Έχουμε στην οικογένεια ένα παλιό Corolla 1.3 του 91' αγορασμένο το 1998 μεταχειρισμένο με 78.000χλμ (προφανώς με γυρισμένο κοντέρ). Ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση αυτοκίνητο. Δεν έβγαλε ποτέ σοβαρή βλάβη μέχρι τα 260.000χλμ.
Πριν από 1.5 χρόνο ξαφνικά άρχισε να καίει λάδια. Αρχικά το πρόβλημα δεν ήταν τόσο σοβαρό. Στην πορεία όμως όλο και χειροτέρευε. Έφτασα στο σημείο να του συμπληρώνω 1 με 2 λίτρα λάδι κάθε 2500 χιλιόμετρα. Παρόλα αυτά το αυτοκίνητο συμπεριφέρονταν κανονικά (εκτός από τα καυσαέρια του). Πριν ένα μήνα (στα 310.000χλμ) ο κινητήρας κατέρρευσε. Σα να έχει χάσει τη μισή ιπποδύναμη. Καινούρια μπουζί μαύρα από το λάδι στα 100χλμ.
Σε 4 συνεργία που το έχω πάει έλαβα τις εξής απαντήσεις.
α) Πρέπει να κατέβει η μηχανή, να διαπιστωθεί το μέγεθος την βλάβης και ανάλογα να γίνει ρεκτιφιέ ή να αλλάξουν απλά ελατήρια-φλάντζες. Ελάχιστο κόστος 1000 ευρώ (για ρεκτιφιέ).
β) Αλλαγή μηχανής. Ελάχιστο κόστος 600 ευρώ.
γ) Το αυτοκίνητο προς πώληση όσο όσο.
Η τρίτη επιλογή απορρίπτεται μιας και το αμάξι στην κατάσταση που βρίσκεται θα πάει κοψοχρονιά και είναι κρίμα.
Είμαι σε δείλημα για ρεκτιφιέ ή αλλαγή μηχανής.
Από τη μια με μικρό κόστος θα έχω μια αλλαγμένη μηχανή. Το θέμα είναι η "καινούρια" θα μου βγάλει προβλήματα? Θα είναι εντάξει? Που θα βρω αξιόπιστο μαγαζί να την αγοράσω?
Από την άλλη θα γίνει συντήρηση στον ήδη υπάρχον κινητήρα και στην ουσία θα έχω μια καινούρια μηχανή να στρώσω. Αλλά ποιο συνεργείο να εμπιστευτώ για το ρεκτιφιέ? Θα γίνει καλή δουλειά ή θα ξαναβγάλει πρόβλημα?![]()
Αν κάποιοι από εσάς έχετε ανάλογη εμπειρία επάνω στο θέμα θα δεχόμουν οποιαδήποτε συμβουλή γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...![]()
Ευχαριστώ.
Εμφάνιση 1-15 από 26
-
17-02-07, 10:01 Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #1
-
17-02-07, 10:20 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #2
Με αλλαγή μηχανής, υποθέτω ότι εννοείς κάποια μεταχειρισμένη. Δεν νομίζω ότι είναι αποδεκτή επιλογή, μιας και δεν μπορείς να ξέρεις τι θα σου παρουσιάσει τελικά.
Κατά την γνώμη μου η σωστή λύση - εφ' όσον αποφασίσεις να κρατήσεις το αμάξι - είναι ρεκτιφιέ ή ενδεχομένως τρίψιμο βαλβίδων κλπ. Οπως και νάχει το πράγμα την επισκευή την κάνεις είτε σε συνεργείο της εμπιστοσύνης σου ή ιδανικά σε εξουσιοδοτημένο της ΤΟΥΟΤΑ.
Από το 1994 οδηγώ ΤΟΥΟΤΑ, τα συντηρώ πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο και δεν μου παρουσίασαν ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Διεπίστωσα δε ότι το υπεύθυνο service που παρέχουν δεν είναι υποχρεωτικά ακριβότερο απ' αυτό του συνεργείου της γειτονιάς.
Ολα καλά !...κι όταν όλα αποτύχουν, ρίξε μια ματιά στο manual !
-
17-02-07, 10:35 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #3
Τι το κανες και έσπασε στις 310.000
. Που λές και μένα καίει κάνα κιλό δύο ανά 5000χιλιόμετρα αλλα τώρα έχω 402.000 και το εργαλείο σφάζει. (αρκετά πεσμένο αλλά 0-100 έχει ακόμα ψυχή)
Το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση άρα απορρίπτεται η πώληση ως είπες.
Λοιπόν εσύ λες για ρεκτιφιέ. Το ρεκτιφιέ άμα μιλάμε για έναν κύλινδρο μπορεί να πετύχει μπορεί όχι. Σε 4 κυλίνδρους δεν είμαι και τόσο σίγουρος...
Στο ελλάντα δεν είναι σίγουρο το ρεκτιφιέ να το ξέρεις. Και 600 ευρώ θα σου πάνε για να ανοιχτεί ο κινητήρας να αλλαχτεί φλάτζα και να πλανίσουν καπάκι και να το ξανακλίσουν. Μετα βάλε να τον κατεβάσουν να αλλαχτούν πήροι έμβολα κουζινέτα. Οπότε το 1000άρικο που σού πε είναι άκρως ρεαλιστικό νούμερο. Βάλε με το νού σου ότι με 1000 ευρώ δεν έχεις κινητήρα αλλά μια πιθανότητα για να έχεις τον κινητήρα in working contition... (είμαι κατά του ρεκτιφιέ)
Η σωστή λύση είναι αλλαγή κινητήρα. Το θέμα είναι το εξής. Ενώ στα toyota ο κάθε κινητήρας (για επιβατηγά μιλάμε 4E kai 4A 3S μπλόκ) κάθεται στο άλλο, τα ρεύματα είναι λίγο μπέρδεμα όποτε σου προτείνω να κοιτάξεις για ίδιο κινητήρα ή για κινητήρα που η τοποθέτηση του να μη χρειάζεται ηλεκτρολόγο (να έχει ίδια ηλεκτρικά). Γιατί από τη μία θα πληρώσεις τα μαλιά της κεφαλής σου στον ηλεκτρολόγο (1000-1500€) και από την άλλη θα έχεις τα ρεύματα πατέντα και αν σου μείνει ποτέ από ηλεκτρικά δεν θα βρίσκει άκρη άλλος ηλεκτρολόγος το πιθανότερο...
Το ποιό πιθανό να έχεις πολύ καλύτερο μοτέρ από αυτό που θά παιρνες μετά την επισκευή. Γιατί έχω δει επισκευές και συνήθως "δεν πετυχαίνουν τα ρεκτιφιέ".
Το να βρείς μεταχειρισμένο κινητήρα από corolla (Λογικά το δικό σου φοράει 3E-FE) είναι εύκολο πιστεύω και ακόμα και πολύ βαριά χρήση να έχει υποστεί άλλες 200.000 χιλιόμετρα θα στις βγάλει άνετα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος skyliner34 : 17-02-07 στις 10:39.
Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
17-02-07, 10:49 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #4
igiorgio μεταχειρισμένη εννοώ και έχω αμφιβολίες για την αξιοπιστία της.
Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο για εμένα δεν είναι πανάκεια. Έχω απογοητευτεί από ένα τέτοιο. Ίσως και να έπεσα στην περίπτωση...
skyliner34 το αμάξι ήταν εταιρικό αγορασμένο από μάντρα και σίγουρα θα έχει περισσότερα από 310000χλμ στην πλάτη του.
Έχω παρατηρήσει πως τα μπουζί των δύο τελευταίων κυλίνδρων είναι που μαυρίζουν κάργα, ενώ στους δύο πρώτους όχι στον ίδιο βαθμό. Περί ρεκτιφιέ συμφωνώ μαζί σου γιαυτό και τόσο καιρό δεν τολμούσα να το κάνω.
Για αλλαγή κινητήρα σκεφτόμουν 1600 από GLi Corolla (δεν τα πάω καλά με τα μοντέλα). Ο κινητήρας μου νομίζω πως είναι 4Ε-2Ε-κάπως έτσι. Ξέχασα να αναφέρω ότι πρόκειται για καταλυτικό.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kx5 : 17-02-07 στις 10:49.
-
17-02-07, 12:13 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #5
Εφόσον δεν έχεις πρόβλημα με τα ηλεκτρικά το 1.6 μοτέρ 4A-FE είναι ότι πρέπει αν και νομίζω ότι τα τότε 1.6 είχαν ίδιο μοτέρ με το δικό μου carina τεχνολογίας lean burn που είναι αρκετά δύστροπο μετα ηλεκτρολογικά του σε περίπτωση αλλαγής
Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
17-02-07, 13:03 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #6
Κατα την γνωμη μου το ρεκτιφιε ειναι προτιμοτερο. Απο προσωπικη πειρα , βεβαια οχι σε toyota .
Στην θεσσαλονικη παντως εχει καλα συνεργεια για αυτο. Η αλαγη κινητηρα ειναι καλη μονο οταν εισαι σιγουρος οτι ειναι σε καλη κατασταση και με λιγα χιλιομετρα. Ασε που θα μπεις και στην γραφειοκρατικη διαδικασια να τον δηλωσεις .Και εκει αν θελει χρονο αλλα και χρημα.
-
17-02-07, 17:16 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #7
Όταν πρόκειται για ίδιο μοντέλο κινητήρα έχω την εντύπωση ότι δεν χρειάζεται να τον δηλώσεις κάν, όχι 100% σίγουρος αλλά έτσι θυμάμαι ότι διάβασα και μου χε κάνει και εντύπωση μάλιστα. Για τσεκαρέτο
Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
17-02-07, 17:30 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #8
Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία δίνουν δύο χρόνια εγγύηση για εργασεία και ανταλακτικά.Και τα ρεκτιφιέ αν δεν είναι τρόμπας ο μάστορας είναι σίγουρο 100%
Αλλοίμονο στον οδηγό που πάει γρήγορα επειδή έχει γρήγορο αμάξι και όχι επειδή ΑΥΤΟΣ είναι ικανός να κινηθεί γρήγορα!
-
17-02-07, 17:33 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #9
-
17-02-07, 18:01 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #10
Πριν απο 2 περιπου χρονια αντιμετωπισα την ιδια κατασταση. Σε αυτοκινητο nissan (με περιπου 330.000 πολυ δυσκολα -φορτωμενα- χιλιομετρα) ο κινητηρας 'κραταλιζε' εντονα και η διαγνωση του μηχανικου ηταν ρεκτιφιε ή αλλαγη κινητηρα.
Ρωτησα ενα 2ο μηχανικο και η γνωμη του ηταν το ρεκτιφιε να γινει ΜΟΝΟ σε μαστορα που εμπιστευομαστε. Κοστος του ρεκτιφιε ηταν τοτε στα 900 ευρω και περιλαμβανε γενικη επισκευη.
Τελικα (και δυστυχως) το ρεκτιφιε εγινε, αλλα απετυχε..... αν και το μοτερ δουλευε, εκαιγε λαδι, εχανε λαδι κι ολα τα καλα... συντομα το αυτοκινητο πουληθηκε για λίγα χρηματα.
Βαση αυτης της προσωπικης εμπειριας, θα προτεινα αλλαγη κινητηρα.
Επισης, υπαρχει και το φορουμ των 4τροχων
http://www.4troxoi.gr/forum
Υπαρχουν εκει ατομα με πολλες γνωσεις για να ακουσεις κι αλλες γνωμες
-
17-02-07, 18:32 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #11
-
17-02-07, 19:48 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #12
Ευχαριστώ παιδιά
αν και με μπερδέψατε περισσότερο
Αυτό δε το ήξερα. Αν όντως ισχύει θα προχωρήσω στο ρεκτιφιέ και ας κοστίσει κανά 500αρικο παραπάνω. Από βδομάδα θα το ψάξω.
Ελπίζω η εγγύηση να μην είναι κοροϊδία.
Μου είπαν πως δεν αλλάζει κάτι στην άδεια για ίδιο κυβισμό.
Γενικά το αυτοκίνητο είναι παλιό και μικρής αξίας (έχει Α/C). Αλλά μετά από πολλά χρόνια ευχάριστων χιλιομέτρων και αξιόπιστης λειτουργίας δεν μου κάνει καρδιά να το δώσω για παλιοσίδερα. Όσοι έχουν Toyota πιστεύω θα με καταλαβαίνουν
Από την άλλη δε θέλω να ξοδέψω μεγάλο ποσό διότι το αμάξι δεν θα παραμείνει στην οικογένεια για περισσότερο από 2-3 χρόνια. Όμως για την ώρα είναι απαραίτητο και χρήματα για καινούριο δεν υπάρχουν.
Τώρα η αλλαγή κινητήρα είναι πρόβλημα διότι δεν έχω άνθρωπο να εμπιστευτώ. Θα τον αγοράσω στα τυφλά.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kx5 : 17-02-07 στις 19:49.
-
17-02-07, 20:11 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #13
- Εγγραφή
- 14-04-2003
- Περιοχή
- Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
- Ηλικία
- 53
- Μηνύματα
- 19.780
- Downloads
- 11
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 1
- Ταχύτητα
- 102400/10240
- ISP
- COSMOTE
- Router
- ZTE Speedport Entry 2i
- SNR / Attn
- 14.6(dB) / 6.2(dB)
Ναι, ο σειριακός αριθμός κινητήρα δεν αναφέρεται στην άδεια κυκλοφορίας, και άρα, εφόσον ο κυβισμός παραμένει ίδιος, δεν χρειάζεται να δηλωθεί πουθενά
Σωστά, αλλά για τόσο παλιό κινητήρα δεν ξέρω αν αξίζει ο κόπος να το συζητάει κανείς
kx5, ο κινητήρας για να κατέβει και να λυθεί για να γίνει γνωμάτευση της βλάβηες και εκτίμηση του κόστους επισκευής θέλει περίπου στις 5 έως 6 ώρες εργασίας, που θα τις πληρώσεις προς ~25 ευρώ την ώρα σε κάποιο νορμάλ συνεργείο. Αυτό για αρχή...
Η απώλεια λαδιού σε έναν κινητήρα μπορεί να προέλθει από διάφορες αιτίες, και δεν είναι η αλλαγή ή το ρεκτιφιέ πάντα απαραίτητο... Μπορεί να θέλει τσιμουχάκια βαλβίδων, μπορεί να θέλει φλάτζες, μπορεί να θέλει ελατήρια πιστονιών, ρεκτιφιέ, ή και πέταμα
Το ρεκτιφιέ για κινητήρα του '91, αν το κάνεις σε αντιπροσωπεία, θα γίνει σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, και θα έχει και εγγύηση 2 ετών... αλλά το κόστος του θα είναι αρκετά υψηλό, αφού θα πληρώσεις συνολικά γύρω στις 14 ώρες εργατικών προς τιμές αντιπροσωπείας (~40-45 ευρώ/ώρα), + τα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν...
Το κακό είναι ότι αν δεν ξέρεις τι ακριβώς έχει ο κινητήρας δεν μπορείς να πάρεις σαφή θέση που να οδηγεί σε ασφαλές συμπέρασμα τι σε συμφέρει και τί όχιCrisis is the time when the old is dead, but the new cannot be born... Antonio Gramsci
-
17-02-07, 20:19 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #14
-
17-02-07, 20:37 Απάντηση: Ρεκτιφιέ κινητήρα. Αξίζει? #15
- Εγγραφή
- 14-04-2003
- Περιοχή
- Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
- Ηλικία
- 53
- Μηνύματα
- 19.780
- Downloads
- 11
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 1
- Ταχύτητα
- 102400/10240
- ISP
- COSMOTE
- Router
- ZTE Speedport Entry 2i
- SNR / Attn
- 14.6(dB) / 6.2(dB)
Παρόμοια Θέματα
-
Αξίζει??
Από testakross στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 47Τελευταίο Μήνυμα: 02-03-08, 01:15 -
αξίζει?
Από Jesakos στο φόρουμ ADSL, VDSL, FTTH & Broadband Hardware, routers, modems, κλπΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-08, 12:09 -
Αξίζει?
Από Troten στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 16Τελευταίο Μήνυμα: 21-01-06, 21:27 -
Αξίζει...?
Από Fiore στο φόρουμ Hardware ΓενικάΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 17-12-05, 18:31 -
[3Com] 1.29 -> 1.31: αξίζει;
Από iJohnnyCash στο φόρουμ ADSL, VDSL, FTTH & Broadband Hardware, routers, modems, κλπΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 17-10-05, 02:28
Bookmarks