Εμφάνιση 1-5 από 5
  1. #1
    Εγγραφή
    24-09-2010
    Περιοχή
    Χαλκιδική
    Ηλικία
    28
    Μηνύματα
    743
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    24mbps
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ZTE ZXHN H108NS
    Καλησπέρα.

    Λόγο του ότι θέλω να γίνω game developer και επίσης θέλω να ασχοληθώ με την γνώση game engine architecture
    έπρεπε να μάθω c++.

    Είμαι έμπειρος προγραμματιστής που γνωρίζω πολύ καλά αντικειμενοστραφή προγραμματισμό.
    Οι γλώσσες που γνωρίζω είναι c, java, python και λίγο c#.

    Εδώ και λίγες μέρες άρχισα να μαθαίνω c++.
    Έχω μάθει την σύνταξη της γλώσσα (δεν διαφέρει και τόσο από c) και επίσης έμαθα λίγα καινούρια πρότυπα από
    c++ 11.

    Αυτό που φοβάμαι κυρίως και σίγουρα δεν γνωρίζω καλά είναι το πως να διαχειρίζομαι την μνήμη
    όταν κάνω δομές δεδομένων χρησιμοποιώντας κλάσεις. Για παράδειγμα εάν κάνω μία συνδεδεμένη
    λίστα ή ένα δένδρο τη ακριβώς πρέπει να προσέχω; Πως απελευθερώνω μνήμη; Υπάρχει garbage collector;

    Επίσης απ'ότι έψαξα λίγο, το scope των αντικειμένων που δημιουργούνται έχει μεγάλη σχέση.
    Τα αντικείμενα καταστρέφονται όταν το πρόγραμμα "φύγει" από το scope στο οποίο υπάρχουν.
    Άρα τη πρέπει να προσέχω σε αυτήν την περίπτωση. Δηλαδή εάν έχω μία συνάρτηση που καλείται
    από την main και μέσα σε αυτήν έχω αντικείμενα κλάσεων , θα καταστραφούν όταν επιστρέψει
    στην main (και θα κληθεί ο deconstructor; ); Δηλαδή εάν με κάποιον τρόπο μπορώ να αναφερθώ
    σε κάποιο αντικείμενο που δημιουργήθηκε από μια άλλη κλάση η οποία έχει ήδη επιστρέψει
    δεν θα μπορώ να το κάνω επειδή το αντικείμενο έχει ήδη καταστραφεί; Αυτό ισχύει μόνο
    για αυτό:
    Κώδικας:
    My_Class_Name object;
    ή και για αυτό:
    Κώδικας:
    My_Class_Name object = new Object();
    ;

    Πρέπει να τις λύσω αυτές τις απορίες προτού αρχίσω σοβαρή δουλειά.

    Ευχαριστώ.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος babaliaris : 14-07-16 στις 18:09.

  2. #2
    Εγγραφή