Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 33
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-2003
    Περιοχή
    Βρυξέλλες
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    904
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Path Level
    Interleaved
    Έχω ένα παλιό Celeron@333Mhz, 384MB RAM, και 2 δίσκους 6.4 & 8 MB.
    Αυτή τη στιγμή έχει Windows2000, αλλά επειδή δεν το πολυχρησιμοποιώ και έχω ένα μεγάλο project σε PHP/MySQL, λέω να του στήσω ένα Linux που να προσομοιάζει το δυνατόν περισσότερο τα συστήματα Linux που χρησιμοποιούν οι web hosting providers, έτσι ώστε να μην έχω προβλήματα κατά την ανάπτυξη.

    Πέραν των περιορισμών του hardware, οι απαιτήσεις μου είναι:
    1) Εύκολη και απρόσκοπτη εγκατάσταση του OS και των προαναφερθέντων πακέτων (είμαι μηχανικός η/υ και ξέρω 5 πράγματα από unix, αλλά μην κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη)
    2) Άψογη υποστήριξη ελληνικών
    3) Φιλικό GUI χωρίς πολλά-πολλά (να τρέχει σε Celeron@333)

    Παρακαλώ αναφέρετε σχετικά links.

    Ακόμα καλύτερα, αν κάποια από τις διανομές που κυκλοφορούν κατά καιρούς σε περιοδικά του χώρου μου κάνει τη δουλειά...
    You are not your job. You are not how much money you have in the bank. You are not the car you drive. You are not the contents of your wallet. You are not your fucking khakis. You are the all-singing, all-dancing crap of the world.

  2. #2
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    56.427
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Fastpath
    Τι λές για το Gentoo;
    Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.

  3. #3
    Εγγραφή
    14-05-2004
    Περιοχή
    Σαν πας στη Καλαμάτα
    Μηνύματα
    803
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΚΑΛΑΜΑΤΑ