Με συγχωρείτε γιατί απότι βλέπω έχετε αναφερθεί στο θέμα ουκ ολίγες φορές.
Ακολούθησα τους οδηγούς σας για να ανοίξω πόρτα στο Utorrent αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Νάι έβαλα στατική IP στο PC
Ναι πέρασα rule στο firewall
Ναι δοκίμασα με διάφορες πόρτες
Παρόλ' αυτα δεν λέει να πρασινίσει το τεστ...
Σε θέματα δικτύων είμαι αρχάριος. Γιαυτό αν κάποιος με το ίδιο μοντέλο (γιατι σε κάποια links που δίνετε αναφέρονται διαφορετικά μοντέλα με ελαφρώς διαφορετικό μενού) έχει την όρεξη να με καθοδηγήσει βήμα βήμα κι αναλυτικά, δεν ξέρω πως αλλά θα βρω κάποιο τρόπο να του ανταποδώσω την καλοσύνη.
Εμφάνιση 1-6 από 6
-
28-04-07, 19:35 Zyxel 660H - d1 και μTorrent #1
-
28-04-07, 20:03 Απάντηση: Zyxel 660H - d1 και μTorrent #2
Έχεις ρυθμίσει και το ΝΑΤ; Να στέλνει την πόρτα του μtorrent στο ip του υπολογιστή σου;
-
29-04-07, 04:17 Απάντηση: Zyxel 660H - d1 και μTorrent #3
Ξέχνα το μτορρεντ βάλε το bitcomet μπας και κάνεις κανένα download δε ξέρω γιατί αλλα απο τι στιγμή που πείρα το Ζyxel το μτορρεντ πέθανε έβαλα to bc και ευτυχώς αυτό δουλεύει απροβλημάτισα
-
29-04-07, 17:32 Απάντηση: Zyxel 660H - d1 και μTorrent #4
Κατάφερα με το πρώτο ποστ κι έγινα ρεζίλι! Ακούστε σκηνικό:
Αυτό που με ρώτησε ο φίλος rdaniel ήταν το πρώτο που είχα κάνει. Πήγα λοιπόν να ανεβάσω εικόνα για του λόγου το αληθές. Εκεί όμως πρόσεξα κάτι που μου είχε διαφύγει πριν λόγω ότι είμουν προσηλωμένος να κάνω ακριβώς ότι λέει ο οδηγός (σαν bomb defusing ένα πραμα). Σε αυτή την εντολή είχε ένα ατικάριστο κουτάκι που έλεγε active!!! Το πατάω και λύνεται το πρόβλημα...
Συγχαρητήρια λοιπόν παιδια για τον οδηγό, πληρέστατος και αναλυτικότατος είναι απλά απευθύνεται σε νορμάλ ανθρωπους κι όχι σε στόκους
σαν κι εμένα. Αν ήταν θα έπρεπε να ξεκινάει έτσι " Βάζουμε τον υπολογιστή στην πρίζα..."
Ενα μεγάλο ευχαριστώ στον rdaniel που έστω κι από σπόντα έπαιξε καθοριστικό ρόλο
-
29-04-07, 19:45 Απάντηση: Zyxel 660H - d1 και μTorrent #5
Τίποτε, να είσαι καλά
και καλά κατεβάσματα, χαίρομαι που λύθηκε το πρόβλημα
-