Εμφάνιση 16-21 από 21
-
28-04-07, 15:50 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #16Κατάργηση της υποχρεωτικής στράτευσης και ένταξη στην Ευρωπαϊκη Ένωση
Ένας ιδιόμορφος «τρίτος κόσμος» γεννιέται στην Ελλάδα
-
28-04-07, 18:03 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #17
Στην παρούσα φάση απαντάνε άμεσα στα τηλεφωνήματα και δείχνουν να είναι καλά ενημερωμένοι κρίνοντας από απαντήσεις που έχω πάρει μέχρι στιγμής. Επίσης τους έστειλα και email και απάντησαν σε μερικές ώρες.
Δεν ξέρω αν αυτό οφείλεται στο ότι ακόμη δεν έχουν αρκετούς πελάτες. Μακάρι να συνεχίσουν έτσι.
Αυτό που με προβληματίζει είναι πόσο "βάθος" έχουν ως εταιρεία. Αναφέρουν στο site τους για 2 ισχυρά funds που τους χρηματοδοτούν αλλά ποιος είναι σίγουρος ότι αυτό ισχύει?
Επίσης πουθενά δε φαίνεται τυχόν διοικητικό συμβούλιο, οργάνωση εταιρείας, υφιστάμενη υποδομή, δουλειές που έχουν κάνει έως τώρα (έστω και σε επίπεδο ετιαρειών αφού είναι στο χώρο από το 1998). Συγκρίεται για παράδειγμα με site Forthnet που δίνει πληροφοριες για την ίδια την εταιρεία.
Από αναζήτηση στο internet φαίνεται ότι Διευθύνων Σύμβουλος είναι κάποιος κ. Σ Φωτιάδης και ότι η εταιρεία δραστηριοποιήτο γενικά σε επικοινωνίες σε ναυτιλιακές εταιρείες αλλά δεν βρήκα κάτι παραπάνω.
Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να κάνω αίτηση (την έχω ήδη ετοιμάσει) αλλά προβληματίζομαι μόνο για το τι θα γίνει τους επόμενους μήνες και αν θα αντέξει ή θα μετατραπεί σε κάτι σαν την ΟΝ...
Συγγνώμη αν βγήκα εκτός θέματος αλλά δεν ήξερα που να εντάξω τους προβληματισμούς μου.
-
28-04-07, 19:13 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #18
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.751
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
Μακάρι να μπορούσα να κάνω κι εγώ αίτηση, αλλά έβαλα conn-x 12 μέρες πριν, μετά από την τεράστια κι απίστευτη ταλαιπωρία μου στην ΟΝ, κι έτσι είναι κρίμα να πληρώσω πάγια 5 μηνών στον ΟΤΕ. Θα περιμένω να μάθω τι γίινεται από τους πρώτους ενεργοποιημένους, αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι δεν έχεις να χάσεις τίποτα αν προχωρήσεις σε αίτηση.Προσωπικά έχω πολύ καλή εντύπωση για την Νet One και μην ασχολείσαι και πολύ με τα διοικητικά συμβούλια, η ποιότητα των υπηρεσιών μας ενδιαφέρει πρωτίστως , εξάλλου δεν "ξεφύτρωσαν" χθες σαν κάτι άλλους.
Jazz is the teacher, Funk is the preacher !
-
28-04-07, 19:54 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #19
[Προσωπικά έχω πολύ καλή εντύπωση για την Νet One και μην ασχολείσαι και πολύ με τα διοικητικά συμβούλια, η ποιότητα των υπηρεσιών μας ενδιαφέρει πρωτίστως , εξάλλου δεν "ξεφύτρωσαν" χθες σαν κάτι άλλους.
[/quote]
Συμφωνώ ότι μας ενδιαφέρει η ποιότητα, απλά "γνωρίζοντας" τη διοίκηση έχεις μια εικόνα πόσο σοβαρή ειταιρεία είναι. Τι θα γίνει αν σε 3 μήνες το Internet σέρνεται, η τηλεφωνία έχει πρόβλημα κλπ? Κάνεις διακοπή, άιτηση σε νέο πάροχο και αναμονή κανά 2μηνο χωρίς τηλεφωνο?
Το ότι δεν ξεφύτρωσαν τώρα που το ξέρουμε?Επειδή το λένε?
Προς το παρόν και εγώ έχω καλή εντύπωση αλλά.....
Και με την ΟΝ θετικά δεν ειχαμε σκεφτεί αρχικά?
-
28-04-07, 20:09 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #20
- Εγγραφή
- 18-03-2007
- Περιοχή
- Περιστέρι Αττικής
- Ηλικία
- 52
- Μηνύματα
- 4.751
- Downloads
- 0
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 12
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 500M/250M
- ISP
- Cosmote
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Speedport Plus 2
- Path Level
- Interleaved
-
28-04-07, 20:42 Απάντηση: Απίστευτο... αυτό θα πει άμεση εξυπηρέτηση πελατών (όροι παροχής υπηρεσιών) #21
To θέμα είναι ότι λήγει 23/5 η σύνδεσή με HOL. Σκεφτόμουν για Forthnet/Vivodi. Me forthnet πρέπει να περιμένω καμια 20ρια μέρες μετά τις 23/5 για να αποδεσμεύσει τη γραμμή η HOL (η forthnet δεν δινει νεα γραμμή) και στη συνέχεια αλλο τόσο (ίσως και παραπάνω) για σύνδεση με νέο πάροχο. Με vivodi δεν ξέρω τι χρόνο(πραγματικό) αναμονής θα έχω υποβάλλοντας αίτηση τώρα για νέα γραμμή και φορητότητα.
Με netone κάνω αίτηση η οποία ξεκινά και τρέχει και το πολύ να μείνω καμια 10ρια μέρες (από τις 23/5 και μετά) χωρίς adsl μέχρι την ενεργοποίηση από netone, θεωρώντας ότι ως νέα εταιρεία με λίγους νέους πελάτες θα ενεργοποιήσει τη γραμμή "άμεσα".
Δεν ξέρω, θα αποφασίσω από Δευτέρα. Έχω ήδη συμπληρώσει αίτηση και μένει απλά να στείλω το fax. Να γίνω πειραματόζωο?
Παρόμοια Θέματα
-
εξυπηρετηση πελατων
Από dakula750 στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 23-08-08, 10:07 -
Απίστευτο! Αυτό θα πει τέχνη!
Από Mouse Potato στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκιΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-08, 18:41 -
Εξυπηρετηση πελατων
Από freak27 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 15-04-08, 23:32 -
Αυτο Θα Πει Εξυπηρετηση
Από chrisd στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 105Τελευταίο Μήνυμα: 24-01-08, 02:33 -
Εξυπηρέτηση Πελατών
Από dyrer στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-06, 20:11
Bookmarks