Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 41
  1. #1
    Εγγραφή
    09-06-2008
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    33
    Μηνύματα
    1.130
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    109073 kbps / 10990 kbps
    ISP
    COSMOTE S.A.
    Router
    AVM FRITZ!Box 7590
    Path Level
    Interleaved
    Καλησπέρα σας,
    Σχεδιάζω ταξίδι στην Νέα Υόρκη το φθινόπωρο και θέλω να αγοράσω ένα MacBook Pro και 2 ipad.
    Οι ερώτησεις που έχω να κάνω είναι οι εξής:

    1. Το MacBook Pro που θέλω να αγοράσω, το θέλω με 16GB ram. Καθώς είμαι άσχετος με το τι γίενται στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, ξεκίνησα να κάνω order από το Apple Store και μου εμφανίζει ότι το custom μοντέλο που θέλω το έχουν σε 4-5 ημέρες εκεί για παραλαβή από εμένα (από το Apple Store). Σε περίπτωση λοιπόν που 1 εβδομάδα πριν το ταξίδι, παραγγείλω το macbook για παραλαβή από κατάστημα (εννοείται μαζί και τα 2 ipad μιας και αυτά υπάρχουν διαθέσιμα), μπορώ να πάω εκεί και απλά πληρώνοντας να τα πάρω? Θα μου ζητήσουν κάτι παραπάνω δεδομένου ότι δεν είμαι Αμερικανός υπήκοος? Θα μου τα δώσουν χωρίς κανένα πρόβλημα?
    Επίσης βλέπω ότι συμπεριλαμβάνετε ένα tax κατά το τελικό στάδιο της παραγγελίας. Αυτό δεν γιτώνεται κάπως ε?

    2. Βλέπω και κάποια άλλα καταστήματα - resellers της Apple στην Αμερική (radioshack, bestbuy, ακόμη και Wallmart). Συμφέρει να αγοράσω από εκεί κάτι μήπως?

    Όποιος ξέρει και μπορεί να με βοηθήσει στις απορίες μου, θα το εκτιμούσα πολύ!

    Intel Core i7-3930K | Gigabyte GA-X79-UD5 | Corsair Hydro Series H100i | G.Skill Ares 64GB | Asrock Arc A380 6GB OC | Creative SoundBlaster Z | OCZ Vector SSD 128GB | WD CaviarBlack 640GB | WD RED 2TB | Coolermaster Silent Pro M600 | Coolermaster 690 Pure Black Edition Case | Triple Monitor: Dell U2311H - 2 x Dell U2312HM
    MacBook Pro (Retina 13-inch / 16GB Ram)
    iPhone 15 Pro 128GB Black Titanium

  2. #2
    Εγγραφή
    05-05-2003
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    8.874