Λοιπόν υπάρχουν ευχάριστα σχετικά με την προηγούμενη πρωτοβουλία μου.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=98501
Από ότι φαίνεται στην ΟΝ είναι σίγουρο ότι ούτε και οι ίδιοι είναι απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που παρέχει το CC τους γι' αυτό άλλωστε και η επικοινωνία που είχα με την υπεύθυνη της ΟΝ είχε αποτέλεσμα.
Ήδη οι πρώτοι από αυτούς που μου έδωσαν τα στοιχεία τους βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους και αναμένετε συνέχεια. Νoμίζω ότι έστω και έτσι είμαστε σε καλό δρόμο για όλους τους ταλαιπωρημένους.
Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω και δημόσια την κοπέλα της ΟΝ που βοηθάει σε όλη αυτή την κατάσταση και ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον δεν θα χρειάζονται τέτοιες πρωτοβουλίες για να επιλύονται άμεσα τα προβλήματα.
Όσοι λοιπόν έχετε άλυτο μέχρις στιγμής πρόβλημα, αναμένω τα στοιχείας σας με PM.
Υ.Γ.: Μην ξεφύγουμε πάλι και κλειδωθεί και αυτό το θέμα. Πήρα άδεια για να το ξανανοίξω!![]()
Εμφάνιση 1-6 από 6
Θέμα: Βοήθειας συνέχεια...
-
17-05-07, 18:37 Βοήθειας συνέχεια... #1http://www.xartziliki.gr
Τι μπορώ να κάνω για μερικά Ευρώ
-
17-05-07, 21:28 Απάντηση: Βοήθειας συνέχεια... #2
ktas εχεις δικιο.με πηραν τηλ σημερα κ μου ειπαν οτι σε 2 μερες θα μου πουν τι εχω τελικα,αλλα τους ειπα αν μεχρι την αλλη παρασκευει δεν γινει κατι θα τελειωσει η συνεργασια μας.θελω κ εγω να ευχαριστησω την κυρια μου μας βοηθαει.θα ελεγα το ονομα αλλα........
-
17-05-07, 21:41 Απάντηση: Βοήθειας συνέχεια... #3
O συμ-forum-ίτης ktas με βοηθησε αμεσα και επιτελους "τον ευχαριστω πολυ" ΚΑΙ δημοσια
Ειχα ενα θεμα οχι πολυπλοκο, αλλα ειχα φαει γειωση απο το cc.
ktas KEEP UP!!
Ελπιζω να μην βρεις εμποδια ή τον μπελα σου, στην ΠΟΛΥ καλη και αποδωτικη προσπαθεια σου να βοηθησεις.
-
17-05-07, 21:55 Απάντηση: Βοήθειας συνέχεια... #4
Τα στοιχεία σας τα ήθελε για να σας στείλει τον λογαριασμό.
-
17-05-07, 23:37 Απάντηση: Βοήθειας συνέχεια... #5
Καλησπέρα σε όλους σας. Εγω είμαι και από τους τυχερούς και άτυχους. Τυχερός γιατί η μία από τις δύο συνδέσεις που έχω στην ον ενεργοποιήθηκε και λειτούργησε την ίδια μέρα που μεταφέρθηκε από φορητότητα και άτυχος γιατί η δεύτερη σύνδεση δεν λειτούργησε ακόμα (μετά από 7 ημέρες). Η απάντηση του CC της ΟΝ πάντα στερεότυπη."Σε δύο ημέρες θα το τακτοποιήσουμε". Αυτό από την πρώτη ημέρα. Σήμερα κατέθεσα αίτηση ακύρωσης για την "άτυχη" σύνδεση.
-
18-05-07, 11:52 Απάντηση: Βοήθειας συνέχεια... #6
Πειράζει πολύ που εγώ δεν καταλαβαίνω αυτή την πολιτκή?
Τι πάει να πει στείλτε τα στοιχεία σε ένα ιδιώτη να προωθήσει το αίτημα σας στο support?
Απαράδεκτη πρακτική για οποιαδήποτε εταιρεία.
Αν την ενδιαφέρει να έχει επίσημη εκπροσώπηση στο site μας έχουμε συγκεκριμένους κανόνες λειτουργίας και δεοντολογίας, ας επικοινωνήσει μαζί μας ...
Παρόμοια Θέματα
-
ένα χέρι βοηθείας βρε συνάδελφοι
Από loukoumaki στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσειςΜηνύματα: 15Τελευταίο Μήνυμα: 18-02-08, 19:11 -
ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ
Από msan στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-08, 17:36 -
Παροχή βοήθειας σε πρόβλημα excel
Από thestria στο φόρουμ Προγραμματισμός και γλώσσες προγραμματισμούΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-07, 19:20 -
Παροχη Βοήθειασ
Από msan στο φόρουμ P2PΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 02-04-06, 10:28
Bookmarks