εχω με τα ελτα κουριερ , απο την δευτερα 17-11
που εχει κολησει ενα δεμα εκειΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕΣΟ 17-11-2020 03:05 ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
τους παιρνω τηλεφωνο και σπευδουν να μου πουν οτι ειναι λογο καταστασεων των ημερων .
παραληλα λαμβανω εντος 3 ημερων δεμα απο το ελτα .(λαμβανω τροπος του λεγειν , γιατι ταχυδρομος του ελτα , στο σπιτι εχει ερθει 2 φορες σε 5 χρονια -καθε εβδομαδα σχεδον εχω παραλαβες και φυσικα και λογαριασμους- , ξυνονται εκει μεσα με τα αξιωματα το ποιο ειναι ο ταχυδρομος και ποιος ο διευθυντης και η δουλεια γινεται οικειοθελως απο τους παραληπτες )
μα ποσα κομματια ειναι αυτο το ελτα ;
Εμφάνιση 256-270 από 1122
-
27-11-20, 13:17 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #256
- Εγγραφή
- 29-05-2007
- Περιοχή
- δυο κλικ πιο κατω
- Ηλικία
- 49
- Μηνύματα
- 8.152
- Downloads
- 38
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 24
- Τύπος
- ADSL2+
- Ταχύτητα
- 9500 εως 6500 /650
- ISP
- βρωμονταφον
- Router
- της hol
- SNR / Attn
- 9.5(dB) / 29(dB)
- Path Level
- Interleaved
αντεχεις να αμφιβαλεις για ολα οσα εχεις διδαχτει ;εξαιρετικη η μετριοτης !
Cancel my subscription to the Resurrection. Send my credentials to the House of Detention
ο φασισμος ειναι ο νομος των δουλων
AV tip:να ακολουθεις αυτο που ψαχνεις , οχι αυτο που σε βρισκει .
αν δεν υπαρχει δικαιοσυνη δεν υπαρχει νομιμοτητα
-
27-11-20, 13:23 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #257
Οι περισσοτερες ταχυμεταφορες τα ιδια μαυρα χαλια ειναι αυτες τις μερες πχ η ACS ειχε ενα δεμα μου και το λιβανιζε στα κεντρικα ΤΡΕΙΣ εργασιμες, ειχε πεσει και το συστημα της... μετα αλλες δυο μερες στο καταστημα στο Μαρουσι!
Καλα που δεν δουλευω, να διακινδυνευω την υγεια μου τρεχοντας να παραλαβω και επιπλεον προστιμα με τα sms, που αντε να εξηγεις, εαν σε σταματησουν τα γιατι και πώς.Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
27-11-20, 14:30 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #258
-
27-11-20, 19:36 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #259
Διαβασα στην ΕΕΤΤ πως για καθε μερα καθυστερησης μπορω να αποζημιωθώ 6 ευρω την ημερεα. Ισχυει; Εστειλα ενα δεμα, απο επαρχια -->θεσσαλονικη και απο οτι βλεπω κολλησε στην θεσσαλονικη στο κεντρο...
-
27-11-20, 20:01 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #260
Ναι αν ξέρει κάποιος πως ακριβώς γίνεται η διαδικασία για κατ' αποκοπή αποζημίωση ας το γράψει. Sovjohn ίσως που ήδη το έκανες?
Τα 'χω πάρει, άλλο πράγμα η καθυστέρηση και άλλο οι 2+ εβδομάδες που δεν βγαίνει για διανομή και να βάζουν μόνοι τους ότι και καλά ζήτησα να παραλάβω από το κατάστημα.
-
27-11-20, 23:24 Re: Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #261
Πρέπει να στείλετε έγγραφο αίτημα στο courier (και μέσω email) και να ζητάτε αποζημίωση ως παραλήπτης. Τονίζω ότι οι 2-3 φορές που το έχω κάνει αυτό ήταν εκτός lockdown οπότε δεν ξέρω αν θα σας πουλήσουν τρέλα, προσπαθούσαν να πουλήσουν τρέλα και εκτός lockdown καμια φορά...
Για να πάρει την αποζημίωση ο παραλήπτης πρέπει ο αποστολέας να παραιτηθεί αυτός του δικαιώματος αποζημίωσης. Αν σας πουν κάτι τέτοιο, μπορείτε να τους πιέσετε να επικοινωνήσουν αυτοί με τον αποστολέα (ή κάντε το εσείς αν θέλετε) καθώς δεν αναφέρεται πουθενά ότι εσείς πρέπει να κάνετε "τη βρώμικη δουλειά". Από κει και πέρα εν τέλει σας στέλνουν κάποια φόρμα που συμπληρώνετε και δηλώνετε ότι αποδέχεστε αυτή την αποζημίωση και παραιτείστε κάθε άλλης απαίτησης κτλ κτλ, μαζί με IBAN κτλ. Η Speedex π.χ. τα στέλνει ηλεκτρονικά αυτά, η ACS έντυπα - και στις 2 περιπτώσεις η φόρμα πρέπει να επιστραφεί σε οποιοδήποτε κατάστημα του courier συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη.
Εν τέλει, σας αποζημιώνουν. Η διαδικασία παίρνει κάποιες...εβδομάδες (2-3). Αλλά για κραχτές περιπτώσεις αξίζει τον 'κόπο' διότι εάν όλοι τους ζητούσαν αποζημιώσεις και τα ρέστα, δεν θα έκαναν τις αστειότητες που κάνουν.
Σημαντική σημείωση: Η διαδικασία της ΕΕΤΤ έχει το "φιλικό διακανονισμό" (τον περιέγραψα πιο πάνω) και μετά αν δεν βρείτε άκρη έχετε δικαίωμα να ζητήσετε να συγκληθεί Επιτροπή Επίλυσης Διαφορών. Μετά, μόνο μετά, μπορείτε να καταγγείλετε στην ΕΕΤΤ. Συνήθως για αποζημιώσεις του 30ρικου και του 50ρικου σαν αυτές, δεν φτάνετε σε κανένα άλλο στάδιο. Αλλά τυπικά, μπορείτε.
Θεωρώ ότι αυτό το στάδιο είναι πιο σημαντικό εάν κάποιος π.χ. έχει ασφαλίσει κάποια αποστολή για 500 ή 1000 € και αρνούνται να τον αποζημιώσουν για καταστροφή/απώλεια. Παρόλα αυτά, να γνωρίζετε ποια είναι τα δικαιώματά σας και, ΟΚ, να τους πάρετε έστω και 20 €.
Αν θέλουν να στέλνουν δέματα και φακέλους χωρίς χρονική δέσμευση, να το λένε, να λένε είναι υπηρεσία επιστολικής αλληλογραφίας και θα φτάσει κάποτε. Εφόσον δεσμεύονται για παραδόσεις τύπου 24-48 ωρών και δεν το κάνουν, βαράτε στο ψαχνόBeneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
27-11-20, 23:28 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #262
Εγώ είμαι ο αποστολέας. Ο ένας δικαιούται αποζημίωση ή και οι δύο; Το δέμα πρέπει να παραδοθεί πρώτα και μετά να ξεκινήσει η διαδικασία;
-
28-11-20, 03:42 Re: Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #263
Ο ένας. Για τον αποστολέα είναι ευκολότερο γιατί ο παραλήπτης μπορεί να μην εμπλακεί καθόλου (ενώ, αν ζητήσει αποζημίωση ο παραλήπτης, πρέπει πρώτα να την 'απαρνηθεί' ο αποστολέας για την πάρει ο παραλήπτης).
