Λοιπόν. Έκανα το λάθος (όπως φαίνεται) να θεωρήσω πολύ απλή την εγκατάσταση του Viber σε ένα κινητό, ακόμα και για άτομο με περιορισμένη επαφή με την τεχνολογία όπως η αδερφή μου. Έρχεται και μου λέει λοιπόν ότι της χρέωσε 6 ευρώ το Viber. Κάγκελο εγώ.
Την βλέπω σήμερα και παίρνω το κινητό στα χέρια μου, βλέπω SMS που λέει:
ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΥΜΑ: ΚΑΛΩΣΗΡΘΕΣ ΣΤΟ COOL4MOB ΤΗΛ: 8017007675. ΔΙΑΓΡΑΦΗ: ΣΤΕΙΛΕ COOL STOP ΣΤΟ 54555. DIMOCO EUROPE. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 2.08 ΕΥΡΩ Χ 3 SMS/ ΕΒΔ=6.24Ε
(!!!)
Να λοιπόν τα 6 ευρώ πού πήραν. Προφανώς και έστειλα αυτό το μήνυμα που λέει για διαγραφή, αλλά επειδή με ένα γκουγκλάρισμα που έκανα είδα ότι σε κάποιους δεν έπιασε, κι επειδή δεν είχα πολύ χρόνο το κινητό στα χέρια μου να ασχοληθώ σήμερα αλλά θα την ξαναδώ και αύριο, υπάρχει κάποιος να τρόπος να σιγουρευτεί ότι ξέμπλεξε, πέρα από επαναφορά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις ίσως;
Εμφάνιση 1-15 από 19
-
15-03-17, 00:13 Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #1
-
15-03-17, 15:34 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #2
Να ζητήσει το μπλοκάρισμα 5ψηφιων αριθμών, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ.
-
15-03-17, 16:24 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #3
Αγαπητέ sadako,
Εμείς από την DIMOCO έχουμε παρατηρήσει τη συμβολή σας στο φόρουμ και είμαστε περισσότερο από ευτυχείς που σας στηρίζουμε! Η MPSC – Κέντρο εξυπηρέτησης Πληρωμών μέσω κινητών – είναι αφοσιωμένη στο να βοηθάει τους καταναλωτές σε ερωτήσεις τους που μπορεί να προκύψουν. Η αφοσιωμένη ομάδα τους θα ελέγξει όλες τις περιστάσεις και θα σας βοηθήσει να αποσαφηνίσετε τα γεγονότα με τον αρμόδιο φορέα παροχής υπηρεσιών: info-gr@mobileinfo.biz
Θερμούς χαιρετισμούς,
DIMOCO-Ομάδα Εξυπηρέτησης
Η DIMOCO είναι ένα ινστιτούτο πληρωμών που επιτρέπει σχεδόν σε 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές στην Ευρώπη να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από εμπόρους και φορείς, χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους, οι οποίες χρεώνονται μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας τους.
MPSC-Mobile Κέντρο εξυπηρέτησης Πληρωμών μέσω κινητών για τους καταναλωτές έχει ειδικευτεί στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων των χρηστών σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού. Το πλεονέκτημα: Οι Ψηφιακοί πάροχοι υπηρεσιών είναι έτσι σε θέση να συνδυάζουν τα αιτήματα των χρηστών τους στο MPSC και να παρέχουν στους χρήστες ακόμα πιο γρήγορη ενημέρωση.
-
15-03-17, 17:26 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #4
Μιας που είχατε την καλοσύνη να εγγραφείτε στο φόρουμ, θα θέλατε να μας εξηγήσετε, επιγραμματικά έστω, τί είδους συνδρομητική υπηρεσία παρέχετε και χρεώνετε πλέον των 6€ για 3 SMS?
-
15-03-17, 17:36 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #5
ΕΕΕχμμμμ καπου εδω ΟΛΟΙ τον θεωρουν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ πλην ενος, που τον κρινει ενοχλητικο αλλά καλυτερα να μην κανετε κλικ στον συνδεσμο, που δινει...
Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
15-03-17, 17:41 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #6
Αγαπητό DIMOCO Service Team,
δεν ξέρω τι ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε και σαφώς δεν ήμουν μπροστά για να δω με ποιον ακριβώς τρόπο ενεργοποίηθηκε η υπηρεσία από την αδερφή μου, αλλά εφόσον ένας ενήλικας με επαρκή γνώση ελληνικών (έστω και με μικρή επαφή με την τεχνολογία) την "πάτησε" και γράφτηκε σε μια συνδρομητική υπηρεσία χωρίς να το καταλάβει την στιγμή που προσπαθούσε να εγκαταστήσει το Viber, θα μου επιτρέψετε να υποθέσω πως η διαδικασία και η "προώθηση" στην υπηρεσία σας δεν ήταν ξεκάθαρη.
Τουλάχιστον μπορεί να μου επιβεβαιώσετε ότι με το μήνυμα COOL STOP στο 54555 ακυρώθηκε η εγγραφή και δεν θα υπάρξουν επιπλέον χρεώσεις;
-
15-03-17, 19:12 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #7
Εχω βάλει σε πολλές συσκευές viber και πότε δεν υπήρξε χρέωση για την εγκατάσταση.
Προφανώς το κινητό εμφάνισε κάποια διαφήμιση και από άγνοια την πατήσατε.
-
15-03-17, 19:57 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #8
Τίποτα δεν ξεκινάει να τρέχει και να χρεώνει μόνο του.
Ο χρήστης κάτι πάτησε και έδωσε άδεια στην εταιρεία να χρεώσει.Ryzen PC:3600x@4.550Ghz, Gigabyte Aorus x570 mobo, MSI 6700xt, G.Skill Trident Z 3733 15-14-14-1T
Oneplus 9 Pro 8/128gb: Rooted, OOS Android 14
OnePlus WATCH 2: WEAR OS 4
Blackview Tab 11 Tablet 8/128gb: Android 11
Amazon Firestick: 4k max
-
15-03-17, 20:32 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #9
Μα ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι ενεργοποιήθηκε από μόνη της η συνδρομή. Προφανώς μπήκε μέσω κάποιας παραπλανητικής διαφήμισης. Και προφανώς έκανε κάποια βλακεία η αδερφή μου. Αλλά σίγουρα δεν έψαξε η ίδια για συνδρομητικές υπηρεσίες.
-
15-03-17, 20:59 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #10
Δυστυχώς, τα πράγματα έχουν αλλάξει
πχ εδώ
-
16-03-17, 11:47 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #11
Αγαπητέ sadako,
Σας ευχαριστούμε για την απάντηση σας. Χαιρόμαστε να σας εξυπηρετούμε. Παρακαλούμε όπως στείλετε email με το αίτημα σας, αναφέροντας τον αριθμό του κινητού σας στο : info-gr@mobileinfo.biz
Θερμούς χαιρετισμούς,
DIMOCO-Ομάδα Εξυπηρέτησης
Η DIMOCO είναι ένα ινστιτούτο πληρωμών που επιτρέπει σχεδόν σε 1 δισεκατομμύριο συνδρομητές στην Ευρώπη να αγοράζουν αγαθά και υπηρεσίες από εμπόρους και φορείς, χρησιμοποιώντας τις κινητές συσκευές τους, οι οποίες χρεώνονται μέσω του παρόχου κινητής τηλεφωνίας τους.
MPSC-Mobile Κέντρο εξυπηρέτησης Πληρωμών μέσω κινητών για τους καταναλωτές έχει ειδικευτεί στον επαγγελματικό χειρισμό των αιτημάτων των χρηστών σχετικά με τις υπηρεσίες πληρωμών μέσω κινητού. Το πλεονέκτημα: Οι Ψηφιακοί πάροχοι υπηρεσιών είναι έτσι σε θέση να συνδυάζουν τα αιτήματα των χρηστών τους στο MPSC και να παρέχουν στους χρήστες ακόμα πιο γρήγορη ενημέρωση.
-
16-03-17, 12:24 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #12
Λες και απαντάει bot. Που καταντήσαμε πραγματικά.
CPU: i7-6700k || MB: Asus Maximus VIII Hero || RAM: Kingston HyperX Fury 16GB 2400mhz cl15 || GPU: Asus GTX 970 Strix || CPU cooler: Noctua NH-D15 || HDD: Samsung 850 EVO 250GB, WD 1TB Caviar Black || PSU: Seasonic 700W || Monitor: LG M2762D/1080p || Speakers: Harman Kardon SoundSticks III || Case: Silverstone Temjin TJ07
-
16-03-17, 13:50 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #13
Φίλε αν θέλεις να ησυχάσεις πάρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών της κινητής σου , και ζήτα φραγή ΌΛΩΝ των 5ψηφιων νουμερων
-
18-03-17, 12:39 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #14
-
22-03-17, 20:07 Απάντηση: Cool4mob συνδρομητική υπηρεσία/απάτη #15
ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ - ελλειψη επαρκους πληροφορησης...
Ευκολο να κουναμε το δακτυλο, τα δυσκολα ξεκινουν οταν πεσουμε εμεις στην παγιδα!
Καπως ετσι την πατησε καποτε ο γιος μου, δανεισε το κινητο του για ουτε μια ωρα, σε ημιμαθη φιλο του που επειγοταν να τηλεφωνησει και η cosmote του ζητησε να απαντησει ΝΑΙ για συνδεση στο ιντερνετ, η αλλη επιλογη ηταν η απενεργοποιηση της συσκευης!
Αποτελεσμα ΧΡΕΩΣΗ περι τα 200- ευρωΤα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
Παρόμοια Θέματα
-
Απάτη από τον πενταψήφιο αριθμό SMS 19015
Από rstone στο φόρουμ Σταθερή & Κινητή ΤηλεφωνίαΜηνύματα: 19Τελευταίο Μήνυμα: 27-07-17, 01:05 -
Διαθέσιμη στην Ελλάδα η υπηρεσία ψηφιακών πληρωμών MasterPass από την MasterCard
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 18-11-16, 15:15 -
Απατη
Από takhs στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 31-08-16, 02:45 -
Νέα υπηρεσία Νova3play Cinema
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 43Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-16, 22:13 -
ΣΕΠΕ: Καταστρεπτικές οι συνέπειες από ενδεχόμενη πρόσθετη φορολόγηση σε κινητή, διαδίκτυο και συνδρομητική τηλεόραση
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 18-04-16, 20:39
Bookmarks