Nέα Προσωρινή Διάταξη εκδόθηκε σήμερα από την ΕΕΤΤ, με το πέρας της Ακρόασης των εταιρειών ΜΑΚΝΑΝ και ΟΤΕ, η οποία διεξήχθη στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης διαδικασίας ασφαλιστικών μέτρων, σε σχέση με τις συνεχιζόμενες καταγγελίες συνδρομητών για αυθαίρετη ενεργοποίηση λογισμικού (dialers), μέσω του οποίου γίνεται χωρίς τη συναίνεσή τους σύνδεση με τηλεφωνικές γραμμές αυξημένης χρέωσης της σειράς 901.
Σύμφωνα με την Προσωρινή Διάταξη:
1. Η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ υποχρεώνεται να απενεργοποιήσει αμέσως όλες τις γραμμές της σειράς 901 που της έχουν εκχωρηθεί και μέσω των οποίων γίνεται πρόσβαση σε υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και αυξημένης χρέωσης με χρήση dialers.
2. Ο ΟΤΕ υποχρεώνεται να απέχει από τη διεκδίκηση της είσπραξης από τους καταγγείλαντες συνδρομητές των ποσών που αντιστοιχούν σε χρήση υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας μέσω της κλήσης αυτών των τηλεφωνικών αριθμών αυξημένης χρέωσης.
Η συγκεκριμένη Διάταξη εκδόθηκε προκειμένου να προστατευθούν προσωρινά οι καταναλωτές από το ενδεχόμενο να έχουν πέσει θύματα τηλεπικοινωνιακής απάτης, ζήτημα το οποίο εξετάζεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕΤΤ.
Σύμφωνα με δήλωση του Προέδρου της ΕΕΤΤ Καθηγητή Νικήτα Αλεξανδρίδη, «η ΕΕΤΤ είναι σε ετοιμότητα για τη λήψη όλων των αναγκαίων προληπτικών και κατασταλτικών μέτρων, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το διεθνώς εμφανιζόμενο πρόβλημα της αυθαίρετης και δίχως τη συναίνεση του χρήστη ενεργοποίησης λογισμικού (dialers), μέσω του οποίου γίνεται αυτόματη σύνδεση με τηλεφωνικές γραμμές αυξημένης χρέωσης της σειράς 901, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται υπέρογκες χρεώσεις στους λογαριασμούς συνδρομητών, οι οποίοι ουδέποτε έκαναν χρήση τέτοιων υπηρεσιών».
Για περισσότερες πληροφορίες: κα Δ. Νικολακοπούλου, τηλ. 210 615 1011, email: dnikol@eett.gr
Εμφάνιση 1-15 από 21
-
20-01-07, 02:20 ΕΕΤΤ: απενεργοποίηση των γραμμών της σειράς 901 από την εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ #1
-
20-01-07, 11:40 #2
Δελτίο Τύπου:
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΟΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΕΤΤ ΓΙΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΚΝΑΝ ΛΟΓΩ DIALERS
Αθήνα, 19 Ιανουαρίου 2007
Σχετικά με την προσωρινή διαταγή της ΕΕΤΤ που αφορά στην απενεργοποίηση αριθμών αυξημένης χρέωσης (901 ΧΧΧΧΧΧΧ) της εταιρείας ΜΑΚΝΑΝ για χρήση dialers και τη δημοσιότητα που ακολούθησε, ο ΟΤΕ ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό ότι:
* οι αριθμοί αυτοί (901 ΧΧΧΧΧΧΧ) δεν εκχωρούνται από τον ΟΤΕ αλλά από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ),
* στο πλαίσιο της απελευθερωμένης αγοράς τηλεπικοινωνιών και βάσει της τηλεπικοινωνιακής νομοθεσίας, ο ΟΤΕ υποχρεούται από την ΕΕΤΤ:
o να παρέχει διασύνδεση με τους αριθμούς που ανήκουν σε άλλους αδειοδοτημένους από την ΕΕΤΤ παρόχους, όπως η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ, βάσει συγκεκριμένου υποδείγματος προσφοράς διασύνδεσης που εγκρίνει η ΕΕΤΤ,
o να αποδίδει με τη σειρά του στον εκάστοτε πάροχο το μεγαλύτερο μερίδιο του ποσού που αντιστοιχεί στις υπηρεσίες περιεχομένου των αριθμών αυξημένης χρέωσης, παρακρατώντας ένα μικρό ποσό που αντιστοιχεί αποκλειστικά και μόνο στη χρήση του δικτύου και στην τιμολόγηση,
o στο πλαίσιο αυτό, ο ΟΤΕ -χωρίς να μπορεί να το αποτρέψει- λειτουργεί ουσιαστικά ως μέσο είσπραξης των παρόχων, αφού οι χρεώσεις για τις κλήσεις αυτές εμφανίζονται στον λογαριασμό του ΟΤΕ,
* όπως προκύπτει από τα παραπάνω, η μόνη επαφή του ΟΤΕ με την εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ ήταν λόγω της σύμβασης διασύνδεσης, βάσει της οποίας δεν έχει κανένα δικαίωμα να επέμβει ούτε στις χρεώσεις που η ίδια θέτει ούτε στο περιεχόμενο που προσφέρει στους αριθμούς αυξημένης χρέωσης,
* την αποκλειστική ευθύνη για το περιεχόμενο έχουν τα δίκτυα / πάροχοι και οι συνεργάτες τους, στην προκειμένη περίπτωση δηλ. η εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ,
* ο ΟΤΕ θα τηρήσει πιστά την προσωρινή διαταγή, σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕΤΤ, προστατεύοντας έτσι τους πελάτες του μέχρι τη λήψη οριστικής απόφασης,
* η παραπάνω προσωρινή διαταγή αφορά μόνο στους πελάτες του ΟΤΕ και δεν προσφέρει καμία προστασία στους πελάτες άλλων δικτύων (LLU),
* για την προστασία των πελατών του, ο ΟΤΕ προσφέρει την υπηρεσία φραγής εξερχομένων κλήσεων,
* όσοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω της τεχνολογίας ADSL δεν διατρέχουν κίνδυνο από τα συγκεκριμένα φαινόμενα (dialers).
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ:
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
Δ/ΝΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΤΕ
Τηλ. 210-6117434
Fax. 210-6115825
E-mail: media-office@ote.gr
-
20-01-07, 11:43 #3
Και μια ερωτηση κρισεως:
Τι θα γινει με ολους αυτους που (ιδιως εν αγνοια τους και χωρις προηγουμενη
σαφη ενημερωση τους περι των αυξημενων χρεωσεων)
βρεθηκαν με υπερογκους λογαριασμους στα χερια και τους οποιους εχουν ηδη εξοφλησει ???
Πως μπορουν να κινηθουν και υπαρχει κατι που μπορουν να διεκδικησουν εκ των υστερων?Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
20-01-07, 11:53 #4
- Εγγραφή
- 27-10-2005
- Περιοχή
- Cetines
- Μηνύματα
- 1.591
- Downloads
- 3
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 10
- Ταχύτητα
- 27031/2703kBit/s
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
- Router
- Speedport Plus
- SNR / Attn
- 16.1(dB) / 12.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
O OTE πάντως επιρρίπτει τις ευθύνες στην ΕΕΤΤ.
Η άποψή μου είναι ότι και οι δύο δεν είναι άμοιροι ευθυνών.
Θεωρώ ότι δεν πρόκειται να αποζημιωθούν οι πολίτες που εν αγνοία τους έπεσαν θύματα υπερβολικών χρεώσεων.Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.
-
20-01-07, 13:55 #5
-η παραπάνω προσωρινή διαταγή αφορά μόνο στους πελάτες του ΟΤΕ και δεν προσφέρει καμία προστασία στους πελάτες άλλων δικτύων (LLU)
Mαρέσει που γίνεται διαχωρισμός πλέον αλλά νομίζω είναι αυτονόητο για τους llu πώς δεν μπορεί να τους προστατέυσει ο ΟΤΕ!!!!
-
20-01-07, 14:00 #6
- Εγγραφή
- 27-10-2005
- Περιοχή
- Cetines
- Μηνύματα
- 1.591
- Downloads
- 3
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 10
- Ταχύτητα
- 27031/2703kBit/s
- ISP
- ΟΤΕ Conn-x
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
- Router
- Speedport Plus
- SNR / Attn
- 16.1(dB) / 12.0(dB)
- Path Level
- Interleaved
Δυστυχώς στη χώρα που ζούμε ο κάθε πολίτης πρέπει να αυτοπροστατεύεται και να μην θεωρεί δεδομένη την προστασία που θα έπρεπε να του παρέχει ο εκάστοτε πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών που αν και πληρώνεται δεν υπολογίζει τον πελάτη.
Μάλλον τα κέρδη από τους υπέρογκους λογαριασμούς είναι πολύ περισσότερα.
Κατι τσακ μπαμ κι άλλες τέτοιες γραμμές καταργήθηκαν;Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.
-
20-01-07, 14:03 #7
-
20-01-07, 14:04 #8
-
20-01-07, 14:08 #9
-
20-01-07, 15:05 #10
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.073
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Έχω την εντύπωση ότι το 99,9% των χρηστών LLU έχει ADSL, οπότε η ανακοίνωση του ΟΤΕ έγινε μόνο και μόνο για να ψαρώσουν οι ανενημέρωτοι.
-
20-01-07, 22:39 #11
1) Φτάσαμε στο 2007 για να γίνει αυτό για πρώτη φορά
2) Δεν θα έπρεπε εξ ορισμού να δίνεται ένα τετραψήφιο κλειδί στους χρήστες τηλεφώνου το οποίο θα απαιτούνταν ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΑΝΤΑΡ αστική/υπεραστική χρέωση? Γιατί προσέξτε τι γίνεται: Δεν μιλάμε μόνο για τα τηλέφωνα που αρχίζουν από 90! Είναι και κάτι 11*** που είναι τηλέφωνα εξυπηρέτησης και σου λένε κάτι ενάμισι ευρό το λεπτό και διάφορα!
Με ένα τετραψήφιο κωδικό ενεργοποίησης της γραμμής ούτε dialer ούτε κατα λάθος χρεώσεις θα υπήρχανIntel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
20-01-07, 23:35 #12
Αλήθεια, μια και λέμε για περίεργα νούμερα, και κάτι άλλα τηλέφωνα με αριθμό 210....... τα οποία είδα σε διαφήμιση μέντιουμ σε εφημερίδας παίζει να είναι με παραπάνω χρέωση;;;; Επειδή δωρεάν μέντιουμ πρώτη φορά βλέπω...
Από εκεί και πέρα, ο ΟΤΕ έχει τη λύση και την προτείνει πάντα: "Πουλάω φραγές σε πολύ συμφέρουσες τιμές (σε σχέση με αυτά που θα σας κλέβουν με dialers)". Και τις προωθεί τόσο πολύ, που μερικές (νομίζω ότι) αδιαφορεί για τις αιτίες που μπορεί να το προκαλέσουν (π.χ. πριν αρκετό καιρό πλήρωσα (ευτυχώς μόνο ένα) διεθνές τηλέφωνο που δεν έκανα ποτέ και ενώ το κουτί της διανομής του ΟΤΕ ήταν χωρίς καπάκι επί δύο μήνες).
-
22-01-07, 02:58 Απάντηση: dialer περίπτωση #13
Για πείτε μου τη γνώμη σας για την dialer-περίπτωσή μου... Και συγγνώμη για το μεγάλο post αλλά χρειάζεται εξήγηση το πράγμα!
Παρήγγειλα ADSL ConnX από το 134 μέσα Σεπτεμβρίου 2006.
Το πακέτο καθυστερεί, τους παίρνω τηλέφωνο και μου λένε ότι η σύνδεση έχει ενεργοποιηθεί στις 30 Σεπ. και ότι υπάρχει έλλειψη εξοπλισμού και θα μας στείλουν σύντομα το modem.
Περιμένω, περιμένω, πουθενά το πακέτο! Τους πήρα τηλέφωνο καμιά 10ριά φορές μέσα σε 2 μήνες και ή μου έλεγαν τα ίδια, ή μου ζητούσαν να τηλεφωνήσω (εγώ!!!) στην εταιρεία μεταφορών και να ρωτήσω αυτούς πότε θα μου το στείλουν. Προφανώς όμως το έκαναν για να με ξεφορτωθούν, αφού η εταιρεία μου ζητούσε αριθμό αποστολής και από το 134 δε μου τον έδιναν. Μου έλεγαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν μέσα σε 2 ώρες και θα μου τον πουν. Ποτέ δεν τηλεφώνησαν! Άλλες φορές λέγαν :"Α, πώς και τόσον καιρό δε σας το έχουμε στείλει; Θα προωθήσω ένα αίτημα και θα σας τηλεφωνήσουν" Με τηλεφωνούσαν και μου λέγαν πάλι τα ίδια! Δεν έχουμε εξοπλισμό/Θα τα στείλουμε σύντομα...
Αρχές Νοεμβρίου και ενώ συνεχίζω να χρησιμοποιώ dial-up παρατηρώ κάτι περίεργες κλήσεις την ώρα που ήμουν συνδεδεμένη, κοινώς dialer... Το antivirus μου δεν έκανε τίποτα και στις 8 Νοεμβρίου κατέβασα ένα firewall... Μόνο που μέχρι τότε ο λογαριασμός είχε ανέβει αρκετά!
Ας πάμε στο Δεκέμβριο... Πάω στον ΟΤΕ να καταθέσω καταγγελία για τις κλήσεις αυτές (διότι αν δε μου καθυστερούσαν το modem τόσο πολύ δε θα είχα πρόβλημα!) Και το τι άκουσα δε λέγεται! Μου έλεγαν ότι η αίτησή μου είχε περαστεί στις 10 Οκτωβρίου (πράγμα αδύνατον, αφού μου είχαν ενεργοποιήσει τη γραμμή 10 μέρες πριν!!!), ότι τελικά η ενεργοποίηση έγινε στις 3 Δεκεμβρίου και πως λόγω της μεγάλης κίνησης στο λογαριασμό μου μου κατήργησαν το ConnX (ενώ είχα 6 μηνο συμβόλαιο!) Ο ΟΤΕ δε, μου έκανε φραγή στις 9 Νοεμβρίου, δηλαδή μια μέρα αφού έλυσα το πρόβλημα! Η κοπέλα που μου τα έλεγε είχε μπερδευτεί και δεν ήξερε τι είχε συμβεί και πώς! Δηλαδή ψέμματα μου έλεγαν οι τηλεφωνητές του 134;
Κατέθεσα τελικά την καταγγελία στον ΟΤΕ, στο ΙΝΚΑ και στην ΕΕΤΤ και περιμένω απάντηση...
Τι λέτε; έχω ελπίδες;
-
22-01-07, 10:55 Απάντηση: ΕΕΤΤ: απενεργοποίηση των γραμμών της σειράς 901 από την εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ #14
Για τη συγκακριμένη εταιρία, όταν κάποιος καλούσε 901 ήξερε ότι έτσι και αλλιώς θα έχει υπέρογκες χρεώσεις.
Προσωπικά δεν συμπονώ καθόλου όσους καλούσανε 901 της MAKNAN για να μπούν σε τσοντοsites. Καλά να πάθουν! Τόσα και τόσα έχουν δημοσιευτεί για dialers κτλ! Ε ας μην τα περιμένουμε όλα πια από το κράτος! Πρέπει και ο κάθε πολίτης να φροντίζει να ενημερώνεται και να αυτοπροστατεύτεται. Τι είμαστε δηλαδή, μωρά που δεν μπορούν να καταλάβουν τους κινδύνους;
-
22-01-07, 11:04 Απάντηση: dialer περίπτωση #15
- Εγγραφή
- 03-03-2004
- Περιοχή
- Ankh-Morpork, Discworld
- Ηλικία
- 40
- Μηνύματα
- 23.073
- Downloads
- 1
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 4
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 100/40 Mbps
- ISP
- Deutsche Telekom
- Router
- FRITZ!Box 7560
Παρόμοια Θέματα
-
ΕΕΤΤ: Έγκριση της εξαγοράς της εταιρείας Τελλας από την εταιρεία Wind
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-07, 20:24 -
ΕΕΤΤ: Πρόστιμο στην εταιρεία Vodafone σχετικά με την υπόθεση των υποκλοπών
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 67Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-07, 23:28 -
Έγκριση από την ΕΕΤΤ των νέων τροποποιημένων πακέτων της ΟΤΕ Α.Ε.
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 78Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-07, 02:28 -
Επέκταση της σειράς xStack από την D-Link
Από chrand στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-06, 20:00 -
Προσωρινή Διάταξη για την άμεση απενεργοποίηση συγκεκριμένων αριθμών της σειράς 901
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 39Τελευταίο Μήνυμα: 18-08-06, 18:51
Bookmarks