Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 16
  1. #1
    Εγγραφή
    10-01-2015
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    8
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12288/1024
    ISP
    Forthnet
    Router
    D-Link DIR-880L/ZTE H108L
    SNR / Attn
    6.6(dB) / 13.3(dB)
    Καλησπέρα σας,

    Διαβάζω εδώ και αρκετό καιρό στο φόρουμ αλλά μόλις πριν λίγες μέρες έγινα μέλος. Οπότε αρχικά καλώς σας βρήκα!

    Να προειδοποιήσω ότι, ενώ έχω πολλές γνώσεις πάνω στους υπολογιστές και γενικά τα ηλεκτρονικά, με τα δίκτυα είμαι αρχάριος, οπότε μπορεί να πω και καμιά βλακεία πού και πού.

    Ας ξεκινήσω από τα βασικά. Είμαι εδώ και ένα χρόνο περίπου συνδρομητής της Forthnet. Πριν πάω στη Forthnet ήμουν στη Wind. Με καμία από τις 2 εταιρείες δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά δεν ήμουν και ποτέ ευχαριστημένος από τις ταχύτητες που πιάνω. Παραδόξως, τις πρώτες 2 μέρες πάνω κάτω που έκανα τη σύνδεση στη Wind (Όταν πρωτοήρθα στο τωρινό μου σπίτι στην Πάτρα) έπιανα κάτι τρελές ταχύτητες της τάξης των 18Mbps. Μετά από αυτό έπεσε στα 11-12Mbps και από την ώρα που πήγα στη Forthnet έχει πέσει στα 10-11Mbps.