Εμφάνιση 1-15 από 15
  1. #1
    Εγγραφή
    07-08-2013
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    21
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    Lightbulb
    Καλημέρα σε όλους,

    Σκέφτομαι να αναβαθμίσω την γραμμη μου απο ADSL σε VDSL. Οπότε θα χρειαστώ και νέο router. Απο οτι ειδα διαβάζοντας διαφορα reviews, κατέληξα ανάμεσα σε 2 routers Asus RT-AC66U ή Asus RT-N66U. Επειδη αυτοι ειναι σκέτοι routers, απ'οτι διάβασα θα πρέπει να κρατήσω ένα modem, δηλαδή στην περίπτωση μου το Vigor 2710n Annex A να το βάλω σε Bridge Mode και πάνω σε αυτο να 'κοτσάρω' το Asus. Εδώ έρχονται και οι απορίες μου μιας και είμαι αρχάριος με αυτά και θα χρειαστώ την βοήθειά σας:

    1) Παίρνω την RJ11 υποδοχη του τηλεφώνου απο την πρίζα και συνδέω στο modem (ως έχει δηλαδη), το router έχει απο πίσω 1 Wan θύρα(όπως και όλα τα VDSL routers) και 4 Lan. To Wan καλωδιο θα το συνδέσω στο Wan του Asus και απο έκει σε μια Lan θύρα του 2710n και μετα μπαίνω στο Asus και το σεταρω με τις ρυθμίσεις του εκάστοτε παρόχου για να μπορέσω να συνδεθώ στο Ιντερνετ, σωστά;

    2) Πρέπει να αλλάξω τη Ip του ρουτερ Asus σε περίπτωση που είναι ίδια με του Vigor; (δηλαδη απο 192.168.1.1 σε 192.168.2.1)

    3) Tι άλλες αλλαγές πρέπει να κάνω στο Vigor εκτός απο την αλλαγή σε Bridge Mode; (Αν έχω καταλάβει σωστά βάζω το Vigor σε Bridge Mode απο το μενού Internet Access------>PPPoE / PPPoA------->Bridge Mode και τικάρω την επιλογή Enable Bridge Mode)

    4) Χρειάζεται να κάνω κάποια έξτρα ρύθμιση στο Asus router ώστε να 'καταλάβει' οτι το Vigor είναι σε Bridge Mode; Ή θα είμαι εντάξει απλά και μόνο με το σεταρισμα των ρυθμίσεων του όποιου παρόχου Ιντερνετ για να συνδεθώ;

    Σας ευχαριστω πολύ εκ των προτέρων,

  2. #2
    Εγγραφή
    11-08-2003
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    811
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΛ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    Router
    Oxygen
    SNR / Attn