Ναι, να παραδοθεί για να ξέρεις για πόσες μέρες καθυστέρηση μιλάς. Όσο περισσότερο αργούν, τόσο πιο πιθανό είναι να πληρωθείς (ακόμα και αν επικαλεστούν ανωτέρα βία ή δεν ξέρω τι λόγω lockdown, τα 20ήμερα και τέτοια δεν δικαιολογούνται σε καμία περίπτωση...)Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
28-11-20, 06:45 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #264
Λοιπόν μάγκες μου. Ήρθε το δέμα στο κατάστημα Πέμπτη πρωί. Περνάω το μεσημέρι και με ενημερώνουν ότι το δέμα είναι Αθήνα ακόμη. Παρασκευή χθες παίρνω τηλέφωνο και τους λέω πως το δέμα σύμφωνα με το τρακινγκ έχει έρθει από εχθές Πέμπτη. Το επιβεβαιώνουν. Τους λέω να περάσω να το πάρω. Όχι, είναι στην αποθήκη και δεν έχει πρόσβαση εκεί ο πελάτης, θα το παραλάβετε την άλλη εβδομάδα. Έστειλα ήδη email στη γενική ταχυδρομική για να έχω έτοιμο το έγγραφο που θα τους αιτηθω αποζημίωση. Επίσης ενημέρωσα και την ΕΕΤΤ αν και δε νομίζω να "πιάνει" από τώρα αυτό καθώς πρέπει να ακολουθηθεί η διαδικασία που αναφέρεται πιο πάνω. Α, επίσης ενημέρωσα και τη UPS. Αυτά για την ώρα και θα επανέλθω.
-
28-11-20, 09:42 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #265
Ολα αυτα την μελανη παρασκευη, και μεσα σε lockdown...
Ακομα και αν ειχε προβλευθει η αυξημενη κινηση, το να φτιαξεις τετραπλασιες αποθηκες, τετραπλασια sorting lines, προσωπικο, φορτηγα κλπ δεν ειναι ακριβως ευκολο, και πιθανοτατα ουτε και οικονομικα βιωσιμο.
Γιατι δεν νομιζω οτι θελει κανεις να πανε τα μεταφορικα στα 15 ευρω ακατεβατα για οτιδηποτε.
Εδω ο e-jumbo δεν δεχεται καν παραγγελιες πλεον γιατι εχει πνιγει.
Μιλαμε για επιχειρηση με κολοσιαιες αποθηκες, μπολικα ιδιοκτητα φορτηγα και απειρο κοσμο (σε αναστολη) αφου τα καταστηματα ειναι κλειστα.
Προφανως και οι καραβιες χριστουγεννιατικων που θα μεινουν στην αποθηκη για του χρονου ειναι χασουρα...
Το να φτιαξεις logistics σε κλιμακα αποκλειστικης εξυπηρετησης χωρας, προφανως δεν ειναι αμεσα εφικτο, ποσο μαλλον οσο μιλαμε για προσωρινη κατασταση.
Αυτα για τη συνολικη εικονα του δασους. Βεβαια ο καθενας βλεπει σε προσωπικο επιπεδο το προβλημα σε επιπεδο δενδρου.
-
28-11-20, 09:56 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #266
Όταν πήγα και παρέδωσα το δέμα δεν μου είπε κανείς ότι θα παραδωθεί του χρόνου. Τα λεφτά μια χαρά τα πήραν. Αν το ήξερα θα έβρισκα άλλη λύση να το στείλω. Αύριο με νευρίασε.
-
28-11-20, 10:35 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #267
Κάνεις ένα λάθος εδώ, δε νομίζω να είναι κανείς περίεργος με τέτοιες συνθήκες και να διαμαρτύρεται γιατί το δέμα έκανε 2-3 μέρες να παραδοθεί αντί για 1.
Προσωπικά έχω περίπτωση που το δέμα έχει φτάσει στο τοπικό κατάστημα 2 ολόκληρες εβδομάδες τώρα και δεν έχει βγει για διανομή. Εντωμεταξύ έγραψαν μόνοι τους πως έδωσα εντολή να παραλάβω από το κατάστημα. Εντάξει, άλλο 2-3-5 μέρες και άλλο 15 με κοροϊδία στη μέση.
-
28-11-20, 21:41 Re: Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #268
Τα courier λειτουργούσαν αρπακολλατζίδικα πολύ συχνά και πριν το COVID ή το lockdown. Ουκ ολίγα παραδείγματα...
Ναι, όντως το Jumbo κατέβασε ρολά γιατί είχε 40.000 παραγγελίες πόσες ήταν σε εκκρεμότητα. Αυτό όμως, για τα courier, σημαίνει ότι έχουν και αυξημένους τζίρους, σωστά; Όταν ανεβαίνει κατακόρυφα η κίνηση, αυξάνονται και τα έσοδα, όχι μόνο τα τυχόν έξοδα.
Θα μου πεις "Και η λύση ποια είναι, να φτιάξουν νέο logistics center για 6-12 μήνες?" και θα απαντήσω: Όχι, αλλά το να σηκώνουν τα χέρια ψηλά είναι εντελώς αντιεπαγγελματικό. Θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιήσουν τον αυξημένο τζίρο από το 1ο lockdown όταν και είχε ήδη εκτοξευτεί το e-commerce για να καταστρώσουν ένα σχέδιο business continuity σε περίπτωση που χρειαστεί. Ενδεικτικά και στο φτερό, θα μπορούσαν να προχωρήσουν σε συμφωνίες βραχυπρόθεσμου leasing οχημάτων (για 6-12 μήνες), να προσλάβουν υπαλλήλους ορισμένου χρόνου και να νοικιάσουν στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αττική πρόσθετες αποθήκες.
Ναι, είναι κόπος - αλλά ξαναλέω, αν έχουν αυξηθεί οι παραγγελίες όσο ακούγεται (πολύ), δεν σημαίνει ότι δεν εισπράττουν και περισσότερα, ως κλάδος.
Τώρα, αν επέλεξαν να μην κάνουν τίποτα και απλά να σηκώνουν τα χέρια ψηλά δηλώνοντας ότι "ε εντάξει, αντιμετωπίζουμε προβλήματα, θα περιμένετε 15 μέρες να έρθει μια αποστολή από Αττική σε Αττική" ας πούμε, λυπάμαι, ας πρόσεχαν. Οι υπηρεσίες τους είναι time-definite και δεν είναι best effort όπως το ταχυδρομείο. Ας χρέωναν την απλή αποστολή φακέλου, για παράδειγμα, π.χ. 1 € μετρητοίς και όχι 5 €+ πόσο το χρεώνουν τώρα και δεν θα 'παραπονιόταν' κανείς για τις 14 μέρες. Αλλά ποιος έχασε τη λογική για να την βρουν αυτοί;Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
28-11-20, 21:45 Απάντηση: Re: Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #269
-
28-11-20, 22:44 Απάντηση: Εταιρίες courier - αξιολόγηση #270
Διαβάζοντας τους όρους λεει σε ενα σημειο
Η Εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη και ουδεμία αποζημίωση καταβάλλει στις παρακάτω περιπτώσεις:
στ) εφόσον ο παραλήπτης παρέλαβε το αποστελλόμενο αντικείμενο χωρίς επιφύλαξη, οπότε και τεκμαίρεται ότι το αντικείμενο επιδόθηκε σωστά
Παρόμοια Θέματα
-
αξιολόγηση σάιτ.
Από Theodore41 στο φόρουμ P2PΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 05-11-16, 00:10 -
Αξιολόγηση φορητού
Από 29gk στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 29-07-16, 17:38 -
Νέα σύνδεση Cosmote, αξιολόγηση γραμμής.
Από i2d_group στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 14-04-16, 00:03 -
Αξιολόγηση της γραμμής
Από lefos9 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-16, 00:29 -
Αξιολόγηση σύνθεσης.
Από elvenpath στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 09-02-16, 11:48
Bookmarks