Λοιπον ακριβως ιδια περιπτωση ειναι και η δικια μου 7/11/06 τοτε ηρθε το courier και χωρις εξοπλισμο ,υπεγραψα για αριθμοδοτηση και 22/11/06 εφυγε για Οτε ..ας μου εξηγησει καποιος ομως γιατι πριν 2 μερες ειδα τυχαια ( εκεινη την ωρα αν δεν εφευγα για δουλεια δεν θα τον εβλεπα) τεχνικο του οτε που ηρθε να ανοιξει στο ειδικο ΒΟΧ της μονοκατοικιας μου την γραμμη για την τελλας..Δεν ειχα ενημερωση απο πουθενα...οποιος ξερει ας απαντησει οσο για τον τεχνικο του Οτε ΕΝΗΜΕΡΟΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ μου απαντησε οτι απλα ειχε μια εξουσιωδοτηση να κανει αυτην την εργασια και να ερθει εκ νεου τεχνικος της τελλας...ουτε καν ηξερε σε ποιο ονομα ηταν να μπει η γραμμη ουτε τιποτα...πιστευω οτι οτε αν και στα τελευτεα του (ετοιμαζετε πωληση απο οτι βλεπω απο την κυβερνηση) δεν αλλαζει νοοτροποια δημοσιος φορεας σου λεει μετα ...και οσο και να προσπαθησουμε νατην αλλαξουμε σε ορισμενους δεν προκειται να γινει ποτε....ουτε με καταγελιες ουτε με τιποτα ..οπως εχω ξαναγραψει και η τελλας ειναι υπευθηνη για το μπαχαλο με τις καθυστερησεις Ζιστο...αλλα και ο ΟΤΕ μεγαλυτερο κτιριο με κοκκινα φωτακια απε εξω...![]()
Εμφάνιση 31-45 από 107
-
14-12-06, 11:08 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #31
-
14-12-06, 12:07 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #32
@union1
Δεν κατάλαβα... Ποιό είναι ακριβώς το πρόβλημά σου με τον τεχνικό του ΟΤΕ;
Πιστεύω ότι γνωρίζεις πως τη συντήρηση του last mile συνεχίζει να την έχει ο ΟΤΕ ανεξάρτητα από το ποιός σου δίνει την υπηρεσία, οπότε... τι εννοείς;
@sebu
Όπως τα λες... Ακριβώς.
Ακόμη κι αν υπάρχουν άλλες καθυστερήσεις που οφείλονται αποκλειστικά στον ΟΤΕ (π.χ. ο τεχνικός τους καθυστερεί) εμενα τον πελάτη δε με απασχολεί περισσότερο από τον κούριερ. Οφείλει η κάθε Tellas να προχωρήσει σε δικές της καταγγελίες. Εγώ δε γνωρίζω τίποτε (λέμε τώρα) για last mile, llu και ΟΤΕ. Εγώ ξέρω ΜΙΑ σύμβαση με την Tellas. Άλλωστε το λέει και στη διαφήμιση
-
14-12-06, 13:51 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #33
OK... επειδή μετά και τη σημερινή μου επικοινωνία αρχίζει να εξαντλείται η υπομονή μου όσον αφορά την αντιμετώπισή τους, επειδή από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε και επειδή θέλω να είμαι δίκαιος απέναντί τους θα τους φαξαρω το εξής:
Αξιότιμοι Κύριοι/ Κυρίες,
Στις 7 Νοεμβρίου, επικοινώνησα με το 13800 προκειμένου να πάρω πληροφορίες για το πακέτο Zisto (τηλεφωνία + ADSL) με αίτηση φορητότητας και ενεργοποίηση στον υπάρχοντα αριθμό μου. Συγκεκριμένα εξήγησα στην υπάλληλό σας ότι με ενδιαφέρει κυρίως να μείνω χώρις πρόσβαση στο διαδίκτυο το λιγότερο δυνατό καθώς στη συγκεκριμένη γραμμή κάνω επαγγελματική χρήση της ADSL. Η υπάλληλός σας με διαβεβαίωσε ότι αυτό μπορεί να γίνει μένοντας χωρίς πρόσβαση ADSL για 2-3 μέρες. Με διαβεβαίωσε επίσης ότι η περιοχή μου θα καλύπτεται από το δίκτυο της Tellas από Δεκέμβριο οπότε κλείσαμε ραντεβού για να υπογράψω τα συμβόλαια στις 24 Νοεμβρίου. Στη συνέχεια μου εγγυήθηκε ότι η ενεργοποίηση θα διαρκέσει 13-15 εργάσιμες (όπως αναφερόταν εκείνη την περίοδο και στο FAQ του site σας).
Φυσικά στο ενδιάμεσο, ενημερώθηκα πως οι 2-3 μέρες χωρίς ADSL πρόσβαση δεν ισχύουν και ότι θα έπρεπε άμεσα να προβώ στη διακοπή της υπάρχουσας σύνδεσης ώστε η γραμμή να είναι "καθαρή" όταν η Tellas παραλάβει την αίτησή μου. Έκανα αίτηση διακοπής ADSL στον ΟΤΕ στις 14/11 και στις 17/11 διακόπηκε η ADSL πρόσβαση.
Στις 24/11 υπέγραψα την αίτηση Zisto, φορητότητας και ενεργού τοπικού βρόχου. Σε επικοινωνία με το 13800 την ίδια μέρα μου είπαν πως εφόσον δεν ενημερωθώ εντός 10 ημερών για την πορεία της αίτησής μου να καλέσω εγώ πάλι.
Στις 7/12 κάλεσα το 13800 και ο υπάλληλος δεν έβρισκε την αίτησή μου (!) διαβεβαιώνοντάς με ότι μέχρι το βράδυ της ίδιας ημέρας θα με έχουν καλέσει από την εταιρία σας. Αυτό δε συνέβη.
Στις 8/12 το πρωί κάλεσα εγώ πάλι το 13800 και μιλώντας με άλλη υπάλληλο επιβεβαίωσε ότι δεν βρίσκει την αίτησή μου και ότι θα με καλέσουν εντός 2 ωρών. Αυτό δε συνέβη, έτσι το απόγευμα της ίδιας ημέρα κάλεσα εγώ και μιλώντας με υπάλληλο μου είπε ότι την βλέπει την
αίτησή μου και ότι έχει ήδη πάει στον ΟΤΕ χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. Σε ερώτησή μου πότε πήγε στον ΟΤΕ, η υπάλληλος δεν γνώριζε και μου ζήτησε να καλέσω πάλι εντός ολίγων ημερών.
Στις 13/12 (ημέρα θεωρητικής ενεργοποίησής μου), σε συνομιλία με υπάλληλό σας μου επανέλαβε ότι η αίτηση έχει σταλεί στον ΟΤΕ και σε ερώτησή μου για το πότε έγινε αυτό, δεν μπορούσε να με ενημερώσει.
Σήμερα στις 14/12, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία μου με το 13800, η υπάλληλός σας (χωρίς να γνωρίζει τα στοιχεία μου) απέφευγε διπλωματικότατα, ομολογώ, να αναγνωρίσει το δικαίωμα μου να μάθω την πορεία της αίτησής μου. Με παρέπεμψε να πάρω σε μία εβδομάδα πάλι, επαναλαμβάνω χωρίς να γνωρίζει τα στοιχεία μου. Όταν ζήτησα να μιλήσω στον υπεύθυνο που διαχειρίζεται την αίτησή μου, εκνευρισμένα μου επανέλαβε να καλέσω σε μία βδομάδα.
Θεωρώ την αντιμετώπιση της Tellas απαράδεκτη όσον αφορά την ενημέρωση και πληροφόρηση σε στοιχειώδη θέματα, ενώ θεωρώ εμπαιγμό τις απαντήσεις που έλαβα σήμερα από την υπάλληλό σας, οι οποίες μάλιστα μου δημιουργούν υποψίες ανειλικρίνιας για τις μέχρι τώρα απαντήσεις που έχω λάβει από τους υπαλλήλους σας.
Είμαι ενήμερος για τις ευθύνες της Tellas και του ΟΤΕ που απορρέουν από την παράγραφο 1.2 του συμβολαίου που υπέγραψα, καθώς και τα στοιχεία που αναφέρετε στο FAQ του site σας. Όπως προανέφερα, λόγω της επαγγελματικής χρήσης διαδικτύου δέχτηκα να γίνω συνδρομητής στην εταιρία σας υπό στοιχειώδεις προϋποθέσεις για τις οποίες μου δώθηκαν εγγυήσεις τηλεφωνικά και οι οποίες έχουν άμεσο οικονομικό και επαγγελματικό κόστος σε μένα. Γι' αυτό το λόγο, παρακαλώ άμεσα να επικοινωνήσει μαζί μου ένας υπέυθυνος προκειμένου να με ενημερώσει:
α) Στην πορεία της αίτησής μου περιλαμβανομένης της ημερόμηνιας που μεταβιβάστηκε στον ΟΤΕ.
β) Στην πορεία κάλυψης δικτύου της Tellas στην περιοχή μου καθώς γνωρίζω ότι τα δεδομένα του site δεν είναι ακριβή.
γ) Σε ένα χονδρικό χρονοδιάγραμμα ενεργοποίησής μου, εφόσον μέχρι τώρα έχω λάβει τηλεφωνικές εγγυήσεις ότι δεν υφίσταται πρόβλημα.
Εφόσον δεν λάβω απάντηση σε σύντομο χρονικό διάστημα, θα αναγκαστώ να προβώ σε επίσημη καταγγελία στην ΕΕΤΤ και τη Γενική Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή, εντός της ερχόμενης εβδομάδας, προς την Tellas (καθώς δεν μου δίνετε τη δυνατότητα να γνωρίζω τις ευθύνες που αναλογούν στον ΟΤΕ) για παραβίαση της παρ. 1.2 περί "ευθύνης εμπρόθεσμης διαβίβασης σχετικών εγγράφων στο Φορέα/Οργανισμό" και της παρ. 2.6 περί "εξέτασης κάθε αιτήματος του Πελάτη σχετικά με τις υπηρεσίες που λαμβάνει".
Φιλικά,
(προσωπικά στοιχεία)Η ζωή είναι δύσκολη;; Σε σχέση με τί;;;
-
14-12-06, 14:05 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #34
-
14-12-06, 15:06 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #35
Δεν ειπα οτι τρωνε λεφτα αμεσα.
Οταν λες οτι ο αλλος κοιταει πως να σου φαει τα λεφτα δεν σημαινει οτι στα τρωει απο τη μερα μηδεν.
Ακομα και η συμπεριφορα του ομως απεναντι σου να σε αντιμετωπιζει σαν ενα τσουβαλι με ευρω το οποιο δεν μας νοιαζει αν θα ταλαιπωρηθει ή οχι αρκει να το δεσουμε για 12 μηνες,ειναι κοροιδια.
Οταν περνας τα χιλια μυρια για να συνδεθεις και εκεινος το μονο που νοιαζεται ειναι να στελνει μαζικα αιτησεις στον ΟΤΕ για να ριξει το λειτουργικο του κοστος και να δεσει εσενα για 12 μηνες τοτε ναι κοιταει πως να σου φαει τα λεφτα,χωρις να σε αντιμετωπιζει σαν πελατη-σοβαρο καταναλωτη.
Για μενα ναι κοιταει να δεσει οσους περισσοτερους μπορει αδιαφορωντας αν τους αντιμετωπιζει σαν "ευρω" που περπατανε.
Γιατι αν σας αντιμετωπιζε σαν σοβαρους πελατες τοτε θα επρεπε να προσεχει τη διαδικασια των αιτησεων,να κυνηγαει τα κουριερ,να εχει κανει αλλη συμφωνια με τον ΟΤΕ(που ναι μπορει να κοστιζε παραπανω για αυτην αλλα εκει φαινεται αν θελει να βγαλει απο τη μυγα ξυγκι ή αν ενδιαφερεται για τον πελατη της).
-
14-12-06, 20:57 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #36
Δε νομίζω ότι ζούμε στη χώρα του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ
Λέω πχ στην υπάλληλο: "ΟΚ, για να μην καθυστερώ εσάς, μπορείτε να μου πείτε ποιος ειναι αρμόδιος με την αίτησή μου για να επικοινωνήσω με εκείνον".
Απάντηση: "Να καλέσετε πάλι σε 1 βδομάδα"
Λέω πάλι: "Μα δεν ξέρετε ούτε ποιος είμαι ούτε για ποιο νούμερο σας μιλάω"
Απάντηση: "Να καλέσετε πάλι σε 1 βδομάδα"
Πώς αλλιώς το πολεμάς αυτό; Τα όπλα της πιο στοιχειώδους λογικής είναι φυστιίκια μπροστά σε αυτά της πιο στοιχειώδους βλακείας.Η ζωή είναι δύσκολη;; Σε σχέση με τί;;;
-
14-12-06, 22:24 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #37
ntampa ωραιος επαγγελματισμος φιλαρακι κραζεις λες και οι αλλες εταιρειες ειναι καλυτερες..εχει γελιο ομως που ολοι εμπιστευονται βιβοντι..εγω θελω λογω τησ voip να σου ξεσυγχρονισει το ρουτερ να δω ποτε θα ρθει ο τεχνικος τησ βιβο να σου το συγχρονισει συν οτι ολες αυτες τισ μερεσ θα σαι χωρις τηλ.μια απλη διακοπη ρευματος χρειαζεται εστω και 10''.γιαυτο beware ολοι στο τι ενεργοποιειτε...
-
14-12-06, 22:54 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #38
- Εγγραφή
- 21-06-2006
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Μηνύματα
- 6.809
- Downloads
- 15
- Uploads
- 5
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- ADSL
- Ταχύτητα
- 384/128
- ISP
- Vivodi
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Zyxel 652-R
- SNR / Attn
- 14(dB) / 34(dB)
- Path Level
- Interleaved
Σκέφτηκα και εγώ την περίπτωση της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ κατα της Μπελλάς αλλα επειδή η περίπτωση μου είναι λίγο διαφορετική δεν ξέρω αν ευσταθεί μια καταγγελία.
Δηλαδή μπορεί οι υπάλληλοι της Μπελλάς να κάνανε λάθος και να στείλανε άλλες αιτήσεις στον ΟΤΕ απο αυτές που έπρεπε και απορίφθηκαν (ενεργού βρόχου, αντί ανενεργού) αλλα πέρα απο την προσωπική απογοήτευση γιατί μάλλον δεν θα έχω το καινούργιο μου παιχνίδι πριν το νέο έτος, δεν έπαθα κάτι άλλο αφού και τηλέφωνο έχω ήδη και σύνδεση ADSL.
Eσείς τι λέτε; Να τους κάνω καταγγελία για ασχετοσύνη ή για βλακεία, η βλακεία θεωρείτε αδίκημα;
-
14-12-06, 23:15 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #39
δεν ξέρω που κολλάει ο επαγγελματισμός ή το "φιλαράκι".
απλά μια παράθεση έκανα σε σύγκριση χρόνου απο προσωπική εμπειρία μιας και συνέπεσε η απόφαση ενεργοποίησης τόσο της δικής μου γραμμής όσο και ενός φίλου μου που μένουμε ακριβώς στην ίδια γειτονιά.
το διευκρίνησα από τη πρώτη στιγμή πως δεν είχα καμία πρόθεση για οποιαδήποτε αντιπαράθεση.πάντα σε περίμενα και σ΄ονειρευόμουνα...και για σένα αγάπη μου...προετοιμαζόμουνα...
-
15-12-06, 21:21 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #40
Όπως έγραψα και στο άλλο forum, το ξεσκίσανε το θέμα.
Οπότε από Δευτέρα στέλνω ατομική καταγγελία (πράγμα που συμβουλεύω και εσάς να κάνετε) και μέχρι το τέλος της άλλης εβδομάδας έχουμε ετοιμάσει και την ομαδική ξεκινώντας με σκελετό αυτή του Ithanos.Η ζωή είναι δύσκολη;; Σε σχέση με τί;;;
-
16-12-06, 09:11 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #41
όποτε ο ιδιωτικός τομέας δοκιμάστηκε σε καταστάσεις μεγάλου όγκου πελατών είχαμε παντού τα ίδια φαινόμενα και αυτό φυσικά λόγω έλλειψης προσωπικόυ.
Θα μου πείς τώρα τι φταίει ο πελάτης.Η αίτηση για να προχωρήσει στον ΟΤΕ πρέπει να καταχωρηθέι αλλιώς δεν ξεκινάει καμία τεχνική διαδικασία ( αίτηση για να δοθει πόρτα στον πελάτη,να ενεργοποιηθέι κτλ κτλ),φαντασου επίσης ότι όταν έχεις να κάνεις με περίπου 1000 αιτήσεις την ημέρα κάποιες λόγω έλλειψης προσωπικού να μείνουν πίσω.Δυστηχώς και ο ΟΤΕ βάζει το χέρι του γιατι με το παραμικρό απορρίπτει αιτήσεις.
Τι να πούμε ρε παιδιά αφου και η οποιαδήποτε κρατική αρχή παραμένει απλώς θεατής ;Eδώ οι ιδιωτικές εταιρείς μέχρι και εικονικές πτωχέυσεις κάνουν και μένουν τόσοι άνθρωποι στο δρόμο και δεν έχει ανοίξει μύτη, την εξυπηρέτηση πελατών θα κοιτάξουν;
Προς Kiwi:Ζήτησες να μιλήσεις με υπέυθηνο;
-
16-12-06, 14:58 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #42
Ναι. Δεν είδες πιο πάνω; Τώρα μπορει να έχουν εντολή να μη δίνουν ούτε υπεύθυνους, τί να πω; Στη συγκεκριμένη περίπτωση πάντως ομολογώ ότι έτυχε και έπεσα σε αγενέστατη υπάλληλο, οπότε ίσως και απλά να ήμουν άτυχος
@Spanos
Το αν ευσταθεί η καταγγελία σου ή όχι εσύ το ξέρεις. Εφόσον θεωρείς ότι η Tellas έχει παραβεί όρους του συμβολαίου ή έχεις υπόνιες εξαπάτησης (άσχετα άμα είναι εκούσιες ή οχι), οφείλεις να κάνεις καταγγελία. Εσύ, όπως σωστά παραδέχεσαι, τυχαίνει να έχεις ADSL οπότε ακόμα και αν περνάει ο χρόνος, δεν έχεις ιδιαίτερο πρόβλημα.
Λέμε πολλές φορές για το εξωτερικό και πως οι καταναλωτές έχουν δύναμη και αποζημιώνονται άμεσα κλπ κλπ. Για να φτάσουμε σε τέτοιο επίπεδο, πρέπει να ξεκινήσουμε εμείς ως καταναλωτές να ωριμάζουμε. Και ο βασικός νόμος των δικαιωμάτων του καταναλωτή είναι πολύ απλός. Πληρώνεις ή έχεις κόστος λόγω μίας υπηρεσίας ή προϊόντος που δεν ανταπεξερχεται στις αρχικές εγγυήσεις του πωλητή του; Οφείλεις να το καταγγείλεις. Απλά και ωραία.Η ζωή είναι δύσκολη;; Σε σχέση με τί;;;
-
16-12-06, 15:16 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #43
-
16-12-06, 17:56 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #44
είπε κανείς ότι έχω τηλέφωνο?
εγώ μόνο γραμμή internet έχω σπίτι μου.
για τηλέφωνο χρησιμοποιώ μόνο κινητό.πάντα σε περίμενα και σ΄ονειρευόμουνα...και για σένα αγάπη μου...προετοιμαζόμουνα...
-
16-12-06, 19:52 Απάντηση: Καταγγελία στην ΕΕΤΤ - Ιδέες #45
Παρόμοια Θέματα
-
καταγγελια στην ΕΕΤΤ και αλλου με κοινοποιηση στην εταιρεια
Από bakxos στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 03-09-08, 17:24 -
Καταγγελία στην ΕΕΤΤ
Από pts στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 28-01-08, 13:08 -
Καταγγελία στην ΕΕΤΤ
Από puntomania στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 02-09-07, 02:06
Bookmarks