Και με τι τις ισιωνουν?
Εμφάνιση 16-30 από 30
Θέμα: Ισιωμα ζαντας
-
18-08-11, 13:04 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #16
-
18-08-11, 13:08 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #17
Δεν μου εχει τυχει αλλα ξερω γω σφυρηλατηση , τορνιρισμα..
-
18-08-11, 13:11 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #18
Σε μηχάνημα όπως είναι η καλίμπρα για τα σασί (σε γενικές γραμμές). Πέφτει λίγο τορνάρισμα/φινίρισμα και είναι ΟΚ.
-
18-08-11, 13:16 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #19
-
18-08-11, 14:58 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #20
ακριβη δουλιτσα γενικα..βαλε κ το βαλε-βγαλε της ζαντας..τη ζυγοσταθμηση...
VAMOS ARIS
-
18-08-11, 15:41 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #21
ακριβη αλλα πρεπει να γινετε καποια στιγμη , και μην νομιζετε οτι μονο οταν χανει αερα εχει προβλημα γενικα ο τροχος οταν η ζαντα εχει στραβωσει , δημιουργει γενικα αρκετα προβληματα η στραβια ζαντα , μετα απο καποια χιλιομετρα στους Ελληνικους ολο χαρη δρομους πρεπει να κανουμε μια επισκεψη σε εναν γατο βουλκανιζατερα να δει τι γινετε και αν χρειαζετε καποια διορθωση , στον δικο μου που παω οποτε μου τυχαινει κατι και βαζει την ζαντα σε μηχανημα μου λεει συνεχεια "αυτο δεν ειναι ζαντα ειναι χουλα-χουπ '' το εχω διαπιστωσει και εγω βεβαια ....
-
19-08-11, 04:45 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #22
Το θεμα ειναι οτι αμα ισιωνεις τις ζαντες συνεχεια στο τελος το κοστος επισκευης θα σου βγει πιο ακριβο απ'το να τις ξαναγοραζες
-
20-08-11, 12:58 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #23
Οι αλουμινένιες ζάντες στραβώνουν πάρα πολύ δύσκολα σε αντίθεση με τις σιδερένιες
που στραβώνουν εύκολα. Αν στραβώσει αλουμινένια ζάντα δεν φτιάχνεται με τίποτα ,
ενώ αντίθετα οι σιδερένιες φτιάχνονται εύκολα.
-
20-08-11, 13:01 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #24
-
20-08-11, 21:44 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #25
Κάνεις λάθος, καταρχήν οι αλουμινένιες στραβώνουν πιο εύκολα από τις σιδερένιες.
Και επίσης και οι αλουμινένιες ισιώνουν, απλά δεν τις ισιώνουν όλοι γιατί φαντάζομαι ότι θα θέλει άλλο εξοπλισμό(?).Όταν είχε πάει μια δικιά μας αλουμινίου για ίσιωμα ο father, μου είχε πει ότι την ζέστεναν με φλόγιστρο και μετά κάτι την κάνανε, αλλά πάνε χρόνια και δεν θυμάμαι. Ότι διορθώνονται, πάντως διορθώνονται σίγουρα οι αλουμινίου αν στραβώσουν
Πάντως αν φτάσει σε σημείο να χάνει αέρα, μάλλον πάει για πέταμα
-
20-08-11, 22:07 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #26
Εχω μια oz που ειχε γινει Π αντι για Ο.... Εχανε πολυ αερα αλλα με σφυριες ηρθε στα ψιλοισια της. Τωρα χανει γυρω στα 10-13 psi την εβδομαδα (πριν αμα εφθανε πιεση 0 - ουτε καν φουσκωνε
). Με λιγες ακομα σφυριες πιστευω θα συνελθει :P Αν και εχω ακουσει ιστοριες για "κρακ" και τελος η ζαντα οταν τις βαρανε κρυες. Ειναι δλδ φαση "αν σου κατσει".
-
21-08-11, 02:01 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #27
-
21-08-11, 13:10 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #28
Όντως, ψαλίδι/αμορτισέρ δεν πήρε από την λακούβα?
-
21-08-11, 18:35 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #29
Πρόσφατα άρπαξα μια βιδούλα. Κράταγε την πίεση στο 14, έβαζα 28, έπεφτε στο 14 σε δευτερόλεπτα και έμενε εκεί. Την είχα τουλάχιστον δέκα μέρες, πήγα και ταξίδι... για μας τους μεγαλύτερους που προλάβαμε τη σαμπρέλλα, είναι πολύ μεγάλη υπόθεση!
-
21-08-11, 19:04 Απάντηση: Ισιωμα ζαντας #30με καλη προθεση στο λεω δεν μπας μια βολτιτσα να την φτιαξεις 13 psi την εδβομαδα δεν ειναι και λιγο ...μα καλα που επεσες και εγινε Π ? μονο στην ζαντα ειχες προβλημα ?
... μετα καταλαβα οτι το τιμονι στο δεξια/αριστερα εκανε κατι περιεργα και πανω απο καποια χιλιομετρα γενικα ετρεμε το συμπαν. Μολις εβαλα τις μπρος ροδες πισω, το τρεμουλο σταματησε (= πηρε μονο η ροδα).
Βασικα ο τροχος 4γωνισε σε κεινο το σημειο αλλα τωρα εχει ψιλοερθει σε στρογγυλοτητα απ'τις σφυριες (γυρω στα 60-70 χτυπηματα με τη βαρια). Το ισιωμα εγινε σε 3 σταδια, καθε φορα που την ισιωνα εχανε ολο και λιγοτερο... στη τελευταια φορα που τη σφυρηλατησα, και δοκιμαζοντας τη με σαπουνονερο, εδειχνε οτι δε χανει καθολου (μηδεν φυσαλιδες). Αλλα το οτι συνεχιζει να χανει παρα το οτι με το σαπουνονερο δεν εχανε με προβληματιζει. Ισως χανει κατα την κυλιση ή οταν ειναι under load με το βαρος του αυτοκινητου.
Παρόμοια Θέματα
-
Τάσι ζάντας 14" για Suzuki Swift GTi
Από firefox στο φόρουμ ΖήτησηΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 22-11-08, 23:36
Bookmarks