μην αγχωνεσαι -πριν 2 χρονια εμενα μου ειχε ερθει sms για την ημ/ναι,αν ισχυει ακομη αυτό θα σου ερθει!!!ειδάλλως παρε το 13877 και ρωτα
Εμφάνιση 1.711-1.725 από 5863
-
15-04-14, 20:19 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1711
-
21-04-14, 22:57 Re: Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1712
-
22-04-14, 14:05 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1713
Οκ! Μια χαρά τελικά ..... τα προβλεπομενα με wind αντιπροσφορα (ομολογουμενως παααρα πολυ καλή) αλλα αντισταθηκα λογω tv.....
-
23-04-14, 16:04 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1714
Εχει θεμα κανενας αλλος τωρα;Εδω κ μια ωρα το τηλ unregistered,το internet disconnected και οι μονες ζωντανες λυχνιες ειναθ στα lan...ΑΚ Γαλατσιου..δεν εχω κ τηλ για την ΤΥ
-
23-04-14, 16:35 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1715
Εδώ όλα καλά..
-
23-04-14, 18:00 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1716
Με open dns και lan, όλα καλά.
-
23-04-14, 19:35 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1717
ok,false alarm,ενα καλώδιο μέσα στο σπίτι έκανε τη ζημιά...
-
23-04-14, 19:41 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1718
Ενα ποντικι δαγκωσε το καλώδιο;
-
23-04-14, 23:18 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1719
Οχι,είναι λίγο αρχαίο το τηλεφωνικό καλώδιο με το οποίο συνδέω τη μπρίζα με το ρούτερ,είναι και λίγο περίεργη η συνδεσμολογία μου γιατί η μπρίζα με το ρούτερ χωρίζονται από δύο δωμάτια:P...Αλλαξα το καλώδιο και όλα οκ..
-
25-04-14, 02:05 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1720
Στη Cyta μαλλον δεν θα σας ενδιαφερει να κρατησετε τους δυσαρεστημενους πελάτες.
Με πήρε σήμερα ένας κύριος, με ρωτησε αν ειμαι ο κατοχος της γραμμής, είπε ότι έχει λάβει αίτημα μεταφορας στη HOL, ότι σήμερα έληξε το συμβόλαιο, ρωτησε το λόγο για τον οποιο θελω να φύγω, το σημειωσε και το έκλεισε.
Κανενα ενδιαφερον να με κρατησουν, ποσο μαλλον με τις τοσες μαλακιες που εχουν κανει εις βαρος μου...
-
25-04-14, 18:21 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1721
- Εγγραφή
- 06-06-2006
- Μηνύματα
- 5.607
- Downloads
- 92
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 14/1 | 8/1
- ISP
- Wind | Cyta
- Router
- Fritz 7170 |NetfasterIAD2
τι εχουν κανει;
ισως σε αξιολογησαν οτι δεν επρεπε/συνεφερε να σε κρατησουν
-
25-04-14, 22:33 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1722
Αρχικά όταν έκανα τη σύνδεση (μέσω γνωστού ομιλου για να πάρω το tablet το οποιο και πούλησα, οποτε μου βγηκε δωρεαν η ενεργοποιηση), ειχα ζητησει φορητοτητα απο αριθμο Intertelecom.
Επί 2 εβδομάδες η κοπελα δεν εβρισκε πώς να συμπηρωθει η αιτηση, και ετσι καθυστερουσα (μιας και ημουν σε ανενεργο βροχο αναγκαζομουν να κλεβω απο το γειτονα, οποτε και αν επιανε, με αποτελεσμα να μην μπορω να δουλεψω).
Με τα πολλά, δεν εβγαζα άκρη μαζί τους και ζήτησα εναν συγκεκριμενο αριθμο.
Μου τον δωσανε, αλλα στο συστημα τους τελικα ειχαν καταχωρημενο αλλον αριθμο, με αποτελεσμα οποτε εδινα τα στοιχεια μου να μην με βρισκουν.
Ειχα δώσει αυτοματη πληρωμή μεσω πιστωτικής καρτας. Επι 3 μήνες πληρωνοταν ο λογαριασμος μου και ο λογαριασμος αλλου συνδρομητή. Ακρη δεν έβγαζα πουθενά. Αναγκαστικα να πάω στην τράπεζα μου, να κανω αμφιστβητηση συναλλαγων, να στείλω αλληλογραφια σε ΙΝΚΑ, ΕΕΤΤ, τραπεζικο διαμεσολαβητή, Συνηγορο Καταναλωτη, για να βρουν καποια στιγμή ακρη. Χρεωση κοντα στα 120€ που δεν ήταν δικά μου, αλλά εγώ έπρεπε να τα πληρώνω, και καποια στιγμή να τα πάρω πίσω. Το αποτέλεσμα, να ζητήσουν συγγνώμη στέλνοντας δώρο μια ατζέντα και ένα στυλο τυπου BIC. Η τραπεζα με αναγκασε να ακυρωσω την καρτα, με αποτελεσμα να μην μπορω να κανω καμμια συναλλαγή, αναληψη, αγορες, τιποτα.
Κερδισε η μητερα μου καποια στιγμή ένα διαρκείας, το οποιο ήρθε 2-3 μήνες μετά, με υπολοιπο 4-5 αγωνιστικές, σε λάθος όνομα...οταν είχαν μεινει 2 αγωνιστικές έλαβε και το σωστό,, το οποίο λαθος έπρεπε να επιστραφεί. Το διαρκείας ξέρω ότι είναι για ολη τη σαιζόν όχι για 3 αγώνες.
Για να αλλαξω εξοπλισμο δεν ξέρω πόσα τηλεφωνα αναγκάστικα να κάνω, ώσπου το πήρε κάποιος πάνω του (σιγα το σοβαρο ζητημα που πήρε πανω του).
Γενικα πλήρης ανοργανωσιά σε πολλά επίπεδα.
Και αλλα που μου διαφευγουν αυτη τη στιγμή.
Φευγω οχι γιατι θεωρω οτι θα ειναι καλύτερα στη HOL ή βρήκα κατι ποιο οικονομικό (19€ έδινα με 4mbps δεν πιάνω και παραπάνω και λιγα λεπτα ομιλιας) αλλά γιατι δεν θεωρώ ότι μετά απο ολα αυτά πρέπει να μεινω.
Σας γνωριζουμε εναν εναν για να σας εξυπηρετούμε εναν εναν, έτσι δεν λέτε;
Για το καθε θεμα μιλησα με 30 διαφορετικούς ανθρωπους, ζήτησα καποια πράγματα να μου τα στειλουν εγγραφως για να μπορω να κινηθω νομικα αλλά μαλλον καταλαβανε την πατατα που κανανε και την γλύτωσαν.
Να μην ξεχασω και την αναγνωριση κλήσεων, οπου ακομα και απορρητο να ειναι το νουμερο σου, μεχρι να αρχισω να κραζω, φαινοταν και το ονοματεπώνυμο σου...
-
26-04-14, 00:42 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1723
@katop56: Συγγνώμη κιόλας φίλε, είχα διαβάσει τα κατά καιρούς νήματά σου, αλλά μου κάνεις για λίγο "γκαντέμης"...
Τόσα πολλά προβλήματα σε ένα συνδρομητή, απλά δεν έχω τύχει να είχε άλλος ή να είχα εγώ προσωπικά...
Διατηρώ 3 συνδέσεις στην Cyta, 1 στον ΟΤΕ και 1 στην HOL (Wind και Forthnet, απλά οι χειρότεροι που υπάρχουν).Η 1η μου σύνδεση στην Cyta έγινε στο πατρικό μου το 2009 (4ψήφιο ID πελάτη) όταν πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα και εκτός απο 1 Modem που μου αλλάχτηκε λόγω θέματος με Port Forward δεν τους ξαναενόχλησα.Οι άλλες 2 συνδέσεις μου (η μια VDSL 50Mbps) παίζουν απρόσκοπτα και δεν είχα ποτέ θέμα.Οι λογαριασμοί μου πάντα είναι σωστοί και ποτέ δεν είχα θέμα με τις πάγιες εντολές μου.Στους άλλους 2 παρόχους είχα περισσότερα προβλήματα.Ναι, είμαι τεχνικός πεδίου.'Oχι, δεν δουλεύω στην Cyta, αλλά σε "εργολαβική" εταιρία που συνεργάζεται με παρόχους (όχι με Cyta) οπότε και αρκετά θέματα (όταν υπάρχουν) τα λύνω και μόνος μου.
Μακάρι στην HOL που θα πας να είσαι καλύτερα, αλλά η δική μου εμπειρία με την Cyta μέχρι στιγμής είναι η καλύτερη που έχω αποκομμίσει απο όλους τους παρόχους που έχω περάσει....
Το μαζικό blackout που είχε η Cyta σε τηλεφωνία πέρυσι, ίσως είναι το μόνο αρνητικό που μου άφησε, αν και είχα backup λύσεις για την επικοινωνία μου...
-
26-04-14, 01:26 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1724
Μπορει να ειμαι γκαντεμης, δεν ξερω. Την ηθελα τη Cyta γιατι ειχε και η μητερα μου στο σπιτι, γιατι βαζουν διαγωνισμους και συχνα κερδιζα, αλλα δεν εκαναν το κατι να με κρατησουν μετα τις απανωτες βλακειες τους. Αυτο με ενοχλησε. Μαλακιες συμβαινουν, κανε κατι να ικανοποιησεις τον πελατη. Εγω αυτο κανω στη δουλεια μου, τον δυσαρεστημενο τον κανω να λεει τα καλυτερα.
Τα θεματα που ειχα, δεν ειναι τεχνικης φυσεως, δεν με νοιαζει να χανω 1-2-4 mbps, με νοιαζει η αντιμετωπιση σαν πελάτης.
-
26-04-14, 11:31 Απάντηση: Απόψεις για τη Cyta [Δίκτυο-Υπηρεσίες-Εξυπηρέτηση] #1725
κρίμα να ταλαιπωρείται κάποιος τόσο πολύ, έπρεπε σε αυτές τις περιπτώσεις να δίνουν προτεραιότητα..!
Παρόμοια Θέματα
-
Νέο περιεχόμενο και νέες υπηρεσίες στο site της hol για την εξυπηρέτηση πελατών
Από nm96027 στο φόρουμ VodafoneΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 18-03-09, 10:50 -
Ιδιοκτητο δικτυο χαιδαριου-Αποψεις προβληματα
Από kopriniotis στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 10Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-08, 20:56 -
Εξυπηρέτηση και υπηρεσίες του ΟΤΕ
Από timber στο φόρουμ COSMΟΤΕΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 05-01-08, 22:05 -
Tellas: Νέες υπηρεσίες για επαγγελματίες και επιχειρήσεις από το δίκτυο της Tellas
Από EvilHawk στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 36Τελευταίο Μήνυμα: 18-04-07, 23:33 -
Υπηρεσίες Δικτύου Νέας Γενιάς (NGN) από την Italtel για το δίκτυο της Tellas
Από babality στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 24-11-06, 23:24
Bookmarks