Η Lenovo, η Asus, η HP, η Dell αλλά και άλλες εταιρείες κατασκευής υπολογιστών έχουν σταματήσει τις παραδόσεις προϊόντων που διαθέτουν το προβληματικό chipset του επεξεργαστή Sandy Bridge της Intel. Παράλληλα υπόσχονται να αποζημιώσουν τους πελάτες τους για το πρόβλημα. Υπενθυμίζεται πως το πρόβλημα με της δεύτερης γενιάς επεξεργαστές Core i5 και i7 ανακοινώθηκε την περασμένη Δευτέρα και οφείλεται στο chipset Cougar Point.
H Lenovo και η Asus έχουν ήδη πωλήσει έναν μικρό αριθμό προϊόντων με το συγκεκριμένο ελαττωματικό chipste και για αυτό τώρα ανακοίνωσαν πως προσφέρουν στους πελάτες τους αντικατάσταση και αν αυτό δεν τους ικανοποιεί τότε θα παίρνουν τα χρήματα τους πίσω.
"Έάν κάποιος πελάτης μας δεν είναι ικανοποιημένος από το πρόγραμμα αντικατάστασης της εταιρείας τότε θα εργαστούμε προς την κατεύθυνση εξεύρεσης μίας εναλλακτικής λύσης, όπως η πλήρης επιστροφή χρημάτων από το κατάστημα αγοράς", γράφει η ανακοίνωση της Lenovo.
Την Πέμπτη εκπρόσωπος της HP δήλωσε πως το πρόβλημα εντοπίζεται μόνο σε ένα μοντέλο desktop που πωλείται στην Ευρώπη και πως έχει παγώσει την κατασκευή και πώληση υπολογιστών με το chipset της Intel.
"Οι πελάτες μας μπορούν να επιστρέψουν τους υπολογιστές τους και να διαλέξουν για αντικατάσταση ένα συγκρίσιμο προϊόν ή να λάβουν αποζημίωση."
H Dell ανακοίνωσε πως τα μοντέλα XPS 8300, Vostro 460, Alienware M17x R.3 και Alienware Aurora R.3 είναι πιθανόν να έχουν πρόβλημα αλλά δεν έχει γνωστοποιήσει ποια είναι εκείνα τα μέτρα που λάβει για να αποζημιώσει τους πελάτες της, κάτι που υπόσχεται να κάνει σύντομα.
Η MSI έχει επίσης σταματήσει τις πωλήσεις των αντίστοιχων μηχανημάτων. Όποιοι πελάτες της εταιρείας επιθυμούν, μπορούν να επιστρέψουν τα μηχανήματα που έχουν αγοράσει προκειμένου να αντικατασταθούν ενώ όσοι δεν θέλουν να περιμένουν για την αντικατάσταση μπορούν να πάρουν τα χρήματα τους πίσω. Σημειώνεται πως τα πρώτα συστήματα που θα αντικαταστήσουν το ελαττωματικό chipset θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο.
Άλλοι κατασκευαστές όπως η Sony δηλώνουν πως δεν έχουν πουλήσει κανένα προϊόν με το συγκεκριμένο chipset.
"Bρισκόμαστε εν μέσω συζητήσεων με την Intel, αλλά δεν μπορούμε να ανακοινώσουμε σχετικές λεπτομέρειες" δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Μπορείτε να δείτε την λίστα των μοντέλων με πρόβλημα, πατώντας εδώ
Πηγή: ZDnet.co.uk
Εμφάνιση 1-15 από 25
-
05-02-11, 20:38 Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset της Intel #1
- Εγγραφή
- 26-01-2006
- Περιοχή
- Zauberberg
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 22.262
- Downloads
- 13
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 13
- Ταχύτητα
- 51200/5120
- ISP
- HOL
- DSLAM
- H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
- Router
- ZTE ZXHN H168N
- SNR / Attn
- 25(dB) / 7(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
05-02-11, 20:42 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #2
Αυτη ειναι υποστηριξη οχι να κανεις τον κινεζο για τα προβληματα του hardware και να κανεις και αγωγη πελατη σου.
-
05-02-11, 20:51 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #3
Τον Απριλη θα εχουν ετοιμα τα καινουργια chips?
ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
05-02-11, 20:55 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #4
Και έλεγα να πάρω έναν αλλααααά, θα το καθυστερήσω!!
-
05-02-11, 20:55 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #5
Τέλη Φλεβάρη θα τα έχουν, από Απρίλη θα αρχίσουν σιγά-σιγά να διατίθενται στην αγορά.
Ένα καλό ερώτημα εδώ είναι τι κάνουν τα ελληνικά μαγαζιά με τις υπάρχουσες 1155 μητρικές. Συνεχίζουν και τις πουλάνε, τις πουλάνε ενημερώνοντας για το πρόβλημα, τις έχουν πετάξει (χλωμό), τις έχουν γυρίσει πίσω, απλά περιμένουν και αυτοί, τι απ' όλα αυτά ισχύει τέλος πάντων.
CPU: i7-6700k || MB: Asus Maximus VIII Hero || RAM: Kingston HyperX Fury 16GB 2400mhz cl15 || GPU: Asus GTX 970 Strix || CPU cooler: Noctua NH-D15 || HDD: Samsung 850 EVO 250GB, WD 1TB Caviar Black || PSU: Seasonic 700W || Monitor: LG M2762D/1080p || Speakers: Harman Kardon SoundSticks III || Case: Silverstone Temjin TJ07
-
05-02-11, 21:01 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #6ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
05-02-11, 23:41 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #7
-
06-02-11, 01:00 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #8
Ευτυχώς η ASuS διαθέτει 4 ports 6GB/s στα οποία είχα εξαρχής συνδεδεμένες εκεί τις συσκευές μου... Να πάρω τα λεφτά μου πίσω, δε παίζει... Και τι θα τα κάνω όλα τα υπόλοιπα κομμάτια;
Απλά πράματα, θα περάσω 3-4 μήνες με δωρέαν μητρική και όταν βγει η νέα -έχω συννενοηθεί ήδη- τον δίνω και μου την παιρνούν... Θα είναι και αναγνωρίσιμες "rev. B3"!
Το΄χω ξεχάσει ήδη το πρόβλημα.
-
06-02-11, 04:39 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #9
Όσοι πήραν laptop είναι τυχεροί γιατί το δίνουν ολόκληρο πίσω. Άσε που μάλλον ο δίσκος τους θα είναι στα 6GBps ports οπότε δεν θα έχουν πρόβλημα έτσι και αλλιώς.
Όσοι πήραν board δεν μπορούν να το δώσουν τώρα γιατί θα τους μείνει η cpu στο χέρι. Εκτός βέβαια αν έχουν ενα δίσκο και ενα DVD ή χρησιμοποιήσουν τον επιπλέον controller που πολλά board έχουν ήδη.
-
06-02-11, 11:59 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #10ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.
-
06-02-11, 18:58 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #11
Άλλες φορές για ένα νούμερο δεν κερδίζεις λαχείο... Άλλες φορές για ένα νούμερο, την γλιτώνεις! Υ560Ρ στην μαύρη λίστα... Υ550Ρ στο δωμάτιο μου...
-
07-02-11, 00:09 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #12
Πήρα πριν 10 μέρες το Clevo P150HM που πουλούσε το Πλαίσιο, ο σκληρός είναι στη θύρα 0 (άρα οκ) αλλά το DVDmulti στη θύρα 2 και επηρεάζεται (όπως και η e-SATA στη θύρα 3 αλλά ουδόλως με απασχολεί αυτή γιατί έχω 2 USB3 που κάθονται). Επειδή γράφονται πολλά, το κατάστημα δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα να το πάρει πίσω οποιαδήποτε στιγμή και να μου πιστώσει το ποσό, κάτι που δεν επιθυμώ φυσικά (για επιστροφή χρημάτων δε γνωρίζω αλλά δε με ενδιαφέρει γιατί pc θέλω, όχι τα λεφτά μου πίσω) και η άλλη επιλογή είναι να περιμένω μέχρι να φέρει καινούρια μητρική και να γίνει αντικατάσταση αυτής και μόνο, προς Απρίλη μεριά όπως γράφτηκε.
-
07-02-11, 00:23 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #13
σε συμφερει να σου δωσει πισω το ποσο ομως γιατι πχ θα μπορεις σε λιγους μηνες να παρεις καλυτερο λαπτοπ με τα ιδια χρηματα (η ελαχιστα περισσοτερα).
OS: Win 10 Pro x64, MoBo: Asus P5QD Turbo, CPU: E5450 (E0) @3.6Ghz, RAM: Trancend DDR2 4x2gb 6-6-6-18 800 MHz, GPU: Saphire RX 480 8gb Nitro+, PSU: Enermax EG565AX-VE(G) FMA II 535W (Modded), SDD: Samsung 840 PRO 128GB, Case: Thermaltake VB1000BWS (Modded), CPU Cooler: Zalman CNPS9700 LED (Modded), Monitor: AOC Q3279VWFD8 32'' 2560x1440.
-
07-02-11, 00:44 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #14
Οκ, το δίνω πίσω σε 2 μήνες και παίρνω ότι πιο καινούριο έχει φέρει.
-
07-02-11, 01:04 Απάντηση: Αντικατάσταση υπολογιστή ή πλήρης αποζημίωση λόγω του προβλήματος του chipset τη #15
Παρόμοια Θέματα
-
Έχασε την δουλειά της λόγω του προβλήματος με το ξυπνητήρι του iPhone
Από Mouse Potato στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 42Τελευταίο Μήνυμα: 12-01-11, 10:56 -
Αγωγή κατά της Apple λόγω του προβλήματος λήψης σήματος στο iPhone 4
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 16Τελευταίο Μήνυμα: 04-07-10, 13:25
Bookmarks