Εμφάνιση 1-8 από 8
  1. #1
    Εγγραφή
    05-01-2005
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    325
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    FiberHyperspaceΧ3 900/90
    ISP
    HCN
    Router
    JM Data Fibre JF611-TV
    Χαιρετώ την κοινότητα και θέτω κατ' ευθείαν το ερώτημα μου.

    Δεδομένου πως είμαι εντελώς άσχετος από tablets και android και πως δεν τίθεται ζήτημα μεγέθους διότι θεωρώ εξαιρετικές τις 8in.

    Τι ξέρουμε για το συγκεκριμένο tablet; και πως το αξιολογούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό γενικά; Συγκρίνοντας απλά τα χαρακτηριστικά του, το βρίσκω πολύ πιο καλό από αρκετά Samsung Π.χ. που θεωρούνται καλές και δοκιμασμένες επιλογές. Υπάρχει κάποια λεπτομέρεια που πρέπει να λάβω υπ' όψιν μου; Μπορεί να κάνει οτιδήποτε κάνουν όλα τα γνωστά πιο επώνυμα tablet? Η οθόνη του π.χ. αποκρίνεται όπως ενός ipad? Οι εφαρμογές της MLS ανταποκρίνονται στους ισχυρισμούς της εταιρίας; Το έχει κάποιος και μπορεί να μας πει τις εντυπώσεις του;

    Ευχαριστώ προκαταβολικά όλους όσοι κάνουν τον κόπο να με συμβουλέψουν.
    Υ.Γ. Όταν το πρόβλημα δεν είναι R.T.F.M. τότε σίγουρα είναι P.E.B.K.A.C.
    Μην πετάτε συσκευασίες και manual τουλάχιστον όχι πριν βεβαιωθείτε ότι είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που σας παρέχει κάποια συσκευή.

    Katsoulinos...

  2. #2
    Εγγραφή
    05-01-2005
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Μηνύματα
    325
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    FiberHyperspaceΧ3 900/90
    ISP
    HCN
    Router
    JM Data Fibre JF611-TV
    Ahh, guys?
    Υ.Γ. Όταν το πρόβλημα δεν είναι R.T.F.M. τότε σίγουρα είναι P.E.B.K.A.C.
    Μην πετάτε συσκευασίες και manual τουλάχιστον όχι πριν βεβαιωθείτε ότι είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που σας παρέχει κάποια συσκευή.

    Katsoulinos...

  3. #3
    Εγγραφή
    22-09-2003
    Μηνύματα
    81.689
    Downloads
    218
    Uploads
    48
    Άρθρα
    6
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind