Εμφάνιση 1-1 από 1
  1. #1
    Εγγραφή
    01-04-2004
    Περιοχή
    Αθήνα
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    5.339
    Downloads
    924
    Uploads
    141
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΑΚΡΟΠΟΛΗ
    Router
    Cisco Meraki/Zyxel
    SNR / Attn
    6.2(dB) / 19.5(dB)
    Path Level
    Interleaved
    PressNews
    Πριν από δύο μήνες, ο Φρεντ Ποτίτ μπήκε σε κατάστημα της εταιρείας Sprint για να επιλύσει κάποιο πρόβλημα με την υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας του. Οταν βγήκε από το κατάστημα, ο Φρεντ διέθετε πλέον νέο συμβόλαιο κινητής, με την εταιρεία παροχής υπηρεσιών καλωδιακής τηλεόρασης Cox Communications αυτή τη φορά.

    «Καθώς είχε ήδη συνδρομή με την Cox για ψηφιακή τηλεόραση, ευρυζωνικό Ιντερνετ και σταθερή τηλεφωνία, μου εξήγησαν πώς μπορούσα να τα συνδυάσω όλα σε ένα και μόνο πακέτο», λέει ο 62χρονος Μηχανολόγος από το Γκούντγιαρ της Αριζόνα. «Μου προσέφεραν επίσης μία δωρεάν τηλεφωνική συσκευή, εάν προσέθετα άλλη μία τηλεφωνική σύνδεση στο σπίτι μου. Η λέξη δωρεάν μου άρεσε πολύ».

    Αυτή είναι η πλέον πρόσφατη προσπάθεια των εταιρειών καλωδιακής τηλεόρασης να ανταγωνισθούν - και να σφετεριστούν πελάτες από - τις παραδοσιακές τηλεπικοινωνιακές εταιρίες. Οι τελευταίες έχουν άλλωστε εισχωρήσει στα «χωράφια» των πρώτων, προσφέροντας πακέτα τηλεφωνίας και ψηφιακής τηλεόρασης.

    Η Cox είναι η τέταρτη κατά σειρά εταιρεία καλωδιακής τηλεόρασης, που ελπίζει να προσελκύσει πελάτες, όπως ο κ Ποτίτ. Η υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας της Cox στηρίζεται στις υποδομές της Sprint, αν και η καλωδιακή εταιρεία αναλαμβάνει η ίδια την προώθηση των προϊόντων της και την εξυπηρέτηση πελατών.

    Επέκταση

    Η εταιρεία Comcast, με έδρα τη Φιλαδέλφεια, που είναι η μεγαλύτερη στον τομέα της παροχής υπηρεσιών καλωδιακής τηλεόρασης, επεκτείνει τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας που προσφέρει σε συνδρομητές της, πέρα από τις αρχικές αγορές που είχε «δοκιμάσει» (Βοστόνη και Πόρτλαντ Όρεγκον). Την ίδια ώρα, η δεύτερη τη τάξει εταιρεία του χώρου της καλωδιακής τηλεόρασης, η Time Warner Cable, σχεδιάζει να εγκαινιάσει υπηρεσίες κινητής σε όλους τους γεωγραφικούς τομείς, μέχρι τα τέλη του χρόνου.

    Τον περασμένο Φεβρουάριο, η Cox εισήγαγε τις δικές της υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας στο Φοίνιξ της Αριζόνα και το Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια.

    Οι εταιρείες αυτές, όμως, αντιμετωπίζουν δύσκολο έργο, έως ότου πείσουν τους καταναλωτές να τις αντιμετωπίζουν ως εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, κυρίως λόγω της περιορισμένης γεωγραφικής κάλυψης του δικτύου τους, αλλά και εξαιτίας της φήμης υψηλών τιμολογίων, που έχουν εξασφαλίσει στο αγοραστικό κοινό.

    Μικρές προσφορές

    Ο 28χρονος υπεύθυνος μάρκετινγκ, Σαμ Γκονζάλες, από το Γκέιδερσμπεργκ του Μαίριλαντ, δεν συγκινείται από τις «σειρήνες» κινητής τηλεφωνίας των εταιρειών καλωδιακής τηλεόρασης, εξαιτίας των ελάχιστων παροχών που συνοδεύουν τα συμβόλαιά τους.

    «Η μόνη συνεργασία που έχουν είναι με την Sprint, ενώ μπορείς να διαλέξεις μόνο μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών συσκευών. Αυτό είναι λίγο περιοριστικό. Δεν νομίζετε;», λέει ο Σαμ.

    Ενα σημάδι της δυσκολίας της ενσωμάτωσης είναι ότι οι πελάτες δεν μπορούν καν να παραγγείλουν τις υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας μέσω Διαδικτύου, εξαιτίας ασυμβατότητας μεταξύ των διαφορετικών συστημάτων.

    Για να προσελκύσουν πελατεία, οι εταιρείες καλωδιακής τηλεόρασης προβάλουν την ευκολία της πληρωμής όλων των χρεώσεων σε ένα λογαριασμό, αλλά και δωρεάν κλήσεις σταθερής τηλεφωνίας, πρόσβαση σε λογαριασμούς email, τηλεοπτικά προγράμματα σε μορφή κατάλληλη για κινητά τηλέφωνα και άλλες προσφορές. Οι περισσότεροι πελάτες επιλέγουν τα προγράμματα «πακέτα» των εταιρειών καλωδιακής τηλεόρασης, που περιλαμβάνουν βίντεο, Ιντερνετ και τηλεφωνικές υπηρεσίες.

    Ανταγωνισμός

    Ο ανταγωνισμός είναι τόσο έντονος, που δεν είναι ασυνήθιστο το θέαμα τοπικών παρόχων καλωδιακών και τηλεφωνικών υπηρεσιών να διαφημίζουν τα πρωτοπόρα προϊόντα τους σε κλίμακα συνοικίας, βομβαρδίζοντας τους κατοίκους με μηνύματα στα ηλεκτρονικά τους ταχυδρομεία και στις τοπικές εφημερίδες.

    Τον Ιανουάριο, η εταιρεία Verizon παρουσίασε πακέτο υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας, διαδικτυακών υπηρεσιών και υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας. Το πακέτο ήταν συνδεδεμένο με την υπηρεσία δορυφορικής τηλεόρασης DirecTV. Ανάλογη προσφορά πραγματοποιεί και ο κολοσσός των αμερικανικών τηλεπικοινωνιών AT&T, που προσφέρει τέτοια πακέτα υπηρεσιών από το 2004.

    Για τον καταναλωτή, αυτή η αδυσώπητη αντιπαράθεση σημαίνει κατακόρυφη πτώση τιμών και ολοένα και πιο πλουσιοπάροχες προσφορές. Σύμφωνα με έρευνα του 2006, από την εταιρεία IDC, το κινητό τηλέφωνο τείνει να υποκαταστήσει το σταθερό, στις προτιμήσεις των καταναλωτών, που δηλώνουν στην πλειοψηφία τους έτοιμοι να εγκαταλείψουν τις συνδέσεις σταθερής τηλεφωνίας τους. Αυτή η προτίμηση των καταναλωτών ενθαρρύνει τις τηλεπικοινωνιακές εταιρίες, οι οποίες βρίσκονται άλλωστε «στο στοιχείο τους» και ελπίζουν να επικρατήσουν στον πόλεμο αυτό.

    Καθημερινή
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος aesir : 20-03-07 στις 13:13.

Παρόμοια Θέματα

  1. Ασυδοσία από εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας
    Από DaveMurray στο φόρουμ Γεγονότα και Απόψεις
    Μηνύματα: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-08-07, 11:13
  2. Μηνύματα: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-06-06, 13:19
  3. Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-05-06, 18:14
  4. Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-05, 18:05
  5. Μηνύματα: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-06-05, 16:12

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας