Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 21
  1. #1
    Εγγραφή
    16-11-2005
    Περιοχή
    London, UK
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    746
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500Mbps/500Mbps
    ISP
    Vodafone Gigafast
    EETT
    Nέα Προσωρινή Διάταξη εκδόθηκε σήμερα από την ΕΕΤΤ, με το πέρας της Ακρόασης των εταιρειών ΜΑΚΝΑΝ και ΟΤΕ, η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης διαδικασίας ασφαλιστικών μέτρων, σε σχέση με τις συνεχιζόμενες καταγγελίες συνδρομητών για αυθαίρετη ενεργοποίηση λογισμικού (dialers), μέσω του οποίου γίνεται χωρίς τη συναίνεσή τους σύνδεση με τηλεφωνικές γραμμές αυξημένης χρέωσης της σειράς 901.

    Σύμφωνα με την Προσωρινή Διάταξη:

    1. Η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ υποχρεώνεται να απενεργοποιήσει αμέσως όλες τις γραμμές της σειράς 901 που της έχουν εκχωρηθεί και μέσω των οποίων γίνεται πρόσβαση σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και αυξημένης χρέωσης με χρήση dialers.

    2. Ο ΟΤΕ υποχρεώνεται να απέχει από τη διεκδίκηση της είσπραξης από τους καταγγείλαντες συνδρομητές των ποσών που αντιστοιχούν σε χρήση υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας μέσω της κλήσης αυτών των τηλεφωνικών αριθμών αυξημένης χρέωσης.

    Η συγκεκριμένη Διάταξη εκδόθηκε προκειμένου να προστατευθούν προσωρινά οι καταναλωτές από το ενδεχόμενο να έχουν πέσει θύματα τηλεπικοινωνιακής απάτης, ζήτημα το οποίο εξετάζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕΤΤ.

    Σύμφωνα με δήλωση του Προέδρου της ΕΕΤΤ Καθηγητή Νικήτα Αλεξανδρίδη, «η ΕΕΤΤ είναι σε ετοιμότητα για τη λήψη όλων των αναγκαίων προληπτικών και κατασταλτικών μέτρων, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το διεθνώς εμφανιζόμενο πρόβλημα της αυθαίρετης και δίχως τη συναίνεση του χρήστη ενεργοποίησης λογισμικού (dialers), μέσω του οποίου γίνεται αυτόματη σύνδεση με τηλεφωνικές γραμμές αυξημένης χρέωσης της σειράς 901, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς συνδρομητών, οι οποίοι ουδέποτε έκαναν χρήση τέτοιων υπηρεσιών».


    Για περισσότερες πληροφορίες: κα Δ. Νικολακοπούλου, τηλ. 210 615 1011, email: dnikol@eett.gr

  2. #2
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Δελτίο Τύπου:
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΚΝΑΝ ΛΟΓΩ DIALERS

    Αθήνα, 19 Ιανουαρίου 2007


    Σχετικά με την προσωρινή διαταγή της ΕΕΤΤ που αφορά στην απενεργοποίηση αριθμών αυξημένης χρέωσης (901 ΧΧΧΧΧΧΧ) της εταιρείας ΜΑΚΝΑΝ για χρήση dialers και τη δημοσιότητα που ακολούθησε, ο ΟΤΕ ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι:

    * οι αριθμοί αυτοί (901 ΧΧΧΧΧΧΧ) δεν εκχωρούνται από τον ΟΤΕ αλλά από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ),
    * στο πλαίσιο της απελευθερωμένης αγοράς τηλεπικοινωνιών και βάσει της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, ο ΟΤΕ υποχρεούται από την ΕΕΤΤ:
    o να παρέχει διασύνδεση με τους αριθμούς που ανήκουν σε άλλους αδειοδοτημένους από την ΕΕΤΤ παρόχους, όπως η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ, βάσει συγκεκριμένου υποδείγματος προσφοράς διασύνδεσης που εγκρίνει η ΕΕΤΤ,
    o να αποδίδει με τη σειρά του στον εκάστοτε πάροχο το μεγαλύτερο μερίδιο του ποσού που αντιστοιχεί στις υπηρεσίες περιεχομένου των αριθμών αυξημένης χρέωσης, παρακρατώντας ένα μικρό ποσό που αντιστοιχεί αποκλειστικά και μόνο στη χρήση του δικτύου και στην τιμολόγηση,
    o στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΤΕ -χωρίς να μπορεί να το αποτρέψει- λειτουργεί ουσιαστικά ως μέσο είσπραξης των παρόχων, αφού οι χρεώσεις για τις κλήσεις αυτές εμφανίζονται στον λογαριασμό του ΟΤΕ,
    * όπως προκύπτει από τα παραπάνω, η μόνη επαφή του ΟΤΕ με την εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ ήταν λόγω της σύμβασης διασύνδεσης, βάσει της οποίας δεν έχει κανένα δικαίωμα να επέμβει ούτε στις χρεώσεις που η ίδια θέτει ούτε στο περιεχόμενο που προσφέρει στους αριθμούς αυξημένης χρέωσης,
    * την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο έχουν τα δίκτυα / πάροχοι και οι συνεργάτες τους, στην προκειμένη περίπτωση δηλ. η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ,
    * ο ΟΤΕ θα τηρήσει πιστά την προσωρινή διαταγή, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕΤΤ, προστατεύοντας έτσι τους πελάτες του μέχρι τη λήψη οριστικής απόφασης,
    * η παραπάνω προσωρινή διαταγή αφορά μόνο στους πελάτες του ΟΤΕ και δεν προσφέρει καμία προστασία στους πελάτες άλλων δικτύων (LLU),
    * για την προστασία των πελατών του, ο ΟΤΕ προσφέρει την υπηρεσία φραγής εξερχομένων κλήσεων,
    * όσοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω της τεχνολογίας ADSL δεν διατρέχουν κίνδυνο από τα συγκεκριμένα φαινόμενα (dialers).



    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:

    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
    Δ/ΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΤΕ
    Τηλ. 210-6117434
    Fax. 210-6115825
    E-mail: media-office@ote.gr

  3. #3
    Εγγραφή
    24-01-2003
    Περιοχή
    αρβανιτοχωριον
    Ηλικία
    70
    Μηνύματα
    15.382
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    ISP
    cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΟΥΣΙ
    Router
    speedport entry 2i
    Και μια ερωτηση κρισεως:
    Τι θα γινει με ολους αυτους που (ιδιως εν αγνοια τους και χωρις προηγουμενη
    σαφη ενημερωση τους περι των αυξημενων χρεωσεων)
    βρεθηκαν με υπερογκους λογαριασμους στα χερια και τους οποιους εχουν ηδη εξοφλησει ???
    Πως μπορουν να κινηθουν και υπαρχει κατι που μπορουν να διεκδικησουν εκ των υστερων?
    Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
    Αγανάκτηση
    , Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.

    Μένανδρος:
    Όσοι δεν έχουν
    δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.

  4. #4
    Εγγραφή
    27-10-2005
    Περιοχή
    Cetines
    Μηνύματα
    1.591
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Άρθρα
    10
    Ταχύτητα
    27031/2703kBit/s
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
    Router
    Speedport Plus
    SNR / Attn
    16.1(dB) / 12.0(dB)
    Path Level
    Interleaved
    O OTE πάντως επιρρίπτει τις ευθύνες στην ΕΕΤΤ.
    Η άποψή μου είναι ότι και οι δύο δεν είναι άμοιροι ευθυνών.
    Θεωρώ ότι δεν πρόκειται να αποζημιωθούν οι πολίτες που εν αγνοία τους έπεσαν θύματα υπερβολικών χρεώσεων.
    Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.

  5. #5
    Εγγραφή
    22-04-2005
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12.244
    Downloads
    43
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/1000
    ISP
    KPN
    Path Level
    Interleaved
    -η παραπάνω προσωρινή διαταγή αφορά μόνο στους πελάτες του ΟΤΕ και δεν προσφέρει καμία προστασία στους πελάτες άλλων δικτύων (LLU)

    Mαρέσει που γίνεται διαχωρισμός πλέον αλλά νομίζω είναι αυτονόητο για τους llu πώς δεν μπορεί να τους προστατέυσει ο ΟΤΕ!!!!

  6. #6
    Εγγραφή
    27-10-2005
    Περιοχή
    Cetines
    Μηνύματα
    1.591
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Άρθρα
    10
    Ταχύτητα
    27031/2703kBit/s
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
    Router
    Speedport Plus
    SNR / Attn
    16.1(dB) / 12.0(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Δυστυχώς στη χώρα που ζούμε ο κάθε πολίτης πρέπει να αυτοπροστατεύεται και να μην θεωρεί δεδομένη την προστασία που θα έπρεπε να του παρέχει ο εκάστοτε πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που αν και πληρώνεται δεν υπολογίζει τον πελάτη.
    Μάλλον τα κέρδη από τους υπέρογκους λογαριασμούς είναι πολύ περισσότερα.
    Κατι τσακ μπαμ κι άλλες τέτοιες γραμμές καταργήθηκαν;
    Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.

