Έκανα τηλεφωνική αίτηση εδώ και πάνω από ένα μήνα για το triple play.
Πήρα άδεια από τη δουλειά μου για να είμαι σπίτι την ημέρα που ήταν να έρθει ο κούριερ και με έστησε.
Τέλος πάντων, πριν δύο εβδομάδες κατάφερα να υπογράψω το συμβόλαιο και έκτοτε έχω αυτό το στάτους:
23/09/2014 16:32:57 Ολοκληρώθηκε η διαδικασία δέσμευσης καλωδίωσης
23/09/2014 16:32:58 To αίτημά σας προωθήθηκε για υλοποίηση
Σήμερα μίλησα με υπάλληλό σας στο 13831 και μου είπαν κάτι περίεργα ότι ο ΟΤΕ δεν έχει γραμμές.
Μπορεί κάποιος να μου διευκρινίσει τι γίνεται και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα;
Ευχαριστώ
Εμφάνιση 1-2 από 2
-
07-10-14, 14:37 Καθυστέρηση στο triple play #1
-
07-10-14, 14:41 Απάντηση: Καθυστέρηση στο triple play #2
Καλησπέρα pavlosx68,
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία.
Στείλε μας σε προσωπικό μήνυμα, κάποιο απο τα στοιχεία που έχεις υποβάλει στην αίτηση (πχ. ΑΦΜ, Αριθμό Δελτίου Ταυτότητας κτλ), ώστε να ελέγξουμε την πορεία ενεργοποίησης και να σε ενημερώσουμε σχετικά.
Αλέξης, Forthnet Support
Παρόμοια Θέματα
-
Η δυνατότητα είσπραξης χρημάτων για τις εφαρμογές τους στο Google Play Store δίνεται στους Έλληνες developers
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 44Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-14, 16:19 -
Triple Play και χαμηλη ταχυτητα.
Από lazaross στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 13-05-14, 13:11 -
καθυστέρηση στο άνοιγμα της γραμμής
Από mazout στο φόρουμ Voice over IP (VoIP) SoftwareΜηνύματα: 10Τελευταίο Μήνυμα: 21-11-13, 01:59 -
νεος με Triple play μαζι με διεθνείς κλησεις... αλλα με προβλημα μαλλον
Από kir1978 στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 16:44 -
FORTHNET triple play και προβλήματα
Από haralake στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 44Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-13, 13:16
Bookmarks