Μετά απο 2 μήνες απίστευτων ενοχλήσεων στις αρχές του 2016 τόσο στο σταθερό όσο και στο κινητό τηλέφωνό μου, απο την Forthnet προκειμένου να φύγουμε απο τον ΟΤΕ και να μεταφερθούμε σε αυτούς, αποφάσισα να κάνω καταγγελία στη ΕΕΤΤ.
Ενας επιπλέον λόγος που το αποφάσισα ήταν ότι απο το 2014 είχα συμπεριλάβει και τα 2 τηλέφωνα μου στο μητρώο του άρθρου 11 για να μην με ζαλίζουν με πωλήσεις και προωθητικές ενέργειες ενω ταυτόχρονα οι αριθμοί ήταν μη ανακοινωσιμοι στου σχετικούς καταλόγους και χωρίς εμφάνιση αριθμού στις εξερχόμενες κλησεις.
Μετά την καταγγελία πήρα την παρακάτω επιστολή απο μια εκπρόσωπο της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Α.Ε." όπως είναι ο πλήρης τίτλος της Forthnet Nova.
"...απο 1/9/2011 κατ εφαρμογή του άρθρου 11 του Ν. 3471/06 ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών τηλεφωνικών κλήσεων με ανθρώπινη παρέμβαση, που πραγματοποιούνται με σκοπό την απευθείας προώθηση πωλήσεων αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, προς τηλεφωνικούς αριθμούς, ακόμα και αν αυτές πραγματοποιούνται με τη χρήση αυτόματων συστημάτων κλήσης, είτε προς τυχαίους, είτε και προς συνεχόμενους (συγκεκριμένου φάσματος) αριθμούς, είτε αυτοί περιλαμβάνονται στον σχετικό ενιαίο τηλεφωνικό κατάλογο του ΟΤΕ, είτε δεν περιλαμβάνονται σε αυτόν, λόγω του ότι έχουν δηλωθεί ως "μη ανακοινώσιμες" τηλεφωνικές συνδέσεις υπό την προϋπόθεση ότι οι αριθμοί αυτοί δεν έχουν εγγραφεί μετά από σχετική δήλωση των κατόχων-συνδρομητών προς το οικείο φορέα παροχής τηλεφωνικών υπηρεσιών στο τηρούμενο από τον τελευταίο μητρώο Opt-out.
Ως εκ τούτου είτε είστε εγγεγραμμένος στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο του ΟΤΕ είτε έχετε μη ανακοινώσιμη τηλεφωνική σύνδεση, προκειμένου να μην λαμβάνετε μη ζητηθείσες τηλεφωνικές κλήσεις (ακόμα και τυχαίες) με σκοπό την απευθείας πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών, θα πρέπει να προβείτε σε σχετική έγγραφη δήλωση αντίρρησης (opt-out) προς το φορέα παροχής των τηλεφωνικών σας υπηρεσιών (κινητών και σταθερών) ότι δεν επιθυμείτε γενικώς να δέχεστε τέτοιες κλήσεις από κάθε ενδιαφερόμενο τρίτο.
Σας ενημερώνουμε επίσης πως εφόσον έχετε δηλώσει απευθείας αντίρρηση στην εταιρεία μας θα προχωρήσουμε σε εισαγωγή του αριθμού σας στο σχετικό «Μητρώο Δηλώσεων Αντίρρησης» που τηρεί η εταιρεία μας προκειμένου να σας εξαιρέσουμε από τυχόν μελλοντικές προωθητικές ενέργειες. Η εισαγωγή του αριθμού σας στο «Μητρώο Δηλώσεων Αντίρρησης» ισχύει μέχρι νεώτερης ανάκλησης της δήλωσης αντίρρησης εκ μέρους σας (με απλή δήλωση) οπότε σε αυτή την περίπτωση σε τυχόν προωθητικές ενέργειες θα εξαρτηθούν από την εγγραφή σας ή όχι στο μητρώο του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 του παρόχου των τηλεφωνικών σας συνδέσεων.
Εκφράζουμε την κατανόηση μας για την όποια τυχόν ταλαιπωρία ή δυσαρέσκεια προκλήθηκε εκ του ανωτέρω γεγονότος και θα προβούμε σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ώστε να μην οχληθείτε στο μέλλον από την εταιρεία μας για σκοπούς απευθείας πώλησης αγαθών ή παροχής υπηρεσιών.
Η παρούσα επιστολή θα κοινοποιηθεί με επιμέλεια της εταιρείας μας και στην ΕΕΤΤ.»
Ψάχνοντας όμως λίγο το άρθρο 11 του ν 3471/2006 διαπίστωσα οτι στην απάντηση της Forthnet είχε ...παραπέσει η λέξη "δεν" πριν απο τη λέξη "επιτρέπεται" με αποτέλεσμα να αλλάζει εντελώς το νόημα του κειμένου.
Ιδού τι προβλέπει το σχετικό άρθρο 11 του ν 3471/2006
"Άρθρο 11
Μη ζητηθείσα επικοινωνία
1. Η χρησιμοποίηση αυτόματων συστημάτων κλήσης, ιδίως με χρήση συσκευών τηλεομοιοτυπίας (φαξ) ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και γενικότερα η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών με οποιοδήποτε μέσο ηλεκτρονικής επικοινωνίας, με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, για σκοπούς απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς, επιτρέπεται μόνο αν ο συνδρομητής συγκατατεθεί εκ των προτέρων ρητώς.
2. Δεν επιτρέπεται η πραγματοποίηση μη ζητηθεισών επικοινωνιών για τους ανωτέρω σκοπούς, εφόσον ο συνδρομητής έχει δηλώσει προς τον φορέα παροχής διαθεσίμων στο κοινό υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ότι δεν επιθυμεί γενικώς να δέχεται τέτοιες επικοινωνίες. Ο φορέας υποχρεούται να καταχωρίζει δωρεάν τις δηλώσεις αυτές σε ειδικό κατάλογο συνδρομητών, ο οποίος είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου.
3. Τα στοιχεία επαφής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποκτήθηκαν νομίμως, στο πλαίσιο της πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών ή άλλης συναλλαγής, μπορούν να χρησιμοποιούνται για την απευθείας προώθηση παρόμοιων προϊόντων ή υπηρεσιών του προμηθευτή ή για την εξυπηρέτηση παρόμοιων σκοπών, ακόμη και όταν ο αποδέκτης του μηνύματος δεν έχει δώσει εκ των προτέρων τη συγκατάθεση του, υπό την προϋπόθεση ότι του παρέχεται κατά τρόπο σαφή και ευδιάκριτο η δυνατότητα να αντιτάσσεται, με εύκολο τρόπο και δωρεάν, στη συλλογή και χρησιμοποίηση των ηλεκτρονικών του στοιχείων, και αυτό σε κάθε μήνυμα σε περίπτωση που ο χρήστης αρχικά δεν είχε διαφωνήσει σε αυτή τη χρήση.
4. Απαγορεύεται η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που έχουν σκοπό την άμεση εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, όταν δεν αναφέρεται ευδιάκριτα και σαφώς η ταυτότητα του αποστολέα ή του προσώπου προς όφελος του οποίου αποστέλλεται το μήνυμα, καθώς επίσης και η έγκυρη διεύθυνση στην οποία ο αποδέκτης του μηνύματος μπορεί να ζητεί τον τερματισμό της επικοινωνίας.
5. Οι ανωτέρω ρυθμίσεις ισχύουν και για τους συνδρομητές που είναι νομικά πρόσωπα."
Εμφάνιση 1-15 από 35
-
07-04-16, 20:47 Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #1Timeo Danaos et dona ferrentes
-
09-04-16, 13:42 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #2
-
10-04-16, 10:55 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #3
Το πρόβλημα τους είναι οτι θα το συνεχίσω μέχρι να φάνε το πρόστιμο που τους αξίζει
Timeo Danaos et dona ferrentes
-
10-04-16, 10:59 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #4
-
10-04-16, 14:11 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #5
Σκιστους κανονικα
Prima pensa, poi parla, perché parole poco pensate portano pena
-
19-04-16, 09:45 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #6
Και δεν είναι φυσικά οι μόνοι...από κοντά ακολουθούν σχεδόν όλοι...
-
21-04-16, 09:46 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #7
Τι ακριβώς προβλέπεται για τις περιπτώσεις που ο πελάτης προχωρήσει στις ανάλογες νομικές διαδικασίες; Φαντάζομαι αυτό εννοείς και εσύ όταν λες ότι το προχωράς μέχρι να φάνε το πρόστιμο που αρμόζει στην περίπτωση.
Από όσα γνωρίζω μπορείς να συμπληρώσεις ένα έντυπο καταγγελίας, που σου διαθέτει η ίδια η ΕΕΤΤ στο site της, με τα στοιχεία όπου σε ενόχλησε, παρά τις δικές σου αναφορές ότι βρίσκεται το/τα νούμερο/α καταγεγραμμένο/α στο μητρώο του άρθρου 11 του ν 3471/2006.Άλλες πληροφορίες δεν βρήκα."If you pay peanuts you get monkeys"
------------------------------------------------------------------------------------
Άλλοι καταλαβαίνουν ότι διαβάζουν και άλλοι διαβάζουν ότι καταλαβαίνουν
------------------------------------------------------------------------------------
Η αλήθεια που δεν σας λένε, i7 2600K vs i7 8700K σημειώσατε Χ
-
23-04-16, 16:18 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #8
Δεν εχω νομικές γνώσεις αλλά σε ανάλογη περίπτωση πριν απο 1 χρόνο πάλι με την ίδια εταιρία μετά απο 4 μήνες με ενημέρωσαν οτι η ΕΕΤΤ είχε καταλογίσει πρόστιμο 15 000 ευρώ στην εταιρία διότι δεν κρίθηκαν επαρκείς οι εξηγήσεις του νομικού της τμήματος. Οπότε το πρόστιμο έπεσε.