  7. #7
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NoName22 Εμφάνιση μηνυμάτων
    -η παραπάνω προσωρινή διαταγή αφορά μόνο στους πελάτες του ΟΤΕ και δεν προσφέρει καμία προστασία στους πελάτες άλλων δικτύων (LLU)

    Mαρέσει που γίνεται διαχωρισμός πλέον αλλά νομίζω είναι αυτονόητο για τους llu πώς δεν μπορεί να τους προστατέυσει ο ΟΤΕ!!!!
    Μα είναι λογικό , ειδικά όταν τα περίεργα νούμερα είναι εναλλακτικών

  8. #8
    Εγγραφή
    22-04-2005
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    12.244
    Downloads
    43
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1000/1000
    ISP
    KPN
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sdikr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα είναι λογικό , ειδικά όταν τα περίεργα νούμερα είναι εναλλακτικών
    Ναι όντως εννοέιται αυτό γιαυτο και το επισήμανα.
    Πάντως θα ήθελα να δώ αν από εδώ και πέρα οι άλλοι θα βγάζουν αντίστοιχες ανακοινώσεις για τους πελάτες τους σταθερής τηλεφωνίας...

  9. #9
    Το avatar του μέλους sdikr
    sdikr Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NoName22 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι όντως εννοέιται αυτό γιαυτο και το επισήμανα.
    Πάντως θα ήθελα να δώ αν από εδώ και πέρα οι άλλοι θα βγάζουν αντίστοιχες ανακοινώσεις για τους πελάτες τους σταθερής τηλεφωνίας...
    Τώρα τι να πω;
    να είμαι οτετζης και να πω, (εμείς δεν φταίμε ο ΟΤΕ φταίει; )

  10. #10
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    23.073
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Έχω την εντύπωση ότι το 99,9% των χρηστών LLU έχει ADSL, οπότε η ανακοίνωση του ΟΤΕ έγινε μόνο και μόνο για να ψαρώσουν οι ανενημέρωτοι.

  11. #11
    Εγγραφή
    04-11-2005
    Περιοχή
    Παρακολουθώ τα πάντα από την κορυφή του κόσμου...
    Μηνύματα
    923
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    Connex 24mbps @ 18700/980
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΤΣΕΛΙΟ
    Router
    Sagem F@st 1500wg
    SNR / Attn
    9(dB) / 20(dB)
    1) Φτάσαμε στο 2007 για να γίνει αυτό για πρώτη φορά

    2) Δεν θα έπρεπε εξ ορισμού να δίνεται ένα τετραψήφιο κλειδί στους χρήστες τηλεφώνου το οποίο θα απαιτούνταν ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΝΤΑΡ αστική/υπεραστική χρέωση? Γιατί προσέξτε τι γίνεται: Δεν μιλάμε μόνο για τα τηλέφωνα που αρχίζουν από 90! Είναι και κάτι 11*** που είναι τηλέφωνα εξυπηρέτησης και σου λένε κάτι ενάμισι ευρό το λεπτό και διάφορα!
    Με ένα τετραψήφιο κωδικό ενεργοποίησης της γραμμής ούτε dialer ούτε κατα λάθος χρεώσεις θα υπήρχαν
    Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center

    Using windows 7 and Debian Linux


  12. #12
    Εγγραφή
    06-10-2004
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    94
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΜΕΓΑΡΑ
    Αλήθεια, μια και λέμε για περίεργα νούμερα, και κάτι άλλα τηλέφωνα με αριθμό 210....... τα οποία είδα σε διαφήμιση μέντιουμ σε εφημερίδας παίζει να είναι με παραπάνω χρέωση;;;; Επειδή δωρεάν μέντιουμ πρώτη φορά βλέπω...


    Από εκεί και πέρα, ο ΟΤΕ έχει τη λύση και την προτείνει πάντα: "Πουλάω φραγές σε πολύ συμφέρουσες τιμές (σε σχέση με αυτά που θα σας κλέβουν με dialers)". Και τις προωθεί τόσο πολύ, που μερικές (νομίζω ότι) αδιαφορεί για τις αιτίες που μπορεί να το προκαλέσουν (π.χ. πριν αρκετό καιρό πλήρωσα (ευτυχώς μόνο ένα) διεθνές τηλέφωνο που δεν έκανα ποτέ και ενώ το κουτί της διανομής του ΟΤΕ ήταν χωρίς καπάκι επί δύο μήνες).

  13. #13
    Το avatar του μέλους Fairy Queen
    Fairy Queen Guest
    Question
    Για πείτε μου τη γνώμη σας για την dialer-περίπτωσή μου... Και συγγνώμη για το μεγάλο post αλλά χρειάζεται εξήγηση το πράγμα!
    Παρήγγειλα ADSL ConnX από το 134 μέσα Σεπτεμβρίου 2006.
    Το πακέτο καθυστερεί, τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι η σύνδεση έχει ενεργοποιηθεί στις 30 Σεπ. και ότι υπάρχει έλλειψη εξοπλισμού και θα μας στείλουν σύντομα το modem.
    Περιμένω, περιμένω, πουθενά το πακέτο! Τους πήρα τηλέφωνο καμιά 10ριά φορές μέσα σε 2 μήνες και ή μου έλεγαν τα ίδια, ή μου ζητούσαν να τηλεφωνήσω (εγώ!!!) στην εταιρεία μεταφορών και να ρωτήσω αυτούς πότε θα μου το στείλουν. Προφανώς όμως το έκαναν για να με ξεφορτωθούν, αφού η εταιρεία μου ζητούσε αριθμό αποστολής και από το 134 δε μου τον έδιναν. Μου έλεγαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν μέσα σε 2 ώρες και θα μου τον πουν. Ποτέ δεν τηλεφώνησαν! Άλλες φορές λέγαν :"Α, πώς και τόσον καιρό δε σας το έχουμε στείλει; Θα προωθήσω ένα αίτημα και θα σας τηλεφωνήσουν" Με τηλεφωνούσαν και μου λέγαν πάλι τα ίδια! Δεν έχουμε εξοπλισμό/Θα τα στείλουμε σύντομα...
    Αρχές Νοεμβρίου και ενώ συνεχίζω να χρησιμοποιώ dial-up παρατηρώ κάτι περίεργες κλήσεις την ώρα που ήμουν συνδεδεμένη, κοινώς dialer... Το antivirus μου δεν έκανε τίποτα και στις 8 Νοεμβρίου κατέβασα ένα firewall... Μόνο που μέχρι τότε ο λογαριασμός είχε ανέβει αρκετά!

    Ας πάμε στο Δεκέμβριο... Πάω στον ΟΤΕ να καταθέσω καταγγελία για τις κλήσεις αυτές (διότι αν δε μου καθυστερούσαν το modem τόσο πολύ δε θα είχα πρόβλημα!) Και το τι άκουσα δε λέγεται! Μου έλεγαν ότι η αίτησή μου είχε περαστεί στις 10 Οκτωβρίου (πράγμα αδύνατον, αφού μου είχαν ενεργοποιήσει τη γραμμή 10 μέρες πριν!!!), ότι τελικά η ενεργοποίηση έγινε στις 3 Δεκεμβρίου και πως λόγω της μεγάλης κίνησης στο λογαριασμό μου μου κατήργησαν το ConnX (ενώ είχα 6 μηνο συμβόλαιο!) Ο ΟΤΕ δε, μου έκανε φραγή στις 9 Νοεμβρίου, δηλαδή μια μέρα αφού έλυσα το πρόβλημα! Η κοπέλα που μου τα έλεγε είχε μπερδευτεί και δεν ήξερε τι είχε συμβεί και πώς! Δηλαδή ψέμματα μου έλεγαν οι τηλεφωνητές του 134;

    Κατέθεσα τελικά την καταγγελία στον ΟΤΕ, στο ΙΝΚΑ και στην ΕΕΤΤ και περιμένω απάντηση...

    Τι λέτε; έχω ελπίδες;

  14. #14
    Εγγραφή
    27-06-2005
    Μηνύματα
    1.214
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΠΕΙΡΑΙΑ
    Router
    Vigor 2820n
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από manoulamou Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και μια ερωτηση κρισεως:
    Τι θα γινει με ολους αυτους που (ιδιως εν αγνοια τους και χωρις προηγουμενη
    σαφη ενημερωση τους περι των αυξημενων χρεωσεων)
    βρεθηκαν με υπερογκους λογαριασμους στα χερια και τους οποιους εχουν ηδη εξοφλησει ???
    Πως μπορουν να κινηθουν και υπαρχει κατι που μπορουν να διεκδικησουν εκ των υστερων?
    Για τη συγκακριμένη εταιρία, όταν κάποιος καλούσε 901 ήξερε ότι έτσι και αλλιώς θα έχει υπέρογκες χρεώσεις.
    Προσωπικά δεν συμπονώ καθόλου όσους καλούσανε 901 της MAKNAN για να μπούν σε τσοντοsites. Καλά να πάθουν! Τόσα και τόσα έχουν δημοσιευτεί για dialers κτλ! Ε ας μην τα περιμένουμε όλα πια από το κράτος! Πρέπει και ο κάθε πολίτης να φροντίζει να ενημερώνεται και να αυτοπροστατεύτεται. Τι είμαστε δηλαδή, μωρά που δεν μπορούν να καταλάβουν τους κινδύνους;

  15. #15
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    23.073
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Fairy Queen Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για πείτε μου τη γνώμη σας για την dialer-περίπτωσή μου... Και συγγνώμη για το μεγάλο post αλλά χρειάζεται εξήγηση το πράγμα!
    Παρήγγειλα ADSL ConnX από το 134 μέσα Σεπτεμβρίου 2006.
    Το πακέτο καθυστερεί, τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι η σύνδεση έχει ενεργοποιηθεί στις 30 Σεπ. και ότι υπάρχει έλλειψη εξοπλισμού και θα μας στείλουν σύντομα το modem.
    Περιμένω, περιμένω, πουθενά το πακέτο! Τους πήρα τηλέφωνο καμιά 10ριά φορές μέσα σε 2 μήνες και ή μου έλεγαν τα ίδια, ή μου ζητούσαν να τηλεφωνήσω (εγώ!!!) στην εταιρεία μεταφορών και να ρωτήσω αυτούς πότε θα μου το στείλουν. Προφανώς όμως το έκαναν για να με ξεφορτωθούν, αφού η εταιρεία μου ζητούσε αριθμό αποστολής και από το 134 δε μου τον έδιναν. Μου έλεγαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν μέσα σε 2 ώρες και θα μου τον πουν. Ποτέ δεν τηλεφώνησαν! Άλλες φορές λέγαν :"Α, πώς και τόσον καιρό δε σας το έχουμε στείλει; Θα προωθήσω ένα αίτημα και θα σας τηλεφωνήσουν" Με τηλεφωνούσαν και μου λέγαν πάλι τα ίδια! Δεν έχουμε εξοπλισμό/Θα τα στείλουμε σύντομα...
    Αρχές Νοεμβρίου και ενώ συνεχίζω να χρησιμοποιώ dial-up παρατηρώ κάτι περίεργες κλήσεις την ώρα που ήμουν συνδεδεμένη, κοινώς dialer... Το antivirus μου δεν έκανε τίποτα και στις 8 Νοεμβρίου κατέβασα ένα firewall... Μόνο που μέχρι τότε ο λογαριασμός είχε ανέβει αρκετά!

    Ας πάμε στο Δεκέμβριο... Πάω στον ΟΤΕ να καταθέσω καταγγελία για τις κλήσεις αυτές (διότι αν δε μου καθυστερούσαν το modem τόσο πολύ δε θα είχα πρόβλημα!) Και το τι άκουσα δε λέγεται! Μου έλεγαν ότι η αίτησή μου είχε περαστεί στις 10 Οκτωβρίου (πράγμα αδύνατον, αφού μου είχαν ενεργοποιήσει τη γραμμή 10 μέρες πριν!!!), ότι τελικά η ενεργοποίηση έγινε στις 3 Δεκεμβρίου και πως λόγω της μεγάλης κίνησης στο λογαριασμό μου μου κατήργησαν το ConnX (ενώ είχα 6 μηνο συμβόλαιο!) Ο ΟΤΕ δε, μου έκανε φραγή στις 9 Νοεμβρίου, δηλαδή μια μέρα αφού έλυσα το πρόβλημα! Η κοπέλα που μου τα έλεγε είχε μπερδευτεί και δεν ήξερε τι είχε συμβεί και πώς! Δηλαδή ψέμματα μου έλεγαν οι τηλεφωνητές του 134;

    Κατέθεσα τελικά την καταγγελία στον ΟΤΕ, στο ΙΝΚΑ και στην ΕΕΤΤ και περιμένω απάντηση...

    Τι λέτε; έχω ελπίδες;
    Μα καλά, κάνει και ο ΟΤΕ τέτοια;
    Νόμιζα ότι μόνο οι κακοί εναλλακτικοί είναι έτσι.

Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-07, 20:24
  2. Μηνύματα: 67
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-07, 23:28
  3. Μηνύματα: 78
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-07, 02:28
  4. Επέκταση της σειράς xStack από την D-Link
    Από chrand στο φόρουμ Hardware Γενικά
    Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-06, 20:00
  5. Μηνύματα: 39
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-08-06, 18:51

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας