Σελ. 13 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 381112131415 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 181-195 από 215
  1. #181
    Εγγραφή
    27-08-2004
    Περιοχή
    internet
    Μηνύματα
    23.374
    Downloads
    58
    Uploads
    17
    Άρθρα
    9
    Ταχύτητα
    49999 / 4999
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χάσατε λίγο το νόημα εδώ πέρα. 6 FPS χωρίς optimization είναι τραγικό. Κι εντάξει, ας υποθέσουμε ότι οι εταιρίες που παράγουν GPUs βελτιώσουν τους drivers. Πόσες εταιρίες παραγωγής παιχνιδιών θα διαθέσουν πόρους για τα
    Sorry αλλά εσύ χάνεις το νόημα. Initial port σημαίνει ακριβώς αυτό: κάτι που να τρέχει. Καθόλου τραγικά λοιπόν τα 6fps γιατί το initial port δεν λέει τίποτα. Μπορεί να εννοούν απλά πως το έκαναν με software implementation του opengl.

    Από τα 6fps στα 315fps δεν γίνεται μόνο με optimization και tweaks, σημαίνει πως κάποιο σημαντικό στοιχείο έλειπε από την αρχική rendering stack (υποθέτω το hardware acceleration).
    Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
    δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
    Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.

  2. #182
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    7.598
    Downloads
    56
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    500M/250M
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Router
    Speedport Plus 2
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mrsaccess Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry αλλά εσύ χάνεις το νόημα. Initial port σημαίνει ακριβώς αυτό: κάτι που να τρέχει. Καθόλου τραγικά λοιπόν τα 6fps γιατί το initial port δεν λέει τίποτα. Μπορεί να εννοούν απλά πως το έκαναν με software implementation του opengl.

    Από τα 6fps στα 315fps δεν γίνεται μόνο με optimization και tweaks, σημαίνει πως κάποιο σημαντικό στοιχείο έλειπε από την αρχική rendering stack (υποθέτω το hardware acceleration).
    Συγνώμη, διάβασες τι έγραψα; Έδωσα έμφαση στα resources. Αν λοιπόν initial port τρέχει με 6fps που ασφαλώς είναι ένδειξη της δουλειάς που θα απαιτηθεί, καμία εταιρία δεν πρόκειται να διαθέσει resources για ports που δεν θα αποφέρουν κέρδος. Αν σκεφτεί κανείς ότι στα charts πωλήσεων παιχνιδιών αυτή τη στιγμή, η λίστα έχει μόνο ένα παιχνίδι για PC, το Tera με πωλήσεις 110.000, ένα παιχνίδι σε Linux με τα βίας θα ξεπερνούσε τις 10000. Συγνώμη, αλλά μόνο τρελός θα επένδυε σε resources για 10000 πωλήσεις στην καλύτερη (που πιστεύω ούτε το μισό από αυτό δεν θα ήταν) και ειδικά σε μια αγορά (PC games) με τρομερά πτωτικές τάσεις τα τελευταία 4-5 έτη.

  3. #183
    Εγγραφή
    27-08-2004
    Περιοχή
    internet
    Μηνύματα
    23.374
    Downloads
    58
    Uploads
    17
    Άρθρα
    9
    Ταχύτητα
    49999 / 4999
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
    Κάτσε να στο δείξω, όπως το λένε αυτοί:
    When we started with Linux, the initial version we got up and running was at 6 FPS. This is typical of an initial successful port to a new platform.
    Επομένως εσύ φτάνεις σε αντίθετα συμπεράσματα με αυτούς που έκαναν port. Επιπλέον δεν θα χρειαστούν όλα τα παιχνίδια την ίδια διαδικασία. Μόλις γίνει port η engine (που έγινε), λυθούν θέματα με linux drivers (που λύθηκαν) κλπ, το porting θα είναι μια πολύ πιο βατή διαδικασία.

    Τα παιχνίδια του Steam χρησιμοποιούν κοινή engine, την Source engine της Valve. Το porting λοιπόν θα γίνει trivial.

    Επιπλέον ξεχνάς πως το gaming μεταφέρεται στο mobile και στα set top boxes, δύο τομείς όπου το Linux κυριαρχεί με το Android στα κινητά / tablets και μπορεί να κυριαρχήσει και εύκολα με embedded συσκευές στα set top boxes.
    Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
    δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
    Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.

  4. #184
    Εγγραφή
    05-05-2003
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    9.621
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    CosmOTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ
    Router
    FRITZ!Box 7590
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη, διάβασες τι έγραψα; Έδωσα έμφαση στα resources. Αν λοιπόν initial port τρέχει με 6fps που ασφαλώς είναι ένδειξη της δουλειάς που θα απαιτηθεί, καμία εταιρία δεν πρόκειται να διαθέσει resources για ports που δεν θα αποφέρουν κέρδος. Αν σκεφτεί κανείς ότι στα charts πωλήσεων παιχνιδιών αυτή τη στιγμή, η λίστα έχει μόνο ένα παιχνίδι για PC, το Tera με πωλήσεις 110.000, ένα παιχνίδι σε Linux με τα βίας θα ξεπερνούσε τις 10000. Συγνώμη, αλλά μόνο τρελός θα επένδυε σε resources για 10000 πωλήσεις στην καλύτερη (που πιστεύω ούτε το μισό από αυτό δεν θα ήταν) και ειδικά σε μια αγορά (PC games) με τρομερά πτωτικές τάσεις τα τελευταία 4-5 έτη.
    Υπάρχει όμως και η περίπτωση το optimisation που έκανε η valve να μην είναι game-specific ή να απαιτεί ελάχιστες αλλαγές.

    Ίσως είναι νωρίς για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι εταιρίες παιχνιδιών, όπως είπες, δεν έχουν κανένα ιδιαίτερο λόγο να κάνουν port σε linux. Αντίθετα με την valve. Αυτό με κάνει να πιστεύω ότι σκοπός της είναι η δημιουργία μιας έτοιμης λύσης για τους υπόλοιπους.

    - - - Updated - - -

    Με πρόλαβε ο mrsaccess.

  5. #185
    Εγγραφή
    01-04-2007
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    841
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    11.438 / 1.018
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη, διάβασες τι έγραψα; Έδωσα έμφαση στα resources. Αν λοιπόν initial port τρέχει με 6fps που ασφαλώς είναι ένδειξη της δουλειάς που θα απαιτηθεί, καμία εταιρία δεν πρόκειται να διαθέσει resources για ports που δεν θα αποφέρουν κέρδος. Αν σκεφτεί κανείς ότι στα charts πωλήσεων παιχνιδιών αυτή τη στιγμή, η λίστα έχει μόνο ένα παιχνίδι για PC, το Tera με πωλήσεις 110.000, ένα παιχνίδι σε Linux με τα βίας θα ξεπερνούσε τις 10000. Συγνώμη, αλλά μόνο τρελός θα επένδυε σε resources για 10000 πωλήσεις στην καλύτερη (που πιστεύω ούτε το μισό από αυτό δεν θα ήταν) και ειδικά σε μια αγορά (PC games) με τρομερά πτωτικές τάσεις τα τελευταία 4-5 έτη.
    Το market share φυσικά και είναι σημαντικό, αλλά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο, ειδικά αν υπάρχουν ενδείξεις ότι μπορεί να αλλάξει. Οπότε αν το windows 8 αποδειχθεί πατάτα, τότε οι gamers θα θέλουν να έχουν μια εναλλακτική. Κατ' επέκταση και οι publishers θα θέλουν να διατηρήσουν κατά το δυνατό τα έσοδά τους, ειδικά αν το directx είναι πιο περίεργο από το opengl -μη ξεχνάς ότι η valve διέθεσε πολύ περισσότερο χρόνο για την έκδοση για windows σε βελτιστοποιήσεις σε σχέση με την έκδοση για linux και παρ'όλα αυτά η έκδοση για linux είναι πιο γρήγορη λόγω αυξημένου overhead στο d3d.

    Επίσης, κάνεις ένα ακόμα λάθος. Ας υποθέσουμε ότι η βασική έκδοση ενός παιχνιδιού είναι για windows (χρήμα/χρόνος δηλαδή που ούτως ή άλλως θα ξοδευόταν). Έστω πως πουλάει 100Κ τεμάχια και το πορτ για linux πουλάει 5K. Τι σε κάνει να νομίζεις ότι το κόστος για το πορτ ήταν περισσότερο από το 5% του budget για τα windows; Αν επιπλέον ανακαλύψεις ότι η έκδοση για linux είναι πιο αποδοτική και επομένως με λιγότερο κόπο παίρνεις καλύτερες επιδόσεις (όπως έγινε με τη valve), δεν θα το διαφημίσεις αυτό στους υποψήφιους gamers πελάτες σου; Δεν θα σε νοιάζει ιδιαίτερα που το market share είναι χαμηλό. Ίσα ίσα, θα προσπαθήσεις να το αυξήσεις, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσεις το κέρδος σου.

    Τα πράγματα είναι λίγο στον αέρα ακόμα, οπότε θα δείξει. Ας μην απορρίπτουμε όμως ούτε τη μία ούτε την άλλη περίπτωση.

  6. #186
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    Σαν πας στη Καλαμάτα
    Μηνύματα
    803
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Παιδιά είναι πολύ απλό. Η valve θα παρουσιάσει μια κονσόλα που θα τρέχει Linux. Οπότε θα μπορεί χωρίς κόστος να υποστηρίζει και άλλες Linux πλατφόρμες.

  7. #187
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    7.598
    Downloads
    56
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    500M/250M
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Router
    Speedport Plus 2
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mrsaccess Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επομένως εσύ φτάνεις σε αντίθετα συμπεράσματα με αυτούς που έκαναν port. Επιπλέον δεν θα χρειαστούν όλα τα παιχνίδια την ίδια διαδικασία. Μόλις γίνει port η engine (που έγινε), λυθούν θέματα με linux drivers (που λύθηκαν) κλπ, το porting θα είναι μια πολύ πιο βατή διαδικασία.

    Τα παιχνίδια του Steam χρησιμοποιούν κοινή engine, την Source engine της Valve. Το porting λοιπόν θα γίνει trivial.

    Επιπλέον ξεχνάς πως το gaming μεταφέρεται στο mobile και στα set top boxes, δύο τομείς όπου το Linux κυριαρχεί με το Android στα κινητά / tablets και μπορεί να κυριαρχήσει και εύκολα με embedded συσκευές στα set top boxes.
    Έχεις μπερδέψει κάποια πραγματάκια. Πρώτον, το Steam αποτελεί πλατφόρμα διάθεσης παιχνιδιών από πολλές εταιρίες. Δεν σημαίνει ότι όλα τα παιχνίδια που διατίθενται είναι με Source. Από όταν βγήκε το Source engine μέχρι σήμερα, έχουν βγει καμιά 30αριά παιχνίδια. Αν εσύ περιμένεις ότι με 2-3 παιχνίδια τον χρόνο θα έχεις game market στο Linux, keep dreaming.

    Δεύτερο, σιγά μην πάει το gaming σε mobile και set top boxes. Οι κονσόλες πουλάνε, πουλάνε ζεστά, πουλάνε και τα παιχνίδια τους. Σε mobile θα δεις παιχνιδάκια τσούκου τσούκου μπαμ, τίποτε παραπάνω. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας λόγος για STB από τη στιγμή που οι παιχνιδομηχανές πλέον παίζουν και αυτό το ρόλο και θα το παίξουν πιο ενισχυμένα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το market share φυσικά και είναι σημαντικό, αλλά δεν είναι το μοναδικό κριτήριο, ειδικά αν υπάρχουν ενδείξεις ότι μπορεί να αλλάξει. Οπότε αν το windows 8 αποδειχθεί πατάτα, τότε οι gamers θα θέλουν να έχουν μια εναλλακτική. Κατ' επέκταση και οι publishers θα θέλουν να διατηρήσουν κατά το δυνατό τα έσοδά τους, ειδικά αν το directx είναι πιο περίεργο από το opengl -μη ξεχνάς ότι η valve διέθεσε πολύ περισσότερο χρόνο για την έκδοση για windows σε βελτιστοποιήσεις σε σχέση με την έκδοση για linux και παρ'όλα αυτά η έκδοση για linux είναι πιο γρήγορη λόγω αυξημένου overhead στο d3d.

    Επίσης, κάνεις ένα ακόμα λάθος. Ας υποθέσουμε ότι η βασική έκδοση ενός παιχνιδιού είναι για windows (χρήμα/χρόνος δηλαδή που ούτως ή άλλως θα ξοδευόταν). Έστω πως πουλάει 100Κ τεμάχια και το πορτ για linux πουλάει 5K. Τι σε κάνει να νομίζεις ότι το κόστος για το πορτ ήταν περισσότερο από το 5% του budget για τα windows; Αν επιπλέον ανακαλύψεις ότι η έκδοση για linux είναι πιο αποδοτική και επομένως με λιγότερο κόπο παίρνεις καλύτερες επιδόσεις (όπως έγινε με τη valve), δεν θα το διαφημίσεις αυτό στους υποψήφιους gamers πελάτες σου; Δεν θα σε νοιάζει ιδιαίτερα που το market share είναι χαμηλό. Ίσα ίσα, θα προσπαθήσεις να το αυξήσεις, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσεις το κέρδος σου.

    Τα πράγματα είναι λίγο στον αέρα ακόμα, οπότε θα δείξει. Ας μην απορρίπτουμε όμως ούτε τη μία ούτε την άλλη περίπτωση.
    Το PC gaming πλέον βρίσκεται σε τρομερή κάμψη. Δεν είναι θέμα λειτουργικού και ούτε θα είναι. Ένας gamer ένα παιχνίδι θα θελήσει να παίξει, όχι να σκαλίσει το λειτουργικό. Η μόνη περίπτωση να είναι 'πατάτα' είναι το θέμα των επιδόσεων. Από τη στιγμή όμως που το DX10 και DX11 πλέον δουλεύουν και προσφέρουν ότι και το OpenGL προγραμματιστικά, μην περιμένεις κάτι τραγικό. Ο λόγος που θα απαιτηθούν ακριβά resources είναι και το release schedule. Δεν υπάρχει περίπτωση να δεις OpenGL παραγωγή πριν το D3D. Πρώτα θα δουλεύεται το τελευταίο και μετά το OpenGL καθώς εδώ ναι, παίζει ρόλο το market share και οι πωλήσεις. Για να έχεις παράλληλη κυκλοφορία σε D3D και OpenGL θα απαιτηθεί δουλειά και resources. Me 5000 πωλήσεις δεν κάνεις κερδοφορία. Μου θυμίζει λίγο κάποια ports σε Amiga από γνωστά παιχνίδια για το PC. Έβγαιναν 2-3 χρόνια μετά, τα αγόραζαν 1000 άτομα στη καλύτερη και οι εταιρίες ουσιαστικά ήταν fans που έβγαζαν το χαρτζιλίκι τους και παράλληλα έκαναν και άλλη δουλειά.

  8. #188
    Εγγραφή
    01-04-2007
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    841
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    11.438 / 1.018
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι κονσόλες πουλάνε, πουλάνε ζεστά, πουλάνε και τα παιχνίδια τους.
    Αυτό δεν ισχύει. Ενδεικτικό είναι ότι πολλοί developers/publishers βάζουν το pc ως βασική πλατφόρμα και μετά κάνουν downgrade για κονσόλες, σε αντίθεση με παλιότερα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε mobile θα δεις παιχνιδάκια τσούκου τσούκου μπαμ, τίποτε παραπάνω. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας λόγος για STB από τη στιγμή που οι παιχνιδομηχανές πλέον παίζουν και αυτό το ρόλο και θα το παίξουν πιο ενισχυμένα.
    Το ότι το gaming μεταφέρεται σε φορητές πλατφόρμες είναι εμφανές, δεν χρειάζεται να το αποδείξει κανείς. Ο ρυθμός με τον οποίο βελτιώνονται/εξελλίσσονται είναι πολύ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο σε pc (και ακόμα μεγαλύτερος σε σχέση με κονσόλες)

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το PC gaming πλέον βρίσκεται σε τρομερή κάμψη.
    Ναι, αυτό γινόταν πριν 5-6 χρόνια, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα πια... Και αυτό οφείλεται κυρίως στο steam, αλλά και στις τεχνολογικές εξελίξεις στο hardware που έχουν αφήσει τις κονσόλες αρκετά πίσω.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν είναι θέμα λειτουργικού και ούτε θα είναι. Ένας gamer ένα παιχνίδι θα θελήσει να παίξει, όχι να σκαλίσει το λειτουργικό.
    Το πρόβλημα είναι στο (πρώην) metro. Δεν έχει να κάνει με το να "σκαλίζεις το λειτουργικό", αλλά με το πώς το χρησιμοποιείς για καθημερινές εργασίες. Είναι σχεδιασμένο για touchscreen, οπότε αν δουλεύεις σε κανονικό pc η εμπειρία είναι λίγο... αλλόκοτη. Επίσης τόσο η valve όσο και άλλες εταιρείες έχουν εκφράσει τη δυσφορία τους σχετικά με το νέο api.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η μόνη περίπτωση να είναι 'πατάτα' είναι το θέμα των επιδόσεων. Από τη στιγμή όμως που το DX10 και DX11 πλέον δουλεύουν και προσφέρουν ότι και το OpenGL προγραμματιστικά, μην περιμένεις κάτι τραγικό. Ο λόγος που θα απαιτηθούν ακριβά resources είναι και το release schedule. Δεν υπάρχει περίπτωση να δεις OpenGL παραγωγή πριν το D3D. Πρώτα θα δουλεύεται το τελευταίο και μετά το OpenGL καθώς εδώ ναι, παίζει ρόλο το market share και οι πωλήσεις. Για να έχεις παράλληλη κυκλοφορία σε D3D και OpenGL θα απαιτηθεί δουλειά και resources. Me 5000 πωλήσεις δεν κάνεις κερδοφορία.
    Γιατί κολλάς στο πότε θα κυκλοφορήσει η κάθε έκδοση; Ας κυκλοφορήσει η έκδοση για windows και μετά από ένα δυο μήνες ας βγει και η μεταφορά σε linux. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου θυμίζει λίγο κάποια ports σε Amiga από γνωστά παιχνίδια για το PC. Έβγαιναν 2-3 χρόνια μετά, τα αγόραζαν 1000 άτομα στη καλύτερη και οι εταιρίες ουσιαστικά ήταν fans που έβγαζαν το χαρτζιλίκι τους και παράλληλα έκαναν και άλλη δουλειά.
    Αυτό τώρα τι σχέση έχει με την τωρινή κατάσταση; Στη μια περίπτωση έχεις Amiga vs PC, στην άλλη PC vs PC. Στη μια περίπτωση δυο πλατφόρμες από τις οποίες η μία είναι ετοιμοθάνατη, ενώ στην άλλη δυο (πολύ πιο όμοιες) πλατφόρμες που αναπτύσσονται εξίσου γρήγορα, άσχετα με το μερίδιο αγοράς.

  9. #189
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    7.598
    Downloads
    56
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    500M/250M
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Router
    Speedport Plus 2
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό δεν ισχύει. Ενδεικτικό είναι ότι πολλοί developers/publishers βάζουν το pc ως βασική πλατφόρμα και μετά κάνουν downgrade για κονσόλες, σε αντίθεση με παλιότερα.
    Που το έχεις δει αυτό; Πόσο καιρό έχεις να ασχοληθείς με το game industry; Μπορώ να σου αναφέρω κι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παράδειγμα. GTA4.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ότι το gaming μεταφέρεται σε φορητές πλατφόρμες είναι εμφανές, δεν χρειάζεται να το αποδείξει κανείς. Ο ρυθμός με τον οποίο βελτιώνονται/εξελλίσσονται είναι πολύ μεγαλύτερος από τον αντίστοιχο σε pc (και ακόμα μεγαλύτερος σε σχέση με κονσόλες)
    Δεν είναι εμφανές και θέλω αποδείξεις. Τι μεταφέρεται; Το να παίζω Angry Birds;

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι, αυτό γινόταν πριν 5-6 χρόνια, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα πια... Και αυτό οφείλεται κυρίως στο steam, αλλά και στις τεχνολογικές εξελίξεις στο hardware που έχουν αφήσει τις κονσόλες αρκετά πίσω.
    To hardware δεν έχει σχέση με το τι παιχνίδια βγαίνουν. Οι κονσόλες έχουν πολλά παραπάνω games χωρίς να υπάρχει κάτι αισθητά χειρότερο. Κι επίσης, ήμουν, είμαι και θα είμαι της άποψης ότι το βασικότερο όλων είναι το πως παίζεται ένα παιχνίδι, όχι πως φαίνεται. Το internet δεν είναι προνόμιο μόνο των PCs. Υπάρχει και στις κονσόλες.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα είναι στο (πρώην) metro. Δεν έχει να κάνει με το να "σκαλίζεις το λειτουργικό", αλλά με το πώς το χρησιμοποιείς για καθημερινές εργασίες. Είναι σχεδιασμένο για touchscreen, οπότε αν δουλεύεις σε κανονικό pc η εμπειρία είναι λίγο... αλλόκοτη. Επίσης τόσο η valve όσο και άλλες εταιρείες έχουν εκφράσει τη δυσφορία τους σχετικά με το νέο api.
    API; Ποιο είναι το 'νέο' API; Εδώ μιλάμε για στάνταρ πράγματα, D3D. Επίσης, ας μην λέμε 'σχεδιασμένο για touchscreen'. Καλό είναι να έχουμε αίσθηση του προϊόντος.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί κολλάς στο πότε θα κυκλοφορήσει η κάθε έκδοση; Ας κυκλοφορήσει η έκδοση για windows και μετά από ένα δυο μήνες ας βγει και η μεταφορά σε linux. Δεν μπορώ να καταλάβω ποιο είναι το πρόβλημα.
    Το πρόβλημα είναι ότι χάνει τη δυναμική του. Ένας gamer θα προτιμούσε να έχει ένα dual boot σύστημα και να παίξει το παιχνίδι φρέσκο παρά να κάθεται και να περιμένει.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guardianhelm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό τώρα τι σχέση έχει με την τωρινή κατάσταση; Στη μια περίπτωση έχεις Amiga vs PC, στην άλλη PC vs PC. Στη μια περίπτωση δυο πλατφόρμες από τις οποίες η μία είναι ετοιμοθάνατη, ενώ στην άλλη δυο (πολύ πιο όμοιες) πλατφόρμες που αναπτύσσονται εξίσου γρήγορα, άσχετα με το μερίδιο αγοράς.
    Η εξέλιξη του hardware δεν συμβαδίζει με την εξέλιξη του software. Το τελευταίο είναι δυσκίνητο. Ακόμα το multithreaded gaming σε PC είναι σε νηπιακό στάδιο και τα threads, όταν υπάρχουν, είναι αλλού για αλλού. Κακοπρογραμματισμένα.

  10. #190
    Εγγραφή
    27-08-2004
    Περιοχή
    internet
    Μηνύματα
    23.374
    Downloads
    58
    Uploads
    17
    Άρθρα
    9
    Ταχύτητα
    49999 / 4999
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεύτερο, σιγά μην πάει το gaming σε mobile και set top boxes. Οι κονσόλες πουλάνε, πουλάνε ζεστά, πουλάνε και τα παιχνίδια τους. Σε mobile θα δεις παιχνιδάκια τσούκου τσούκου μπαμ, τίποτε παραπάνω. Επίσης, δεν υπάρχει κανένας λόγος για STB από τη στιγμή που οι παιχνιδομηχανές πλέον παίζουν και αυτό το ρόλο και θα το παίξουν πιο ενισχυμένα.
    Θα σταθώ μόνο σε αυτό. Αυτό το «τσούκου τσούκου μπαμ» ψάξε το λίγο καλύτερα. Ψάξε επίσης και τα STB όπως το Ouya. Τέλος ρίξε και μια ματιά στα έσοδα από gaming και πόσο γρήγορα το mobile πλησιάζει κονσόλες και pc.
    Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
    δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
    Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.

  11. #191
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    Σαν πας στη Καλαμάτα
    Μηνύματα
    803
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Στο mobile κομμάτι παίζουν και λύσεις σαν του OnLive που επιτρέπουν να παίζεις το ίδιο παιχνίδι που παίζεις στο PC σου και στην ταμπλέτα ή το κινητό σου. Μάλιστα για ορισμένες ταμπλέτες υποστηρίζονται και χειριστήρια, πχ Sony Tablet S και PS3 controller.

  12. #192
    Εγγραφή
    05-02-2009
    Περιοχή
    In the Stargate Universe...
    Μηνύματα
    1.103
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    16699/985
    ISP
    OTEnet
    Router
    Huawei EchoLife 520c
    SNR / Attn
    4.1(dB) / 20.0(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manicx Εμφάνιση μηνυμάτων
    Που το έχεις δει αυτό; Πόσο καιρό έχεις να ασχοληθείς με το game industry; Μπορώ να σου αναφέρω κι ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παράδειγμα. GTA4.
    Λίγο άκυρο παράδειγμα όταν το GTA IV είναι παιχνίδι του 2008 (και προφανώς σχεδιαζόταν ακόμα πιο πριν)
    >> James Randi <<--- A man to admire, a man to respect

    Linux4Coffee
    You'll never know what you're missing until you try Arch

    "Next time you want to buy a computer, consider buying a mac (and installing Windows/Linux on it). Even after five years, when it's cheap chinese hardware is obsolete there will be someone ignorant enough to buy it for ten times the price."

  13. #193
    Εγγραφή
    22-07-2012
    Μηνύματα
    47
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    cosmote mobile
    DSLAM
    HOL - ΧΑΛΑΝΔΡΙ
    Όταν τα port τα κάνουν για πλάκα indies με 1-2 άτομα, γιατί πιστεύετε ότι ένα port σε linux έχει πραγματικά κόστος για τις εταιρείες κολοσσούς (π.χ. valve, blizzard κτλ) ;

    imo δεν είναι θέμα κόστους, αλλά απόφασης, θέλησης και στόχου. Αν διαβλέπουν ότι η MS πάει να κλειδώσει την αγορά με το MS store ή παίζει κάτι άλλο που δεν το ξέρουμε εμείς ακόμα, τότε ναι, θα δώσουν έτοιμη λύση για linux ακόμα και αν το user share είναι μικρό. Αλήθεια γιατί η blizzard βγάζει τα games για mac? Ναι, έχει 5% η apple στο desktop, αλλά είναι αυτό το 5% gamers? Κάτι μου λέει ότι πιο παθιασμένο κοινό υπάρχει στο Linux για games, παρά στην apple.

    Ή μήπως νομίζετε ότι οι gamers (που όπως αναφέρθηκε πιο πριν τους ενδιαφέρουν μόνο τα Games) δε θα αντιδράσουν σε μια διαφήμιση τύπου "βάλτε linux να παίξετε wow με 20% καλύτερες επιδόσεις, χωρίς να πληρώσετε τίποτα". Ή μήπως νομίζετε ότι αν πραγματικά διαφημιστεί το linux σε επαγγελματικό επίπεδο, δε θα πάρει μερίδιο αγοράς; Γιατί όχι; Είναι δωρεάν, παίζει με χαμηλότερα specs, και παρέχει δωρεάν upgradeability, δεν έχει ιούς KAI τα παιχνίδια παίζουν πιο γρήγορα!

  14. #194
    Εγγραφή
    29-06-2005
    Μηνύματα
    7.598
    Downloads
    56
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    500M/250M
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Router
    Speedport Plus 2
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mrsaccess Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα σταθώ μόνο σε αυτό. Αυτό το «τσούκου τσούκου μπαμ» ψάξε το λίγο καλύτερα. Ψάξε επίσης και τα STB όπως το Ouya. Τέλος ρίξε και μια ματιά στα έσοδα από gaming και πόσο γρήγορα το mobile πλησιάζει κονσόλες και pc.
    To έχω ψάξει. Το mobile gaming σε Android devices υστερεί πολύ σε σχέση και με τα handhelds της Sony και της Nintendo, πόσο δε σε σχέση με games επιτραπέζιων κονσολών. Το Ouya θα λανσαριστεί σαν κονσόλα. Και τι σε κάνει να νομίζεις ότι θα πετύχει; Για να περαστούν games σε αυτό, θα πρέπει να γίνει μετατροπή όποιων games υπάρχουν για να γίνει χρήση του controller και για να κάνει το μπαμ, θέλει δυνατά games. Πολλές παρόμοιες κονσόλες έχουν βγει αλλά δεν ακούμπησαν. Το μηχάνημα δεν υπάρχει καν, paper product με release date πιθανότατα την επόμενη άνοιξη. Άποψη μου είναι ότι θα είναι καρα-flop. Το ότι το mobile gaming έχει κέρδη έχει να κάνει με το volume (ποιος δεν έχει κινητό; ), όχι με την ποιότητα. Να στο πω αλλιώς, ούτε θα αντικαταστήσει, ούτε θα ακουμπήσει το gaming σε PCs και gaming consoles. Άλλο target audience έχει το ένα, άλλο το άλλο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από DreamAxe Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λίγο άκυρο παράδειγμα όταν το GTA IV είναι παιχνίδι του 2008 (και προφανώς σχεδιαζόταν ακόμα πιο πριν)
    Μάλιστα. Ενώ το Source Engine είναι του 2012. Σωστά;

  15. #195
    Εγγραφή
    27-08-2004
    Περιοχή
    internet
    Μηνύματα
    23.374
    Downloads
    58
    Uploads
    17
    Άρθρα
    9
    Ταχύτητα
    49999 / 4999
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
    Μα τα handhelds πατώνουν, η Sony γυρνά σιγά - σιγά τα δικά της σε Android, το 3DS έχει χειρότερα γραφικά από περσινό τηλέφωνο (tegra 2) ενώ το ps vita έχει χειρότερα γραφικά από φετινό τηλέφωνο (tegra 3).

    Το Ouya είναι paper product προς το παρόν και θα βγει του χρόνου αλλά μάζεψε 7 εκατομμύρια δολάρια σε 1 μήνα. Αυτό πρέπει να σου λέει κάτι...

    Άλλωστε τα γραφικά δεν έχουν πολύ σημασία πλέον. Κάπου στο 2004-2005 ήταν το turning point στα 3D. Οι απλοί gamers -η πλειοψηφία δηλαδή- είναι εντάξει με αυτό το επίπεδο 3D και αυτό το επίπεδο υπάρχει στα κινητά.

    Στην τελική γιατί βλέπουμε τίτλους όπως το Max Payne ή το GTA3 να γίνονται port στο Android και να πωλούνται με 1-2€; Με την λογική σου δεν θα είχε νόημα.
    Gentoo Linux: mess with the best and you might learn something
    δικτυακή παράσταση | twitter | within specifications
    Αν φτάσω τα 100 και με ρωτήσουν το μυστικό της μακροζωίας θα πω: Πάντα είχα 3 ποτήρια μπροστά μου· ένα με νερό, ένα με καφέ & ένα με αλκοόλ.

Σελ. 13 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 381112131415 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 46
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-05-12, 23:34

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας