Το adslgr.com παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο κομμάτι της ανάπτυξης δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα απηύθυνε στις εταιρείες COSMOTE, Vodafone και Wind ερώτηση σχετικά με υπηρεσίες voip και IM. Πιο συγκεκριμένα είναι γνωστό πως σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά της κινητής τηλεφωνίας έρχεται αντιμέτωπη με νέες τεχνολογικές προκλήσεις προσφέροντας νέες καινοτόμες υπηρεσίες στους χρήστες. Έτσι όλο και περισσότερο βλέπουμε εφαρμογές σε περιβάλλον Android/iOS οι οποίες είτε δίνουν την δυνατότητα ανταλλαγής μηνυμάτων (ΙΜ) μέσω της σύνδεσης δεδομένων αλλά και διενέργειας κλήσεων voip.
Η ερώτηση μας ήταν η εξής:
Η ολοένα και μεγαλύτερη ταχύτητα κινητής πρόσβασης στο διαδίκτυο από τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, αλλά και η βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών (pings) , δίνει πλέον την δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν να διενεργούν κλήσεις voip μέσα από πλήθος εφαρμογών όπως Skype, WhatsApp, Viber κ.α. Πλέον οι χρήστες μπορούν να εκτελούν μέσα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας κλήσεις voip ή να ανταλλάσσουν μηνύματα μέσα από εφαρμογές smartphone, κάτι που έχει γίνει εφικτό λόγω των επενδύσεων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας σε δίκτυα 3G, ΗSDPA, 4G-LTE.
Mέσα στα πλαίσια αυτά θα θέλαμε να σας ρωτήσουμε αν η εταιρεία σας εφαρμόζει μόνιμα ή περιστασιακά, έστω και σε μερίδα πελατών της, πολιτική περιορισμού/αποκλεισμού των voice over ip κλήσεων ή θέτει περιορισμούς σε υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων τρίτων εφαρμογών;
Σημείωση: Με τον όρο περιορισμό/αποκλεισμό δεν εννοούνται τυχόν περιστασιακοί τεχνολογικοί περιορισμοί πχ υψηλή φόρτωση δικτύου την δεδομένη χρονική στιγμή ή άλλοι παράμετροι λειτουργίας του δικτύου οι οποίες δεν επιτρέπουν προσωρινά και μόνο την εκτέλεση voip κλήσεων.
Η απάντηση της COSMOTE είναι η εξής:
Η COSMOTE δεν εφαρμόζει κάποια πολιτική περιορισμού/αποκλεισμού τέτοιου είδους υπηρεσιών.
Η εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη τους κινδύνους που εμφανίζουν τέτοιου είδους εφαρμογές, αναφορικά σε θέματα ακεραιότητας και χωρητικότητας δικτύου, ποιότητας παρεχομένων υπηρεσιών κλπ., βρίσκεται σε στάδιο διερεύνησης αναφορικά με τις δυνατότητες εφαρμογής ειδικών μέτρων ως προς την πρόσβαση των συνδρομητών της στις παραπάνω εφαρμογές, σύμφωνα πάντα με την κείμενη νομοθεσία.
H απάντηση της Vodafone είναι η εξής:
Η Vodafone δίνει τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες φωνής μέσω πακέτων δεδομένων (mobile VoIP) ανεξαρτήτως εξοπλισμού πρόσβασης (συσκευή κινητής τηλεφωνίας ή κάρτα δεδομένων υπολογιστή), εφαρμογής VoIP client και παρόχου τέτοιων υπηρεσιών.
Βασική στρατηγική της Vodafone είναι η διαφύλαξη της ποιότητας παροχής των υπηρεσιών δεδομένων της καθώς και η διασφάλιση ότι κάθε συνδρομητής έχει το δικαίωμα χρήσης των υπηρεσιών που έχει επιλέξει αναλαμβάνοντας και το αντίστοιχο μερίδιο του κόστους παροχής αυτών, χωρίς να υποχρεούται να πριμοδοτεί συνδρομητές που επιλέγουν υπηρεσίες διαφορετικού τύπου.
Tα προγράμματα της Vodafone διαφοροποιούνται:
- σε εκείνα που παρέχουν τη δυνατότητα της- χωρίς προϋποθέσεις- πρόσβασης σε τέτοιες υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας και την απαραίτητη χωρητικότητα για την υποστήριξή της και
- σε εκείνα, με οικονομικότερη μηνιαία χρέωση, τα οποία απευθύνονται σε συνδρομητές που δεν ενδιαφέρονται για την χρήση ανάλογων υπηρεσιών
Η WIND δεν απάντησε στην ερώτηση.
Για κάθε πρόγραμμα χρήσης, καθίσταται σαφές στον πελάτη εάν υποστηρίζει ή όχι την δυνατότητα αυτή, τόσο μέσω του δικτύου καταστημάτων όσο και μέσω των πληροφοριών στην ιστοσελίδα μας που αντιστοιχεί σε κάθε πρόγραμμα χρήσης.
Κατ’ αυτόν τον τρόπο, όλοι οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα και την κατάλληλη ενημέρωση, να αποφασίσουν εάν ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν εφαρμογές υπηρεσιών VoIP, επιλέγοντας το κατάλληλο πρόγραμμα χρήσης που αντανακλά τα κόστη που συνεπάγεται η παροχή της δυνατότητας αυτής.
© adslgr.com
Εμφάνιση 1-15 από 94
-
26-11-12, 18:21 Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή τηλεφωνίας #1
- Εγγραφή
- 26-01-2006
- Περιοχή
- Zauberberg
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 22.262
- Downloads
- 13
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 13
- Ταχύτητα
- 51200/5120
- ISP
- HOL
- DSLAM
- H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
- Router
- ZTE ZXHN H168N
- SNR / Attn
- 25(dB) / 7(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
26-11-12, 18:53 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #2
Wind
Δεν θέλω να μπω στον πειρασμό να αναρωτηθώ γιατί δεν απάντηση η Wind
Vodafone
Σαφέστατο το ασαφές
COSMOTE
Λέει ότι ψάχνει να βρει πως θα κόψει νόμιμα το VoIP
Υποθέτω πρόκειται για έναν τομέα που όλους τους καίει και πιθανότατα συνεργάζονται για να το αντιμετωπίσουν
Το μόνο σωστό στην όλη ιστορία είναι… η ερώτηση.
Πραγματικά πολύ εύστοχη
-
26-11-12, 19:02 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #3
η απαντηση της vodafone με προσβάλλει σαν άνθρωπο.
-
26-11-12, 19:15 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #4
Πολύ εύστοχη και πολύ σωστή η ερώτηση ! Οταν πλέον μέσα στις επόμενες μέρες να με ρωτήσουν γιατί κόβω το κινητό θα είναι η μια από τις απαντήσεις μου !
-
26-11-12, 19:15 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #5
H Cosmote προσπαθεί να περικόψει όσα "έσοδα" της "ξεφεύγουν" λόγω VoIP.
Η Voda λέει πως ήδη διαφοροποιεί τις υπηρεσίες της ανάλογα με τον αν θέλει ή όχι κάποιος να έχει voip επικοινωνία.
χωρίς να υποχρεούται να πριμοδοτεί συνδρομητές που επιλέγουν υπηρεσίες διαφορετικού τύπου.
Ποια υπηρεσία διαφορετικού τύπου πριμοδοτεί τους συνδρομητές της? Τι εννοεί ο ποιητής? Οτι ...προφυλάσει τους συνδρομητές της από υποχρεωτική πριμοδοτηση που τους εξαναγκάζουν να κάνουν οι "υπηρεσίες διαφορετικού τύπου"?
-
26-11-12, 19:18 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #6
Μεταξύ της Cosmote (που ψάχνει πως να τα κόψει) και της Wind (που δεν απάντησε καν), θεωρώ μια ιδέα λογικότερη την προσέγγιση της Vodafone (που δίνει δυνατότητα restricted & unrestricted υπηρεσιών με το ανάλογο κόστος). Κατά πόσο είναι ηθικό και νόμιμο αυτό είναι άλλο θέμα, αλλά τουλάχιστον υπάρχει μια επιλογή.
-
26-11-12, 19:32 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #7
Στην πράξη έχουν εμφανιστεί προβλήματα σε κάποιο πάροχο πλην της vodafone;
-
26-11-12, 19:36 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #8
Τι επιλογή psyxakias? Σου λεει: θες voip πουλακι μου? Τοτε συμβόλαιο με τουλαχιστον 45€ το μηνα και αμα θες!
Εαν μου περίσσευαν να δίνω τοσα δεν θα ήθελα voip και ουτε θα εκανα αναπάντητες, θα επερνα τηλεφωνο! Απλως προσπαθουν εν μέσω κρίσης και απολύσεων να σπρώξουν κοσμο στα ακριβα συμβόλαια, και να μην αφησουν να μαθει τις ευκολες απλες και φτηνες λυσεις. Εαν έδινε φθηνό 3g internet και χωρις περιορισμούς στο λαο θα ειχε περισσότερα κερδη. Οι manager της εταιριας ζουν πανω στο βουνο δεν νιωθουν.
-
26-11-12, 19:51 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #9
Εν μέσω κρίσης, προσωπικά έχω περιορίσει αρκετά τη χρήση του κινητού ώστε δε μου χρειάζονται καν οι VoIP υπηρεσίες. Ασυζητητί δε συμφωνώ με κανέναν περιορισμό και θα ήθελα ακόμα φθηνότερο internet (που μου χρειάζεται περισσότερο και από τις κλήσεις) αλλά αν είναι όντως νόμιμοι τότε δε μπορούν να γίνουν πολλά διότι αμφιβάλλω ότι η πλειοψηφία των συνδρομητών θα ενδιαφερθεί για οργανωμένο μποϊκοτάζ έστω και αν χρειάζεται.
Μεγάλη συζήτηση ανοίγεις και δε γνωρίζω κατά πόσο θα μπορούσε να δοθεί χωρίς περιορισμούς και φθηνά διότι εμπλέκονται πολλοί παράμετροι.
-
26-11-12, 20:30 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #10
τη Vodafone έπρεπε να τη ρωτήσετε αν αποθηκεύει τις video-συνομιλίες των συνδρομητών της σε ελληνικούς ή αγγλικούς server
τη Wind ρωτήστε τη για τις προσφορές που θα κάνει εν όψει χριστουγέννων, μπας και μπει στο τρυπάκι να απαντήσει - έστω και για να διαφημιστεί
η Cosmote πρέπει να μας πει πότε θα βγάλει διαφήμιση με τις γριές να κάνουν βίντεο chat με το λουκανικατζήΤελευταία επεξεργασία από το μέλος raspoutiv : 26-11-12 στις 22:28.
Σεβασμός & Απειθαρχία
δεν αντέχετε το 50-50
δεν το αντέχετε
-
26-11-12, 22:27 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #11
-
26-11-12, 22:40 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #12
Καταρχήν το What's up είναι πακέτο καρτοκινητής της Cosmote. Επίσης, το WhatsApp (ή Whats App) ΔΕΝ κάνει κλήσεις αλλά, στέλνεις μόνο μηνύματα.
Πέραν των πιο πάνω που διορθώνουν κάποια σημεία της ερώτησης συνεχίζω αναφέροντας το εξής, για τα τζιμάνια που λένε την άποψή τους. Η WIND - για όσους γνωρίζουν - δεν έχει κανέναν περιορισμό σε κανένα από όλους τους τρόπους επικοινωνίας. Αυτό σημαίνει ότι, Skype, Viber, WhatsApp, Tango και συναφή, δουλεύουν ΟΟΟΟΛΑ Απρόσκοπτα και χωρίς περιορισμούς. Οπότε και το ότι δεν απάντησε η WIND δεν έγινε και τίποτα. Απλά βρήκατε ευκαιρία να κράξετε χωρίς να ξέρετε.
-
26-11-12, 22:46 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #13
Αφού προσφέρουν και internet αυτές οι εταιρείες, θα πρέπει να θεωρούνται και ISP. Τι προβλέπει η νομοθεσία για τους παρόχους; Τους επιτρέπει να επεμβαίνουν στο τι μπορεί να κάνει ή να μην κάνει κάθε χρήστης με την συνδεσή του; Δεν θεωρούνται "απλοί μεταφορείς δεδομένων" και τίποτα άλλο;
- - - Updated - - -
Άσχετο: SIP και XMPP μπλοκάρονται επίσης;Κάνω προσπάθεια να βάζω ; αντι για ?
-
26-11-12, 22:50 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #14
Μία από τα ίδια και εδώ...Αλλάζει ο τρόπος επικοινωνίας σε αυτά και στα αμέσως επόμενα χρόνια και οι εταιρίες αντί να κοιτάξουν να προσαρμοστούν και να ετοιμαστούν κατάλληλα αλλάζοντας μοντέλο λειτουργίας, προσπαθούν να κρατήσουν τα κεκτημένα με "νταβατζιλίκια".
Ευτυχώς όχι όλες, τουλάχιστον όχι ακόμα.
-
26-11-12, 22:52 Απάντηση: Απαντήσεις των COSMOTE και Vodafone σχετικά με πολιτική αποκλεισμού Voip και IM υπηρεσιών μέσω δικτύων κινητή #15
ντροπη σας κυριοι.το μονο που θα καταφερετε θα ειναι να μην αγοραζουμε πακετα ιντερνετ.απλα κ ξεκαθαρα
VAMOS ARIS
Παρόμοια Θέματα
-
Υπογράφηκε η ΚΥΑ για τις υποχρεώσεις των παρόχων σχετικά με την ασφάλεια και την ακεραιότητα των σταθερών δικτύων
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 26-02-12, 12:03 -
Εξάλειψη των εμποδίων στις ασφαλείς και καινοτόμες πληρωμές με κάρτα, μέσω του Διαδικτύου και μέσω κινητού τηλεφώνου
Από ipo στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 13-01-12, 09:51 -
adslgr.com: Σύγκριση των συμβολαίων & προγραμμάτων καρτοκινητής Cosmote, Vodafone και Wind
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 256Τελευταίο Μήνυμα: 12-05-11, 17:10 -
Απαντήσεις της hol σχετικά με τα επιδοτουμενα πακέτα, το 213 και τα καρτοσταθερά vodafone
Από nm96027 στο φόρουμ Vodafone ADSLΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 13-08-08, 16:58
Bookmarks