Εμφάνιση 1-15 από 15
  1. #1
    Εγγραφή
    11-10-2005
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    7.308
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΝΙΚΑΙΑ
    Router
    Technicolor TG789vac v2
    Path Level
    Fastpath
    Το παλιό καλό μου laptop μας άφησε χρόνους. Δυστυχώς, αν και το χρησιμοποιώ καθημερινά για τη δουλειά μου, αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σοβαρό budget. Τα 300 ευρώ δύσκολα θα δοθούν κι αυτά.

    Οι απαιτήσεις μου:

    Διαγώνιος οθόνης: Κατά προτίμηςη 13.3" ή 14", αν και με βλέπω πάλι να καταλήγω στις 15".
    Επεξεργαστής: i3 ή έστω Pentium B950/B980. Ίσως και αντίστοιχος της AMD αλλά είμαι άσχετος, έχω αλλάξει τόσους υπολογιστές στη ζωή μου, AMD δεν είχα ποτέ. Τώρα λόγω budget ίσως είμαι πρόθυμος να δοκιμάσω.
    Κάρτα οθόνης: Οπωσδήποτε ανεξάρτητη, εκτός και παίζει με τους i3 ό,τι παίζει και στα desktop.
    Μνήμη: Αδιάφορο, αρκεί να μπορεί να αναβαθμιστεί μελλοντικά στα 8 GB.
    Σκληρός δίσκος: Αδιάφορο αρχικά, αν χρειαστεί θα αναβαθμιστεί μελλοντικά.
    Άλλα χαρακτηριστικά: Οπωσδήποτε έστω και μία USB 3, κατά προτίμηση περισσότερες. Εξυπακούονται wireless, bluetooth, συνολικά τουλάχιστον 3 USB και να τα πηγαίνει καλά από θερμοκρασίες.
    Επιθυμητό: BD-Rom, το μόνο χαρακτηριστικό για το οποίο ίσως ανεβεί λίγο το budget, αφού αργά ή γρήγορα θα προστεθεί.
    Λειτουργικό: Αδιάφορο αρκεί να μπορούν να τοποθετηθούν win7 στη συνέχεια με υποστήριξη drivers από τον κατασκευαστή.

    Άλλα επιθυμητά χαρακτηριστικά - κάνω και χωρίς αυτά: Τουλάχιστον 2ετής εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας σε αυτά τα λεφτά, ματ οθόνη, ενσωματωμένο 3G modem. Να μην είναι υποδεέστερης ποιότητας τύπου π.χ. pavillion, προτιμώ να είναι κακάσχημο παρά consumer σειρά. Επίσης, όσο λιγότερο πλαστικούρα είναι το πληκτρολόγιο, τόσο καλύτερα.