Εμφάνιση 1-4 από 4
  1. #1
    Εγγραφή
    28-06-2016
    Μηνύματα
    78
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Ειδικός δεν είμαι άλλα δεν είμαι και άσχετος. Ομως δε ξέρω τι άλλο να κάνω....
    Στη δουλειά έχουμε μια γραμμή isdn με ένα νούμερο. Η σ σύνδεση είναι ως εξής:
    Σπλιτερ ->
    Netmode και παράλληλα ρουτερ ->
    Απο το νετμοντ στις αναλογικές συνδεω δυο τηλεφωνακια.
    Ολά λειτουργουν τελεία!
    Βγάζω το ενα τηλ. Και συνδεω το φαξ. Ακούγεται το σήμα κανονικά στο ακουστικό του φαξ και στην τηλεφωνική συσκευή. Μολίς όμως δεχθούμε κλίση το φαξ δεν χτυπάει καθόλου, δεν απαντάει καθόλου και αν σηκωσω το ακουστικό του ακούγεται ενα ΤΑΚ ΤΑΚ??!!!

    Βάζω βγάζω το καλωδιο που συνδεω το φαξ στο νετμοντ και το σήμα επανέρχεται.
    Μόλις ξαναδεχτω κλίση παλι τα ίδια.....

    Εχω διαβάσει ότι τα πράγματα είναι απλά.... Μήπως έχω κάνει λάθος σε κάτι βασικό;

  2. #2
    Εγγραφή
    23-02-2008
    Περιοχή
    Λαγονήσι
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.014
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49999/4999
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΛΑΓΟΝΗΣΙ
    Router
    Cisco RV042
    SNR / Attn
    9(dB) / 15(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ptoube Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειδικός δεν είμαι άλλα δεν είμαι και άσχετος. Ομως δε ξέρω τι άλλο να κάνω....
    Στη δουλειά έχουμε μια γραμμή isdn με ένα νούμερο. Η σ σύνδεση είναι ως εξής:
    Σπλιτερ ->
    Netmode και παράλληλα ρουτερ ->
    Απο το νετμοντ στις αναλογικές συνδεω δυο τηλεφωνακια.
    Ολά λειτουργουν τελεία!
    Βγάζω το ενα τηλ. Και συνδεω το φαξ. Ακούγεται το σήμα κανονικά στο ακουστικό του φαξ και στην τηλεφωνική συσκευή. Μολίς όμως δεχθούμε κλίση το φαξ δεν χτυπάει καθόλου, δεν απαντάει καθόλου και αν σηκωσω το ακουστικό του ακούγεται ενα ΤΑΚ ΤΑΚ??!!!

    Βάζω βγάζω το καλωδιο που συνδεω το φαξ στο νετμοντ και το σήμα επανέρχεται.
    Μόλις ξαναδεχτω κλίση παλι τα ίδια.....