα πιο πολλα πραγματα απο εναλλαγη χρωματων και γεωμετρικα σχηματα

    Παντως και σε μενα στο τουνελ εφαγε κατι κολληματακια (800x600 music on,Athlon 1700+, ati 9500).

    Υ.Γ. Το demo που ειχα δει τοτε ελεγε το εξης: this demo fucks amiga.
    Υ.Γ.2 Τι μνημη εχω ο π***της!

  13. #13
    Εγγραφή
    19-11-2003
    Περιοχή
    Αργυρούπολη
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    236
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
    Εμ.. βασικά απάντησα σε κάποιον που είπε ότι το tunnel του έτρεχε αργά σε ATI 9500 ή κάτι τέτοιο, και ζήταγε επίσης και πληροφορίες για τα εργαλεία αντίστοιχα... του οποίου όμως το post για κάποιο περίεργο λόγο δεν βλέπω πλέον στο thread.. εκτός τώρα αν το είδα στον ύπνο μου και απάντησα το πρωί στο forum =)

    Ο C++ κώδικας χρησιμοποιείται για να λειτουργήσει όλο το demo.. 3d engine φτιαγμένη, δυσδιάστατα και τρισδιάστατα εφέ... γενικότερα μέχρις στιγμής δεν έχουμε χρησιμοποιήσει πολύ 3d studio.. καθώς τα περισσότερα μοντέλα είναι φτιαγμένα με αλγόριθμους.

    OpenGL χρησιμοποιούμε για πολλούς λόγους.. Πρώτον είναι cross-platform, ενώ το DirectX είναι αυστηρά για Windows, μετά ο coder μας το χειρίζεται στα δάχτυλά του όπως ο Schumaher την Ferrari, και τέλος.. όλα τα μεγάλα πράγματα γίνονται σε OpenGL (Βλέπε Doom3, Quake κλπ).. εε.. και δεν είναι κακό να υποστηρίζουμε και προιόντα πέραν των προϊόντων της Microshoft..

  14. #14
    Εγγραφή
    16-12-2003
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    726
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    16384/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΧΑΡΙΛΑΟΥ
    Router
    TG 585 V8
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Elalekom
    Υ.Γ. Το demo που ειχα δει τοτε ελεγε το εξης: this demo fucks amiga.

    Kαλά, ονειρα γλυκά 8) , τι να... fuck ο 386 την AMIGA, ουτε να κατουρήσει δε μπορούσε...

    Πάντως φίλε amusic πρεπει να θέλει ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ έτσι ? θυμάμαι σ'ενα βιβλίο για delphi που εχω,είχε το Listing για περιστροφή σε 3 άξονες ενός κύβου, μιλάμε για 10 σελιδες κώδικα!! Βεβαια με την χρήση ενός API οπως το Opengl μπορείς να χρησιμοποιησεις έτοιμες βιβλιοθήκες για τα εφέ, τις φωτοσκιάσεις κτλ, αλλά και πάλι οι αλγόριθμοι για την κίνηση γίνονται με το... χερι 8) έτσι δεν είναι?

  15. #15
    Το avatar του μέλους xenbast_
    xenbast_ Guest
    ρε τι να λέμε, τι συγκίνηση ήταν αυτή όταν είδα 2 άπαιχτα ντέμος στο π800! θυμήθηκα αμίγκα και τέτοια! (στο φτπ ασσεμπλυ τα έχει μέσα)

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-01-08, 16:02
  2. Ένας νεκρός κι ένας τραυματίας στη Λούτσα, μετά το ντέρμπι ...
    Από rdaniel στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 68
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-01-08, 22:21
  3. Νεκροί ένας συνοριοφύλακας και ένας ληστής σε άγρια καταδίωξη - Πρόβληματισμοί
    Από Λύσανδρος στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και Aθλητισμός
    Μηνύματα: 59
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-12-05, 13:14

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας