Εμφάνιση 1-5 από 5
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49998/4998
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΕΚΑΛΗ
    Router
    Speedport 2i - Asus AC68U
    SNR / Attn
    12,5(dB) / 10,5(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Καλησπέρα συμφορουμίτες.

Θα ήθελα την βοήθεια σας γιατί είμαι άσχετος και έχω μπερδευτεί με αυτά που ακούω. Μόλις ήρθα από Γερμανία και θέλω να βάλω μια υπηρεσία 3 play. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου το ποδόσφαιρο, μόνο οι σειρές , οι ταινίες και τα ντοκυμαντέρ.

Η ΝOVA μου έκανε προσφορά 35 ευρώ για 24mbps internet, απεριόριστα αστικά, 12 ωρες κινητά και το πακέτο cinema, ενώ ο ΟΤΕ θέλει 52 ευρώ για τα ίδια (με 6 ώρες προς κινητά αντι για 12 της νόβα).

Η προσφορά της ΝΟVA φαίνεται αρκετά καλύτερη, αλλά ενας φίλος μου πρότεινε να βάλω ΟΤΕ ισχυριζόμενος ότι έχει καλύτερη ποιότητα σήματος, σταθερότερο ιντερνετ, και περισσότερα HD κανάλια. Ομολογώ ότι έχω προβληματιστεί καθώς δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω την χρηματική διαφορά, αλλά αν όντως παρέχει καλύτερες υπηρεσίες ίσως και να αξίζει. Η γνώμη σας;

Downloads
    2
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    kbps 1.020 / 21.348
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ
    Router
    Thomson TG585 v8
    SNR / Attn
    6.5(dB) / 12.5(dB)
    Έφυγα από τον ΟΤΕ εδώ και χρόνιια λόγω τιμής. Δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι,
    αλλά στην περιοχή μου δεν είχα καμιά διαφορά ανάμεσα στα δύο.

Και ειδικά στην περιοχή μου,δεν μπορούσα να δικαιολογήσω τα 22€ διαφορά
    Το Cinema pack που δίνει ο ΟΤΕ με 56.74€, το έχω από ΝΟVA με 35€

Παλιότερα ναι η Forthnet είχε προβλήματα. Συχνές αποσυνδέσεις,μεγάλες αυξομοιώσεις στις ταχύτητες,,κλπ.
    Εδώ και δυο χρόνια τουλάχιστον,όλα τα παραπάνω έχουν διορθωθεί.
    Προσωπικά δεν ξαναγυρίζω στον ΟTE εκτός κι αν κλείσει η Forthnet.
    ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ

Περιοχή
    Μοσχάτο
    Downloads
    32
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    500/50
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΦΑΛΗΡΟ
    Router