Timeo Danaos et dona ferrentes
-
24-05-16, 02:04 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #9
Έχω κάνει και εγώ μερικές καταγγελίες(για τηλεφωνικό σπαμ) στην Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και στην ΕΕΤΤ, από την ΕΕΤΤ περίμενα να πάρω απάντηση αλλά τίποτα ακόμη .
Πρέπει να κάνει περισσότερος κόσμος καταγγελίες.
-
24-05-16, 02:42 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #10
Αυτό πάντως που απάντησαν είναι ότι ναι μεν μπορεί να μην είναι ανακοινώσιμο το νούμερό σου στον Ενιαίο Τηλεφωνικό Κατάλογο αλλά από τη στιγμή που δεν έχει ενταχθεί στο Μητρώο Συνδρομητών του παρόχου (η φάση λειτουργεί ανεξάρτητα απ' όσο γνωρίζω) σου επιτρέπεται να έχεις επικοινωνία μη ζητηθείσα.... (μπλα μπλα μπλα)
Κοινώς σου παν ότι δεν έχεις εξαιρεθεί βάση του συγκεκριμένου νόμου.
Προφανώς δεν κάνω το δικηγόρο του διαβόλου, έχεις αναφέρει άπο την αρχή ότι έχεις ενταχθεί από το '14, από τη στιγμή που σε πρήζαν χωρίς λόγο πάρτους και τα σώβρακα, απλά να μην υπάρξει κάποια παρεξήγηση και νομίζει κάποιος ότι επειδή δεν εμφανίζεται ο αριθμός του στον τηλεφωνικό κατάλογο δε θα τον ενοχλούν από διαφημιστικές. Πρέπει να γίνει σχετική αίτηση (που σημειωτέον αν αλλάξει πάροχο πρέπει να ξανακατατεθεί).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Hodad : 24-05-16 στις 02:48.
-
29-07-16, 14:20 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #11
Χαιρετώ την παρέα σας. Γιατί να ξανακατατεθεί αν αλλάξουμε πάροχο; Εαν έχεις μπει ήδη στο άρθρο 11 με τον παλιό σου πάροχο και στο συμβόλαιο που υπογράψεις με τον καινούργιο πάροχο δεν επιλέξεις να δώσει τα στοιχεία σου σε τρίτους, πρέπει να ξανακάνεις την διαδικασία;
-
29-07-16, 19:29 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #12"If you pay peanuts you get monkeys"
------------------------------------------------------------------------------------
Άλλοι καταλαβαίνουν ότι διαβάζουν και άλλοι διαβάζουν ότι καταλαβαίνουν
------------------------------------------------------------------------------------
Η αλήθεια που δεν σας λένε, i7 2600K vs i7 8700K σημειώσατε Χ
-
04-08-16, 21:20 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #13
Ακόμα και αν αλλάξεις πρόγραμμα στον ίδιο πάροχο πρέπει να το δηλώσεις ξανά για το αρθρο 11!!! Μου συνεβη εμενα απο ενα καρτοκινητο που το έκανα συμβολαιο και ενω τους ειχα δηλωσει οτι θελω να ειναι απορρητο ακαταχωρητο στους καταλογους μη ανακοινωσιμο κλπ το ειδα στους καταλογους του 11888 και μετα με ενημερωσαν οτι πρεπει να κανω ξανα τη διαδικασια για το αρθρο 11 με τους γελοιους !!!!
Timeo Danaos et dona ferrentes
-
04-08-16, 21:28 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #14"If you pay peanuts you get monkeys"
------------------------------------------------------------------------------------
Άλλοι καταλαβαίνουν ότι διαβάζουν και άλλοι διαβάζουν ότι καταλαβαίνουν
------------------------------------------------------------------------------------
Η αλήθεια που δεν σας λένε, i7 2600K vs i7 8700K σημειώσατε Χ
-
05-08-16, 11:02 Απάντηση: Η κοροϊδία ενός παρόχου μετά απο καταγγελία στην ΕΕΤΤ #15
Παρόμοια Θέματα
-
Παρουσίαση καλωδιακού πάροχου HCN (FTTH/FFTB) στην Θεσσαλονίκη
Από Yannis Sekas στο φόρουμ FTTHΜηνύματα: 2120Τελευταίο Μήνυμα: 22-05-24, 15:02 -
ΕΕΤΤ: Βελτιώσεις στην αδειοδότηση κεραιών μετά από 3 χρόνια λειτουργίας του ΣΗΛΥΑ
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 31-12-15, 15:34 -
Το δεξί κλικ στην Taskbar σταματάει να λειτουργεί μετά από λίγη ώρα σε Windows 10
Από dimangelid στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 20Τελευταίο Μήνυμα: 07-12-15, 17:15 -
Διαδικασια καταγγελιας στην ΕΕΤΤ
Από Gianniskriti στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 26-06-15, 17:58 -
Σταθερή τηλεφωνία και Ίντερνετ συγκέντρωσαν την πλειοψηφία των καταγγελιών των Ελλήνων καταναλωτών στην ΕΕΤΤ
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 24-05-15, 20:52
Bookmarks